a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 354 51 98

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

jra

Santos is echt mij restaurant, het eten is hier altijd perfect en de bediening is prima. Jose kent zijn klanten en heeft altijd tijd voor een praatje als je binnenkomt. Wilt u ook een perfecte steak eten zoals een steak hoort te zijn kom hier dan ook eens eten.

Gegeten op 8 mei 2015

Mellow

Via online reservering

Lekker 3-gangenmenu gegeten. Bij binnenkomst meteen een mandje brood met goede aioli en olijven (gratis). Voorgerechten zijn niet heel goedkoop, maar wel grote en goed gevulde porties! Het vlees als hoofdgerecht was erg goed. Heel mals en precies bereid zoals we hadden gevraagd. De desserts waren ook prima en in totaal was het meer dan voldoende om met een verzadigd gevoel naar buiten te lopen!

Gegeten op 23 mei 2015

iensalex

Via online reservering

Bediening was matig. Er werd geen gedag gezegd terwijl de ober ons 2 keer aankeek. Eten was erg lekker, maar zonder shell actie had ik het niet gedaan. Daarvoor vind ik het te duur. Met Shell actie waren we 42€ kwijt in totaal. 2 personen, 3 gangen.
Decor is leuk, komt ook erg interessant volk langs.....

Gegeten op 22 mei 2015

Eline-W

Een aantal weken geleden gegeten bij dit Argentijns restaurant. Als voorgerecht hadden we de tomatensoep en Argentijnse worstjes. Beide waren zeer smakelijk. Als hoofdgerecht had ik de biefstuk en mijn partner entrecote. Deze waren van zeer goede kwaliteit en goed bereid. Wij zaten hierna zo vol dat we geen dessert meer hebben genomen. De inrichting is gezellig en het personeel vriendelijk. Wel vonden wij het ietwat aan de prijzige kant, ook omdat je bij de hoofdgerechten alle bijgerechten (friet, mais, sauzen etc) moet bijbetalen. Desalniettemin is het een van de betere restaurants van Scheveningen en wij komen zeker terug!

Gegeten op 27 maart 2015

MariaDuyvenstein

Heerlijk gegeten, goeie steaks van kwaliteit zoals het hoort in zo een restaurant als deze. Service was vlug en attent, maar misde net dat stukje extra aandacht wat je op andere plekken wel krijgt.
Zaak is vernieuwd weet ik en die is er zeker op vooruit gegaan, top gedaan. Voor een goed stuk vlees kom ik hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 mei 2015

elangezaal

Via online reservering

Vooraf hadden we gereserveerd en bij binnenkomst kwam er een meneer op ons af en er werd niet gevraagd of we gereserveerd hadden? We werden eigenlijk gewoon gedumpt hier kunt u zitten. We zeiden dat we gereserveerd hadden en deze plaats niet fijn vonden bij de voordeur! We kregen een andere plek aangewezen die we hebben geaccepteerd maar uiteindelijk ook niet fijn was daar we naast een soort glazen plaat zaten waar kou doorheen kwam en waar het ook heel donker was. Ook hier kwam iemand meteen brood op de tafel zetten zonder ook maar iets te vragen! Aangezien ik gluten en lactosevrij eet hadden we gereserveerd maar hier was niets voor geregeld. Ik kreeg een ordner en daar moest ik maar in kijken wat ik wel of niet kon eten. Er was geen alternatief. Bij het voorgerecht hadden ze voor ons beide voor het gemak maar hetzelfde gemaakt een met saus en een zonder saus die erg smaakloos was, terwijl mijn partner heel iets anders had besteld. Uiteindelijk kreeg mijn partner zijn voorgerecht waardoor we na 50 minuten wachten eindelijk konden gaan eten. Bij het hoofdgerecht werd er een kopje salade op tafel neergezet weer met saus. Bij het toetje was er helemaal niets om te kiezen dus werd het een kopje koffie. Mijn partner kreeg zijn dessert en ik moest nog ruim 5 minuten wachten op mijn kopje koffie die uiteindelijk dan ook lauw was. Het is heel erg jammer dat er bij dit restaurant totaal geen rekening wordt gehouden dat er mensen zijn met een allergie.

Gegeten op 2 mei 2015

Nathalie1972

Ik ben naar dit restaurant gegaan omdat ik een Grouponbon had gekocht. Ik verwachtte er daarom niet veel van, maar wat werden mijn vriendin en ik aangenaam verrast! We hebben een heerlijk stuk gegrilde Argentijnse steak van 300 gram gegeten die niets aan kwaliteit inboette. Ik wil daar zeker nog eens eten, met óf zonder kortingsbon.

Gegeten op 8 april 2015

petere.

Via online reservering

We zijn wel vaker geweest en het is altijd goed! Vlees is altijd top en klaargemaakt zoals gevraagd! Komen zeker weer terug!

Gegeten op 26 april 2015

Blondiee

Via online reservering

Al het eten was heerlijk, voorgerecht gerookte zalm echt zalig. Salade erbij ook.
Biefstuk was heel mals en prima van smaak. Echt genoten. Bediening ook erg lief en vriendelijk, we hadden klein hondje bij ons en kregen gelijk bakje water. Alles prima.
Een heel klein ding .. wat persoonlijk is, ik hou erg van desserts en vond de keuze niet heel groot... uiteindelijk gekozen voor flensje en dat was nogal droog en smakeloos, heel jammer, maar al het andere maakte dat eigenlijk wel weer goed.

Gegeten op 25 april 2015

ronaldenloes

doorsnee Argentijn, prima vlees simpele bijgerechten en matige bediening. gewoon lekker voor tussendoor. verder niets bijzonders te melden.

Gegeten op 25 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Santos in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Santos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.