Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Bijkeuken, Traiteur & Catering

2. Internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 625 04 01

LdH

Een goede traiteur, met een afwisselend weekmenu en ook verder een behoorlijk breed aanbod. Volgens mij alles vers en zelf gemaakt, inclusief de desserts (zoals de heerlijke peren tarte tatin). En ter plekke gebakken rib eye van de grill (heb ik nog niet genomen, maar ziet er veelbelovend uit). En de kok straalt enthousiasme uit, ook niet onbelangrijk.

Gegeten op 20 januari 2013

ThijsvdK

Onlangs hebben we de bijkeuken gevraagd om een groep van 33 man te cateren. Met veel liefde en passie voor eten is er een erg goed 4 gangen diner geserveerd. Ondanks dat het budget niet veel toeliet hebben deze professionals veel lekkers op tafel gezet.

Gegeten op 14 december 2012

Eaben

Goede traiteur met smaakvol eten. Kundige en aardige medewerkers. Je kunt het eten ook daar opeten aan de gedekte tafel. Nooit gedaan, maar lijkt me prima want het ziet er gezellig uit. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar dat heb je nou eenmaal met traiteurs.

Gegeten op 8 november 2012

Bamboeska

Volgens mij zit deze traiteur er al jaren, maar ik heb m pas kort geleden ontdekt. En nu ben ik er minstens eenmaal per week om een lekkere maaltijd voor thuis te halen. Met deze kwaliteit en versheid hoef ik zelf niet meer dagelijks in de keuken te staan... Je proeft dat de koks liefde hebben voor hun vak en voor de producten. En de prijzen zijn heel redelijk, het personeel zeer vriendelijk. Hier ben ik voorlopig niet weg te slaan. Yummy!

DGRN

• Goed

Recensie over catering. Op 2e Paasdag voor 17 personen eten afgehaald. Zeer smakelijke lamsbout met rosevalaardappel, groene asperges en truffelmayonaise. Alles uitstekend verpakt en goed op temperatuur. De prijs-kwaliteitverhouding lijkt dik in orde.

Jet2805

• Uitstekend

Prima traiteur op de hoek van de straat, met vriendelijk en enthousiast personeel. Regelmatig als je uit eten gaat, of eten afhaalt valt het een beetje tegen, maar bij de Bijkeuken niet. Altijd lekker eten, gemaakt met verse producten voor een goede prijs. Het zou leuk zijn als er meer vegetarische gerechten op de kaart zouden komen.

piet2407

• Uitstekend

Zaterdag 10 december genoten van een heerlijke catering verzord door de bijkeuken.
Keurig geholpen door enthousiaste mensen, hier wordt je gewoon blij van.
Ga zo door!!!

sjorskoopmans

• Uitstekend

Bij De Bijkeuken houden ze van lekker eten. Dat zie je aan de gerechten, en ook aan de service. Ze hebben echt lol in hun werk, snijden met liefde nog even een prachtig gemarmerde rib eye steak vijf minuten voor sluitingstijd die ze vervolgens onder het oog van de klant op de gril gooien. Lekkere groenten, pasta, couscous, aardappeltjes, rijst... Nog een lekker kaasje erbij misschien? Het plezier is te zien bij het personeel. Dit werkt aanstekelijk, en geeft trek!

RJdeWeert

• Goed

Mooie, goed verzochte traiteur met een breed wisseldn aanbod. Menu varieert met voor elk wat wils, een daghap of salade voor de snelle werker tot een mooie eendebout voor de persoon die wat langer ervoor gaat zitten. Naast het eten nog mooie producten zoals kaas en wijn beschikbaar. Al met een zaak waar ik terug ga komen

winelover01

• Uitstekend

Prijs de dag dat de Bijkeuken naar adam zuid kwam! Heerlijke verse produkten, een gevarieerd aanbod en super personeel! Altijd in voor een praatje, uitleg over hetgeen je eet. Hier wordt met passie bereid. Bovendien hebben ze ook heerlijke wijnen en bezorgen ze. Dikke pluim!

Schrijf zelf een recensie over De Bijkeuken, Traiteur & Catering in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Bijkeuken, Traiteur & Catering. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.