The Harbour Club Amsterdam

2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421

jdevetten

Ruim op tijd en gevraagd of we eerst op het terras een drankje konden drinken, heerlijk weer, dat was geen probleem. 20 min later dan de geplande reservering konden we niet aan tafel en moesten we een half uur ongemakkelijk wachten bij de open haard. Slecht georganiseerd.
Het eten is goed. De bediening niet onaardig maar weinig klantgericht en ondanks dat er heel veel personeel rondloopt zijn ze onbenaderbaar als je ze nodig hebt.
De prijs is aan de hoge kant. En je kan er geen gewoon kraanwater krijgen, dat vind ik de slechte zaak bij welke horecagelegenheid ook. Water is gratis, dat verwacht ik dan ook als ik verder niet zuinig ben met wijn etc. Restaurants die geen kraanwater serveren neig ik te boycotten!

Gegeten op 20 april 2015

sill01

Mooie tent maar wat werken er in deze tent een nare mensen! De bediening viel nog mee, niet heel vriendelijk maar ook niet heel onaardig. Maar de vrouw bij de garderobe pff... Mijn vriend moest nog even iemand van buiten ophalen die het niet kon vinden dus hij haalde zijn jas op bij de garderobe. Toen hij 2 min later weer terugkwam wilde de vrouw bij de garderobe zijn jas niet meer ophangen want ze kon z'n naam niet meer vinden op de lijst en ze was 'm blijkbaar alweer vergeten. Na een lange discussie mocht z'n jas toch in de garderobe hangen. Toen hij 2 uur later even een sigaretje wilde roken en zijn jas wilde halen werd de vrouw bij de garderobe boos en vroeg of hij zijn jas bij zich kon houden.
Het eten was goed, maar we werden keihard in de maling genomen. Drie van ons hadden de tournedos besteld. Het was dus nogal gek toen de eerste ober met een ladysteak aankwam en een paar tellen later de volgende ober met twee ladysteaks. Vervolgens kwam de leidinggevende erbij en zei dat beide obers het fout hadden en dat het echt tournedos waren. Dit was natuurlijk onzin. ( ladysteak was 18.95 en tournedos 34.95)
Ik denk dat dit een goede tent is voor mensen die er uitzien alsof ze veel geld hebben. Als je dit niet bent of niet zo wilt zijn ga dan alsjeblieft niet naar deze tent want dan word je als vuilnis behandeld.

Gegeten op 12 december 2014

brains4u

Heerlijk gegeten in de Harbour club.
De avond begon (verplicht) aan de bar. Dat is geen aanrader.
De barmannen waren vooral druk bezig met zichzelf en hadden weinig oog voor de klanten.
We zijn uiteindelijk maar naar onze tafel gegaan.
Eten en wijn waren prima. Heerlijk getafeld.
Ober prima vent.
Het plateau fruits de mer was erg goed.

Gegeten op 10 april 2015

Silva020

Prima gegeten maar stevig geprijsd. Dit wordt niet gecompenseerd door goeie informatie of leuke bediening. Gelikte zaak, maar onpersoonlijk. Leuk om uit verschillende oesters te kunnen kiezen.

Gegeten op 21 maart 2015

LucianoFG

Vooral een zeer mooie hippe tent, erg gezellig. Grootschalige opzet, weinig 'knusheid', je moet daar van houden. Je kunt hier lekker uitgebreid dineren tot in de late uurtjes. Eten was lekker, bediening goed, prijs aan de hoge kant. Wij hebben een leuke avond gehad!

masterchef007

Eten was goed, wel prijzig.
Wat niet uit maakt, maar het bedienend personeel helpt er niet bij de avond goed te laten verlopen.
Drankjes worden vergeten , geen uitleg van het eten wat je voorgeschoteld krijgt. Heel onpersoonlijk allemaal.
Jammer, want zo laten ze gasten die hun eerste bezoek er hebben het ook de laatste zijn.
Leidinggevende zou zijn personeel beter moeten instrueren.
Komende tijd ga ik er niet heen en zou het mensen ook niet aanraden, maar eerder andere seafoodrestaurants.

Gegeten op 6 maart 2015

Alexis

Wat een heerlijk restaurant! Goed eten, heerlijke wijn, vriendelijke bediening, fantastische ambiance en voldoende gratis parkeren. De gamba's en prime rib zijn een aanrader. Wij waren er op zondag en toen was er live muziek. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gegeten op 8 maart 2015

Jammie2015

Eten: In het algemeen genomen is het eten op orde, vrij parkeren voor de deur is ook fijn.
Service: Deze kan beter maar ik had o.b.v. eerdere recensies niet al te hoge verwachtingen. Het management van deze zaak moet hier echt wat mee! Ik woon in de buurt van 020, maar toch de vestiging in 010 doet het echt heel veel beter!
Decor: Het interieur is leuk speels en divers, jong en hip en zeker iets waar we ons thuis in voelde…..
Overig: echter als je met vrienden wil gaan eten, neem dan een megafoon mee, want wat stond die muziek waaaanzinnig hard voor bij het avondeten (let wel, zeg maar tussen 19.00 en 22.00 uur) dus niet pas tegen het eind van de avond.
En echt, ik vind een etentje zonder muziek helemaal niets, maar als je elkaar normaal niet kan verstaan, dan ga je niet meer leuk gezellig uit eten, maar kun je je voornemen beperken tot slechts gaan eten…. En snel er weer uit!

Gegeten op 20 februari 2015

marlies64

Eigenlijk hadden we ons voorgenomen om hier niet meer te eten. Door de vele slechte ervaringen die we reeds vooral met de bediening hebben gehad. De bediening is ondermaats en niet vriendelijk. Je krijgt het gevoel alsof er onderscheid wordt gemaakt in klanten. Lang wachten, tafels niet indekken, geen koeler bij de wijn, 3x vragen voor je wijn krijgt en ga ga zo maar door. We zijn al eens de tent uitgelopen door de arrogante houding van een personeelslid. Er wordt geen verantwoordelijk genomen voor het werk wat ze doen. Je zou hier een geweldige tent van kunnen maken als er maar een beetje leiding zou worden gegeven. Locatie is perfect!!!

Gegeten op 16 februari 2015

Tastycouple

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.