Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Bateau

1. Hollands

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

annemieke49

Wij gaan minimaal 1 keer per jaar naar Kijkduin. We starten altijd bij Le Bateau. In de jaren dat we komen, hebben we 1 maal een biefstuk gekregen dat doorgebakken was, maar we kregen direct een nieuwe toen we dit aangaven. Het eten is lekker. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij, wat maakt dat we hier (zullen) blijven komen. Zeker een bezoek waard als je hier in Kijkduin bent!

Gegeten op 24 oktober 2014

Rubstar01

Niet geschikt voor de culinaire fijnproever, maar ook niet voor de simpele eter.
Om te beginnen adverteerde Le Bateau met een drie gangen menu die volgens de ''onvriendelijke barbiepop" niet meer bestond, maar we toch mochten bestellen. Stokbrood besteld: ontzettend duur, en duurde erg lang.

Afijn, voorgerecht en hoofdgerecht duurde ook helaas behoorlijk lang. Geen bestek, bij beiden gerechten kwamen ze 5 minuten later pas bestek brengen. Er kwam er een salade wat je nog niet eens aan een konijn zou kunnen geven.
Sparibs extreem gekruid, net als de aardappeltjes.
Ondertussen al 4 keer drinken besteld, werd telkens vergeten, overigens net als de sausjes.

Na al deze dompers zouden we nog een stukje appeltaart krijgen (hoorde bij het menu) en bestelde we die met slagroom en de rekening.
Uiteindelijk na lang wachten drie stukjes appeltaart die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen en uiteraard geen rekening en geen slagroom. En nog steeds de drankjes niet waar we al 4 keer om hadden gevraagd.

Ik heb dit gemeld bij het betalen, en de ober keek er niet van op, en leek het allemaal wel prima te vinden. Erg jammer!

Gegeten op 15 september 2014

RvdW

In Kijkduin aangekomen kozen we voor een drankje bij Le Bateau. Gezien de zeer vriendelijke ontvangst en het gezellige restaurant besloten we daar ook te eten. Vooraf hadden we carpaccio, garnalen in knoflook en gerookte zalm. Als hoofdgerecht visschotel, rode zalmmoot en mixed grill. Als nagerecht diverse ijscoupes. Alle gerechten zagen er mooi en verzorgd uit, waren op de juiste wijze bereid en zeer smaakvol. Niet gek dat op een gegeven moment zowel het restaurant en het terras zo goed als vol zaten. Bent u op Kijkduin dan is Le Bateau zeker een aanrader! Wij gaar er zeker nog eens terug.

Gegeten op 6 september 2014

A_Khair

Samen met mijn vriendin ben ik bij Le Bateau gaan eten vorig weekend aan het begin van een gezellige avond. We waren zeer tevreden!

We hadden een tafeltje bij het raam gereserveerd om getuige te kunnen zijn van de prachtige zonsondergang. Het was een brilliant mooi tafereel.

De avond was veer romantisch mede doordat hij spekkeloos verliep, dat hebben we aan het personeel en de keuken te bedanken.

De surf en turf mix was onze keuze van de avond, en dat is zeker een aanrader.

Een mooi restaurant met een geweldige locatie dus. Probeer het zelf maar!

Gegeten op 2 augustus 2014

Opaenoma

Gegeten op 15 juli 2014

aad19

Uitgenodigd door de dochter van mijn vriendin ter gelegenheid van het door haar behaalde HBO-diploma zijn wij met een gezelschap van 11 personen gaan eten bij Le Bateau Kijkduin. Geregeld was het driegangen menu met diverse keuzes voor een bedrag van € 24,50. Het gezelschap bestond ook uit 2 kinderen (1 en 4 jaar); voor de jongste was een eigen potje hadden meegenomen en voor de andere was een kindermenuutje besteld. De rest had ook zijn/haar keuze gemaakt en het was wachten op de drankjes.
Intussen werd keurig door de keuken het potje verwarmd, dus die kleine kon "aan de slag" Inmiddels waren de eerste drankjes gelukkig ook gearriveerd en het wachten was op het voorgerecht. Maar voordat het voorgerecht er aankwam werd het kindermenuutje geserveerd. M.i. veel te vroeg. Maar oké we zeggen er wat van, serveerster kijkt wat beteuterd en loopt weg. Na lang wachten kwamen eindelijk de voorgerechten en oeps.... 1 tekort. Iedereen dus lekker eten op 1 na (kan dus echt niet) Toch maar even gecheckt of het hoofdgerecht van deze persoon wel was opgenomen; oké is door het personeel gecheckt en was in orde. Na een laatste voorgerecht geserveerd te hebben, had de persoon tijd genoeg om dit op te eten, want het opdienen van het hoofdgerecht duurde en duurde maar. En met 2 kleine kinderen wordt dit op een gegeven moment geen pretje. Een rondje drankjes hadden ze voor de "verandering" ook maar weer eens vergeten.
En opmerking richting het personeel hierover gaf mij niet het idee dat het daarna beter werd; een schouderophalend weglopende serveeerster bevestigde dat.
Al met al een teleurstellende ervaring bij Le Bateau, terwijl het eten toch goed was. Misschien nog een met een goede planner in de keuken en wat meer gemotiveerd personeel, dan wordt het misschien nog wat.

Gegeten op 14 juli 2014

Mammoet2013

Gegeten op 8 juli 2014

paenma

Als afsluiting van enkele dagen Den Haag daar gegeten. We bestelden mosselen. Deze vielen heel erg tegen, ze waren erg klein en smaakten melig. Dit gezegd tegen de ober. Hij ging vragen aan de kok of er ook nog andere waren maar een betere kwaliteit was er niet omdat het einde seizoen zou zijn. De ober stelde wel voor om er nog bij te halen omdat het weinig was maar nog meer mosselen die niet smaakten was voor ons geen optie. Daarop vroegen wij iets aan de prijs te doen. Dat zei hij niet te kunnen doen en stelde een drankje voor. Uiteindelijk zijn er twee spa rood van de rekening gehaald. Al met al vonden wij dat een wel heel erg mager gebaar en het beslist niet klantvriendelijk. Als de kwaliteit van de mosselen zo slecht is moet dat bord waar het zo uitnodigend op staat naar binnen en het gerecht van de menukaart af!

Gegeten op 15 april 2014

GerdeBaas

Onze zoon werd 11 en wilde dat vieren door gezellig spare ribs te eten. Helaas een teleurstelling want de eerste keer was het redelijk lang wachten en waren ze grotendeels aangebrand de 2e portie was iets beter maar nog steeds onvoldoende. Toen de serveerster haar vinger aan een sterretje branden kwamen er luid een aantal Haagsche scheldwoorden die niet bestemd zouden moeten zijn voor kinderen. Het ijsje was lekker maar integenstelling tot de sparen ribs redelijk duur.

Gegeten op 4 maart 2014

Nedkozijn

Wij hebben zondag 23 maart 2014, afgelopen zondag dus, bij Le Bateau gegeten.

Wij hebben oprecht genoten! Het eten was verrukkelijk, alles was vers en mooi goed geserveerd. De bediening was goed. Deze mensen hadden tenminste aandacht voor je. Het was kortom een hele geslaagde avond! Een heel prettig restaurant om met vrienden of familie een heerlijk avondje te vertoeven. Lekker eten, goede bediening en een mooie zaak.

Le Bateau, bedankt voor deze fijne avond!

Z. Yildirim

Gegeten op 24 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.