a TripAdvisor company

foto's van Coco Pazzo in Houten - 1 foto's van Coco Pazzo in Houten - 2 foto's van Coco Pazzo in Houten - 3 foto's van Coco Pazzo in Houten - 4 foto's van Coco Pazzo in Houten - 5 foto's van Coco Pazzo in Houten - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

jw7

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Bij binnen komst een hartelijk ontvangst leuke tafel bij het raam een drankje besteld en een uitleg gekregen, hebben ook een voorgerecht en een tussengerecht exstra besteld.
Het enige waar ik wat op aan te merken heb is de prijs van een huis wijntje 7,50 euro vindt ik aardig aan de prijs maar oven het eten zeer tevreden.

Gegeten op 2 mei 2015

Desmikkelaar

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Het restaurant is gezellig maar redelijk gewoon ingericht, niets mis mee overigens. De bediening is snel en zeer vakkundig. Het eten was verrukkelijk, zag er fantastisch uit een de smaken paste perfect en ook de wijnen die hierbij geschonken werden klopte als een bus.

Ik kan anderen aanraden hiernaartoe te gaan.

Have fun!

Gegeten op 1 mei 2015

estella1

Via online reservering

Het eten bij Coco Pazzo was erg lekker en er werd gebruik gemaakt van originele smaakcombinaties. Soms iets te gedurfd, want is polenta met Oosterschelde zeewater echt lekker of alleen maar gedurfd? Heel jammer dat er nogal werd gepusht op de extra's. Een extra hapje bij het aperitief loopt opeens aardig in de cijfers. Helemaal niet netjes is het om te vragen of we nog water wensen en onze fles in het glas van één van de drie gasten leeg te gieten om vervolgens te vragen of we een nieuwe fles willen bestellen. Dat is echt niet klantvriendelijk. Heel jammer, want zonder deze instelling om extra omzet te maken, zouden we hier eerder terugkeren. Belangrijk is te noemen dat de omschrijving op Iens een wat verkeerd beeld geeft van het restaurant. Bij de omschrijving Italiaanse keuken en Venetiaanse taferelen in de open keuken verwachtten wij een meer typisch Italiaans restaurant. Het restaurant is echter niets van dit alles. Het eten is goed maar wij misten toch wat sfeer, die bij ons wel in de verwachting lag.

Gegeten op 2 mei 2015

rob381

Via online reservering

Heel lekker gevarieerd menu. Ik vind het alleen jammer, dat als ik een fles wijn bestel en daarnaast water vraag, dat ik voor een flesje water E 4,85 moet betalen.

Gegeten op 1 mei 2015

antoine8

Heerlijk. We vroegen de eigenaar om ons te verassen en dat werd een zeer aangename verassing. 6 gangen inclusief amuse en dessert en allemaal bijzonder in presentatie en smaakbeleving. We hebben gekozen voor het wijnarrangement deze is met een persoonlijke toelichting geserveerd. Ik. Wij hebben hier enorm genoten en komen graag terug.

Gegeten op 10 april 2015

Jeanmarc

Via online reservering

We hebben na een anti pasti wederom gekozen voor het 4-gangen menu dat door de eigenaar, middels een prachtige presentatie aan tafel, toegelicht werd. Een fantastisch menu met vlees, vis en gamba's. Waarbij het tussengerecht van roodbaarsfilet, gamba en tagliolini wat ons betreft er uit sprong. Ook mooie wijnen laten adviseren ter begeleiding, waar we ook echt van genoten. Dit restaurant is en blijft een van onze absolute favorieten.

Gegeten op 4 april 2015

jongejanm

In het kader van de restaurantweek kom je nog een ergens waar je normaal niet zo snel komt. Dit keer hebben we een prima culinaire avond gehad in restaurant Coco Pazzo dat gelegen is aan een heel gezellig plein met diverse eetgelegenheden. Op onze komst was gerekend, we werden gastvrij ontvangen en er stond een ronde tafel voor ons gedekt wat prettig was omdat we met z'n vieren waren. Het menu bestond uit een aantal smakelijke en met zorg bereide gerechten. De huiswijn was prima van smaak en betaalbaar. De bediening was vriendelijk. De eigenaar kwam vragen of wij een vierde, extra gang geserveerd wilde krijgen. Daarna hebben wij hem niet meer gezien. Al met al een prima avond gehad.

Gegeten op 12 maart 2015

mark14

Via online reservering

Bij Coco Pazzo hebben we geen gerechten van de kaart gegeten, maar de dagverse producten die de eigenaar aan tafel kwam laten zien. Erg leuk op zo'n manier. We kozen voor de bresaola met coquilles als voorgerecht. Werkelijk uitstekend! Als hoofdgerecht een diamanthaas van de Big Green Egg. Goed klaargemaakt, maar diamanthaas is toch wel een beetje stug. Toe koffie met heerlijke chocola.

Gegeten op 19 februari 2015

Marja de Visser

Gegeten op 17 januari 2015

Proever28275

Als ik richting Coco Pazzo loop, denk ik dat ik een pizzeria nader. Het is een zaak waar de inrichting anno het jaar kruik blijkt te zijn: ouderwets. Het restaurant spreekt deze avond duidelijk een oudere doelgroep aan. Wij behoren als begin vijftigers duidelijk tot de jongeren. De aanwezigheid van drie glazen per couvert op tafel verraadt enige pretentie, in het verder hopeloze decor. 'De Man die doet alsof hij De Baas' is, heeft zich aangeleerd om in de 'ik' vorm te spreken. 'Ik' ga iets voor u klaar maken, terwijl de leden van de kookbrigade in de achtergrond duidelijk zichtbaar zijn. Hij vindt zichzelf blijkbaar belangrijker dan zijn collega's. Als een mevrouw in de bediening begint over het nagerecht dat zij als 'Dolce' probeert te omschrijven en daarbij volkomen ongeloofwaardig de vijf mini lekkernijtjes benoemt, blijft met name de 'lolly van tiramisu' hangen. Vervolgens komt 'DMDDAHDBI' (de man die doet alsof hij de baas is) aan tafel met de vraag: "Aan wie hij de rekening mag geven?", terwijl daar door ons nog geheel niet omgevraagd was. Wij hadden nog wel een kopje koffie gewild. Maar DMDDAHDBI wil blijkbaar voor 23.00 uur thuis zijn... Voor drie personen met een driegangenmenuutje zijn we € 285,- kwijt. Bij het weggaan voelt DMDDAHDBI niet de behoefte om ons gedag te zeggen. Wij pakken zelf onze jas, en de 'lolly van tiramisu' houdt voor ons nog net de deur open. Kortom, de service en het gastheerschap is middelmatig. Het eten is absoluut lekker. De prijzen zijn volkomen absurd.... Wij hebben losse glazen wijn besteld, waar DMDDAHDBI enorm gewichtig over doet, vervolgens staan ze op de rekening voor tussen de € 9,- en € 12,50 per glas. De glaasjes die DMDDAHDBI schenkt zijn 'glaasjes', geen glazen. Kortom, Coco Pazzo, restaurant met het exterieur van een pizzeria, inrichting uit het jaar kruik, heeft pretenties van hier tot Tokio en een prijsniveau dat absoluut niet past bij plaats, decor en service. Lichtpuntje is de kwaliteit van het eten; maar mij zien ze er niet meer.

Gegeten op 29 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Meneer wat grappig geschreven! wel fijn dat u aangeeft dat u heerlijk heeft gegeten, met de bediening kijken we nog even naar uw pijnpunten, en inderdaad ik ben de eigenaar, een hondje heeft een baas.
groetjes dmddahdbi en u enige echte lolly van tiramisu.

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.