Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mchi in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 776 60 04

Proef de creativiteit

Maak een reis door Azië en proef van de Aziatische eetcultuur. In een stijlvol decor geniet je hier van verrassende gerechten en goede wijnen. Bij Mchi draait het allemaal om proeven, delen en verrassen.

amajou2

het is lekker zitten , akoestiek is wat storend , de bediening doet zijn best tot zover goed, het eten geeft onze geen voldoening Thaise salade met kip gehakt, was geen succes de munt was overheersend , de zeeduivel was zouter , gemengde gevoelens over dit restaurant zit er verder goed en netjes uit maar de uitwerking is nog niet top

Gegeten op 27 september 2014

boerke77

Ben hier een aantal keren geweest en ben het zeker niet eens met de resencie in het Parool. Het eten is erg goed, bediening prima en inrichting van de zaak ook. Misschien dat de prijzen van de dranken wat aan de hoge kant zijn.

Gegeten op 16 augustus 2014

Suidgeest

Via online reservering

Het restaurant is gelegen aan de doorgaande weg midden op IJburg. De voorgevel kan eruit om te genieten van de lekkere temperatuur buiten.
Doordat de gevel open is en de keuken en bediening en de kinderen samen veel geluid produceren was het heel erg onrustig en lawaaierig in het restaurant.
Het eten was goed. De bediening had het erg druk en kwam dus niet langs om je glas te vullen als het al een half uur leeg stond.
Dat een flesje water 4,95 euro moet kosten vinden wij niet goed.
Dat dit restaurant een ster zou verdienen, ontgaat ons.
Een Koreaanse ster?
J. Suidgeest

Gegeten op 4 oktober 2014

leander3

Wat een fijn restaurant. Wij komen hier al regelmatig omdat het eten niet alleen super goed en lekker is, maar ook door het vriendelijke personeel en de sfeer. Eerlijk is eerlijk... het is niet goedkoop, maar de kwaliteit ligt erg hoog. Daarom ook niet heel erg. Mchi is echt een aanrader!

Gegeten op 4 oktober 2014

anja70

leuk sfeervol ingericht restaurant. super lekker gegeten. Wij hadden het Iens menu. Boven verwachting lekker en ruim voldoende en afwisselend. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker terug.

Gegeten op 28 september 2014

kenneth3

Mchi is een typisch restaurant waar de gerechten variëren van een goede Sushi tot grote oesters met een tongstrelende dressing. Proeven en ervaren is altijd mijn beleving bij een bezoek aan Mchi. De oosterse finesse en aparte gerechten zijn een feest voor mijn smaakpapillen. De service is doeltreffend, vriendelijk zonder te overdrijven. Je voelt je "gast", iets wat je niet van elk etablissement in onze hoofdstad kunt zeggen. Ook het decor is vriendelijk en doeltreffend. Geen storende factoren waardoor je echt kunt "proeven". Conclusie: Voor de fijnproevers zeker waar voor je geld, goede service goede atmosfeer. Klein minpuntje zijn de tafels, die bij druktje dicht bij elkaar staan waardoor je soms het gesprek van je buren letterlijk kunt volgen.

Gegeten op 26 september 2014

Smulvrouw

Dit restaurant stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar het tochtje naar IJburg hield me tegen. Nu met een Iens DinerDeal toch de reis gewaagd. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Het iensmenu was echt heel erg lekker. Elke hap was een explosie van smaak. Mijn vriendin en ik hebben onder het genot van een goed glas pruimenwijn de hele avond erg genoten van alle gangen. Echt een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 26 september 2014

ckerdel

Via online reservering

Erg lekker gegeten maar geen hoogste niveau . Sushi was goed gevuld met uitstekende inhoud, maar de rijst was te plakkerig waardoor de stukjes aan de schaal kleefden en uit elkaar vielen bij het oppakken. Korean beef was uitstekend en super-mals. Zeker niet slecht over het algemeen, maar we hadden iets meer fantasie verwacht.
De bediening was vlot (soms té vlot) en vriendelijk, maar niet betrokken of alert, waardoor we te vaak om aandacht moesten bedelen.

Gegeten op 21 september 2014

eterlien

Mchi hanteert het concept van shared-dining. Je bestelt een gerecht en deelt dit met je tafelgenoten. Zo eet je nog eens iets anders. En als je het niet lekker vindt, is het maar een klein hapje. De gerechten zijn allemaal afkomstig uit de Aziatische keuken met een beetje Nederlandse touch (saté saus bijvoorbeeld). Het eten is lekker mede door de verse ingrediënten. Het vlees is mals waardoor in ieder geval de indruk ontstaat dat het kort voor serveren in de keuken wordt bereid en niet al uren loopt te sudderen. De bediening is zeer vriendelijk en voorkomend. Niets is hen te veel.
Het decor is modern en past bij het restaurant. Maar het is wel behoorlijk donker. De plastic/skai bekleding van de stoelen/bank zorgt voor een plakkerig gevoel, zeker als je een paar uurtjes aanwezig bent.

Gegeten op 13 september 2014

gjkoot

Via online reservering

Uitermate verfijnde smaken, mooie opmaak van de schotels. Interessante en spannende combinaties van verschillende smaken in één gerecht. We werden bij elk gerecht - we hebben 7 verschillende gerechten gekozen - weer verrast. Goede presentatie. Zeer vriendelijke, vakkundige (adviezen) en vlotte bediening. Twee verbeterpunten: we drinken graag een goede groene thee bij Aziatische gerechten. Niet een glas met een theezakje maar een flinke pot met echte theebladeren. De servetten mogen wat steviger.

Gegeten op 12 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Mchi in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mchi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.