• foto's van Mchi in Amsterdam - 1

• 8.1

Mchi doet mee!

Reserveer nu!

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

Pkelvieb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter ere van de verjaardag van mijn man hier samen met de kinderen gegeten. Om 19.00 uur gereserveerd, we konden de auto voor de deur parkeren.
vriendelijke ontvangst, mooie ronde tafel met zicht op het hele restaurant. Bediening vlot en vriendelijk, tijd tussen de gerechten precies goed, in het begin iets sneller, later iets langzamer. Wat een heerlijke gerechtjes. We hebben alle in voorgaande recensies aangeprezen gerechten geprobeerd, eend, lam, ossehaas, garnalen, oesters, coquilles enz. Fantastisch op smaak en heerlijke sausjes. Alle vier een verschillend toetje genuttigd, alles huisgemaakt. De panna cotta met citroengras is fantastisch, heel puur van smaak. Wij hebben een flesje merlot gedronken en irish coffee na. De prijs-kwaliteitverhouding is in orde. Wij wonen in de Achterhoek, maar eten geregeld in Amsterdam, omdat onze kinderen daar studeren. In principe eten wij telkens bij een ander restaurant, maar bij dit restaurant twijfel ik ! Misschien zien ze ons hier nog wel een tweede keer ?

Gegeten op 12 maart 2014

tyuen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het wat behoorlijk druk op Valentijnsdag.
We kregen een plekje bij de deur, door de tocht en de mensen die lang liepen was het minder gezellig. (we zaten ook naast de garderobe). Het eten werd ook "wat" later gebracht dan verwacht.
niettemin heerlijk gegeten !!

Gegeten op 14 februari 2014

toni61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep vrienden op zondagavond bij Mchi gegegeten.
Leuk delen van verschillende gerechten van Japans tot Vietnamees,,,authentieke smaak en erg vers ingredieten.
Ambiance prima, bediening uitstekend.
Echt meer dan de moeite waard om op Haveneiland te dineren. Een toppertje voor IJburg en kan zich zeker meten met soortgelijke top (te dure) etablissementen in de city.

Gegeten op 22 februari 2014

aschrijer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt een heel leuk restaurant. Het ziet er leuk uit, je zit op goede stoelen en de bediening is attent en vriendelijk. Het concept is leuk; shared dining. Alle gerechten die we kozen waren lekker en een aantal was echt heel goed. Vergeet vooral de desserts niet, want die zijn exceptioneel goed, helemaal voor een Aziatisch georienteerd restaurant!

Gegeten op 15 januari 2014

Proever1963
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op kerstavond kwamen we bij Mchi terecht, met de Iensdinerdeal. Wij vonden het eten heerlijk! Bijvoorbeeld de gegrilde coquille op een krokante pringle. Het lekkerst vonden wij de pekingduck pannenkoekjes met knapperige groenten en hoisinsaus. Qua inrichting moet je even wennen aan al dat donkere, maar geeft wel de aziatische uitstraling. Goeie tent!

Gegeten op 24 december 2013

prinsjeJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zaterdagavond met twee man gaan eten bij Mchi. Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. Alles in Aziatische stijl. Ze serveren kleine gerechtjes die bedoeld zijn om aan tafel te delen. Alles leek vers bereid en was lekker. Enige jammere was wel dat er veel tijd tussen het serveren van de gerechtjes zat. Op de menukaart stond wel aangegeven dat de gerechten geserveerd worden zodra ze klaar zijn en dat het dus kan zijn dat ze niet allemaal tegelijk komen. Helaas zat er wel erg veel tijd tussen en kregen we onze ‘side’ gerechten (noodles en chinese groenten) als laatste. Andere minpuntje is nog dat ze houten wegwerp eetstokjes hebben. Dat zie je bijna altijd in Nederland bij Aziatische restaurants maar ik vind dit toch altijd een beetje armoedig.

Gegeten op 28 december 2013

theovw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs uitgenodigd om bij vrienden in de buurt een hapje te gaan eten - en dan kom je onverwacht bij Mchi terecht. Een geweldige verrasing, vanaf de ontvangst tot aan het afscheid, gastvrijheid ten top.
En dan ook nog eens goed eten, fraai gepresenteerd. We lieten ons het kennismakingsmenu voorschotelen, waar bij we een doorsnee van de Aziatische kaart over tafel zagen komen. persoonlijk vond ik de gestoomdae oester en de Indiasche garnalencurry de hoogtepunten. Zelden zulke goede garnalen geproefd. Dat was genieten van begin tot einde.
Wij gaan maar eens wat vaker bij onze vrienden op bezoek - en ze hoeven dan niet zelf te koken.

Gegeten op 28 december 2013

PED
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het kader van de IENS DinerDeals getogen naar Mchi in Zeeburg; een flink rijden vanuit het centrum van Amsterdam.
Na gastvrije ontvangst genoten wij met vrienden van een rondgang langs Aziatische heerlijkheden.
Ik herinner mij uitstekend klaargemaakte Duck Breast salade; Mchi Spicy Tuna Roll, Vietnamese Springrolls, Peking Duck Pancake, Shanghai Truffle Beef. Maar er was nog veel meer; alles even lekker klaargemaakt. Goede en redelijk geprijsde wijnkaart met voldoende mogelijkheid om per glas te bestellen.
Vriendelijke en attente bediening.
Kan de afzuiginstallatie van de (open) keuken nog eens op effectiviteit worden gecontroleerd? Onze winterjassen zijn nog het ruikend bewijs dat we hier zijn geweest. Overigens met veel plezier!

Gegeten op 20 december 2013

Boje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We moesten er een 'pl*!?**is end' voor fietsen, want Mchi ligt niet direct naast Amsterdam CS. Het was de tocht echter meer dan waard. Een verrassingsmenu met de Iens-deal is een absolute aanrader; eendenborst salade, sushi, ossenhaas. Afwisseling en alles echt heel lekker. Gevulde pannenkoekjes met eend zijn onze favoriet! De bediening zocht passende wijn uit en is professioneel en vriendelijk. Samenvatting: een dikke 9 en aanrader voor de Amsterdammer die van een fietstochtje houdt (of je gaat dus gewoon met de tram)

Gegeten op 20 december 2013

JaapKeijzer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Mchi, het was voor mij de eerste keer en werd uitgenodigd door een frequente bezoeker.
Begrijp ook best dat je daar vaker eet, niet alleen dat het een mooi restaurant is en de bediening heel correct maar het eten is natuurlijk de hoofdzaak en dat is voortreffelijk.
Het fijne van alles is dat je kleine gerechten kan bestellen, alles in ene of na afloop van een gerecht het volgende. Ook als je alles tegelijk bestelt wordt er toch een goede pauze ingelast tussen de diverse gerechten en ook de volgorde daarin. Ook fijn is dat je als grote of kleine eter heerlijk aan je trekken komt, door de uitgebreide kaart met allemaal kleine gerechten is er voor ieders wat wil. Een aanrader om toch eens op IJburg te gaan eten en niet in de stad.

Gegeten op 8 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Mchi in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mchi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!