Ot en Sien

• 7.7

• 7.3

christianne1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was benieuwd naar dit eetcafé omdat ik wel positieve geluiden hierover had gehoord. Het idee dat het interieur ook iets zou hebben met basisschool lesjes taal leek me ook leuk. In de praktijk viel het echter iets tegen. Het was opzich leuk zitten en ik vond het leuk dat er verhaaltjes aan de muur hingen. Echter waren die verhaaltjes maar erg raar. Jammer, kon leuk zijn geweest! Wat ik me van het eten herinner is dat het hoofdgerecht en het toetje wel prima waren (Runderhaasfilet met kastanjepuree en als dessert cheesecake), maar dat het voorgerecht (gemarineerde zalm met een gepocheerd eitje en schuim van limoen) vrij smakeloos was. De zalm had weinig smaak en het limoenschuim voegde er weinig aan toe. Op die tegenvaller na vind ik het nog steeds een prima een café waar je met een prima prijsje kan eten.

Gegeten op 12 oktober 2013

AfkeXx
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk eetcafe met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De kaart is niet erg groot, maar wel voldoende. Een driegangenmenu kost maar €23. Als voorgerecht heb ik gekozen voor brood met verschillende tapenades. Als hoofdgerecht een taartje van filodeeg. Beide waren zoals verwacht: lekker en smaakvol, maar niet heel bijzonder (hoeft ook niet voor deze prijs). De wijn is prima en ze serveren kraanwater. Ik kom hier zeker nog eens!

Gegeten op 15 mei 2013

Mjammie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik begrijp wel waarom Ot en Sien in de Iens Topperlijst 2013 voorkomt. Prima eten voor een goede prijs. Alle broodjes kosten 5 euro per stuk. Maar wat me vooral ook bij is gebleven, is de alerte, hartelijke en persoonlijke bediening. Dat verdient zeker een compliment!

Gegeten op 27 april 2013

tessa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een vrijdagavond gegeten met twee vriendinnen. Het was er lekker druk. Leuk ingericht, vooral speels door de verschillende hoogte van tafels. Het eten was lekker en goed geportioneerd. Prijs-kwaliteit verhouding is hier erg goed te noemen. Kom hier vast nog wel een keertje!

Gegeten op 15 maart 2013

annemiek7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst ben ik bij Ot en Sien wezen eten met 2 vriendinnen en is super goed bevallen. Heerlijk eten (Varkenshaas met brie en als toetje pavlova! zalig!!) Goede vriendelijke bediening. Wij gaan zeker weer heen!

Gegeten op 19 oktober 2012

stevenschaalma
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met het bedrijf gegeten als afsluiting van het jaar. Het was ons het jaar eerder zeer goed bevallen, dus daarom dit jaar weer. Helaas was er nog een bedrijf dat de halve tent had afgehuurd voor hun kerstborrel, waardoor het zeer lawaaiig was en we elkaar slecht konden verstaan. Ook de vriendelijke serveerster had hier duidelijk last van, soms moesten we onze bestelling drie keer herhalen, maar daar kon zij ook weinig aan doen. Het eten was redelijk, wellicht had de keuken er last van dat er wel veel tegelijk moest worden geserveerd. Daarnaast waren de porties aan de kleine kant. We gaan het nog wel eens weer proberen als het wat rustiger is.

Gegeten op 20 december 2012

Irisvh01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten,prijs kwaliteit is super. Helemaal in combinatie met het menu voor 22 euro. Leuke bediening en vriendelijke en goede sfeer. Hier ga ik vaker eten!

Gegeten op 16 november 2012

Poedel
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten, geweldig leuke bediening en absoluut niet duur. een aanrader. Een fraaie inrichting bovenop dit alles maakt het zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

HB-Parker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eetcafé. Leuk dat ze met een menu werken: drie gangen voor 22 euro. Stimuleert om te blijven zitten. Het is wel echt een eetcafé; ik bestelde een 'torentje van oude kaas' als voorgerecht en ik kreeg een paar opgestapelde kaasblokjes. Dat was wel heel letterlijk een torentje en niets meer dan dat. En dus meer een nagerecht dan een voorgerecht.

Bediening oké. Cafétje in leuke sfeer verder.

screamer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor 22 euro een keuze menu (3 gangen) huiswijn 18euro merlot uit chili prima. Mandje vers stokbrood. Voor, de zalm, was heerlijk. M,n tafelgenote warm geitenkaas, op bedje van met walnoot. Heel smakelijk, mooi schilderij op het bord. Beide de eendenborst, om je vingers bij af te likken, perfect. Bijlage uitstekend. Toetje mooi, maar te prijzig. Over het geheel genomen, ...aanrader!!

Gegeten op 18 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Ot en Sien in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Ot en Sien. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!