Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pakhuis in Leiden - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Nikki-J

Via online reservering

Service zou kunnen verbeteren door op de juiste momenten wat aandachtiger te zijn. Duurde vrij lang voordat we om de rekening konden vragen en mogelijk nog wel langer voordat hij werd afgerekend. Ondanks dat het niet druk was en de staf andere kleine taken aan het uitvoeren was.

Gegeten op 22 oktober 2014

lekkerbert

Leuk restaurant. Inrichting is nog een beetje als heel lang geleden het wat avontuurlijker restaurant Camino Real. Nu is het een "recht-toe, recht-aan" menu met overigens redelijke prijzen. We kiezen na een voorgerecht voor een van ons drieën een hamburger, een zalm en spareribs als hoofdgerecht. De burger is OK, maar het garnituur is wel erg bescheiden. De beloofde uien zijn er in magere hoeveelheid aan toegevoegd. De spareribs zijn volgens de eter zeker goed te noemen, en de hoeveelheid is prima. De zalm is ronduit saai bereid, daar kon wel wat meer fantasie op losgelaten worden. Kortom, ga hier eten als je niets bijzonders verwacht, maar wel gezellig wilt eten. Bediening is vriendelijk, maar wel uiterst traag, drie kwartier wachten op hoofdgerecht was ons eigenlijk te lang...

Gegeten op 3 september 2014

RiRiMe

Via online reservering

Geweldig restaurant! Helaas had ik alleen tijd voor een hoofdgerecht, maar ik kom zeker nog een keer terug om de rest van het menu uit te proberen!

Gegeten op 16 oktober 2014

irene84

Via online reservering

Superlekker gegeten. Driegangenmenu met een heerlijke vitello tonato een visje en een iets te ruim toetje. Attente en vriendelijke bediening en dat ook nog eens in een leuke sfeer. Ik kom terug!

Gegeten op 8 oktober 2014

lisanne23

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, alles goed verzorgd. We hebben met een grote groep gegeten en er was voor ieder wat wils. We hebben daarnaast, ondanks onze redelijk grote groep, niet lang op ons eten hoeven wachten. Het was een heerlijk avondje uit.

Gegeten op 8 oktober 2014

annemieke43

Via online reservering

Geweldige sfeer, prachtig pand met een mooie binnentuin. Bediening is gastvrij, spontaan, geven je een welkom gevoel.
Heerlijk gegeten, drie- gangen menu!
Aanrader!

Gegeten op 20 september 2014

Tebbo

Via online reservering

Het eten bij het Pakhuis was uitstekend. Genoeg keuze op het menu. De service was tip top. Vanaf het moment dat we kwamen binnenlopen stond er een onwijs vrolijke gastvrouw klaar om mensen te ontvangen. Daarnaast vind ik de outfit van de bediening erg leuk. Het decor was helemaar super; alles was helemaal op elkaar afgestemd om het in de stijl van een pakhuis te houden. Van de bar, tot het menu, de tafels en het bakje waar de rekening in wordt gebracht. Dit was onwijs leuk om te zien; dat er echt over het concept is nagedacht. Al met al geef ik dit restaurant een 9.

Gegeten op 13 september 2014

sandra148

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten! Het menu is qua keuze aan gerechten niet heel verrassend of origineel, maar het eten heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Service zeer vriendelijk. Wij hebben het 3 gangen menu gekozen, maar a la carte ook voldoende variatie. Komen zeker terug!

Gegeten op 9 september 2014

VanHarten

Via online reservering

Het was voor ons de eerste keer bij het Pakhuis. Het etablissement ziet er leuk uit van binnen. De bediening is aardig en attent. Flesjes kraanwater erbij, zonder extra kosten. Het eten viel ons ietsje tegen. De entrecote was een beetje taaiig en het aardbeiendessert was matig. De zalm was daarentegen erg goed, niet te gaar ook.

Gegeten op 30 augustus 2014

OkkiePepernoot

Via online reservering

Leuke drukke tent. Bediening is vriendelijk. Mijn gerechtjes waren echter niet zo bijzonder. De bruschetta vond ik matig, de beenham was iets te zout. Dessert was verder prima, maar standaard.

Gegeten op 28 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.