a TripAdvisor company

foto's van Pakhuis in Leiden - 1 foto's van Pakhuis in Leiden - 2 foto's van Pakhuis in Leiden - 3 foto's van Pakhuis in Leiden - 4 foto's van Pakhuis in Leiden - 5 foto's van Pakhuis in Leiden - 6 foto's van Pakhuis in Leiden - 7 foto's van Pakhuis in Leiden - 8 foto's van Pakhuis in Leiden - 9 foto's van Pakhuis in Leiden - 10 foto's van Pakhuis in Leiden - 11 foto's van Pakhuis in Leiden - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

foodie231

Via online reservering

Zeer goede service. We konden nog om 21:30 reserveren en dat was fijn omdat we zelf pas om die tijd konden. Er werd ons wel meteen verteld dat we toen nog maar 2 gangen konden eten, maar dat was prima. Het eten was subliem en bijzonder, zonder pretentieus te zijn. Vooral de koffie-crème brûlée was heerlijk! Buiten konden we lekker rustig en beschut zitten.

Gegeten op 17 juli 2016

RickyTasty

Gisterenavond hier gegeten. Warm ontvangen. We kregen de keuze om buiten of binnen te gaan zitten. De bediening die let op de details (logo op het glas naar de gast toe, laag pakken en dames eerst), alert is en met flair werkt. En de keuken die prima gerechten bereidt. Prijs en kwaliteit staan meer dan goed in verhouding met elkaar! De (zeer) goede bediening in combinatie met het aangename eten en ambiance is een bezoek aan het Pakhuis meer dan waard.

Proever75388

Via online reservering

We zijn hier gastvrij ontvangen en hebben lekker gegeten. De bediening is heel attent. Het enige minpunt is dat er op het terras gerookt wordt.

Gegeten op 9 juli 2016

RonaldvanPolanen

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Zaten in de gezellige tuin en de bediening was vlot en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!Ook de wijn was prima.

Gegeten op 7 juli 2016

Sabdejong

Heerlijk gegeten hier met een ticketveiling bon. Volledige keuze van de kaart.
Al het eten was heerlijk! Geen opmerkingen over het eten. Alles vers en lekker.
Spareribs was ook super goed!
Wel is het erg gehorig, en omdat de deur naar het terras steeds open gaat tocht het er ook wel wat.
Voor het eten komen we zeker nog eens terug!!

Bediening zou wel iets meer over de gerechten kunnen vertellen als er vragen komen, meestal weten ze geen antwoord op de vragen bij een specifieke vraag.
Verder leuk geholpen.

Gegeten op 30 juni 2016

Yosha

Via online reservering

Gerechten waren top! We zaten buiten, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening met leuke hippe uniform. Gerecht qua portiegrootte ook super, na het dessert bomvol!

Gegeten op 3 juli 2016

Culichristine

Via online reservering

Prachtig gelegen in het pittoreske hart van Leiden. Met een mooie binnentuin. Het Pakhuis suggereert meer dan een eetcafé te zijn, maar dat is het niet. Bediening varieert. In het algemeen vriendelijke studenten. Het eten is redelijk. Biefstuk was goed. Mooi rosé. De salade was vooral groen met een teleurstellende hoeveelheid vulling. De fish kwam regelrecht uit de diepvries. De chips (friet) was smakelijk. Voor grote eters laat de positionering te wensen over. En in het kaasplankje valt niet te variëren. Ik lust geen geitenkaas,maar het was niet mogelijk dat stukje in te ruilen voor een ander kaasje. Jammer. Als de prijzen iets lager zouden liggen zou je het voor lief nemen, maar de verwachtingen worden door het hogere prijspeil hoger gelegd.

Gegeten op 2 juli 2016

anouk_snik

Via online reservering

Lekker gegeten, mooie plek. Koffie crème brulee was een heerlijke afsluiting, echt een aanrader. Alleen de bol ijs erbij was wat mij betreft niet nodig, die was ook wel erg diepgevroren.

Gegeten op 2 juli 2016

im.crooijmans

Via online reservering

Het is zeker een aanrader, het eten was goed en bediening ook. Alleen was het af en toe wat luidruchtig, wat betreft de kratten met bierflesjes die waarschijnlijk op de grond werden gezet.

Gegeten op 1 juli 2016

waasdorp1

Via online reservering

Het was heelijk ,we hadden met drieën ,club sandwich kip genomen heerlijke verse SAP er bij, alleen de koffie was niet warm die moet heet zijn ,jammer

Gegeten op 29 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.