Toko Cendana

• 8.5

• 7.2

Genieteniseenvak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de echte Indo fan is dit een walhalla. Ik adviseer de nasi goreng rames speciaal. Prijs-kwaliteit verhouding kan echt niet beter! Als je een gemiddelde eter bent kun je 2 dagen genieten van zo'n bak. En de smaken, echt Indonesisch, niet van dat eten dat mensen die niet van pedis houden alleen maar lekker vinden. Authentiek en super lieve mensen in de toko. "Een omfiets-toko!"

Gegeten op 6 oktober 2013

a.massing
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Blado is hier het meest fantastisch !! De porties zijn royaal. De prijzen zijn niet hoog. De gerechten zijn duidelijke kakelvers en hebben elk hun eigen smaak, zoals het hoort. De aardige mensen zijn hier súper servicegericht. Het ziet er zeer schoon en heel verzorgt uit. Het is duidelijk een toko, en geen restaurant. Ik zou hier voortaan waarschijnlijk best mijn eten willen halen als ik niet wil koken maar wél Indisch wil eten. Máár als ik zin/tijd heb om écht goed Indisch te eten, kies ik toch voor één van de betere Indische restaurants in de Hofstad.

Gegeten op 18 januari 2013

mauricemooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vijf jaar geleden, na mijn eerste bezoek aan Toko Cendana was mijn conclusie: Dit is subliem! En dat vind ik nog steeds. Aanraders zijn de ayam peteh en de spekkoek.

Gegeten op 9 januari 2013

berb
  • Recensies in de laatste twee jaar

superaardige mensen, ik word al vrolijk om er naartoe te gaan. Het eten is echt heer erg lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding. Waarom nog net geen 10? iets minder zout en jammer dat de aanbieding alles in 1 bakje gaat, zo proef ik de kokosgroente niet (misschien kan het ook wel apart, eens vragen volgende keer). Decor is niet relevant, het is een afhaal-toko

samantha70
  • Recensies in de laatste twee jaar

just one word!! It was great! We come back! The food was very good! And the waiting staff was very friendly and professional. It not very close to our home but we come back for sure

robesh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik haal altijd af bij toko cendana en het is altijd goed! Wat ik voornamelijk mis uit Indonesië is het heerlijke eten en deze toko komt aardig in de buurt. Super aardige mensen, echt een stukje Indonesië in Den Haag.

proe-ver
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische afhaaltoko met lieve mensen. Eigenaar is altijd in voor een gezellig praatje. Ik haal hier regelmatig af. Zoals al eerder is gezegd, is het niet een plek waar je uitgebreid kunt eten, maar voor afhalen een echte topper!
Je kunt kiezen uit verschillende groenten en vlees/vis/tofu etc. Natuurlijk mag een heet ei niet ontbreken.
Mijn enige (pietluttige) puntje is dat ze vroeg sluiten (ik dacht rond 20u)...

suvois

• Uitstekend

Nergens zo lekkere Rendang gegeten als daar! Absolute aanrader!

Aardige mensen ook daar die lekker eten maken belangrijker vinden dan geld verdienen. Merk je aan alles: aan het eten, de service en de prijs.

corina2

• Uitstekend

Overheerlijke nasi rames en kip cashew gegeten vandaag van Toko Cendana. Goede porties voor een goede prijs, vriendelijke bediening. Aanrader voor de Indische afhaalmaaltijd!

Charleco

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag voor het eerst eten afgehaald bij Toko Cendana. Ik heb de nasi goreng rames speciaal besteld, in één woord fantastisch! De smaken zijn echt Indonesisch, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en de bediening vriendelijk. Ik ben zeker een kritische eter, maar Toko Cendana is met vlag en wimpel geslaagd. Ik zie alweer naar de volgende keer uit. Het is wel een afhaaltoko naar mijn mening, voor uitgebreid dineren moet je ergens anders zijn.

Schrijf zelf een recensie over Toko Cendana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Toko Cendana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!