a TripAdvisor company

foto's van Naga in Breukelen - 1 foto's van Naga in Breukelen - 2 foto's van Naga in Breukelen - 3 foto's van Naga in Breukelen - 4 foto's van Naga in Breukelen - 5 foto's van Naga in Breukelen - 6

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0346 264 265

Sushi om bij weg te dromen

Welkom in de wereld van Naga. Eten bij dit restaurant betekent een culinaire belevenis in een trendy oosterse sfeer. De sushikaart staat boordevol met zowel moderne als traditionele varianten en zal het water je dan ook in de mond doen lopen. Samantha Vonk zwaait hier de scepter in de keuken en daar zijn ze apetrots op. We kennen haar namelijk als finalist van het populaire programma Topchef en daarnaast deed zij ervaring op in verschillende sterrenzaken. Laat maar rollen die sushi!

Deborah19875

Ik heb al heel wat sushi gegeten, Naga stijgt bijna boven allemaal uit. Komt qua kwaliteit in de buurt van Yamazato; voor wat betreft de smaakcombinaties, wow! Heel bijzonder (zalm met mango, tonijn met kerriesaus, crisis beef) en allemaal even lekker. Ook de bediening en sfeer waren voortreffelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!

Gegeten op 13 juli 2016

bloem554

Het restaurant ziet er gezellig uit.
Bediening was goed en vriendelijk, de eerste gang duurde vrij lang ( tip restaurant: geef iets te knabbelen).
De sushi en sashimi was zonder meer goed. Spicy tuna roll was zo lekker dat we die nog een keer extra besteld hebben. sashimi zalm was heel goed.

Bij een goede sashimi drink ik graag koude sake. Helaas die was niet koud en werd in een wijnglas geschonken. Een klein kruikje met kleine sake glazen had men niet. De uitleg was dat sake zo weinig wordt gedronken ..... Jammer

We bestelden toen iets warms. Een crispy duck springroll en een sate.
De duck was prima, maar de sate was gefritureerd en had weinig smaak. Dit was echt een afknapper, dat je in zo'n restaurant gefrituurde sate serveert. Dit kan echt niet.

Jammer voor de sushi zou ik cijfer 8 gegeven hebben. De sate en sake heeft alles naar beneden getrokken, jammer maar we moeten toch eerlijk en kritisch zijn bij het beoordelen

Gegeten op 16 juni 2016

HenkWever

Samen met een collega sushi gegeten bij Naga. De kwaliteit van de sushi is bovengemiddeld, ondanks dat het personeel in de keuken er erg blank uitziet voor sushi chefs. De Freaky Friday rol is in van mijn favorieten. In mijn ogen een van de betere zaken om sushi te eten in de omgeving. De prijzen voor een sushi rol van rond de 15 euro zijn niet laag te noemen, maar je krijgt wel een flink formaat sushi. Ook kan je kiezen voor "verassings" naga box, wat de prijs terugbrengt naar 21 euro voor twee sushi rolletjes. Dit is dus wel een aanrader. De bediening was prima. Men was in staat om binnen 20 minuten een nieuwe bestelling op tafel te krijgen, toen we tegen het einde van het diner nog trek hadden in een extra naga box.

Gegeten op 9 juni 2016

arjan103

Via online reservering

Wij hadden het uitgebreide menu, en we hebben genoten van de heerlijke sushi, sate en andere hapjes. Kortom zeker een aanrader.

Gegeten op 3 juni 2016

lotte118

Lang wachten, bij half 8 reservering eerste gerecht 2100uur. Omdat 'het zo druk geweest was' was haast alles op.. Geen maki of Nigeri meer te krijgen... (?!!) Wat wel geserveerd werd was lekker

Gegeten op 13 mei 2016

suusblock

Via online reservering

Alles was top.. de sushi specials zijn geweldig, een plaatje op je bord! De service is prima en de ambiance is altijd relaxed.

Gegeten op 12 mei 2016

mona1971

Via online reservering

Wij hadden een verrassingsmenu, dat doen we eigenlijk altijd. Het waren weer, zoals altijd, fantastische gerechten en het ziet eruit als een plaatje. Heerlijk! Sfeer en bediening is super!

Gegeten op 4 mei 2016

esta1

Via online reservering

Het eten zelf was heel erg lekker. Goede kwaliteit en echt niet duur.
Het duurde wel erg lang. Misschien een tip om wat nootje ofzo te serveren of soja bonen tijdens het wachten.

De serveerster/ eigenaresse was niet erg onspannen. Ze maakt een stresserigge indruk. Dat hielp niet voor de sfeer en was een groot contrast met de lounge muziek.
Het was wel heel aandig dat er geen probleem werd gemaakt. Van een ijsje eten van de cafetaria ernaast voor ons kleintje.

Het behang is echt een rommeltje. Zeker in het toilet. Pak even een pritstift en fix zo'n scheur.

Ook mogen de spinnenwebben boven het toilet wel eens weg worden gehaalt.

Gegeten op 30 april 2016

Proever40090

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Naga 2 share is leuk concept! Roast tuna, angus beef en kippendijen saté zijn aanraders. Klein maar knus restaurant.

Gegeten op 28 april 2016

hedy1

Via online reservering

Je gewoon laten verrassen. Zoals altijd was het weer fantastisch toeven. Zalige sushi en super vers. Vooral de speciale sushi van de week is aan te bevelen

Gegeten op 22 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Naga in Breukelen

Schrijf hieronder je recensie over Naga. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.