Prosecco

• 8.6

• 8.0

kique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niets dan lof, Neergestreken voor een paar zonnestralen en een lekker lunchbroodje voor ons. Dit resulteerde in knapperig warm broodje met zwaardvis , heerlijk dun gesneden, een broodje met een heerlijke salami en een warm hapje van verse pasta. Gecombineerd met een heerlijk glas rosé hadden we niet meer nodig om ons weekend goed in te luiden !
Goede kwaliteit, goede gastheer ! Top !

Gegeten op 28 maart 2014

Ruurd-W
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met groep collega's! Leuk keuze menu vis/vlees. Na eenvoudige maar goedecarpaccio combi een heerlijke ravioli. Het lamsrack was vervolgens mooi rosé. Rode huiswijn met negramaro druif er in had mooi bite. Dessert was eenvoudige panna cotta met fruit. De chocolade mousse van collega was super.
De bediening was Italiaans betrokken en gemoedelijk.

Gegeten op 13 maart 2014

khundepool
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke gastvrije ontvangst in dit fris nieuwe pand in 't belgisch park.Familie restaurant met moeder en zoon in de keuken.5 gerechtjes voor 37.5 waren elke cent meer dan waard , misschien 2 kleine puntjes van kritiek het brood vooraf mag iets lekkerder en de saus bij het lam was aan de zoete kant,maar voor de rest niks dan lof.Een echte aanrader ten tijde van crisis,want die vergeet je hier na een avond genieten.
We komen zeker terug.

Gegeten op 11 januari 2014

sprince
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdje geleden hier gaan eten voor de 2e keer op aanraden van een collega. Enorm goed vers en vooral puur eten, een echt pareltje in Scheveningen. Iets aan de duurdere kant maar het geld zeker waard. Lieve mensen in de keuken en bediening en de nieuwe zaak ziet er top uit!

Gegeten op 26 oktober 2013

Embonpoint
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onderhand al zoveel keer bij Prosecco gegeten dat we de kaart op en neer zijn geweest. Ook de verse zwaardvis of tonijn buiten de kaart om zijn verschillende keren getest, en erg lekker. Prosecco is buiten de kaart om sowieso erg flexibel. Met regelmaat komt er weer een nieuwe carpaccio of tartare voorbij.

Sommige gerechten doen wat zwaar aan vanwege de olie en de saus (heerlijk, die pastakussentjes met ricotta en truffelsaus!). Er zijn er gelukkig genoeg die wat lichter zijn en gerechten en porties worden zonder gedoe aangepast als je daarom vraagt.

Het uitzoeken van een mooie wijn kan je gerust aan Cosimo overlaten. Achteraf komt er een fles limoncello op tafel waarvan je niets terugziet op de rekening. Cosimo brengt in alle opzichten Italië naar Scheveningen.

Gegeten op 8 augustus 2013

Ingrid1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een ontzettend leuk Italiaans restaurantje! We gingen voor de verrassing van het 4-gangen menu. Een uitstekende keuze, want we hebben gesmuld! Met een heerlijke huiswijn erbij en erg hartelijke bediening. Bij de koffie kwam de limoncello op tafel. Fantastisch! Dit is een absolute aanrader als je een weekendje in Scheveningen bent. Genieten!

Gegeten op 3 augustus 2013

eten46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier al niet meer te tellen keren gegeten en altijd even smakelijk.De pastas worden vers gemaakt en daar smullen wij dan ook van.Ook het vlees en de vis zijn heerlijk bereid.De bediening is als een warm bad en de huiswijn is ook om van te genieten.Zomers kan je heerlijk op het terras zitten.Wij zullen hier zeker nog wel blijven komen.

jayjay-hc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gemengde berichten kreeg ik over Prosecco. "has been", "lekker", en "was goed, nu niet meer". Tijd voor een verkenning. Ik kreeg een prettige ontvangst van -wat later bleek- de eigenaar. Solo tafeltje buiten op een regenachtoge zomeravond. Bij de wijnkaart kwam een bordje met prima bruschetta, gegrillde aubergine en wat geschaafde kaas en spek. De wijnkaart is overvloedig, maar mist keuze per glas. Per 'kleur' is slechts één keuze mogelijk, dat kan beter. De gekozen fles Montepulciano is daarentegen om te zuigen zo lekker. De voorgerechten bieden weinig varrassingen, ik kies de slakken in een saus van witte wijn verrijkt met martini. Lekker maar niet bijzonder, de slakken zijn wat taai, de saus daarentegen heerlijk. Wat getaste broiche zou het afmaken, de slakken verdienen een subtielere behandeling in de pan. Als hoofdgerecht volgt een perfect gebakken tournedos, op de rand van rood en rosé. De saus op basis van gedroogde tomaat en gorgonzola is wat vettig, die kan wat lichter zijn. Al met al een lekker bord, begeleid door in de oven gegaarde aardappelen en wat gemengde groenten. "less is more" is nog niet doorgedrongen tot Prosecco, maar het feit dat deze upmarket buurtzaak binnenkort verhuist naar een grotere locatie, geeft aan dat de clientèle hier geen enkel probleem in ziet. De bediening is dan ook voorbeeldig; persoonlijk en met liefde voor het vak. Ik kom graag terug.

Gegeten op 2 juli 2013

SimonevanHoewijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend gegeten. De service was heel persoonlijk, er werd zonder probleem een gerecht klaar gemaakt buiten de kaart om, voor dochter van 10 werd direct voorgesteld een halve portie te maken, er werd gevraagd of we grote eters waren en waar we van hielden. Kortom alle aandacht voor ons als gasten. Een mooi bord met crostini's, kaas, gegrilde groeten stond klaar op onze gereserveerde tafel.
De snelheid was prima, ondanks dat er maar 2 tafels bezet waren op maandagavond.

Het eten was vers en van uitstekende kwaliteit. De aankleding was rustig maar stijlvol, linnen tafelkleden en servetten.

Een aanrader voor een ieder die van de Italiaanse keuken houdt, maar niet zit te wachten op de standaard pizza- en pasta gerechten.

Gegeten op 6 mei 2013

ellie2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Prosecco met verrassingsmenu. Partner heerlijk mals stukje vlees met diverse garnituren. Zelf proeverij vanhuisgemaakte gevulde pasta's. Service fantastisch, elke keer weer voel ik me hier welkom.

Gegeten op 2 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Prosecco in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Prosecco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!