Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sushi Mall

1. Sushi

Sushi Mall

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 050 767 60 78

SushiControleur

Deze recensie schrijf ik nu ter plaatse. Het duurde meer dan 15minuten voordat onze drankjes gebracht werden en vervolgens nog eens 25minuten voordat onze eerste ronde gebracht werd( klein gedeelte ervan) de rest is er na 20minuten nog niet. Wij 2en wachten in principe meer dan 1 uur voor de eerste ronde. >_>"
Qua sushi smaak, redelijk. Er zijn betere plaatsen. Service.... Aantal meisjes moeten met hun haar een staart maken en gepaste kleding dragen om te werken.
Ze hebben hier een grote keuken nodig

Gegeten op 13 oktober 2014

Bianca9709

Had er geen hoge verwachting van, maar wat lekker en wat veel. Je krijgt een aantal gangen met redelijk kleine hapjes maar die vullen enorm. Ik vond het niet erg kleuter proof. Is speelhoekje maar met oud/kapot speelgoed. Wel vriendelijk personeel

Gegeten op 26 september 2014

Agnom

Heerlijke sushi! De locatie is niet erg gezellig natuurlijk maar voor deze prijs fiets je graag even om. De warme gerechten zijn ook goed, de wijn helaas wat minder en jammer van de Heineken op de tap. Service ook snel.

Gegeten op 4 juli 2014

ToverNaaR

We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid hier te lunchen. Zeker een aanrader! Niet de hele kaart is bestelbaar (de Diner-sectie word weggestreept) maar verder word er volgens hetzelfde principe als 's avonds gewerkt.

De sushi is van goede kwaliteit en de service is snel. Enige nadeel is dat voorbijgangers je wat raar aangapen als je er zit te lunchen, maar dat zal een beetje sushi-eter niet tegenhouden.

Gegeten op 6 juli 2014

Anne__

De sushi en warme gerechten zijn hier altijd erg lekker! Een enkele keer komt een bestelde sushi niet aan maar gelukkig zijn er meerdere rondes en kan het dan alsnog besteld worden.
De bediening is de ene keer erg goed en een andere keer wat minder: soms wordt er nauwkeurig uitgelegd wat welke sushi precies is en welk gerecht wat is. Een andere keer wordt er alleen 'sushi' gezegd als het eten op tafel wordt gezet. Dit is iets wat ik zelf ook wel kan zien. Ik ben juist geïnteresseerd in extra informatie over de sushi en het liefst dan ook iets wat ik niet zelf op de kaart kan lezen. De bediening had bijvoorbeeld kunnen vragen of we extra uitleg wilden. Soms vergeet de bediening ook eet smakelijk of iets dergelijks te zeggen, een beetje slordig. Ook zouden ze soms iets beter op kunnen letten of er lege glazen op tafel staan en die kunnen meenemen (en iets nieuws te drinken vragen), afgelopen keer stond de tafel vol met glazen en paste de sushi soms niet meer goed. Ook is het handig om lege bakjes mee te nemen voordat de volgende ronde sushi komt, dat scheelt met schuiven een aangeven.
De aankleding van de zaak vind ik matig, op tafel staat een plastic bakje met een plastic roos er in, niet heel erg mooi naar mijn smaak, het oogt een beetje simpel en de zaal is nogal groot. Misschien kan het optisch kleiner en gezelliger worden gemaakt met wat vazen of iets dergelijks (maar dan niet met plastic bloemen...). De vissen die aan de zijkant hangen geven wel een leuk effect en ook de bloemen die op de muur zijn geschilderd zijn leuk, ze vallen alleen niet erg op.
Al met al kom ik hier graag, de sushi is lekker en de bediening vriendelijk.

Gegeten op 10 maart 2014

JoNiRo

Meerdere malen geweest. De laatste keer op 31.12.2013 verjaardag van mijn zus. Grote groep die niets te klagen had. Er ontbrak in ronde 2 enkele gerechten - reden is mij niet duidelijk. Ronde 3 en 4 is goed gegaan. Er werd continu gevraagd om drinken te bestellen. Mijn zus vergat te vermelden, bij het betalen van de rekening, dat ze jarig was. Dit bedrag kreeg ze terug en bij het weg gaan kreeg ze als cadeau nog een waardebon om gratis te kunnen eten. Leuk gebaar. De volgende bezoek wordt waarschijnlijk 16.02.2014 - een verjaardagswens van mijn dochter, die het liefst 1 maal in de week een bezoekje wilt brengen aan Sushi Mall. ;-)

Gegeten op 31 december 2013

susan20

Ik ben niet tevreden over dit restaurant. De bediening was zeer, zeer slecht. Het all you can eat concept was niet van toepassing, gezien het feit dat wij na een aantal drankjes geen drinken meer mochten bestellen. Daarnaast misten er regelmatig gerechten en sommige gerechtjes waren simpelweg koud. Het personeel werkt niet structureel en helemaal niet emphatisch. Ik zou écht niemand adviseren hier heen te gaan.

Gegeten op 14 december 2013

Kuno

Wij komen hier geregeld,het eten is goed.Echter hadden wij wel vaak onze vraagtekens bij de bediening,waar totaal geen structuur in zit en soms tafels helemaal overslaat.Hier hebben wij nooit iets over gezegd,wij kwamen er vaak en werden goed behandeld.Echter afgelopen zondag was de bestelling incompleet,er ontbraken gewoon ingredienten.De eerste keer dacht ik oke,vergeten,kan gebeuren.Ik heb nogmaals hetzelfde besteld en weer ontbrak hetzelfde ingredient ( avocado ) nu heb ik er wel iets van gezegd.Kreeg ik van de serveerster te horen dat ze van de keuken moest doorgeven dat er een beetje avocado in zat.Even gekeken...niks. Gemeld, werd de serveerster door de bazin naar ons toegestuurd met de mededeling dat als ik meer avocado wilde ik dat maar door moest geven aan de keuken.Toen ben ik ontploft.Ikwilde niet meer avocado,maar als ik een handrol met avocado bestel ga ik er vanuit dat er ook avocado inzit. De bazin heeft de boel niet onder controle en de chaos wordt daar steeds groter. Jammer,want het eten is lekker,maar ik ben er deze keer onprettig behandeld,ook al kreeg ik excuses ( werden gericht aan mijn vriend,ik werd genegeerd ) ik vind het voorlopig wel even mooi geweest.

Gegeten op 3 november 2013

lisanne7

Het enige sushi restaurant in de omgeving dat een All-In concept inclusief drinken aanbiedt. De grote ruimte komt een beetje onpersoonlijk over, maar de aankleding is sfeervol. Daarnaast was er ook een vrouw die speelde op een harp, ontzettend mooi! De sushi's zijn lekker en vers! Naast een uitgebreide kaart van sushi's is er ook een brede keus in andere gerechten zoals biefstuk, verschillende soorten gebakken vis en salades en soepen. Kortom, voor niet al te veel geld, kun je hier erg lekker eten! Bij deze zijn wij overgestapt van het wokken naar het sushi concept! Veel gezelliger dat je gewoon aan tafel kan blijven zitten! Dus, wij komen graag weer!

Gegeten op 14 oktober 2013

kirsten20

erg lekker, we proberen 1 keer in de 3 maand even langs te komen, om weer van die heerlijk sushi te genieten. Het eten smaakt altijd vers en en is altijd voldoende, de bediening is erg vriendelijk en snel. het decor is leuk en vooral netjes

Gegeten op 20 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Mall in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Mall. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.