Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant des Arts

1. Restaurant
  2. Frans-mediterraan

Restaurant des Arts

1. Restaurant
  2. Frans-mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 030 233 22 19

goudsmaak

Na een paar dagen verblijf in Frankrijk & genieten van de " cuisine bourgeoise" was het eten in dit restaurant een verlengstuk van ons Franse uitstapje. Gemoedelijke sfeer en prima eten, met als hoogtepunt een lamsschouder met truffelsaus, voor twee personen.
Uitstekende open wijnen, vriendelijke en deskundige bediening. Alleen: als je haast hebt, stap hier dan niet binnen. Neem ruim de tijd voor dit Franse avontuur!

Gegeten op 20 november 2014

Wilco1971

We hadden ons erg verheugd op een lekker avondje heerlijk eten, maar toen we na 5 kwartier nog geen eens een voorgerecht hadden was de verwachting al behoorlijk bekoeld. Toen vervolgens ook het voorgerecht nog eens te koud geserveerd werd, was de hoop op een goede afloop helemaal weg. Het hoofdgerecht was vervolgens wel erg lekker, maar de bediening bleef erg rommelig. Wellicht 1 iemand extra, lost waarschijnlijk een hoop irritatie op. Ook is de ruimte net te krap voor het aantal tafeltjes.

Gegeten op 15 november 2014

meestertje

Eten is heerlijk. Mooie porties, goed op smaak en heerlijk vers bereid. Vooral de octopus met inlegde citroen en knoflook was boterzacht en echt uniek qua smaak. De wijnen zijn goed, per glas te bestellen met veel keus in wit en rood. De viognier was echt een aanrader. De bediening is informeel en vriendelijk. Nadeel is dat de tafeltjes klein zijn en er weinig privacy is. En naarmate de avond vordert, de grilllucht in je kleding gaat zitten.

Gegeten op 31 oktober 2014

Snorlax

Heerlijk genoten van een drie gangen-menu! Voorgerechten en hoofdgerechten waren voortreffelijk! (een beetje gesmikkeld van iedereen) vond de creme brulee als na gerecht wel lekker maar niet zo hoogstaand als de eerdere gerechten.
Kom hier zeker nog een keer terug! echt een aanrader

Gegeten op 13 september 2014

Gerda1208

Op aanraden van vrienden hier recent gegeten. We waren erg vroeg maar dat was geen probleem. De keuken is gewoon goed en inderdaad echt Frans. Ik had foie gras die vers en lekker van smaak was en mijn partner had gamba's die ook prima waren. De hoofdgerechten waren goed, de magret de canard had voor mij meer rose gemogen, maar de smaak was uitstekend. Ook het lamsvlees was heerlijk. Het kaasplateau had van mij iets pittiger gemogen maar was verder goed en de crème brullee was fantastisch. Al met al een heerlijke avond in dit kleine en daaroor persoonlijke restaurant. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 4 juli 2014

mangiabene

Dit kleine restaurant is op allle fronten een paretje in Utrecht. Uitstekende kwaliteit van de ingrediënten die met liefde en vakmanschap worden bereid btengen je even terug naar Zuid Frankryk. Een restaurant waar je met een glimlach wordt verwelkomd en zelf met een nog veel grotere glimlach na eeen heerlijke avond weggaat. Chapeau

Gegeten op 14 augustus 2014

PieterIens

Fijn klein Frans restaurant in Utrecht. Je kunt hier heerlijk zitten en het eten wordt met liefde klaargemaakt. Mooie franse smaken en heerlijke wijn. Kleine maar fijne aanrader in Utrecht.

Gegeten op 11 juni 2014

McGerrrit

Ca. 3 weken geleden hier op een zaterdagavond gegeten met 4 personen. Het is een leuke en kleine (ca. 20 couverts) zaak, wel wat aan de krappe kant. Wel erg leuk, de open keuken waar de chef (en eigenaar?) echt uitstraalt dat hij het een feest vind om te mogen koken voor zijn gasten. Ook de dame (met vlaas accent) in de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, maar het mag iets professioneler.
Over het eten niets slechts. Goede porties, goed op smaak, goed tempo tussen de gerechten en niet onbelangrijk, een goede prijs. Het hoofdgerecht, lamsbout voor 2 pers., is een aanrader! Ook de wijnkaart is prima en heeft voldoende keus, voor ieder wat wils. Het enige minpuntje is dat het aardig warm wordt in het restaurant (buiten was het ook erg warm). Maar met de deur op een kier was het wel uit te houden. Kortom, ga zelf eens proeven!

Gegeten op 21 juni 2014

IkWillem

Geweldig restaurant, iedere keer weer. Inmiddels is reserveren een must geworden en dat is logisch. Fantastische gerechten en allemaal bereid met verse producten en ja, dat duurt soms iets langer dan het magnetronvoedsel uit andere restaurants en is dus een teken van kwaliteit.
Bediening is uitstekend, knusse sfeer typisch Frans.

Gegeten op 5 juni 2014

Tannie_A

Bij hoge uitzondering ben ik deze week twee keer gaan eten bij Des Arts. Het beviel de eerste keer zo goed, dat ik mij niet bedacht om slechts een paar dagen later terug te gaan. Het eten is zeer smaakvol en wordt zonder poespas gepresenteerd. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijs is ook zeer ok. Ik herken me niet in de eerdere klachten over geuren of te dicht op elkaars lip zitten. De sfeer is juist zeer knus en het feit dat de kok / eigenaar dicht bij de gasten zijn heerlijke gerechten klaarmaakt, zorgt er voor dat ik zeer snel weer een keer kom eten.

Gegeten op 25 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant des Arts in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant des Arts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.