Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Bateau

1. Hollands

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

A_Khair

Samen met mijn vriendin ben ik bij Le Bateau gaan eten vorig weekend aan het begin van een gezellige avond. We waren zeer tevreden!

We hadden een tafeltje bij het raam gereserveerd om getuige te kunnen zijn van de prachtige zonsondergang. Het was een brilliant mooi tafereel.

De avond was veer romantisch mede doordat hij spekkeloos verliep, dat hebben we aan het personeel en de keuken te bedanken.

De surf en turf mix was onze keuze van de avond, en dat is zeker een aanrader.

Een mooi restaurant met een geweldige locatie dus. Probeer het zelf maar!

Gegeten op 2 augustus 2014

Opaenoma

Gegeten op 15 juli 2014

aad19

Uitgenodigd door de dochter van mijn vriendin ter gelegenheid van het door haar behaalde HBO-diploma zijn wij met een gezelschap van 11 personen gaan eten bij Le Bateau Kijkduin. Geregeld was het driegangen menu met diverse keuzes voor een bedrag van € 24,50. Het gezelschap bestond ook uit 2 kinderen (1 en 4 jaar); voor de jongste was een eigen potje hadden meegenomen en voor de andere was een kindermenuutje besteld. De rest had ook zijn/haar keuze gemaakt en het was wachten op de drankjes.
Intussen werd keurig door de keuken het potje verwarmd, dus die kleine kon "aan de slag" Inmiddels waren de eerste drankjes gelukkig ook gearriveerd en het wachten was op het voorgerecht. Maar voordat het voorgerecht er aankwam werd het kindermenuutje geserveerd. M.i. veel te vroeg. Maar oké we zeggen er wat van, serveerster kijkt wat beteuterd en loopt weg. Na lang wachten kwamen eindelijk de voorgerechten en oeps.... 1 tekort. Iedereen dus lekker eten op 1 na (kan dus echt niet) Toch maar even gecheckt of het hoofdgerecht van deze persoon wel was opgenomen; oké is door het personeel gecheckt en was in orde. Na een laatste voorgerecht geserveerd te hebben, had de persoon tijd genoeg om dit op te eten, want het opdienen van het hoofdgerecht duurde en duurde maar. En met 2 kleine kinderen wordt dit op een gegeven moment geen pretje. Een rondje drankjes hadden ze voor de "verandering" ook maar weer eens vergeten.
En opmerking richting het personeel hierover gaf mij niet het idee dat het daarna beter werd; een schouderophalend weglopende serveeerster bevestigde dat.
Al met al een teleurstellende ervaring bij Le Bateau, terwijl het eten toch goed was. Misschien nog een met een goede planner in de keuken en wat meer gemotiveerd personeel, dan wordt het misschien nog wat.

Gegeten op 14 juli 2014

Mammoet2013

Gegeten op 8 juli 2014

paenma

Als afsluiting van enkele dagen Den Haag daar gegeten. We bestelden mosselen. Deze vielen heel erg tegen, ze waren erg klein en smaakten melig. Dit gezegd tegen de ober. Hij ging vragen aan de kok of er ook nog andere waren maar een betere kwaliteit was er niet omdat het einde seizoen zou zijn. De ober stelde wel voor om er nog bij te halen omdat het weinig was maar nog meer mosselen die niet smaakten was voor ons geen optie. Daarop vroegen wij iets aan de prijs te doen. Dat zei hij niet te kunnen doen en stelde een drankje voor. Uiteindelijk zijn er twee spa rood van de rekening gehaald. Al met al vonden wij dat een wel heel erg mager gebaar en het beslist niet klantvriendelijk. Als de kwaliteit van de mosselen zo slecht is moet dat bord waar het zo uitnodigend op staat naar binnen en het gerecht van de menukaart af!

Gegeten op 15 april 2014

GerdeBaas

Onze zoon werd 11 en wilde dat vieren door gezellig spare ribs te eten. Helaas een teleurstelling want de eerste keer was het redelijk lang wachten en waren ze grotendeels aangebrand de 2e portie was iets beter maar nog steeds onvoldoende. Toen de serveerster haar vinger aan een sterretje branden kwamen er luid een aantal Haagsche scheldwoorden die niet bestemd zouden moeten zijn voor kinderen. Het ijsje was lekker maar integenstelling tot de sparen ribs redelijk duur.

Gegeten op 4 maart 2014

Nedkozijn

Wij hebben zondag 23 maart 2014, afgelopen zondag dus, bij Le Bateau gegeten.

Wij hebben oprecht genoten! Het eten was verrukkelijk, alles was vers en mooi goed geserveerd. De bediening was goed. Deze mensen hadden tenminste aandacht voor je. Het was kortom een hele geslaagde avond! Een heel prettig restaurant om met vrienden of familie een heerlijk avondje te vertoeven. Lekker eten, goede bediening en een mooie zaak.

Le Bateau, bedankt voor deze fijne avond!

Z. Yildirim

Gegeten op 24 maart 2014

zchah5b

Heb met een groep vrienden onlangs bij Le Bateau gegeten en de ervaring was om aan te raden! Had zelf de sliptongetjes besteld en was zeer tevreden. De sfeer was top mede dankzij de bediening en er is goed nagedacht over het interieur. Ik hou ervan om smaakvolle originele restaurants te zien die niet bij een gigantische keten horen, en Le Bateau is daar zeker één van!

Gegeten op 20 februari 2014

Romy14482

Ik heb van de zomer regelmatig bij Le Bateau gegeten en bestel iedere keer de lekkere spareribs! De marinade is top en de kwaliteit van het vlees is ook erg goed. De wachttijd is vaak wel wat lang, maar dit zal hoogst waarschijnlijk door de zomerdrukte komen. De bediening is ook onwijs vriendelijk en mijn favoriete ober is Rick. Altijd spontaan en geïnteresseerd. Zeker een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

ellenenthea

Wilden lunchen bij Le Bateau, we drinken er altijd koffie na strandwandeling. We hadden heel erg zin in iets pittigs, dus een sate besteld. Wat een afgrijselijke tegenvaller. Kwaliteit van vlees was prima maar aan de saus zat geen enkele smaak. Navraag bij de kok leverde op dat er geen sambal, geen ketchab en geen Indische kruiden meer werden gebruikt omdat mensen dat te pittig vonden. Zelf had ik het idee dat er zelfs geen pindakaas in zat. Noem het dan een kipspiesje en geen sate.

Gegeten op 7 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.