a TripAdvisor company

Viva Lanterne

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 321 09 10

Kim#eten

Prachtig gelegen in het Limburgse Heuvelland ligt Viva Laterne. Een smaakvol ingericht restaurant. Het restaurant uitgekozen om haar biologische keuken en dat ze rekening houden met klanten met een speciaal dieet.

Aangezien mijn tafelgenoot veel ingredienten niet verdraagt. Vantevoren gebeld of ze daar rekening mee konden houden. En dat kon viva laterne.

Het eten was perfect. De tomatensoep met Aioli was goed op smaak gebracht. Het hoofdgerecht betrof wildzwijn in champignon/portsaus met groente en aardappels uit de oven. Mijn tafelgenoot had een vegetarisch gerecht gekozen.
Beiden gerechten waren voortreffelijk en qua porties ruim voldoende. Ter afsluiting een heerlijk kop thee genomen en deze is van het merk Numi wat een van de duurdere biologische theesoorten is.

Mijn tafelgenoot en ik hebben beiden heerlijk gegeten. De lunch hebben we een dag later geprobeerd, ook een aanrader!

Aangezien ik vaak in het zuiden ben staat dit rstaurant zeker op de shortlist! Ga zo door Viva Laterne!

Gegeten op 14 februari 2016

Alcoholvrijeeter

Het eten, was lekker, mooie ambiance. Heel apart is de ingang via de keuken. Alleen de porties waren aan de kleine kant. Jammer genoeg was het alcohol vrije bier al snel op. Ook was er geen rekening gehouden met mensen die suikervrije frisdrank wilden.

Het bestellen van drankjes ging moeizaam. Het personeel droeg geen uniform en was daarom niet meteen herkenbaar.

Gegeten op 18 december 2015

lottaheerkens

We hebben afgelopen weekend heerlijk gedineert in dit prachtige restaurant. Toen we binnen kwamen was de haart aan en alle kaarsjes waren aan, dat was een heel aangenaam een sfeervolle binnenkomst.
Het was de eerste keer dat we hier waren en we hebben jammer genoeg alleen maar een hoofdgerecht kunnen nuttigen omdat we niet al te veel tijd hadden. Kogelbiefstuk met heerlijke saus en lekkere vegetarische courget pasta met tomatensaus en kaas uit de oven.
De bediening was ontzettend vriendelijk en kon ons goed adviseren over de wijnen.
Kortom, we komen binnenkort zeker snel terug om langer te kunnen genieten!

Gegeten op 20 november 2015

Drupke

Gezellig met z'n tweetjes een hapje gegeten in de avond.
Er waren een paar tafeltjes, en er hing een gezellige sfeer. Bediening was zeer vriendelijk en correct.
Vooraf een carpaccio en scampi's gebakken in room. Heerlijk!
Vervolgens Kabeljauw en een kogelbiefstuk. wederom lekker zitten smullen....vooral de roquefortsaus was zeer lekker.
Als afsluiting een cappuccino van Blanche Dael.
Ons avondje was gezellig en heerlijk. Wij komen zeker snel weer terug.

Gegeten op 9 november 2015

KimJ

Prachtige locatie, lekker eten maar de service is belabberd, de locatie is niet schoon en feedback wordt niet gewaardeerd.
- lange wachttijden
- vieze toiletten
- gebruikte glazen worden hergebruikt
- arrogante eigenaresse

We hebben een bruiloftsfeest meegemaakt hier en de locatie is heel mooi maar we moesten super lang wachten op onze drankjes. De hele bar stond vol met vieze glazen en er liep allemaal water van de bar af waardoor mijn kleren nat werden. Het personeel kreeg het echt niet geregeld. De eigenaresse was er ook maar die deed niets om het op te lossen. Erg jammer allemaal.

Gegeten op 12 september 2015

lkoppers

Gegeten op 7 juni 2015

jhb1952

De bediening werd uitgevoerd veel te laat en niet conform afspraak.
Voor 8 personen slechts 4 stukjes kaas, te weinig brood geen bestek bij de potjes. De eigenaaresse had meer belangstelling voor andere klanten welke een bruiloft kwamen reserveren. Bediening was zeer jong. Bij afrekenen toch de hoofd prijs vragen, waardeloze tent

Gegeten op 8 november 2014

elly45

Na een heerlijk lunchgerecht (biologisch brood met geitenkaas en oa vijgenchutney) en genietend van het prachtige uitzicht vanaf het terras, een mooie wandeling gemaakt rond Wahlwiller.
Schitterende vergezichten!
Na de wandeling thee (ook heerlijk!) met fantastische zelfgemaakte appeltaart op hetzelfde terras....net zo geweldig.
Service ook uitstekend ! Voor herhaling vatbaar !!

Gegeten op 23 juni 2014

Druppie23

Met Pinksteren hebben ik en mijn man op het terras gezeten we hebben genoten van het prachtige uitzicht en het heerlijke eten. De bediening was ook heel vriendelijk en hebben niet lang moeten wachten. Na het eten hebben we nog een lekker kop koffie gehad en genoten van de heerlijke zelfgemaakte vla. Dit restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 8 juni 2014

MPloemen

zijn met Hemelvaartsdag in Wahlwiller (ZL) op een prachtige landelijke locatie gaan dineren bij Viva Lanterne. Wij kunnen dit zeer aanbevelen! Perfecte prijs kwaliteit verhouding in een zeer bijzondere ambiance. Vriendelijk personeel en erg lekker eten met uitsluitend biologische producten. Een aanrader!! We gaan zeker terug! Groeten M & M

Gegeten op 29 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Viva Lanterne in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Viva Lanterne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.