Sushi Mall

• 7.0

• 7.1

Anne__
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sushi en warme gerechten zijn hier altijd erg lekker! Een enkele keer komt een bestelde sushi niet aan maar gelukkig zijn er meerdere rondes en kan het dan alsnog besteld worden.
De bediening is de ene keer erg goed en een andere keer wat minder: soms wordt er nauwkeurig uitgelegd wat welke sushi precies is en welk gerecht wat is. Een andere keer wordt er alleen 'sushi' gezegd als het eten op tafel wordt gezet. Dit is iets wat ik zelf ook wel kan zien. Ik ben juist geïnteresseerd in extra informatie over de sushi en het liefst dan ook iets wat ik niet zelf op de kaart kan lezen. De bediening had bijvoorbeeld kunnen vragen of we extra uitleg wilden. Soms vergeet de bediening ook eet smakelijk of iets dergelijks te zeggen, een beetje slordig. Ook zouden ze soms iets beter op kunnen letten of er lege glazen op tafel staan en die kunnen meenemen (en iets nieuws te drinken vragen), afgelopen keer stond de tafel vol met glazen en paste de sushi soms niet meer goed. Ook is het handig om lege bakjes mee te nemen voordat de volgende ronde sushi komt, dat scheelt met schuiven een aangeven.
De aankleding van de zaak vind ik matig, op tafel staat een plastic bakje met een plastic roos er in, niet heel erg mooi naar mijn smaak, het oogt een beetje simpel en de zaal is nogal groot. Misschien kan het optisch kleiner en gezelliger worden gemaakt met wat vazen of iets dergelijks (maar dan niet met plastic bloemen...). De vissen die aan de zijkant hangen geven wel een leuk effect en ook de bloemen die op de muur zijn geschilderd zijn leuk, ze vallen alleen niet erg op.
Al met al kom ik hier graag, de sushi is lekker en de bediening vriendelijk.

Gegeten op 10 maart 2014

JoNiRo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere malen geweest. De laatste keer op 31.12.2013 verjaardag van mijn zus. Grote groep die niets te klagen had. Er ontbrak in ronde 2 enkele gerechten - reden is mij niet duidelijk. Ronde 3 en 4 is goed gegaan. Er werd continu gevraagd om drinken te bestellen. Mijn zus vergat te vermelden, bij het betalen van de rekening, dat ze jarig was. Dit bedrag kreeg ze terug en bij het weg gaan kreeg ze als cadeau nog een waardebon om gratis te kunnen eten. Leuk gebaar. De volgende bezoek wordt waarschijnlijk 16.02.2014 - een verjaardagswens van mijn dochter, die het liefst 1 maal in de week een bezoekje wilt brengen aan Sushi Mall. ;-)

Gegeten op 31 december 2013

susan20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben niet tevreden over dit restaurant. De bediening was zeer, zeer slecht. Het all you can eat concept was niet van toepassing, gezien het feit dat wij na een aantal drankjes geen drinken meer mochten bestellen. Daarnaast misten er regelmatig gerechten en sommige gerechtjes waren simpelweg koud. Het personeel werkt niet structureel en helemaal niet emphatisch. Ik zou écht niemand adviseren hier heen te gaan.

Gegeten op 14 december 2013

Kuno
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier geregeld,het eten is goed.Echter hadden wij wel vaak onze vraagtekens bij de bediening,waar totaal geen structuur in zit en soms tafels helemaal overslaat.Hier hebben wij nooit iets over gezegd,wij kwamen er vaak en werden goed behandeld.Echter afgelopen zondag was de bestelling incompleet,er ontbraken gewoon ingredienten.De eerste keer dacht ik oke,vergeten,kan gebeuren.Ik heb nogmaals hetzelfde besteld en weer ontbrak hetzelfde ingredient ( avocado ) nu heb ik er wel iets van gezegd.Kreeg ik van de serveerster te horen dat ze van de keuken moest doorgeven dat er een beetje avocado in zat.Even gekeken...niks. Gemeld, werd de serveerster door de bazin naar ons toegestuurd met de mededeling dat als ik meer avocado wilde ik dat maar door moest geven aan de keuken.Toen ben ik ontploft.Ikwilde niet meer avocado,maar als ik een handrol met avocado bestel ga ik er vanuit dat er ook avocado inzit. De bazin heeft de boel niet onder controle en de chaos wordt daar steeds groter. Jammer,want het eten is lekker,maar ik ben er deze keer onprettig behandeld,ook al kreeg ik excuses ( werden gericht aan mijn vriend,ik werd genegeerd ) ik vind het voorlopig wel even mooi geweest.

Gegeten op 3 november 2013

lisanne7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het enige sushi restaurant in de omgeving dat een All-In concept inclusief drinken aanbiedt. De grote ruimte komt een beetje onpersoonlijk over, maar de aankleding is sfeervol. Daarnaast was er ook een vrouw die speelde op een harp, ontzettend mooi! De sushi's zijn lekker en vers! Naast een uitgebreide kaart van sushi's is er ook een brede keus in andere gerechten zoals biefstuk, verschillende soorten gebakken vis en salades en soepen. Kortom, voor niet al te veel geld, kun je hier erg lekker eten! Bij deze zijn wij overgestapt van het wokken naar het sushi concept! Veel gezelliger dat je gewoon aan tafel kan blijven zitten! Dus, wij komen graag weer!

Gegeten op 14 oktober 2013

kirsten20
  • Recensies in de laatste twee jaar

erg lekker, we proberen 1 keer in de 3 maand even langs te komen, om weer van die heerlijk sushi te genieten. Het eten smaakt altijd vers en en is altijd voldoende, de bediening is erg vriendelijk en snel. het decor is leuk en vooral netjes

Gegeten op 20 juli 2013

Yow
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant heeft een zeer groot eet-gedeelte. Met 2 mensen misschien wat minder gezellig, maar voor groepen ideaal!
De bediening is goed, maar wel wat inefficiënt en af en toe hadden ze wat problemen met de juiste tafel bedienen.
Het eten zelf is prima in orde. Het zag er allemaal vers (bereid) uit.
Eén van de weinige restaurants waar nog een all-incl. concept is (dus met drinken erbij).
Ik heb er (met een groep) zeer fijn gegeten!

Gegeten op 27 augustus 2013

Alies
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren hier enkele maanden geleden, het eten is erg lekker maar het is wel een enorm groot restaurant. Gelukkig was de helft bezet toen wij er waren en dat is ook meer dan genoeg.
Restaurant hanteert all-you-can-eat principe inclusief dessert en de producten zijn van goede kwaliteit, behalve de tempura en de yakitori. Tempura was smakeloos en erg vet. Niet te vergelijken met hoe deze in Japan geserveerd wordt. Yakitori leek op opgewarmde magnetron maaltijd. Overige producten heerlijk.

Gegeten op 20 februari 2013

NinaK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb nu zo'n acht keer bij Sushi Mall gegeten en het blijft mijn favoriete restaurant (qua eten). Heerlijke sushi! Elke keer weer genieten. De service vind ik minder. Het personeel is erg vriendelijk maar je moet soms wel de aandacht proberen te trekken van het personeel wanneer je een drankje wilt bestellen. Ik blijf terugkomen!

Gegeten op 28 juni 2013

joepmeloen
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn hier nu een keer of 5 geweest de afgelopen 2 jaar, waarvan de 2e keer een ramp was qua service, maar de keren daarna was de service wel goed. Ik ben erg onder de indruk van met name de vleesgerechten, zoals de eendenborst, asperges met gehakt en de gebakken beef. Een bolletje ijs van rode bonen (is het volgens mij) is de moeite waard om te proeven. Ja, een all you can eat natuurlijk (en dus moet je het cijfer relatief zien), maar wel een goede in zijn soort.

Gegeten op 9 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Sushi Mall in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Mall. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!