Thaicoon

• 8.1

• 7.9

Taatje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, nog lekkerder dan in Thailand zelf. Prettige sfeer en schone open keuken. De (Voor)gerechten zijn lekker uitgebreid als ik het vergelijk met andere Thaise restaurants. Ik kom hier vaker terug!

Rutger_T
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten bij deze Thai in het centrum van Almere. De ligging is niet heel uitnodigend, maar eenmaal binnen vergeet je dat in no-time dankzij de welkome ontvangst en de heerlijke gerechten. Het gegrilde rundvleesgerecht met chili en munt is een aanrader. De gerechten worden geserveerd met heerlijke groenten. Ook de pepers zijn rijkelijk aanwezig, waardoor een extra colaatje of glas water op z'n tijd nodig is. Conclusie: een prima ervaring en een plek om terug te komen.

Gegeten op 17 januari 2014

Annahamer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag 29 dec. hebben we hier voor het eerst gegeten , het was druk in het restaurant, vooraf hebben we beef salade en viskoekjes genomen, het was erg lekker en hoofdgerechten waren ook super lekker pad Thai kip , som tam ( papaya salade ) en vis met rode curry . Restaurant is leuk ingericht en duimpje voor de bediening

Proever22506
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen zin om te koken dus bij de Thai gegeten. Heerlijk eten en een vlotte en leuke bediening. Zij hebben een mooie schone open keuken met gewoon Thaise dames achter het fornuis. Top eten voor een redelijke prijs.

Gegeten op 30 juni 2013

emieltje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ruim opgezette tent, en goede mix van modern en sfeervol.
Ik kende Thaicoon al uit Amsterdam Oost en deze is bijna net zo lekker. Betaalbare gerechten. Bediening is vriendelijk en vlot. Toppertje.

Gegeten op 21 juni 2013

Kniesbo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een super lekker Thais Restaurant! Ben verschillende keren in Thailand geweest en heb bij vele restaurants gegeten, maar deze behoort gewoon tot de beste!

Wat je ook besteld, soep, salade, curry, garnalen, vlees of vis het maakt niet uit allemaal even lekker. Ook voor afhaal geschikt haal bijna elke week wel een keer af bij ze!

Gewoon doen!

Gegeten op 9 juni 2013

frankklein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waar een ieder lyrisch is over dit restaurant viel mij / ons dit, mede door de gelezen recensies, iets tegen.
Kwaliteit van de gerechten is zeker niet verkeerd maar ook niet van een niveau dat ik er beslist nog een keer naar toe moet.
Ruime keuze in gerechten mogelijk is het raadzaam om de kaart juist iets in te krimpen waardoor meer tijd en aandacht voor het bereiden van het eten. Dan zeker de potentie om uit te groeien tot de Thai van Almere.

Gegeten op 11 mei 2013

ACDJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier inmiddels meer dan 5x gegeten en elke keer een ander gerecht geprobeerd, de diverse soepen, voorafjes, vis, rijst en noedelgerechten. Ik ben onder de indruk hoe authentiek de gerechten smaken als fervent Thailandganger.
Overigens wordt er een goed aangegeven door de bediening welke gerechten pittig en minder pittig zijn en naar wens kunnen gerechten ook piitiger gemaakt worden.

Dit is dus een regelrechte aanrader en een aanwinst voor Almere op eetgebied.

Graag zou ik echter wat ik in Thailand zo graag at, van de hete plaat de minimossels in Thaise chili paste willen eten maar die staan helaas nog niet op de kaart?

Gegeten op 2 februari 2013

senne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb van tevoren de "Tom Yam Kung" soep genomen.
Deze was voortreffelijk en lekker pittig.
Als tussen gerecht namen we de Laab kai (gekruid kip gehakt), dit gerecht staat niet op de kaart maar kenden ze gelukkig wel en het was geen enkel probleem om dit klaar te maken.
Als hoofdgerecht had ik de Kip in rode curry, ook dit gerecht is echt een aanrader. Ik vond dit gerecht nog lekkerder als in Thailand zelf, ze doen er namelijk lekker veel creme fraiche/room door heen.

Als je om pittig eten vraagt krijg je dit ook echt, aanrader!

Leuk ingericht rstaurant dat een ontspannen sfeer uitdraagt.

Gegeten op 13 december 2012

Brenda1979
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier woensdag , kippensoep was lekker & hoofdgerechten waren ook super lekker! Een zeer vriendelijke bediening die ook goed Nederlands spreekt , vlot en gezellig .
Wij komen zeker terug ,

Brenda

Schrijf zelf een recensie over Thaicoon in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Thaicoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!