a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 036 750 29 46

Thaise ervaring in Almere

Laat je Thai’s verwennen. Je vindt een stukje Thailand in het hart van Almere. Met de traditionele en authentieke gerechten vergeet je even dat in Almere bent. De smaakvolle en nette inrichting maken de Thaise ervaring af.

Martinevb

Wat een heerlijk eten! Ik ben normaal geen fan Thais eten, maar hier heb ik heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Smaakvol en betaalbaar.

Gegeten op 6 september 2015

FoodGoddess

Al een paar keer gegeten hier! Na twee vakanties in Thailand en in heel veel thaise restaurants in Nederland te hebben gegeten kan ik met recht zeggen dat dit 1 van de beste is waar wij gegeten hebben. De service is top, dit restaurant verdiend meer klanten! ik denk dat wat meer reclame en pr wonderen kunnen doen. Ik hoop dat ze kunnen blijven, het is een culinaire opsteker voor Almere!

Gegeten op 30 juni 2015

MoontjeP

In 1 woord FANTASTISCH !!!
We hebben hier met z'n viertjes heelijk gegeten. Jammer dat dit pareltje niet vol zit op zondag,
als je van Thais houdt moet je hier zeker een keertje gaan eten.

Gegeten op 17 mei 2015

Bibendum59

Het was al weer even geleden dat we hier heerlijk gegeten hadden. Ook nu weer fantastisch gegeten: prachtige pure Thaise smaken, wat een genot! De bediening is vriendelijk en relaxed en de aankleding van het restaurant is gezellig warm. Het is hier goed toeven als het buiten koud en nat is. Een aanrader! We blijven hier komen!

Gegeten op 10 januari 2015

broer1

Dit restaurant verdient meer gasten.Kwaliteit is geweldig en het personeel is zeer vriendelijk. Er is ook een filiaal in Amsterdam maar Almere is beter

Gegeten op 21 december 2014

gerardvd

Het Thaise eten is hier voortreffelijk. Jammer dat het niet gewaardeerd wordt: ik was de enige bezoeker behoudens twee mensen die kwamen afhalen. En dat is jammer!
Meer enthousiasme uitstralen en een betere presentatie en marketing zouden wonderen kunnen doen.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een bezoek waard!

Gegeten op 21 oktober 2014

wartenbergh

Thaicoon, praktisch naast station Almere Centraal gelegen, is een prachtig ingericht restaurant en heeft haar provocerende naam mee: Almere, nou niet bepaald Neerlands culinair epicentrum, kan namelijk best een frisse wind gebruiken.

Onder de voorgerechten weten de Thaise biefstuksalade (€ 9,90), de heerlijke soep met garnalen, laos en kokos, ‘Tom Kah Koong’ (€6,60) en viskoekjes (€ 6,50) te imponeren. Die vind je niet snel beter bereid! De bediening is onopdringerig attent en licht de kaart vol verve toe: zo schijnen Thaise whiskeygerechten een ware sensatie te zijn. En ja... dat zijn ze! Maar ook de ‘Pad Thai’ noedelgerechten zijn hier dik in orde.

Thaicoon voert met recht de categorie Thaise keuken aan en is meer dan een tropische storm in een glas water... Een absolute aanrader!

Gegeten op 2 augustus 2014

Annelivandoorn

Prettige avond gehad bij thaicoon. Ik bestelde voor de groentesoep en hoofd de eend, mijn vriend voor de mix en hoofd een gele curry. Goede smaak en veel verse ingredienten.Goed eten dus, zeker gegeven de lage prijzen (curry 12,90). Serveerster had het net iets te druk, maar was wel vriendelijk. Wij kunnen thaicoon aanbevelen.

kvd

Heerlijk gegeten bij thaicoon! Curry en de kippensoep waren perfect en je krijgt ook veel. (In tegenstelling tot veel andere thaise restauranten) Met volle buik naar huis. En dat voor een hele goede prijs. Het restaurant is ook sfeervol en modern. Vriendelijke en attente bediening en centraal gelegen. Aanrader!!!

Gegeten op 17 augustus 2014

Hans-1956

Na er een een ruim jaar hier niet geweest te zijn, weer eens gekozen voor dit restaurant.
Het blijft opvallend dat zelfs op een vrijdagavond het restaurant maar voor een klein deel gevuld is.
Het eten en de vriendelijke bediening verdienen meer gasten.
Naast de zeer redelijk geprijsde menukaart hebben ze ook een goede keuze bij de wijnen.
Gemiddeld 6 wijnen wit en 6 wijnen rood vanaf Euro 19,50 (dacht ik).
Na een heerlijk voorgerecht ( 2x soep en 1x mixed voorgerecht) en 3 heerlijke visgerechten (mixed seafood in diverse varianten) hadden we meer dan voldoende gegeten. Prijs/kwaliteit is hier prima in orde. Toch maar weer vaker dit restaurant bezoeken.

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Thaicoon in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Thaicoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.