a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 312 82 58

Dagmar1989

Er leuk restaurant, vooral om te lunchen. Ik had een broodje uit de oven met geitenkaas, honing en walnoten besteld. Deze was wel een beetje klein. Dit had wat beter kunnen worden aangekleed met wat salade ernaast. Vriendinnetje van mij had gerookte zalm. Dit zag er vers uit en het was veel! Het personeel was erg vriendelijk. Wel vroeg de bediende bij binnenkomst; Verse muntthee of verse jus? Beetje gek. De bediening was verder snel en vriendelijk en het eten was goed met eventueel wat verbeterpuntjes. Sowieso kom ik nog terug voor de grote tosti's!

Gegeten op 23 mei 2016

wim163

Wat een slechte keuken, echt mijden deze zaak. Sate was uitgedroogde homp vlees met een allesoverheersende satesaus erover, sla zat geen smaak aan, en patat met een sterke vetsmaak.
Waarom in deze tijd nog steeds zo zonder eergevoel wordt gekookt is een raadsel.
De keuken herkende zich hier niet in en vond dat ze goed werk hadden geleverd, en ja, het vlees kon een beetje droog zijn van zichzelf, maar daar konden zij niets aan doen. Bedienend personeel was wel vriendelijk, jammer dat ze de kritiek moten krijgen. Ons zien ze nooit meer terug, en dank aan het personeel in de keuken voor de nasmaak van hun rommel. Natuurlijk is de eigenaar de hoofdverantwoordelijke die dit laat gebeuren. Triest

Gegeten op 2 april 2016

Culinair99

Gister geluncht bij dit café. Uitgebreide kaart. Lekkere koffie. Na de koffie is er echter nooit meer geïnformeerd of we nog iets wilden drinken... Terwijl die kopjes toch lang en breed leeg waren toen de lunch werd geserveerd. Lunch was heerlijk. Ruim belegde broodjes en lekkere bij van boven maaltijd salade. Het broodje met geitenkaas was erg hard, lastig te snijden. Ik vroeg of de rekening opgemaakt kon worden toen ik naar het toilet ging. Deze mocht zelf mee naar boven nemen. Vooral de oudere meneer in de bediening oogde wat verveeld en gehumeurd. Jammer.

Snies

Het eten was prima. De combinaties waren goed niet meteen heel bijzonder maar prima. De bediening had er waarschijnlijk deze dag niet heel veel zin in. We moesten elke keer heel lang wachten tot we drinken konden bestellen. Verder was de bediening niet erg behulpzaam meer van het schiet op ik heb meer te doen. we hadden van te voren al aangegeven voor 3 gangen menu te gaan. De eerste 2 gangen hadden we al gekozen en de laatste mocht later gekozen worden. Dit werd heel laat omdat hij nooit terug kwam om re vragen wat we als dessert wilden! Na een half uur kwamen ze eindelijk een keer langs komen en moesten we nog steeds seinen om te mogen bestellen. Erg jammer
Leuk restaurant maar de bediening mag wel iets meer oog hebben voor de gasten ipv voor het personeel dat aan de bar een drankje zit te doen.

Gegeten op 6 oktober 2015

Johannabloem

Wij komen hier geregeld. Ze hebben altijd heerlijke grote tosti's of andere lunchgerechten zoals de pizza's! Ook savonds is het heerlijk vertoeven op het terras met een royaal stuk brie en een tapbiertje. Vriendelijke, nette bediening. Aanrader!

Gegeten op 14 juli 2015

Bleumondayfoodie

Geweldig cafe, heren en dame strak in gilet in de bediening wat een klassieke en chique sfeer geeft. De heren en dame geven een geweldige service en hebben alles goed in de gaten. Het eten is wat je in een cafe verwacht. Eenvoudige gerechten en specials. Wij hebben beide Fish and Chips besteld en deze is goed. Zelf gepaneerd, goed gefrituurd en mooi sappig want ook goed frituren is een kunst.
Lekkere bieren op de tap, prima huiswijnen, groot assortiment.
Al met al zeker de moeite om een keertje langs te gaan.

Gegeten op 16 juni 2015

proeversutgrunn

Wij komen hier graag voor de vrijdagmiddagborrel en een daghap. De kwaliteit van het eten is boven verwachting goed voor een café. Ze hebben een uitgebreide borrelkaart met veel verschillende hapjes, wijnen en speciaalbieren. De heren uit de bediening zijn uitermate gastvrij en vakkundig.

Gegeten op 20 maart 2015

edwin1977

Heerlijke Vlammenkouk gegeten in een behaaglijke omgeving met mooie schilderijen aan de wand.

Personeel was aardig al was de reactie van ober nogal geïrriteerd toen ik vroeg waar beneden ik moest afrekenen. Wellicht tijd voor een mobiel pin apparaat.

Gegeten op 22 februari 2015

HS1984

Eerste keer dat ik eens de stad in ging voor een lunch en daar had ik en mijn partner wel zin aan. Wij hadden oog op café Hooghoudt en het eerste wat ons opviel is dat het druk was (heel gewoon rond lunchtijd) en dat het er klassiek uitzag met een pub-gehalte. Ook was er veel jong volk te vinden.

Ik had een Gebakken beenham, geserveerd met mosterdsaus en mijn vriendin Oude kaas, rucolapesto, gemarineerde tomaatjes en rucola. Het heeft even geduurd (het was ook druk) maar uiteindelijk kregen we het. Het zag er goed uit en mijn beenham was lekker warm. Ook de mosterdsaus was prima te doen. Ook die van mijn vriendin zag er goed uit... en gezond natuurlijk. Al met al waren we goed gevuld.

Een nadeel was toen wij de rekening vroegen het heel erg lang duurde voordat wij überhaupt de rekening daadwerkelijk kregen. Zelfs na de tweede keer vragen. Ik snap dat het druk was maar ook dat duurde gewoon te lang. Maar ach om je daar nou verder druk om te maken want verder was de bediening erg vriendelijk.

Gegeten op 12 februari 2014

marcella86

Wij hebben bij het restaurant "bij van boven" gegeten, wat op de 2e verdieping is. In eerste instantie miste ik wat keuze op de kaart, maar eenmaal besteld was het echt geweldig. Wat een supergoede gerechten worden er geserveerd. De botervis en steak waren ronduit perfect. De aankleding in het restaurant is wat kaal en strak.

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Café Hooghoudt in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Café Hooghoudt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.