Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Prosecco

1. Restaurant
  2. Italiaans

Prosecco

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 06 53550208

ramon31

Geweldig en heerlijk eten! 4 gangen waarvan de prijs kwaliteit erg geweldig is! En dan het enthousiasme waarmee alles geserveerd word en de prachtige huis wijn! Zo maken hier ook hun eigen limoncello and thats awesome! Meer dan de moeite waard als je in Den Haag of omstreken bent!

Gegeten op 11 oktober 2014

monschipython

Vanavond toevallig bij Prosecco eten geweest. Blijkbaar op een te vroege tijdstip omdat de eigenaren nog niet gegeten hadden. Er bestaat geen kaart of bord maar de bediening legt het voor iedere gast weer verschillend uit zonder prijzen. De wijnkaart is netjes te lezen, maar het ontbreekt van mooie keuze bij het glas. Nadat wij een keuze voor het eten gemaakt hadden kwam de pasta in een redelijke tijd op tafel, klein maar fijn. Daarnaar ging het personeel eten. Naar een blijkbaar oneindig lange tijd kwamen ons hoofdgerechten. Alleen jammer de hoeveelheid leek op die van het “tussengerecht”. Ook de smaak was alleen okay maar niet uitzonderlijk. Het wordt wel zelf gekookt, maar dat kan je t’huis ook zo. Het gastvrij gevoel “a la mamma” is niet echt terug te vinden bij deze Italiaan den ook de dubbele espresso was eerder een enkele. Alleen de rekening gaaf je het gevoel 5 gangen gegeten te hebben ondanks dat wij nog aanzienlijk trek hadden. De prijs kwaliteitsverhouding klopt helemaal niet.

Gegeten op 29 juli 2014

simoneremmen

Vanavond heerlijk gegeten bij Prosecco, zalige bruchetta als starter met daarna een anti pasta met gegrilde courgette, verschillende soorten ham, salami en mozzarella hoe mooi en lekker eenvoud en perfecte smaak. Als hoofd lamsfilet en griet beide overheerlijk twee tafelgenoten hadden dessert en bij de koffie zelfgemaakte limoncello. Tel daarbij op de warme sfeer en italiaanse gezelligheid! Niets dan lof.

fits

top italiaan. Mooie anti pasta, super primi (ravioli met truffel) en prachtige ossehaas.
Niet duur , geen a la carte, wat je bij een italiaan zoekt.

Gegeten op 17 mei 2014

kique

Niets dan lof, Neergestreken voor een paar zonnestralen en een lekker lunchbroodje voor ons. Dit resulteerde in knapperig warm broodje met zwaardvis , heerlijk dun gesneden, een broodje met een heerlijke salami en een warm hapje van verse pasta. Gecombineerd met een heerlijk glas rosé hadden we niet meer nodig om ons weekend goed in te luiden !
Goede kwaliteit, goede gastheer ! Top !

Gegeten op 28 maart 2014

Ruurd-W

Heerlijk gegeten met groep collega's! Leuk keuze menu vis/vlees. Na eenvoudige maar goedecarpaccio combi een heerlijke ravioli. Het lamsrack was vervolgens mooi rosé. Rode huiswijn met negramaro druif er in had mooi bite. Dessert was eenvoudige panna cotta met fruit. De chocolade mousse van collega was super.
De bediening was Italiaans betrokken en gemoedelijk.

Gegeten op 13 maart 2014

khundepool

Wat een heerlijke gastvrije ontvangst in dit fris nieuwe pand in 't belgisch park.Familie restaurant met moeder en zoon in de keuken.5 gerechtjes voor 37.5 waren elke cent meer dan waard , misschien 2 kleine puntjes van kritiek het brood vooraf mag iets lekkerder en de saus bij het lam was aan de zoete kant,maar voor de rest niks dan lof.Een echte aanrader ten tijde van crisis,want die vergeet je hier na een avond genieten.
We komen zeker terug.

Gegeten op 11 januari 2014

sprince

Tijdje geleden hier gaan eten voor de 2e keer op aanraden van een collega. Enorm goed vers en vooral puur eten, een echt pareltje in Scheveningen. Iets aan de duurdere kant maar het geld zeker waard. Lieve mensen in de keuken en bediening en de nieuwe zaak ziet er top uit!

Gegeten op 26 oktober 2013

Embonpoint

Onderhand al zoveel keer bij Prosecco gegeten dat we de kaart op en neer zijn geweest. Ook de verse zwaardvis of tonijn buiten de kaart om zijn verschillende keren getest, en erg lekker. Prosecco is buiten de kaart om sowieso erg flexibel. Met regelmaat komt er weer een nieuwe carpaccio of tartare voorbij.

Sommige gerechten doen wat zwaar aan vanwege de olie en de saus (heerlijk, die pastakussentjes met ricotta en truffelsaus!). Er zijn er gelukkig genoeg die wat lichter zijn en gerechten en porties worden zonder gedoe aangepast als je daarom vraagt.

Het uitzoeken van een mooie wijn kan je gerust aan Cosimo overlaten. Achteraf komt er een fles limoncello op tafel waarvan je niets terugziet op de rekening. Cosimo brengt in alle opzichten Italië naar Scheveningen.

Gegeten op 8 augustus 2013

Ingrid1981

Wat een ontzettend leuk Italiaans restaurantje! We gingen voor de verrassing van het 4-gangen menu. Een uitstekende keuze, want we hebben gesmuld! Met een heerlijke huiswijn erbij en erg hartelijke bediening. Bij de koffie kwam de limoncello op tafel. Fantastisch! Dit is een absolute aanrader als je een weekendje in Scheveningen bent. Genieten!

Gegeten op 3 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Prosecco in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Prosecco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.