Le Bateau

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

Biekje

Wij hebben afgelopen zondag koffie gedronken in Le Bateau. Mijn zoon van 10 had enorme dorst en vroeg om het grootste glas (kraan)water wat er bestond...Vervolgens kwam een heel vriendelijke meneer een bierpul met een halve liter water brengen.. Groot plezier bij mijn zoon! Koffie was prima met een lekker snoepje er bij. Sfeer in de zaak: gezellige drukte .En het glas water werd niet gerekend! Kom daar maar eens om bij menig restaurant!!

Gegeten op 4 januari 2015

mvluggen

Met een gezelschap van 25 personen verjaardagsfeestje gevierd bij Le Bateau. Geweldig!! Het eten was zeer goed. De bediening zeer vriendelijk en gastvrij. De sfeer in het restaurant prima. Gasten waren allemaal tevreden.
Een aanrader.

Gegeten op 27 december 2014

Vos1980

Was Le Bateau tot voorkort ons favoriete restaurant op Kijkduin, moet ik die mening toch danig bijstellen na bezoek vandaag. Bediening totaal niet op de hoogte van de menukaart. Duurde ongelooflijk lang en mochten blij zijn dat we überhaupt wat te eten gehad hebben. Moesten 4x vragen om de kaart. Uitlevering van drankjes niet volledig. Clubsandwich was niet te eten en kalkoen ipv ham. Daarnaast gaf de bediening een besteksetje (met scherp vleesmes) aan mijn zoon van 16 maanden?!

Gegeten op 25 december 2014

hmarius

Een fijne avond genoten bij le Bateau in Kijkduin. We kwamen er voor de derde keer. Elke keer goed! Goed om vast te stellen dat er sprake is van een constante lijn.
Deze keer vriendelijk en correct geholpen door Paul; presenteerde ons heerlijke warme stukjes stokbrood met boter van het huis. Zowel de kalfslever als de mixgrill waren prima gebakken en werd gecompleteerd met een frisse sla, gepofte aardappel, frites en gebakken aardappeltjes.
Lekker royaal en knapperig. Kwaliteit en betaalbaar! Gezellige ambiance. Conclusie > vierde keer in de toekomst is verzekerd.

Gegeten op 17 december 2014

familiezanden

Ik heb laatst samen met mijn man bij Le Bateau gegeten en het eten was heerlijk!
De service geven wij een 10, want we zijn zo ontzettend vriendelijk geholpen, dat we ons heel speciaal voelden. We werden snel en vriendelijk geholpen en er werd vaak gevraagd of het naar ons zin was en of we nog iets nodig hadden. De sfeer in dit restaurant is heel goed.
Ik kom hier ook vaak na een wandeling met mijn honden en ook de koffie met gebak is hier heerlijk en dat ook nog voor een hele mooie prijs. De bediening is ontzettend klantvriendelijk. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 21 november 2014

simone99

Al 2 jaar lang bezoeken wij wekelijks dit restaurant van okt t/m maart op maandag ochtend. Service is meer dan uitstekend maar ook de cappuccino en appelgebak erg lekker en spotgoedkoop.
De honden krijgen altijd vers water en brokjes . Op welke A-locatie pal aan het strand kan je nog 4 x koffie en 2 appelgebak onder de 11,00 krijgen.
Ook de lunch en diner zijn heerlijk en vers en genoeg keus . Wij hopen nog heel lang met onze honden na een lekkere wandeling aan te kunnen schuiven.

Gegeten op 24 november 2014

G en J

Het eten, de saté en garnaaltjes smaakten goed, maar waar onze nekharen van overeind gingen staan, was het flesje spa-blauw, waar we maar liefst € 3.10 voor moesten betalen, nog meer dan 'n flesje bier, wat € 2,65 kost. Hoe is dit mogelijk? 1 liter fles water kost € 7.95, dus reken maar UIT!! Hallo...water is water hoor!! Ook valt het toilet tegen, zo nauw, je kan er niet met 2 personen staan, zo klein!!!

Gegeten op 23 november 2014

keesdelft

Het eten is er matig. service is vriendelijk, maar slordig. Eten kwam niet gelijk, bijgerechten waren matig. De aangeboden menu's buiten bleken opeens niet meer geldig op moment van bestellen. Nu twee keer geweest en 2x gebeurde er iets met de rekening. Men was nl een fleswijn vergeten. Werd handmatig bij het totaal opgeteld. Krijg hier een vreemd gevoel bij.

Gegeten op 30 september 2014

annemieke49

Wij gaan minimaal 1 keer per jaar naar Kijkduin. We starten altijd bij Le Bateau. In de jaren dat we komen, hebben we 1 maal een biefstuk gekregen dat doorgebakken was, maar we kregen direct een nieuwe toen we dit aangaven. Het eten is lekker. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij, wat maakt dat we hier (zullen) blijven komen. Zeker een bezoek waard als je hier in Kijkduin bent!

Gegeten op 24 oktober 2014

Rubstar01

Niet geschikt voor de culinaire fijnproever, maar ook niet voor de simpele eter.
Om te beginnen adverteerde Le Bateau met een drie gangen menu die volgens de ''onvriendelijke barbiepop" niet meer bestond, maar we toch mochten bestellen. Stokbrood besteld: ontzettend duur, en duurde erg lang.

Afijn, voorgerecht en hoofdgerecht duurde ook helaas behoorlijk lang. Geen bestek, bij beiden gerechten kwamen ze 5 minuten later pas bestek brengen. Er kwam er een salade wat je nog niet eens aan een konijn zou kunnen geven.
Sparibs extreem gekruid, net als de aardappeltjes.
Ondertussen al 4 keer drinken besteld, werd telkens vergeten, overigens net als de sausjes.

Na al deze dompers zouden we nog een stukje appeltaart krijgen (hoorde bij het menu) en bestelde we die met slagroom en de rekening.
Uiteindelijk na lang wachten drie stukjes appeltaart die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen en uiteraard geen rekening en geen slagroom. En nog steeds de drankjes niet waar we al 4 keer om hadden gevraagd.

Ik heb dit gemeld bij het betalen, en de ober keek er niet van op, en leek het allemaal wel prima te vinden. Erg jammer!

Gegeten op 15 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.