Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Coco Pazzo in Houten - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 637 14 03

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

arjengerstel

Via online reservering

Zaterdagavond, volle zaak. Smakelijk bereide vitello als voorgerecht, lentebiefstuk met risotto en paddestoelen als hoofdgerecht. Dessert en kaas smakelijk en origineel.
Bediening was correct en informeel (maar niet te). Beide heren hadden hun handen vol, misschien iets te vol. Wachttijden soms iets te lang en kwamen soms lichtjes gehaast over.
Prijs/kwaliteit is in orde.

Gegeten op 18 oktober 2014

Mbv

Op zich prima restaurant, maar te kleine porties en te lang wachtem tussen de gangen door. Om ons heen alleen maar lege tafels. Dus even een avondje lekker 'tafelen' en het gevoel dat het genieten is,is er niet bij. Wij hebben nog een patatje gehaald achteraf..

Gegeten op 11 oktober 2014

JacqueZ

Via online reservering

Wij kwamen hier met de actie van Albert Heijn en hebben ons laten verrassen met het menu van de kok. Daar hebben we geen spijt van gehad. Een heerlijk stukje haas als hoofdgerecht. De kok kwam keurig vooraf informeren en later nog toelichting geven. Coco is aan de prijs, maar maakt dat wel helemaal waar.

Gegeten op 13 oktober 2014

graafschap12

In het kader van AH/Iens actie sinds 14 jaar voor het eerst weer bij Coco Pazzo gedineerd. Professionele en vriendelijke ontvangst. Mooie wijnkaart voor iedere prijsklasse wat wils. Het actie menu is een wezen een keus uit het Menu Bib Gourmand. Na de smakelijke pompoen amuse een mooi Rose Vitello , met rode en gele bietjes en een ietwat onduidelijke mayonaise. Het hoofdgerecht is een klein stukje Roodbaarsfilet. De presentatie is als een plaatje . Het gerecht wordt begeleid met smaakvolle ravioli . Tevens wat smaakvolle tomaatjes, aubergine en andere verschillende groenten . Het valt ons op dat er bij zowel het voor en hoofdgerecht geen enkel stukje brood aangeboden wordt. Ik begrijp dat bij een actie de restaurateur geen grote hoeveelheden brood op tafel kan zetten . Maar helemaal niets is wel heel karig . Vooral als het bordje en boter mesje wel stand-by op tafel staan ! Dit is wel enigszins armoedig en geeft geen gastvrije indruk. Als dessert gemarineerde ananas wellicht niet het sterkste deel maar dat kan ook aan mij liggen want ik been geen echte zoet liefhebber. De koffie als afsluiter, lekker goed op temperatuur ratuur en een lekker vijgachtig koekje. Normaal gesproken is het eten op 9 niveau maar gezien de opmerkingen over het ontbreken van brood en de minimale kwantiteit van Roodbaars filet rond ik af op een 8.

Gegeten op 15 oktober 2014

leolientje

Via online reservering

Wij vonden het een warme sfeer een tikkeltje chique. Je wordt volgens de etiquette bedient
wat wij wel leuk vonden. De smaak was goed de porties klein maar mooi geserveerd.

Gegeten op 14 oktober 2014

KabouterAnna

Via online reservering

Vanwege onze trouwdag gingen wij uit eten, lekker met de iens/AH-actie. Bij Coco Pazzo in Houten. Verregend binnengekomen werd ik zeer hartelijk begroet. Wachtend op mijn man kon ik mij volkomen op mijn gemak voelen. Nog voor de menukaart uit kregen we een plankje met Italiaanse kleine lekkernijen met o.a. verrukkelijke tapenade, en daarna nog een amuse, die een basis had met een soort pompoenpsoepje. Alles zéér mooi opgemaakt; kleine diverse stukjes en smaakjes die in eens in een hapje gegeten konden worden of stukje voor stukje opgepeuzeld. Topsmaakjes. Daarna moest het driegangenmenu nog beginnen!!!! Carpaccio met tonijn, en o.a. stukjes bietjes; verrukkelijk. We dachten samen Lugana te drinken: de favoriet van mijn man. Maar ik vond 'm niet heel lekker. Dat kon zéker niet op onze trouwdag, vond de aardige ober. En vroeg door naar ons beider smaak en kwam met een heerlijke Pinot Grigio, waar we van genoten hebben. Hoofdgerecht, met keus uit roodbaarsfilet of hert, was in dezelfde lijn als de voorafjes. Wij komen hier nog vaak terug!!!

Gegeten op 14 oktober 2014

mevrouw66

Na een heerlijke lunch kwam de domper dat wij niet meer hier gaan eten. Bij binnen komst krijg we bij onze aperitief een plankje met een paar plakjes worst, harde olijven, pesto, sausje en wat deeg om te dippen. Wij eten vaak in goede restaurants maar het is ons nog nooit overkomen dat dit later op de rekening staat. Het gaat niet om het geld, maar om het gevoel.
We hadden het niet besteld en er was ook niet bij verteld dat dit op de rekening werd bij geschreven .
mevrouw W. van Bentem uit Garrelsweer

Gegeten op 13 oktober 2014

JeroenBG

Via online reservering

Weer eens sinds lange tijd bij Coco Pazzo gegeten in het kader van de Zaanse grootgrutters restaurant actie; 2 voor 1. Uiteindelijk wordt de prijs dan toch een normaal bedrag voor een diner voor 2 op eetcafe niveau. Hier was het niveau voor ons duidelijk hoger:
Amuse van pompoen bavarois met appel, verassend fris en smaakvol. Vitello met bietjes, volgens mijn tafelgenoot overheersten de bietjes het vlees. Voor mij was de rijke smaak van bietjes een mooie vervanging van de traditionele tonijn.Als hoofdgerecht was er keuze uit de stoof van hert met risotto, (tikje minder spectaculair maar wel zeer gedegen) of roodbaars (perfect gaar, niet te gaar en niet te rauw..) En na een mooie combinatie van smaken en structuren met oa panna cotta, semi fredo en gemarineerde ananas.
Geen moment ervaren dat we voor een dubbeltje op de eerste rang zaten, service uitstekend.
En ja de inrichting is mogelijk een tikje gedateerd (ik twijfelde nog even of daar een puntje aftrek op zijn plaats zou zijn) dus hipsters moeten hun interieur eye candy elders zoeken...

Gegeten op 10 oktober 2014

JhonV

Deze week hier en werkelijk geweldig. Wat een creativiteit in de keuken en een bediening die echt begrijpt hoe het moet. Vooraf kregen we een vitello met een mousse van geitenkaas. Erg origineel en lekker. Daarna een risooto met paddestoelen en truffel, wederom erg lekker. Als hoofdgerecht een stukje sukade dat langzaam gegaard was. Het smolt in je mond. Het was voor ons de eerste keer hier maar we komen zeker terug.

Gegeten op 7 oktober 2014

rudi03

Via online reservering

We deden mee aan de AH-actie: tweede menu gratis. Vanzelfsprekend hadden we een wijnarrangement erbij besteld, wat heerlijk was. Het menu bestond uit rundvlees, bietjes en citrus, hoofdgerecht was zeebaars en het dessert bestond uit een mix van pannacotta en andere heerlijkheden. Opnieuw lekker gegeten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Coco Pazzo in Houten

Schrijf hieronder je recensie over Coco Pazzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.