a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans-mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 030 233 22 19

anisha12

Het eten was geweldig, zoals verwacht zat je dicht op elkaar maar dat kwam de sfeer ten goede. Het uitzicht op de Chef die de geweldige gerechten klaarmaakte hebben voor een heerlijke avond gezorgd. Een eerlijk authentieke franse keuken.

Gegeten op 3 mei 2015

Bierbuik84

Te vol gepropt woonkamerrestaurantje; standaard gerechten, magere garnering en voor dit alles zeker geen standaard prijzen. Daarnaast, lang wachten en veel te zoute courgette-olijfsoep. U begrijpt: dit was echt niet best.
Gratis tips: helft van de tafels eruit; beetje creativiteit bij het samenstellen van het menu en een mannetje of vrouwtje erbij in de keuken en op de vloer. Dan zou het zomaar nog eens wat kunnen worden.

Gegeten op 8 mei 2015

mennoK

Zondag avond, een heerlijke avond gehad.
4 gangen menu, met wijn arrangement.
hoogtepunten waren de eendemaagjes, de coquilles en de lamsbout. Ook de creme brule was erg lekker.
Prima wijnen.
goede ambiance, wel wat benauwd aan het eind vd avond, even een luchtje scheppen gaat primaire.

BaFo

De afgelopen maanden verschillende keren bij Des Arts gegeten. Leuk, gezellig, klein tentje! De eerste keer vond ik het eten geweldig, de tweede keer goed en de derde keer voldoende. Misschien ligt het aan mij of misschien had de kok die eerste keer een topdag. Toch vind ik de prijs-kwaliteit dik in orde. Minpunt is dat de geur van eten erg overheersend kan zijn in deze kleine tent met open keuken.

Gegeten op 28 maart 2015

SipkesH

Samen een lamschouder was heerlijk, de bediening vriendelijk en de prijs-kwaliteit perfect. Jammer dat de deur niet gemanaged wordt, want wel een beetje tochtig!

Ellende

Gisteren samen met een vriendin bij les Arts gegeten. Niet gereserveerd maar omdat we aangaven dat we nog naar een feestje moesten konden we aanschuiven. Erg knusse en gezellige ruimte maar klein en dicht op elkaar. Het was nog rustig dus we hebben er geen last van gehad. We kregen een apperetief in de vorm van courgette-olijfsoep, heerlijk!
Een broodje met tapenade en vervolgens het hoofdgerecht. Ik had een ossenhaas die rosé was terwijl ik om medium gevraagd had. Omdat hij heel mals was vond ik het geen probleem. Veel groenten erbij geserveerd en de port-blauwe kaas saus was erg lekker.
De eendeborst van mijn vriendin was ook erg smakelijk.
Als dessert een mascarpone met bosvruchten. Een kleine portie, wel goed.
Ik kreeg zonder problemen een glas kraanwater geserveerd en de prijs kwaliteit verhouding is prima. De bediening was voldoende. Geen uituitblinkers ons inziens maar wel correct en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar al betwijfel ik of ik net zo enthousiast zou zijn als alle tafeltjes bezet zijn!

Gegeten op 10 januari 2015

gblom

Een heerlijke avond gehad in restaurant Des Arts. Van verschillende mensen werd ons dit restaurant aangeraden en onze verwachtingen zijn uitgekomen! Het is inderdaad klein, maar dat maakt het ook gezellig. Misschien staat er net één tafeltje teveel op de begane grond, de bediening moest zich af en toe in bochten wringen om mensen te bedienen. Er werden ons heerlijke wijnen geadviseerd en het eten was ook erg lekker. Leuk ook om de kok bezig te zien in de keuken. Al met al vier uur op ons gemak gezeten en genoten, af en toe een windvlaag uit de buitendeur maar net niet op de tocht. Wel vervelend was dat onze kleren de volgende dag naar vet stonken.

Gegeten op 20 december 2014

jackmans

Na ettelijke pogingen gisteravond bij Des Arts gegeten. Het viel ons tegen. De ruimte is erg klein, en als je dan een wat groter mens bent is het krap zitten. Daarnaast zit je zwaar op de tocht voor iedere klant die het nodig vindt te roken of te bellen tijdens het eten, naast nog eens de mensen die komen vragen of er nog een tafeltje vrij is. Het eten kwam op zich vrij vlot en er was ruime keus in wijn, dat dan weer wel. Maar de borden waren koud en het lamsvlees a la provencale was prima maar absoluut geen hoogstandje. Dat gold ook niet voor de gamba's die ook prima waren maar wederom, simpel bereid. En het kaasplankje was lekker maar weer, geen typische franse kaas en te koud. Dat is jammer. Dus al met al, er was niks verkeerds aan maar de 8,4 voor eten wat ons betreft aan de veel te hoge kant. Je vraagt je af wat een 9 of een 10 dan aan kwaliteit biedt.

Gegeten op 20 december 2014

martin138

Een klein pareltje in Utrecht. Charmant weggestopt in een stil straatje, en toch in het centrum van de stad vindt je een ietwat rommelig ingericht huisje met een wonderbaarlijk keuken, verrassend lekker eten, vriendelijke bediening en heel veel sfeer. Authentieker wordt het niet - een klein stukje Frankrijk in Utrecht.

Gegeten op 10 december 2014

goudsmaak

Na een paar dagen verblijf in Frankrijk & genieten van de " cuisine bourgeoise" was het eten in dit restaurant een verlengstuk van ons Franse uitstapje. Gemoedelijke sfeer en prima eten, met als hoogtepunt een lamsschouder met truffelsaus, voor twee personen.
Uitstekende open wijnen, vriendelijke en deskundige bediening. Alleen: als je haast hebt, stap hier dan niet binnen. Neem ruim de tijd voor dit Franse avontuur!

Gegeten op 20 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant des Arts in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant des Arts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.