a TripAdvisor company

Sushi Mall

1. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 050 767 60 78

susannedijk

Eten smaakt prima, maar je hebt wel echt het idee dat je in een all-you-can-eat restaurant zit. Iedereen zit daar om te gaan bulk-eten. Had niet echt het idee dat ik uit eten was, maar meer dat ik zoveel mogelijk eten naar binnen aan het werken was.

Gegeten op 12 februari 2016

st3rv1s

Met enige tegenzin en veel aandringen van mijn uiteindelijke tafelgenoten, toch maar de keuze gemaakt om een hapje mee te eten. Van buitenaf ziet het er uit als een ongezellige 'vreetschuur' en de online te vinden recensies zorgde voor deze tegenzin.

Ondanks heb ik genoten van het eten. Echter werd er elke ronde wel iets vergeten en stonden er wat fouten op de menukaart (Japanse thee zag wel bij de all-in prijs, kaart gaf dit anders aan). Het was ook leuk om te zien dat het een mix van Japanse en Chinese producten was.

De service was oké. We werden naar tevredenheid ontvangen bij binnenkomst en naar onze tafel gebracht. Er werd voldoende gevraagd of wij nog wat wilden drinken en alle lege borden werden op tijd van tafel gehaald. Ietwat vaker een glimlach tonen en er had makkelijk een zeven kunnen staan.

Ondanks het eten en de service voldoende waren, is het decor mij toch een doorn in het oog. De ruimte oogt te open en naar mijn mening is er weinig sfeer. De mix van het Japanse en Chinese komt ook enigszins terug in het interieur, alleen persoonlijk vind ik het een mislukte combinatie (in dit restaurant). De stoelen zaten prima en het volume van de muziek was prima.

Ik heb mijn mening ietwat bijgesteld en ben over het algemeen positief na mijn bezoek. Een tweede keer terug komen zal nog steeds in een last option zijn voor mij.

Gegeten op 12 juli 2016

milou44

Het eten was super. Maar de klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Dit is ook de enige reden dat mijn vriend en ik er niet meer komen. Eerste maar ook de laatste keer. 2 keer om bestek moeten vragen. Paar keer vragen waar mijn glas drinken blijft, waar ik inmiddels al kwartiertje op zat te wachten. Bij elke sushi restaurant krijg je ook gember en wasabi.. Werd ook nooit gebracht. Toen ook maar gevraagd. En op een gegeven moment werd ons kaartje niet meer gepakt. Het was rond kwart over 9.. En om half 10 of later werd het een keer gehaald nadat we het gevraagd hebben. Terwijl ze hele tijd langs je lopen en doen alsof je lucht bent. Krijgen we ons eten eindelijk. Komt er een serveerster om kwart voor 10 dat we nu moeten bestellen want de keuken gaat sluiten. Terwijl we net met dat andere eten bezig waren. Echt belachelijk. Komen er niet weer terug!

Gegeten op 26 mei 2016

evalien2

Oke het is een vreetschuur. Maar de jongeman die zich daar manager noemt mg wel een cursus klantvriendelijkheid volgen.
We waren in de buurt mijn dochter haar peuter en ik.
Vijf uur dus nog niet druk. We zijn er vaker geweest en iedere keer bekruipt ons het gevoel we zijn niet welkom.
Wat komen jullie doen? Dat vraagt de manager. Niet goedemiddag wat kan ik voor jullie doen. Na wat gestuntel van een meisje die alles vergat. Ja ik ben heel vergeetachtig zegt ze ook nog. Nee hier komen we niet weer. Ondanks dat de mevrouw bij de kassa heel aardig is en schrok van mijn klacht.

Gegeten op 7 april 2016

loes122

We werden verwelkomt door dooie orgieën. In de aankomsthal ontstond er ook een zeer ongemakkelijke situatie ivm de reservering.

Vervolgens werden we door een puberende jongen naar een tafel gebracht, hij liep zonder enige uitleg te geven weer bij ons weg. Dit vonden we erg vervelend want dit was de eerste keer bij sushi mall.

We werden vervolgens op de vingers getikt door een mede collega dat we de bestellijst verkeerd hadden ingevuld. Dit vonden wi ookj vervelend want we konden er immers niks aan doen.

We zaten ons smakeloos eten naar binnen tewerken onder het genot van de vreselijke chagerijnige hoofden van de bediening. Oke, ze zitten misschien nog midden in hun puberteit maar probeer er toch iets positiefs van te maken he!

Het ijs was overigens wel oke.

Gegeten op 23 maart 2016

Fabjola

Overheerlijke sushi in een weinig charmant decor. De bediening was even de kluts kwijt en veranderde ons tafelnummer twee keer, waardoor wij gerechten aten die we niet besteld hadden en andere gasten vast hetzelfde overkwam. Ondanks de drukte en het grote aantal tafels heb je niet het idee dat je vergeten wordt. Je bent alleen wel een tafelnummer...
De sushi is lekker en het concept dat je veel verschillende gerechtjes kan bestellen maakt dat ook de niet-sushi liefhebbers hier uit de voeten kunnen. Ideaal voor ons gezin: met 2 liefhebbers en 3 niet is iedereen hier altijd tevreden.

Gegeten op 13 februari 2016

yteke

Het lijkt echt wel een vreetschuur, maar de sushi is lekker! Service is redelijk, drinken word redelijk snel aangevuld en het eten staat zeer snel op tafel!

Gegeten op 27 december 2015

malissa3

Bij aankomst was het een warrige situatie, de mevrouw aan de kassa moest de afwas hulp erbij halen om een plekje voor ons te wijzen. na dat, heb ik moeten vragen hoe het hier werkt, qua bestellen. Is netjes uitgelegd. Toen we het eten kregen, heb ik MOETEN vragen om normaal bestek ( mes en vork ) anders moest je eten met stokjes. dat kunnen wij niet. Het eten komt helaas niet tegelijk allemaal op de tafel, je eten word geserveerd door 3 verschillende personen. Er word helaas niet gevraagd of alles naar wens is, wat ik wel had verwacht. Zodra je een toetje besteld, word er niet meer gevraagd of je drinken wilt. Het ijs valt tegen, je krijgt 1 lullig bolletje. is wel erg jammer. Verder is het eten wel TOP. heel lekker. in alle vis ben ik geen graad tegen gekomen, dat vind ik zelf erg fijn! We komen zeker nog wel een keer terug. Maar de bediening mag echt wel vriendelijker en klantgerichter !

Gegeten op 20 december 2015

inge194

Gisteren voor het eerst bij Sushi Mall gegeten, zeer verrast door de goede smaak want had het niet verwacht,dacht altijd dat het een massale eetschuur zou zijn maar nee, we waren met een gezelschap van 4 personen waarvan de andere 2 vaker hier kwamen eten, de bediening vind ik ietwat matig, jonge meisjes die drankjes opnemen en de lege schaaltjes meenemen maakt nog niet een goede gastvrouw in de bediening, vriendelijkheid en interesse tonen in de klant moet ze wel aangeleerd worden.
De inrichting strak ,niet mooi niet lelijk maar ook niet om je aan te storen.
Voor de sushi zou ik er zeker weer heen gaan.
Leuk te combineren met bioscoop wat we ook gedaan hebben.

Gr Inge Sikkens

Gegeten op 16 december 2015

hendry2

Prima sushi tent, bediening is ook goed. En snap niet dat mensen klagen. Wanneer iedereen om 19uur komt en in eens allemaal tegelijk eten wilt kun je zelf nagaan dat het even kan duren, tevens willen wij ook graag verse sushi eten toch?. De sfeer en gezelligheid is er prima te doen. Als het om sushi in groningen gaat vind ik dit zeker een aanrader!

Gegeten op 7 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Sushi Mall in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Mall. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.