Pibia

• 7.1

• 7.7

degenieters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg druk en de bediening had de handen vol om alles bij te benen. Het eten was goed maar niet overtuigend waarschijnlijk door de drukte in de keuken. Wel erg lang moeten wachten op 2e drankje.

Gegeten op 30 april 2013

hjdewolde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal keren bij Pibia lekker gegeten.
Vandaag was het koninginnedag en eigenlijk te druk. Hierdoor hebben we het bestelde stokbroodje met kruidenboter nooit gehad hebben. Ook was 1 van de hoofdgerechten vergeten wat overigens netjes opgelost werd door snel te handelen door de bediening. Als extra service kreeg de persoon een gratis Irish Coffee als compensatie. prima!

Sfeer was als vanouds goed, eten was weer lekker, bediening deed hun uiterste best de boel in de hand te houden.
Zeker een aanrader als je van echt Italiaans eten houdt.

HJDW

Gegeten op 30 april 2013

Deinert
  • Recensies in de laatste twee jaar

nieuwsgierig door de verhalen zijn we hier naar binnen gestapt voor een dinertje.
Een overzichtelijke kaart met een divers aanbod, voor elk wat wils.

bij het stokbroodje met kruidenboter vooraf ging het mis. De structuur van de boter in het potje gaf ons de indruk dat deze uit andere potjes van voorgaande tafels bij elkaar gestopt wordt en wederom uitgeserveerd. Vanaf mijn plek had ik zicht op de snijtafel voor het brood en besloot dit in de gaten te houden. Ons vermoeden werd bevestigd door een serveerster die inderdaad vanuit andere potjes een 'nieuw' potje vulde.
Ik heb hierop de bedrijfsleidster aan onze tafel gevraagd, welke dit eerst ontkende, tot ik aangaf dit ook daadwerkelijk gezien te hebben. Vervolgens kreeg ik geen heldere verklaring meer. We hebben onze drankjes afgerekend en zullen hier niet meer komen. Dit kan je je écht niet veroorloven als restaurant!

Zonde!

Gegeten op 21 april 2013

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van de betere Italiaanse restaurants uit Apeldoorn. Goed eten voor een goede prijs/kwaliteits verhouding. Bediening kan iets beter. Komt soms iets te passief over. Echter smaken de gerechten die wij hier hebben gegeten allemaal even lekker (meerdere keren geweest). Voor mensen die een leuk Italiaans restaurant zoeken, is dit zeker een aanrader.

Gegeten op 19 november 2012

Inget
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verschillende keren al bij pibia geweest. De entourage is erg groot maar desondanks heb je niet het gevoel in een massaal restaurant te zitten. In de zomer kan je ookgoed buiten zitten.
Het personeel is erg vriendelijk en attent.
De pizza's en de pasta's smaken erg goed. Voor de kinderen is een kleinere pizza te bestellen.

Gegeten op 23 november 2012

StenH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben nu tweemaal bij Pibia wezen eten. Mooie ruime zaak, ziet er modern en erg strak uit.

Pizza's zijn heel goed. Knapperige, luchtige bodem en de ingrediënten zijn precies goed geportioneerd. Geen overdadige hoeveelheiden saus of kaas, maar precies genoeg zodat alle smaken goed naar voren komen.

Over de pasta's zijn we erg te spreken, erg smaakvol: net als in Italië!

De bediening bestaat vooral uit zeer jonge scholieren, aangevuld met enkele meer ervaren krachten. Op zich niets mis mee, maar zulk onervaren personeel komt toch vaak productkennis tekort (het meisje dat ons de laatste keer bediende kon mijn vraag wat vongole was helaas niet beantwoorden). Verder doen ze goed hun best hoor!

De sfeer in het restaurant is prima. Ik ben tot nu toe alleen in de weekenden geweest, en dan is het altijd behoorlijk druk. Inrichting is ook prima, fijne hoge tafels. Eén opmerking: doe alsjeblieft die papieren vodjes weg die als servet moeten dienen en vervang die voor een degelijk (linnen) servet. Zeker bij pizza komt die van pas.

Al met al een aanrader! In Apeldoorn zeker één van de betere Italiaanse restaurants!

jaw
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een heerlijke Tortellini Gorgonzola gehad en een vegetarische lasagne. Sfeervol restaurant. Helaas veel scholieren in de bediening maar ze doen erg hun best.

richellevanos

• Uitstekend

Smaakvolle pizza Treviso gegeten afgelopen avond met drie meiden. Geen vette hap. Goede deegbodem, vers en mooie verdeling van de ingrediënten. Ook het Italiaanse dessert-ijs smaakte goed. Gastvriendelijk personeel. Een echt familiebedrijf met passie voor de Italiaanse keuken. Afwisseling tussen jong en oud personeel werkt goed voor dit nieuwe restaurant. Groot opgezet pand, modern strak en warm ingericht. Vooral de ruimte tussen de tafels biedt veel privacy. Ook leuk is dat ze een open keuken hebben - je ziet meteen hoe je pizza klaargemaakt wordt.

spiritwoman

• Matig

Het eten is goed alleen was het eten van 2 vriendinnen bijna lauw, nadat er wat van gezegd is is het eten mee genomen en nadat ze het terug kregen was het nog lauw. Na het eten hebben ze er wat van gezegd en het komt er op neer dat ze aan het zeuren waren. Als er was gezegd u mag een nagerecht uitzoeken was het al heel wat anders geweest.
Dit is een slechte start voor een nieuw Restaurant.

rosabloem

• Uitstekend

Gisterenavond heerlijk gegeten! Fantastische service en vriendelijke bediening. Ee echte aanrader! Niet alleen voor pizza maar ook de gegrilde gerechten zijn superlekker.
Ee groot pluspunt vind ik dat de tafels niet te dicht bij elkaar staan waardoor je gewoon je eigen privacy hebt.

Schrijf zelf een recensie over Pibia in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Pibia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!