a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Slechte service. 4 gangen menu besteld maar we kregen geen toetje omdat het te druk was. Wel de prijs van de 4 gangenmenu moeten betalen. En het hoofdgerecht kregen we eerder dan het voorgerecht (miscommunicatie zei de serveerder). Mayonaise moet je vragen en je moet geluk hebben dat er mayonaise in de tube Zit. Het eten ziet er kaal uit. En heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant.

Bij het afrekenen vraagt de eigenaar of je een fooi wil geven, schandalig!

Geen aanrader

Gegeten op 25 augustus 2016

Hybr1d

Goed gelegen strandtentje in Kijkduin met aardig decor. Je kon lekker in de zon zitten buiten, binnen was het wel wat warm.

De service was bedroevend. De tent zat vol met het goede weer, maar ze liepen met 3/4 man rond. Dit was veel te weinig, waardoor alle bestellingen ruim een half uur duurde, en nog vaak fout gingen ook. Besteld drinken komt niet, een flesje water in een glas, halfvol, zonder flesje - geen glazen bij de frisdrank?
Dan heb je driemaal de onbeperkte spare ribs, maar leveren ze (na lang wachten) maar per bordje nieuwe. Daar ben je weer zo doorheen met zijn drieën. Vraag je of ze het bord met botten weg willen halen, krijg je commentaar. Ondertussen staat een ander ruim tien minuten bij een andere tafel te klagen dat mensen vertrekken zonder te betalen. Ik begon te begrijpen waarom...
Enige lichtpuntje was een serveerster die erg haar best deed, maar het gewoon niet bij kon benen.

Het eten was ook geen top prestatie. De friet kwam te laat en was flauw. Saus is (relatief) dik bijbetalen. De eerste lading spare ribs was nog lekker, zat aardig wat kruiden op, was alleen een beetje droog. Alle naleveringen waren flauw, droog, en hadden weinig vlees op het bot.

Geen reden om terug te komen.

Gegeten op 25 augustus 2016

yvonne3088

Vandaag hier gegeten. Om te beginnen 1 fanta en 1 halve liter bier besteld. Kwam de ober ons het drinken brengen zei hij hier is de fanta en een lege pul.....normaal zou ik gedacht hebben dat candid camera in de buurt was maar hij meende het serieus. Dus zelf maar aan de bar het bierglas laten vullen. Daarna mixed grill en zalmfilet besteld, een serveerster liep tot 2x toe met ons eten langs, toen het eindelijk via omwegen onze tafel bereikt had was de zalm koud. Dit aangegeven waarna ik nieuwe zou krijgen. Gelijk ook maar een extra portie friet besteld omdat het schaaltje wat we gekregen hadden net genoeg zou zijn voor 1 persoon. Mijn partner was inmiddels klaar met eten toen kwam mijn zalm pas weer opgewarmd terug. De extra bestelde friet natuurlijk niet gekregen. Zeer slecht eten en een nog slechtere service!! Dan nog terzijde, buiten op de reclameborden staan lokkertjes met goede prijzen voor gerechten, eenmaal binnen zegt de ober dat kunnen jullie krijgen voor die prijs maar dat is wel een kleinere portie met kwalitatief minder vlees.....

Gegeten op 18 augustus 2016

ronaldprins

Net op terras gezeten bij Le Bateau.
Bestelde cola Light en bier en klein bordje patat met mayonaise.
Duurde heel lang voordat drankjes kwamen,ruim 20 minuten. Ober wilde cola serveren maar mijn vrouw zei cola Light en hij zei ok je hebt geluk die staat er bij en ik kreeg bier. Klein bordje patat kwam 10 minuten daarna (duurde 30 minuten) paar frietjes met wat droge sla,25% van 1 tomaat en 25% van een schijfje komkommer en geen mayonaise. Wilde afrekenen maar er kwam niemand dus zelf naar bar gelopen. Moest €9.85 betalen met oa mayonaise op bon maar die had ik niet gehad dus zei dame dat er €0.65 af ging dus €9.20 waarbij ze repte dat friet €2.45 was zonder mayonaise.
Enfin betaald en op bon zag ik 1 bedrag staan dus hoefde hem niet maar vond €6.75 voor mini biertje en cola Light wel veel achteraf en kwam via recensies erachter dat cola Light maar liefst €3.85 kost en zelfs duurder is dan €2.90 voor klein biertje,schandalig!
Hier ga ik voortaan geen drankje meer drinken voor dit soort prijzen en slechte service!

Gegeten op 18 augustus 2016

alfred21

Eerst een koude biefstuk voor Ingrid en geen vraag naar hoe ze hem hebben wilde.... Aardige prosecco en een goedwillende serveerSter.
Zelf een omeletje met wat frieten en salade besteld. Redelijk.

Wat opviel was het verschil in wat op het reclamebord aan de Boulevard werd aangeprezen en wat op de lunch kaart stond..... Viel wel te regelen.

Gegeten op 15 augustus 2016

aniek10

Zojuist gegeten met 4 man, mixed grill voor 15,90.. We wachten het even af. Na een tijdje gewacht te hebben krijgen we het eten. Ziet er goed uit op het eerste gezicht, tot we verder keken. Een mixed grill, incompleet, paar stukken goedkoop vlees op een bord, terwijl de andere 2 klopte zoals de ober vermeld had. Na 2x de ober aan de kraag te grijpen kregen we uiteindelijk als compensatie 2 stukjes kip, want de bief zou 20min duren, logisch als je zag dat de biefstuk die op mijn bord lag gewoon rauw was. Ja even aangeschroeid op de gril thats it. Maar als klap op de vuurpijl kwam daar nog bij, dat de kip die mijn vriend at, rauw was.. Ben goed boos naar voren gelopen en t is me uit de handen getrokken, en ik kreeg een nieuw. Hoe kun jij mensen rauwe kip aanbieden?!?!!!!! En een compensatie ? Hell no, gewoon betalen.

Gegeten op 14 augustus 2016

JoyceSL

Wat is dit een slecht restaurant! Even moeten wachten voordat we geholpen werden, maar oke prima kan gebeuren. Ik werk zelf ook in de horeca dus weet hoe het gaat. Vervolgens worden er drankjes opgenomen en een stokbroodje besteld. Ik kwam voor de mosselen, uiteindelijk na tien minuten kunnen bestellen, geen mosselen meer. Zeg dat dan bij binnenkomst dan had ik gelijk al weg gegaan. Prima, dan maar wat simpels bestellen aangezien ik echt voor de mosselen kwam. Ik bestel een uiensoep en carpaccio. Mijn vriend onbeperkt spareribs. Uiensoep, zat bijna niks in en veels te zout. Ik had enorme trek dus toch maar opgegeten. Begin ik aan de carpaccio, vind ik dat het heel raar smaakt. Nog een hap genomen, dacht ligt misschien aan mij. Weer een hele rare smaak. Dus wat doe ik, carpaccio controleren. Helemaal grijs van kleur. Terug gestuurd, kon ik een nieuwe krijgen of wat anders van de kaart bestellen. Aangezien mijn vriend ook al aan het eten was, bestelde ik een kipsaté met de hoop dat het snel zou komen. Ik had liever niks meer kunnen bestellen! Die satésaus is zo smerig als ik weet niet wat. Waarschijnlijk gewoon met poeder aangemaakt. Er werd verder ook niet gevraagd of alles naar wens was, noch aan de tafel noch aan de kassa bij het afrekenen. Vervolgens kijk ik naar de bon als ik buiten loop, 1 euro voor een eetlepel ketchup?? 3,30 voor een spa rood?? Kom op zeg, je zit niet op het strand waarbij je tenminste weet wat je kan verwachten. Al met al ik kom nooit meer bij jullie terug, ik heb letterlijk nog nooit zo slecht gegeten! 46,35 euro lichter wat ik liever nog aan een snackbar kon uitgeven dan had ik tenminste wel een lekkere saté gehad!

Gegeten op 28 juli 2016

Imenso

Bediening op terras zeer vlot .
Broodje kip met patat (8 stuks) aan de karige kant. Grootste domper is echter de rekening waar 2 flesjes ijsthee op stonden a € 3.95 .
We vonden het al vreemd dat er nergens prijzen van de drank vermeld stonden.
Het is ons nu wel duidelijk waarom dat is.
Helaas eens maar nooit meer.

Gegeten op 17 juli 2016

ineke205

Ik heb vanavond heerlijk in uw restaurant gegeten, alleen toen ik de rekening kreeg schrok ik toch wel even van de prijs die ik moest betalen voor een flesje cola light.
Ik weet dat u als ondernemer ook wat wilt verdienen maar €3,85 rekenen voor een fles fris, vind ik toch wel erg overdreven en dit weerhoud mij er dan ook van, om weer bij u restaurant te komen eten.

Gegeten op 16 juli 2016

david23

Tussen de vele verschillende eet-/drankgelegenheden op de boulevard van Kijkduin valt Le Bateau bij ons in de smaak. Geen achtergrondmuziek, vriendelijk personeel, ruime, comfortabele zitplaatsen (banken en stoelen, met kussens en dekentjes), een eenvoudige, kleurrijke kaart met voldoende keus en verrukkelijke écht warme Segafreddo-koffie.
De pannenkoeken-appel (€6,75) smaakten heerlijk.
Een klein minpunt ofwel aandachtspunt voor het restaurant: hoewel de bediening vlot is, lijkt het alsof de keuken ‘hapert’ bij enige drukte, waardoor de wachttijd (op het eten) oploopt.

Gegeten op 9 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.