a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 638 62 46

Wibo54

Met z'n tweeën hier gegeten. Entrecote en lamskoteletten. Beide goed bereid, mals en sappig vlees. Vriendelijke bediening. Klein maar gezellig restaurant. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader na een middagje Amsterdam

Gegeten op 25 februari 2015

marlon10

We hebben hier heerlijk met zijn tweeën gegeten. De bediening wordt door een hele lievie vrouw gedaan. Haar Nederlands is alleen niet zo goed. Maar ze spreek goed Engels.

We hadden een menu voor twee personen. Er kwam een klein grilletje met kooltjes op tafel. Het grilletje zat vol met verschillende stukken vlees. Het smaakte allemaal heerlijk. Er zat nog een kleine salade en friet bij.

Dankzij onze Diner kortingskaart ging er ook nog 25% korting vanaf. Voor dus ongeveer 40 euro hebben we heerlijk gegeten. Dat was nog inclusief 2 drankjes en een stikbroodje met kruidenboter.

Douwe63

Hier gisterenavond gegeten. Het restaurant ligt vlakbij de Westerkerk, helaas wel aan de drukke Rozengracht. Als wij om 18.45 uur binnen komen is het nog heel rustig in het kleine zaakje (30 plaatsen, sommigen (te dicht) op elkaar). Koeienvellen aan de muur, veel bruin. Laten we maar zeggen, het ziet eruit zoals wij Hollanders denken dat in Argentinie de restaurants er uit zien (zoals de Chinezen denken dat wij allen op klompen lopen). Vraag niet waarom maar toch voelt het restaurant meteen ‘sympathiek’ aan. Komt ook door de vriendelijke dame die ons helpt en even later - na vertrek bezoekers - een ander plaatsje, mooi aan het raam aanbiedt. Service.
Het voorgerecht, gebakken champignons, is erg lekker. Voor het hoofdgerecht kiezen wij mixed grill. Veel, maar bovenal lekker!. Vlees dat dmv een klein bbq-tje op je tafel ook nog goed heet blijft. Gegrild vlees - volgens de eigenaar echt Argentijns - is hier tenminste echt gegrild (en mals) vlees. De bijgeleverde salade is wat/te standaard, maar dat geldt niet voor de frites! Ook lekker.
Ondertussen doet het personeel zijn best om klanten die voor het raam naar de menukaart staan te kijken naar binnen te praten. Soms lukt het, vaak niet. Inmiddels hebben wij zoveel sympathie voor dit tentje/het personeel dat wij iedere keer meeleven. En gelukkig, als wij om 20.00 uur vertrekken (na al dat vlees is een toetje echt onmogelijk) zit de zaak vol. Tevreden - en met een vriendelijke hand van de bediening - lopen wij het restaurant uit.

Gegeten op 7 februari 2015

Vanqua

In de namiddag steak, well done, gegeten met slasalade, dressing en gebakken friet. Vlees redelijk op temperatuur, mals en smaakvol. Bediening accuraat en bereid om vragen te beantwoorden met toelichting. Niet zo'n grote zaak, wel met uitzicht op de Prinsengracht.

Gegeten op 3 mei 2014

ida5

Leuke bediening, gezellige sfeer lekker kleinschalig, maar t allerbelangrijkste het vlees is er heerlijk en niet duur. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ik vind t een aanrader en ga zeker nog eens! Wij komen uit Rotterdam en hebben hier gegeten voordat we naar de de stand-up comedian gingen in het even verder op gelegen Rozentheater. Erg leuk om te combineren.

Gegeten op 10 mei 2014

papaluichi

Verstand van wijnen hebben ze niet, bediening weet niks van het eten of de wijnen, op alle vragen bleven ze het antwoord schuldig, zijn niet echt met hun vak bezig. Vlees lekker en mals. Ondanks dat het vlees gewoon goed is laten wij dit tentje in het vervolg links liggen.

Gegeten op 1 maart 2014

BJK

Best een goed restaurant het eten was prima. Ik moet wel zeggen dat de bediening niet super is. Als je de eigenaar vraagt wat een specialiteit is krijg je het antwoord dat alles lekker is. Daar kan ik niks mee. Verder was het voorgerecht, goulashsoep lekker en mijn hoofdgerecht, steak ook lekker.
Het restaurant wat aardig rustig wat er in resulteerde dat de koks wat aan de bar hingen. Komt niet heel geïnteresseerd over.
Ik geeft het een kleine voldoende en dat komt vooral door het eten.

Gegeten op 14 december 2012

marjolijnvandijk

We wilden gebruik maken van de 'Hema lekker weg kaart' die 25% korting geeft. Bij reservering gemeld. Helaas kon ik die voor de zaterdag avond niet gebruiken zei de eigenaar, omdat het restaurant dan al vol zou zitten. De website van de kaart geeft aan dat die wel geldig is op alle dagen van de week!. Toch maar een reservering gemaakt. Bij aankomst om 7 uur waren er maar 2 andere tafeltjes bezet en gedurende ons verblijf kwam er nog 1 stel bij, grotendeels leeg restaurant dus!
Het voorgerecht was matig; we hadden een avocado/garnalen salade die smakeloos en waterig was en empanadas, die ook niet heel lekker waren. Hoofdgerecht was vlees en dat was wel heel goed, super mals en goed gebakken, de frieten erbij waren weer iets minder. De huiswijn was gewoon een lekker makkelijk wijntje. Al met al geen enorme aanraden dit restaurant, maar als je alleen voor het vlees komt ga dan gerust.

Gegeten op 10 november 2012

iris1234

• Goed

Klein gezellig restaurant, leuk ingericht met Argentijnse accenten. Lekker eten en niet duur. Aardig en behulpzaam personeel.

benjamin2

• Goed

Top avond gehad !!! lekker gegeten en uitstekende bediening. Daarna lekker de stad in geweest om verder te borrelen !!!!

Schrijf zelf een recensie over Amigo in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Amigo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.