a TripAdvisor company

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

Imenso

Bediening op terras zeer vlot .
Broodje kip met patat (8 stuks) aan de karige kant. Grootste domper is echter de rekening waar 2 flesjes ijsthee op stonden a € 3.95 .
We vonden het al vreemd dat er nergens prijzen van de drank vermeld stonden.
Het is ons nu wel duidelijk waarom dat is.
Helaas eens maar nooit meer.

Gegeten op 17 juli 2016

ineke205

Ik heb vanavond heerlijk in uw restaurant gegeten, alleen toen ik de rekening kreeg schrok ik toch wel even van de prijs die ik moest betalen voor een flesje cola light.
Ik weet dat u als ondernemer ook wat wilt verdienen maar €3,85 rekenen voor een fles fris, vind ik toch wel erg overdreven en dit weerhoud mij er dan ook van, om weer bij u restaurant te komen eten.

Gegeten op 16 juli 2016

david23

Tussen de vele verschillende eet-/drankgelegenheden op de boulevard van Kijkduin valt Le Bateau bij ons in de smaak. Geen achtergrondmuziek, vriendelijk personeel, ruime, comfortabele zitplaatsen (banken en stoelen, met kussens en dekentjes), een eenvoudige, kleurrijke kaart met voldoende keus en verrukkelijke écht warme Segafreddo-koffie.
De pannenkoeken-appel (€6,75) smaakten heerlijk.
Een klein minpunt ofwel aandachtspunt voor het restaurant: hoewel de bediening vlot is, lijkt het alsof de keuken ‘hapert’ bij enige drukte, waardoor de wachttijd (op het eten) oploopt.

Gegeten op 9 juli 2016

D-W

Wij hadden vrij snel ons eten op tafel. We hebben heerlijk gegeten bij Le Bateau.

Gezellige bediening, komen snel weer eens terug.

Gegeten op 1 mei 2016

SLS08

Lekker eten, maar service was ver te zoeken. Een bijna leeg restaurant, met alleen maar vieze tafels. Personeel stond bij computer te kletsen.
Nadat wij vroegen om een tafel, gingen ze die schoonmaken. Tot 2x toe onze bestelling vergeten.
Het eten is erg lekker, vooral de ossenhaas op een teppanyaki plankje.

Gegeten op 29 februari 2016

riena

Vanavond heerlijk gegeten bij Le Bateau. Op aanraden van onze ober/gastheer Richard zijn we voor spareribs gegaan, wat een super keuze was dit! De spareribs waren heerlijk van smaak. Zoet en pittig en lekker mals, zoals wij ze graag lusten! De bediening was zeer vriendelijk en snel in handelen. Prijs/kwaliteit prima! Het is dat we zo ver uit de buurt wonen, anders zou dit een restaurant zijn waar we maandelijks toch wel een bezoekje langs zouden brengen. Richard nogmaals bedankt voor tip, het was top!

Gegeten op 27 februari 2016

matthijs84

Top restaurant met erg leuke bediening, en natuurlijk heerlijk eten. Vooral de spareribs zijn top! Service met een glimlach! #selma

Gegeten op 18 februari 2016

Ella86

Neem in godsnaam nooit een vegetariër of visliefhebber naar dit reastaurant! Er is welgeteld 1 vegetarische schotel op het menu welke bestaat uit een tortilla met daarbovenop gekwakt een berg gewokte groenten in een ondefinieerbare, olieachtige saus. Triestste vegetarische gerecht wat ik ooit heb gezien. Mijn tafelgenoot had de gefrituurde schol. Er kwam al een wat sterke geur af maar het smaakte ook niet helemaal fris. Daarnaast vind ik dat je het als restaurant aan zee niet kan maken om bevroren nepschol te serveren (van die dunne smalle flapjes die in Gambia worden gevangen en hier als Schol worden verkocht).
Het enige wat er goed uit zag waren de vleesgerechten. Ook waren de meiden van de bediening erg vriendelijk (wel wat vergeetachtig...). Eigenaar kwam ook regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Decor ook wel redelijk, maar ik kom hier niet meer terug

Gegeten op 8 februari 2016

ERNST0313

Het was onze keuze om op het overdekte terras te zitten, doch eigenlijk heel vreemd dat de verwaringselementen uit waren en uit bleven. Gedurende de avond werd het steeds frisser. Helaas kon ik niet warm worden van de sateschotel. De sate smaakte eigenlijk niet slecht, doch het enige dat aan sate deed denken was het feit dat vlees aan de stokjes zat. Erg matige saus. De franse frietjes waren veel te snel afgekoeld. Verder een grote schaal met wat verse salade. De hoeveelheid kartoffelsalade was erg bescheiden. Bediening was vriendelijk. De ruimte in het toilet is te krap bemeten. Ik kom hier niet meer terug. Johan34

Gegeten op 8 december 2015

Coemaet01

Nadat we de boulevard van Kijkduin 2x hadden belopen, besloten we ons diner te doen bij Le Bateau. Het was er al redelijk druk, en daar waar het wat drukker is zal het eten vaak wel goed zijn.
We kregen een uiterst vriendelijk ontvangst. Ons tafeltje werd gelijk schoongemaakt, en de drank werd direct opgenomen. Het decor doet niet echt gezellig aan. Geen kaarsen op de tafel, later op de avond daardoor vrij donker. Het personeel is onhandig, maar tegelijkertijd zeer vriendelijk. We hadden vooraf de uiensoep, en de escargots. Beiden waren zeer smakelijk, hoewel ik besef dat je aan escargots weinig kan verpesten. Het hoofdgerecht 2x maal zalm met friet en sla was ook redelijk. De zalm was goed gebakken, maar de opmaak van het bord is vreselijk. Kaal en dus saai. 2 bakjes franse dunne frieten met een kom sla erbij, en dat was het. Jammer...als je net even wat meer liefde in de opmaak van je borden legt, dan smaakt het wellicht nog beter. Al met al een gezellige standtent, maar niet meer dan dat hoor.

Gegeten op 4 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.