Pakhuis

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

vera59

Via online reservering

Super mooi restaurant met een fijne sfeer. Het eten was ontzettend lekker. De bediening was vriendelijk en erg snel. Ik heb een super avond gehad!

Gegeten op 18 april 2015

Pinodome

Zomaar met wat collega's op een woensdagavond in het Pakhuis terechtgekomen. Het idee was hierbij even een veilige 'vlees' maaltijd nuttigen en in deze niet teleurgesteld. Zodra je echter qua hoofdgerecht wat meer wensen hebt, kun je het Pakhuis rustig links laten liggen; veel verder dan biefstuk, hamburger en saté komt de kaart niet. Biefstuk was goed bereid met aandacht voor de presentatie! Dan is het weer jammer dat je je patat uit een aparte kom moet delen met iemand die schuin tegen over je zit, niet ideaal (was het servies op?).

Het bedienend personeel loopt er uniform bij en is attent. Waar het voorgerecht en hoofdgerecht binnen acceptabele tijd werd uitgeserveerd, liet het dessert helaas lang op zich wachten. Té lang. Verder wordt er een flink aantal bieren geschonken, en dat gecombineerd met de grand-café ambiance maakt het Pakhuis meer een borrel gelegenheid.

Ga dus naar het Pakhuis voor een borrel of wat gegrild vlees zonder culinaire ambities.

Gegeten op 11 maart 2015

karin203

Via online reservering

Lekker en gezellig. Heerlijke wijn erbij gedronken en de bediening was prima. Komen zeker nog eens terug. Mijn man heeft enorm genoten van de buikspek en het desert van chocolade mouse. Ik had de tartaar van makreel. Heerlijk.

Gegeten op 27 maart 2015

joop57

Via online reservering

Lekker ggeten, maar toen we aankwamen, was het erg druk. Daardoor kwam bijvoorbeeld de wijn nadat de voorgerechten waren geserveerd. Een klein slordigheidje. Verder vriendelijke bediening. Gerechten waren smaakvol, prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed.

Gegeten op 24 maart 2015

doortje7

Via online reservering

Waren afgelopen zondag bij jullie voor een high wine!
Personeel was aardig, maar niet echt oplettend... moest een paar keer zelf naar bar om iets te bestellen...Eten was goed, mistte alleen een warm gerechtje...
Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 maart 2015

ClintonZ

Modernistische restaurant Camino Real is met veel hout omgetoverd tot Het Pakhuis (in het midden staan nog wel overgebleven aluminium stoelen en zwarte tafels). De mooie, hoge ruimte doet het nog goed. Op een rustige zondagavond was de bediening attent.
De kaart toont niet de ambitie het eetcafé te ontstijgen. Saté, spareribs, rib-eye en burger. Bij de voorgerechten is het iets avontuurlijker. Ons gezelschap had als vooraf goede geitenkaasloempia en garnalenkroket, maar ook zeeduivelspies die wel sappiger had gemogen. De zeebaars was wel mals en kruidig. Het vlees van de spareribs gleed van de botten. De friet was degelijk. De tiramisu is een bruin-witte variant met weinig pit.
Voor wie het graag simpel houdt of een menuutje van 25 euro zoekt, is Het Pakhuis zeker geschikt.

Gegeten op 22 maart 2015

DanielleC

Via online reservering

Met z'n vieren gegeten in Het Pakhuis. Mooie tent, goede sfeer. Echter het eten bleef achter bij onze verwachtingen. Het vegetarisch pakketje was flauw, smakeloos. De tzatziki die erbij zat was eerst op (volgens de bediening), daarna toch weer beschikbaar. Op ons bord leek het alsof de tzatziki even snel in elkaar geflanst was, smakeloos, en waterig. De bediening was oke, maar niet opvallend vriendelijk. Voegde in ieder geval niets toe aan de sfeer. Toen we vroegen of de airco lager mocht, hebben ze daar overigens wel snel wat aan gedaan. Volgende keer gaan we hier niet meer eten, alleen borrelen.

Gegeten op 21 maart 2015

patricia49

Groot! Ruim opgezet en hoog, dat was onze eerste impressie. Met 4 buurvrouwen uit gaan eten. Super gezellig, veel geklets en dat werd gewoon getolereerd, rustig werd gekeken en weer doorgelopen als we nog niet zover waren.
Het hele restaurant is opgedeeld in verscheidene "kamers" op verschillende niveaus. Daardoor heb je niet snel een gevoel dat het druk is. Ook door de hoge plafonds, kan het geluid makkelijk dimmen.
Aangezien een van de meiden vegetarisch eet (gelukkig wel vis) en geen melkproducten mag, was er niet veel keuze op de kaart te vinden, maar voordat we die conclusie zelf konden trekken, stond er al een dame die uitlegde wat wel mogelijkheden waren. Met een beetje aanpassingen in de keuken, kwam alles goed! Twee meiden hebben "op de huid gebakken zeebaars" gegeten, de twee anderen hadden "varkenshaas medaillon met een saus van gepofte parika" om dit compleet te maken hadden we een fles "Donna Terra" (siciliaanse chardonnay/pino grigio). Alles was even heerlijk.
Ook voor het dessert was al vooruit gedacht en werd een sorbet aangeboden, hoewel die niet op de kaart stond. Ook de tiramisu en de cheescake waren lekker, ik weet niet of het bolletje ijs daar een aanvulling op was.
De herinnering aan een heerlijke avond in een warme ambiance en lekker eten is wat we mee naar huis mochten nemen. En dat voor 27 euro per persoon.

Gegeten op 15 maart 2015

petra106

Via online reservering

Vrijdagavond gegeten met z´n tweeën. Was aardig druk, maar alsnog was de bediening snel. Een lekkere hamburger gegeten en tiramisu. Aardige bediening en een leuke sfeer. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 6 maart 2015

bjorn25

Via online reservering

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag bij het pakhuis in leiden.
Goeie sfeer. Mooi pand met een leuke inrichting.
Bediening zoals het wezen moet.

Aanrader

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.