a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 024 360 59 14

toos32

Wij hadden vanavond om 19.00 uur een tafel besproken met ons vijfjes.
Het was erg druk grote bezetting, rommelig en harde muziek.
We hebben lang moeten wachten voor dat ze de bestelling kwamen op nemen.
Voorgerecht begon goed vele gerechten waren er niet, gelukkig toch een keuze kunnen maken.
Een uur gewacht kwamen ze het hoofdgerecht op nemen helaas hadden ze nog 1 ossenhaasbiefstuk, te ver doorgebakken wel mals maar droog, gevraagd of muziek zachter kon, ze deden het een beetje zachter maar nog hard genoeg om elkaar te verstaan.
Weer een uur wachten voordat het nagerecht kwam, we kregen wel een kopje koffie voor het nagerecht omdat we zolang hebben moeten wachten.
Het was inmiddels half 11, toen moesten we nog betalen.
Jullie begrijpen het al dit doen we dus niet meer.
Je kunt daar beter lunchen dan dineren, dan is er niks aan de hand.
De kwaliteit is prima maar als de meeste hebben gereserveerd dan kun je niet maken om nee te verkopen omdat het op is.
Jammer.

Gegeten op 29 juni 2016

Wopkemient

De kazerne was vroeger in gebruik voor het opleiden van rekruten en dat bleek nog steeds het geval. Alleen ging het nu niet meer om de opleiding voor het krijgsbedrijf, maar voor de horeca. De rekruten hadden nog veel te leren, zo bleek. We hebben vijf verschillende serveersters en serveerders aan onze tafel gehad. Dat suggereert een vlekkeloze bediening, maar dat was toch niet het geval. De een na de ander kwam vragen of we nog wat wilden drinken - soms vlak na een bestelling of terwijl onze glazen nog driekwart vol waren -, terwijl de maaltijd uren op zich liet wachten. Als je een diner wilt combineren met een bioscoopbezoek, moet je niet naar de Kazerne gaan tenzij je naar de nachtfilm wilt, want voor een driegangendiner moet je drie uren uittrekken. Enfin, we hadden zeeën van tijd om het interieur te bekijken en dat was bijzonder smaakvol.
Het eten was goed, maar wat eenzijdig. Als groente kregen we één wortel, helaas geen stevige winterpeen maar zo'n dun zomerworteltje; voor je dagelijkse portie vitaminen en mineralen niet helemaal toereikend.
Een toenemende groep gezondheidsfetishisten zou het hebben toegejuicht dat het vlees zonder zout was bereid, maar wij pakten snel de zoutstrooier, wat toch een minder smakelijk resultaat geeft dan gezouten vlees. Verder hebben we prima gegeten.

Gegeten op 19 juni 2016

Mvdsterren

Wij zochten een plek om wat te eten, maar ook om nog wat zaken te regelen met laptops. Het was geen probleem om bij dit restaurant te gaan zitten. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was goed, zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding. We waren niet heel enthousiast over de dessertkaart, maar de serveerster dacht met ons mee en we hebben een heerlijk dessert gehad. Ondanks dat wij allemaal niet uit Nijmegen komen, komen we zeker terug.

Gegeten op 2 juni 2016

SuzanneNijmegen

Op een dinsdag belandden we bij de Kazerne, omdat we ons herinnerden dat ze een daghap hadden. De noodles met groenten en kalfsentrecote voor maar 10 euro was boven onze verwachtingen! Beter dan andere daghappen in de buurt. Daarnaast prima locatie en vriendelijke bediening.

Gegeten op 10 mei 2016

4thofjuly

Hier ontbeten op zondag 24 januari. We waren een weekeindje weg en op de fiets hadden we zaterdag's een groot spandoek bij de kazerne gezien:' elke zondag ontbijt voor 10,- tot 17.00 dus ook voor de uitslapers'. Dit leek ons wel wat want we hadden in ons hotel geen ontbijt geboekt, daar was het 16,50 op en dat vinden wij wat te gortig.
Bij binnenkomst een leuke ontvangst. Het is leuk ingericht, lekker trendy, en de bediening was enthousiast.
We hebben eerst en kopje koffie genomen en toen de kaart bekeken want er was veel meer lekkers. Toch hebben we besloten voor het ontbijt te gaan omdat we daardoor hier beland zijn. Het ontbijt is een vers gebakken croissant, een grote witte pistolet en en dikke handgesneden snee bruin boeren brood. Erbij geserveerd een mooi rond gebakken eitje op een rondje toast met wat spek. Het formaat van een beschuit en dat zag er prachtig uit maar smaakte ook zalig. De finishing touch zat hem in de paar kleine stukjes bieslook eroverheen gestrooid.
Er waren royale plakken echte boeren achterham, heerlijke kaas en zelf gemaakte bessenjam. Een klont echte roomboter en een glas vers geperste jus d'orange maakte het ontbijt compleet. 1 kop koffie of thee is inclusief dus we hebben een 2e los besteld als afsluiter. En dan was de rekening nog onder de 25 euro voor 2 zeer royale ontbijtjes op een super locatie en geserveerd door personeel waarvan wij dichten dat ze zelf eigenaar waren. Heel enthousiast, beleefd en zeer correct maar toch niet te formeel. Gewoon ff een praatje maken hoorde er ook bij.
TOP en zeker een aanrader. Ze hebben ook lunch en diner dus komen we ooit weer in Nijmegen dan komen wij hier weer!

Gegeten op 24 januari 2016

hsmakelijk

Met een gezelschap van 8 hier gaan eten (we hadden gereserveerd). Op de keuken weinig aan te merken, op de snelheid (lees: traagheid) van de bediening des te meer. Ongelofelijk dat, als je om 19.30 uur binnenkomt, je na een overzichtelijk 3 gangenmenu pas om 23.30 uur (!) weer buitenstaat. Wat een traagheid, wat een desinteresse om het gasten naar de zin te maken. Wat een gebrek aan kwaliteit. Wat een treurigheid. Geen woord van excuses, na een avond van grotendeels wachten, helemaal niks. Dat we na binnenkomst al een half uur moesten wachten op ons eerste drankje, had misschien al een voorteken moeten zijn. Dat we moesten vragen om de menukaarten, moesten vragen om dat deel van het hoofdgerecht, dat men was vergeten op tafel te zetten ('dat ga ik regelen' (!), in plaats van 'excuses') ... Kort samengevat: heel erg jammer. Want nogmaals, de keuken zelf is helemaal niet slecht.

Gegeten op 24 oktober 2015

CCR

Ik heb hier gegeten met mijn moeder (70+) en het is ons prima bevallen!
Top: de bediening is vlot maar niet amicaal (volgens moeders), het eten is vers en zeer goed bereid, het oude gebouw is mooi gerenoveerd en smaakvol ingericht.
Tip: de rode wijn was een paar graden te warm en de witte wijn echt veel te koud. Ook de parfait was eeg hard (maar wel superlekker!).

sheela

Lekker gegeten met mijn vriend in de kazerne.
Bij aankomst meteen nieuwsgierig van waar we aangekomen zijn.Heel mooi van binnen.

We hadden de keuze aan de bediening over gelaten en het was heel goed.
Gewoon lekker gegeten

De huiswijn was ook wel goed van smaak.
We komen terug als we ijn.de buurt z

Gegeten op 24 juni 2015

MarJen

Vanwege zakelijk bezoek in Nijmegen via IENS gezocht naar locatie op te eten. Dit werd dus In de Kazerne. Hoewel ik niet gereserveerd had was het geen probleem om een plekje te krijgen en ook mijn melding dat ik wat onder tijdsdruk stond was geen enkel probleem. Van de kaart gekozen voor de waterkers soep met vis, de skrei en als toetje witte chocolademousse. Van voor- tot nagerecht was alles dik in orde. Eten werd opgediend op leuk, zeker niet standaard aardewerk wat zorgde voor een extra accent. Alles werd in een vlot tempo opgediend zodat ik keurig op tijd bij mijn afspraak was. Bediening beleefd, vriendelijk en attent. Hele leuke locatie die de moeite waard is om zeker nogmaals te bezoeken als ik in de buurt ben.

Gegeten op 12 februari 2015

SammyPulman

Met zijn vieren hier gegeten en het nieuwe jaar goed begonnen. Genoten van een in de oven gegaarde Heilbot, en een aardappeltaartje met geroosterde winterpenen. We komen gauw weer!

Gegeten op 2 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over In de Kazerne in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over In de Kazerne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.