Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Naga

1. Restaurant
  2. Sushi

Naga

1. Restaurant
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 0346 264 265

erikn

Heb nu twee keer bij Naga gegeten. Zowel a la carte en all you can eat. Beide keren echt fantastisch. Sfeer is goed en de bediening is uniek voor Nederland. Perfecte service en luistert naar je wensen.

Echt een klasse beter dan de meeste sushi restaurants!

ps. als je gaat, bestel dan de coquilles sushi..

Gegeten op 11 september 2014

Foodlover675

Wij komen hier regelmatig en vinden de kwaliteit van het eten erg goed. Meestal eten wij sushi maar ook de curry is genieten. Gedegen en vriendelijke service. Een leuke en sfeervolle inrichting. Voor ons een leuke avond uit!

Gegeten op 11 juli 2014

Alee63

Regelmatig eet ik in dit gezellige restaurant in Breukelen. De crispy nigiri's en de sushi met softshell crab zijn mijn favorieten. Daarnaast is het verrassingsmenu van de chef een aanrader voor een gezellig avondje uit! De bediening is erg gastvrij en wanneer je van een lekker wijntje houdt, wordt hier goed advies in gegeven. Ik blijf zeker terug komen!

Gegeten op 15 augustus 2014

Peetjeey

Het eten was prima, wat we gegeten hebben maar het was vooral weinig!
Dat in combinatie met dat twee voorgerechten tegelijkertijd geserveerd werden terwijl we dit speciaal gevraagd hadden en nog meer kleine voorvalletjes ( hoofdgerecht vis zonder rijst of noedels oid) en een gepeperdere rekening in verhouding maakt dat we hier niet snel terugkomen.
Jammer.

Gegeten op 4 juli 2014

San0891

Door de hoge beoordeling van Iens hier gaan eten. Helaas kregen we een keuzemenu en konden we op donderdag niet a la carte eten. Dit schijnt altijd zo op donderdag te zijn? Dit was een kleine tegenvaller, maar wat op t keuzemenu stond, zag er goed uit. Helaas vonden we de sushi erg slecht. De sushi (zeewier) was taai. Smaakte nergens naar. De bediening was wel top.

Gegeten op 5 juni 2014

jakobjan1

Een erg goed restaurant met heerlijke verse sushi (vooral de crispy nigiri). Ik heb hier inmiddels drie keer gegeten en alle keren was het eten van prima kwaliteit. De dames in de bediening zijn erg vriendelijk en geven je een gevoel waarbij je je thuis voelt. Het is een klein restaurant maar het interieur is erg smaakvol en chique ingericht. Mijn collega's en ik blijven hier komen.

Gegeten op 30 april 2014

linda2512

Voor het eerst gegeten bij Naga. Wat een supergezellig, intiem restaurantje, wat een vrolijke leuke bediening en wat een fijne sushi! Alleen sushi, heerlijke sate en goddelijke viskoekjes gegeten. Wel de kaart bekeken met mooie gerechten. Snel terug om van de kaart te eten want zag er veelbelovend uit. Leukste restaurant van Breukelen!

Gegeten op 17 april 2014

Jess9

Heerlijk gegeten bij Naga in Breukelen. De bediening is hartelijk en gastvrij en het eten lekker en vers. De sushi, soep(!) maar ook de curry's zijn genieten. Het restaurant is klein en knus.
Een aanrader voor een leuk avondje.

Gegeten op 11 februari 2014

bram31

Zojuist heerlijk gegeten in dit restaurant! We kregen een warm en net onthaal in een warm aangekleed knus restaurant. Bij het opnemen van de gewenste drankjes werd netjes een wijnkaart voorgesteld, deze is leuk opgesteld en niet te hoog geprijsd. Daarnaast goed geïnformeerd over de mogelijkheden binnen het menu. Dit is vrijblijvend opgezet waardoor je het genoegen hebt om heel de kaart te ontdekken. Wij hadden een 3-gangen menu voor 29,50 met vooraf sushi, sashimi, bladerdeeg hapjes en saté. Goed aangepast aan mijn persoonlijke wens om niet enkel vis te keijgen Aangezien dat niet mijn persoonlijke voorkeur geniet. Vervolgens een hoofdgerecht van verschillende gerechten, een curry met zalm, wokgerecht met kip en een pittig gerecht met rundvlees. Leuk op het midden van de tafel gepresenteerd zodat iedereen alles kan proberen. Afsluitend met een lekker niet standaard dessert. Kortom, goede service, goed eten en waar voor je geld.

Gegeten op 19 februari 2014

kakorte

Laat je verrassen door de kok! De man is geniaal! Van sushi tot curry allemaal heerlijk. Ook de bediening en entourage is helemaal goed. Absoluut een aanrader voor een heerlijk avondje uit eten!

Schrijf zelf een recensie over Naga in Breukelen

Schrijf hieronder je recensie over Naga. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.