Amigo

• 6.6

• 7.0

papaluichi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verstand van wijnen hebben ze niet, bediening weet niks van het eten of de wijnen, op alle vragen bleven ze het antwoord schuldig, zijn niet echt met hun vak bezig. Vlees lekker en mals. Ondanks dat het vlees gewoon goed is laten wij dit tentje in het vervolg links liggen.

Gegeten op 1 maart 2014

BJK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best een goed restaurant het eten was prima. Ik moet wel zeggen dat de bediening niet super is. Als je de eigenaar vraagt wat een specialiteit is krijg je het antwoord dat alles lekker is. Daar kan ik niks mee. Verder was het voorgerecht, goulashsoep lekker en mijn hoofdgerecht, steak ook lekker.
Het restaurant wat aardig rustig wat er in resulteerde dat de koks wat aan de bar hingen. Komt niet heel geïnteresseerd over.
Ik geeft het een kleine voldoende en dat komt vooral door het eten.

Gegeten op 14 december 2012

marjolijnvandijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

We wilden gebruik maken van de 'Hema lekker weg kaart' die 25% korting geeft. Bij reservering gemeld. Helaas kon ik die voor de zaterdag avond niet gebruiken zei de eigenaar, omdat het restaurant dan al vol zou zitten. De website van de kaart geeft aan dat die wel geldig is op alle dagen van de week!. Toch maar een reservering gemaakt. Bij aankomst om 7 uur waren er maar 2 andere tafeltjes bezet en gedurende ons verblijf kwam er nog 1 stel bij, grotendeels leeg restaurant dus!
Het voorgerecht was matig; we hadden een avocado/garnalen salade die smakeloos en waterig was en empanadas, die ook niet heel lekker waren. Hoofdgerecht was vlees en dat was wel heel goed, super mals en goed gebakken, de frieten erbij waren weer iets minder. De huiswijn was gewoon een lekker makkelijk wijntje. Al met al geen enorme aanraden dit restaurant, maar als je alleen voor het vlees komt ga dan gerust.

Gegeten op 10 november 2012

iris1234

• Goed

Klein gezellig restaurant, leuk ingericht met Argentijnse accenten. Lekker eten en niet duur. Aardig en behulpzaam personeel.

benjamin2

• Goed

Top avond gehad !!! lekker gegeten en uitstekende bediening. Daarna lekker de stad in geweest om verder te borrelen !!!!

MissMel

• Uitstekend

Lekker eten! gezellig personeel en een leuke locatie!

iris1234

• Uitstekend

Heerlijk eten, gezellige sfeer en goede service! Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Schrijf zelf een recensie over Amigo in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amigo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!