Naga

• 8.0

• 8.0

Jess9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Naga in Breukelen. De bediening is hartelijk en gastvrij en het eten lekker en vers. De sushi, soep(!) maar ook de curry's zijn genieten. Het restaurant is klein en knus.
Een aanrader voor een leuk avondje.

Gegeten op 11 februari 2014

bram31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist heerlijk gegeten in dit restaurant! We kregen een warm en net onthaal in een warm aangekleed knus restaurant. Bij het opnemen van de gewenste drankjes werd netjes een wijnkaart voorgesteld, deze is leuk opgesteld en niet te hoog geprijsd. Daarnaast goed geïnformeerd over de mogelijkheden binnen het menu. Dit is vrijblijvend opgezet waardoor je het genoegen hebt om heel de kaart te ontdekken. Wij hadden een 3-gangen menu voor 29,50 met vooraf sushi, sashimi, bladerdeeg hapjes en saté. Goed aangepast aan mijn persoonlijke wens om niet enkel vis te keijgen Aangezien dat niet mijn persoonlijke voorkeur geniet. Vervolgens een hoofdgerecht van verschillende gerechten, een curry met zalm, wokgerecht met kip en een pittig gerecht met rundvlees. Leuk op het midden van de tafel gepresenteerd zodat iedereen alles kan proberen. Afsluitend met een lekker niet standaard dessert. Kortom, goede service, goed eten en waar voor je geld.

Gegeten op 19 februari 2014

kakorte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laat je verrassen door de kok! De man is geniaal! Van sushi tot curry allemaal heerlijk. Ook de bediening en entourage is helemaal goed. Absoluut een aanrader voor een heerlijk avondje uit eten!

Erwin_Bootsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag onbeperkt sushi gegeten en het was met 1 woord fantastisch. Voor 25 euro worden a la minute sushi's gemaakt. We moesten wel even wachten want het was hartstikke druk. Alleen voor de softshell sushi en die met beef kom ik zeker terug, echt een aanrader!

Gegeten op 7 november 2013

Annemijnn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist sushi afgehaald. De minst lekkere sushi die we in tijden (ooit) gegeten hebben. Daarom maar spontaan een account aangemaakt op iens. De rijstkorrels van de nigiri waren hard, er zat een geparfumeerde smaak aan de wasabi en de spicy tune roll was dramatisch. We kunnen er helaas niets anders van maken...

Gegeten op 27 oktober 2013

Tessaaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag avond heerlijk gegeten bij Restaurant Naga in Breukelen. De ambiance was zeer sfeervol te noemen. Het restaurant biedt ruimte voor ca. 30 zitplaatsen dus intieme setting. Het was gezellig druk en wij begrijpen waarom. Mijn man en ik zijn fan van Aziatisch eten en ook best verwend als het om Sushi gaat. Dit overtrof echter onze verwachtingen. De chefkok werkt met prachtige dagverse producten en op de kaart vind je mooie specials. De suhsi met softchel krab was heerlijk, ook de zalm met Ras el hanout kruiden, top. de specials spanden echter de kroon, vooral de Ossenhaas op thaise wijze. De bediening was vriendelijk en had kennis van zaken, en schonken een prachtige wijn uit Nieuw zeeland. Mijn man koos voor de Sabbayon als dessert en alhoewel niet aziatisch, echt om je vingers bij af te likken. Voortaan niet meer naar Utrecht of Amsterdam voor Sushi/ Aziatisch eten,maar naar Breukelen. Wij komen beslist terug.

Gegeten op 11 oktober 2013

jasper13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met een vriend afgesproken bij Naga, hij had gereserveerd. In eerste instantie schrok ik van de nogal blonde bediening en het beetje over the top interieur; Amsterdam-Zuid chique. Dat kan niks worden, dacht ik. Maar we werden blij verrast, met een paar mooie gerechten. Bijna rauwe tonijn sashimi, mooi geserveerd. Daarna een rauwe ossenhaas (vermoed ik) in een bitterzoete saus, lekker! De thaise currys als hoofdgerecht waren lekker, maar niet spannend. En het toetje, ijs in een soort sabayon met slagroom lekker maar niet echt aziatisch. Per saldo: prima tent om lekker te eten, maar niet bijzonder.

Gegeten op 12 april 2013

Karel_Overheem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week hier met mijn verjaardag gegeten, wat een feest was dit! Het ene gerecht zag er nog mooier uit dan het andere. Authentieke smaken en dan de sushi's! Ik kom al jaren met zeer grote regelmaat bij de Red Sun in Amsterdam, maar daar kunnen ze nog wat leren van de sushi's van Naga. Prijs kwaliteit ook prima in orde, met compleet menu vanaf 20 euro. Enig puntje van kritiek vond ik dat er weinig keuze was in de desserts... Ga zo door en tot snel!!

Gegeten op 16 januari 2013

hedy1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Keer op keer blijft Naga ons weer verrassen. A la carte, verrassingsmenu of sushi, ze hebben ons nog nooit teleurgesteld. De donderdag is sushi avond met het all you can eat concept, ja dat ze dan geen kraanwater willen schenken omdat het toch al niet overdreven duur is lijkt me redelijk begrijpelijk. We komen graag weer terug en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

Gegeten op 2 januari 2013

Martijnsushi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzondere bediening. Bij vraag of we kraanwater konden krijgen was het antwoord "in principe niet". Wat houdt dat in? Blijkbaar een nee want we kregen geen kraanwater naast ons bestelde drankje. Aan het eind van de avond werden we zo wat weggekeken omdat we de laatste gasten waren. Eten was lekker, daarvoor zouden we wel teruggaan.

Schrijf zelf een recensie over Naga in Breukelen

Schrijf hieronder je recensie over Naga. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!