a TripAdvisor company

foto's van MOTO in Utrecht - 1 foto's van MOTO in Utrecht - 2 foto's van MOTO in Utrecht - 3 foto's van MOTO in Utrecht - 4 foto's van MOTO in Utrecht - 5

MOTO

1. Japans

MOTO

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 14 49
  2. www.motorestaurant.nl

Japans genieten in Utrecht

Onder begeleiding van Jo Tang worden er bij Moto de heerlijkste sushi geserveerd. Verassend, verfrissend en zeer smaakvol. De chef’s hebben drie signature gerechten en sushi’s geselecteerd, de ‘Moto style sushi’, die je zeker een keer moet proberen! Geen zin in sushi vandaag? Bij Moto is er ook een ruime keuze uit andere gerechten.

lindevanderpol

Via online reservering

Erg lekker gegeten! Vooral de sushi vooraf was lekker en meer dan genoeg. Als hoofdgerecht had ik zwaardvis, alhoewel dit niet mijn favoriete vis is, was het een prima gerecht.

Gegeten op 28 augustus 2015

anniescholman

Via online reservering

Het was ook met de Albert Heijn actie erg goed!
Goede service en lekker menu gegeten en heerlijk buiten gezeten
We hadden ook nog extra besteld maar dat was eigenlijk niet nodig...

Gegeten op 22 augustus 2015

mirjamdoff

We aten hier op een dinsdagavond. Het eten was superlekker, we namen een 35 euro-menu en een 55 euro-menu. Er kwamen lekkere en verrassende gerechten op tafel. De bediening echter wist niets van etiquette af; de tafel was vaak een bende, er werd niet (goed) opgeruimd tussendoor, we moesten erg leuren om nieuwe drankjes op tafel te krijgen en ze wisten vaak niet wat ze eigenlijk precies op tafel zetten. Bij een kreeft (nog nooit gegeten door ons) konden ze 0,0 uitleg geven over wat je kon eten en hoe je het moest eten. Ze waren redelijk vriendelijk, maar het is echt zonde van dit goede eten/restaurant dat er zulke slechte bediening werkt. Hopelijk doen ze hier iets mee, zodat het (weer) een plezier wordt daar te eten!

Gegeten op 18 augustus 2015

vissinga

Via online reservering

Erg lekker eten. Sushi verrukkelijk. En hoofd gerecht vis heerlijk gebakken. Toetje wat minder. Maar overall goede bediening en verrukkelijk eten. Mooie ambiance.

Gegeten op 20 augustus 2015

Evansoest

Sushi is er werkelijk heerlijk, maar we kwamen voor het AH menu en daar kwam weinig sushi in voor. Daarnaast kost het vrij eenvoudig menu 27,50 euro pp. Uiteindelijk dus toch besloten om van de kaart te bestellen. Wij denken dat het menu bewust duurder is gemaakt en er geen sushi als hoofdgerecht te bestellen valt, zodat je alsnog van de kaart besteld. Wij konden gelukkig buiten zitten, naar binnen was het qua temperatuur niet uit te houden.
Jammer!

Gegeten op 20 augustus 2015

aletta_owen

Via online reservering

De bediening sprak gebrekkig Nederlands, wij waren er vanuit de AH spaarzegelactie en vonden het samengestelde menu waaruit we konden kiezen niet in verhouding met de prijs voor het menu

Gegeten op 15 augustus 2015

envivive

Via online reservering

Heerlijk menu. Vriendelijke en zeer beleefde bediening. Altijd weer een feestje het eten bij Moto. Los van de Albert Heijn actie zijn de andere gerechten ook heel goed.

Gegeten op 13 augustus 2015

FMG

We hebben gegeten van de AH actie en vonden het helaas wat tegenvallen. We hadden juist dit restaurant gekozen omdat het bekend stond om zijn lekkere sushi, maar helaas bestond alleen het voorgerecht uit (wel erg lekkere!) sushi. Er was een speciaal AH menu opgesteld. Bij het hoofdgerecht kon geen sushi gekozen worden. De kiprolletjes met rijst waren niet zo bijzonder. De kokospudding tot slot was van gelatine en weinig op smaak.
De bediening was aardig en hield voor ons in de gaten of er buiten op het terras een tafeltje vrij kwam, zodat we uiteindelijk toch daar konden gaan zitten.
Waarschijnlijk is het 'normale' menu erg lekker, maar dit speciale AH menu viel wat tegen.

Gegeten op 7 augustus 2015

dagdan

Via online reservering

Heel leuk gelegen zaten we heerlijk op het terras te eten bij Moto. De bediening was alleraardigst. De sushi vonden we heerlijk de kiprolletjes wat minder door waarschijnlijke de westerse invloed. Wij houden van japans.

Gegeten op 6 augustus 2015

Annecaro

Via online reservering

Wij hebben bij Moto gegeten met de AH-actie. Het was de eerste keer en we gingen wat teleurgesteld weg. Voorgerechten (sushi) gingen nog wel, hoofdgerecht met kiprolletjes vonden we allebei niet lekker en het nagerecht was 1 bolletje ijs met niet rijpe meloen. Ook niet fantastisch dus. De bediening keek wat nors, vergat steeds bij welke gang we waren en keek ons een beetje weg, omdat we de laatsten waren. We kregen de gangen ook razendsnel op elkaar. We zaten hierdoor niet heel rustig te tafelen. Helaas niet voor herhaling vatbaar dus.

Gegeten op 6 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over MOTO in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over MOTO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.