a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 043 321 09 10

lkoppers

Gegeten op 7 juni 2015

jhb1952

De bediening werd uitgevoerd veel te laat en niet conform afspraak.
Voor 8 personen slechts 4 stukjes kaas, te weinig brood geen bestek bij de potjes. De eigenaaresse had meer belangstelling voor andere klanten welke een bruiloft kwamen reserveren. Bediening was zeer jong. Bij afrekenen toch de hoofd prijs vragen, waardeloze tent

Gegeten op 8 november 2014

elly45

Na een heerlijk lunchgerecht (biologisch brood met geitenkaas en oa vijgenchutney) en genietend van het prachtige uitzicht vanaf het terras, een mooie wandeling gemaakt rond Wahlwiller.
Schitterende vergezichten!
Na de wandeling thee (ook heerlijk!) met fantastische zelfgemaakte appeltaart op hetzelfde terras....net zo geweldig.
Service ook uitstekend ! Voor herhaling vatbaar !!

Gegeten op 23 juni 2014

Druppie23

Met Pinksteren hebben ik en mijn man op het terras gezeten we hebben genoten van het prachtige uitzicht en het heerlijke eten. De bediening was ook heel vriendelijk en hebben niet lang moeten wachten. Na het eten hebben we nog een lekker kop koffie gehad en genoten van de heerlijke zelfgemaakte vla. Dit restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 8 juni 2014

MPloemen

zijn met Hemelvaartsdag in Wahlwiller (ZL) op een prachtige landelijke locatie gaan dineren bij Viva Lanterne. Wij kunnen dit zeer aanbevelen! Perfecte prijs kwaliteit verhouding in een zeer bijzondere ambiance. Vriendelijk personeel en erg lekker eten met uitsluitend biologische producten. Een aanrader!! We gaan zeker terug! Groeten M & M

Gegeten op 29 mei 2014

FijnproeverLeo

woensdag sloten wij een drukke werkdag af met een borrel en eten bij viva lanterne.
een van ons was er eerder geweest. jeetje wat een bijzondere plek. op een houten vloer, midden in het weiland zaten we op een terras met een mooi uitzicht op het limburgse land. dranken goed verzorgd , samen met kleine hapjes. binnen was het opnieuw een belevenis. een zeer fraai , smaakvol ingericht restaurant waar je de sfeer proefde, heerlijk muziek op de achtergrond. de bediening was er en ook niet, perfect. we aten schnitzels, tournedo's en vegetarisch. ieder was vol lof over de mooi opgemaakte borden
en de diversiteit van de erbij geserveerde groenten. de huiswijn is van een zeer mooie kwaliteit. heerlijke koffie en een stuk taart na. prijs en kwaliteit staan in een goede verhouding.
dit was een zeer goede keuze en we zullen er beslist terugkeren.

Gegeten op 30 april 2014

Hennie37

Wij verbleven met een groep vrienden in de vakantiewoning Villa Lanterne. wat hebben we genoten van deze prachtige locatie. Een avond zijn we gaan eten in het restaurant en hebben daar lekker zitten tafelen in de stijlvol ingerichte zaak, net als de woning trouwens.
We hadden een Bourgondisch diner. Voor, hoofd en na....alles werd in kommen en plankjes geserveerd en we hebben heerlijk zitten smikkelen. Super leuke bediening en heerlijke muziek op de achtergrond. Het was een voortreffelijk weekend

Gegeten op 26 april 2014

Drupke

Eerst lekker buiten gezeten met een drankje, genietend van het mooie uitzicht en daarna lekker gegeten met z'n vieren. Prachtige sfeer binnen en mooi ingericht.
We hebben een kipsalade, tournedos, schnitzel en een vissalade gegeten. Het heeft ons heerlijk gesmaakt en voor herhaling vatbaar. De bediening was goed en vriendelijk.

Gegeten op 28 april 2014

mars69

Viel letterlijk en figuurlijk vies tegen. Tournedos was doorregen, taai, koud en smaakloos. De lams entrcote zat vol met vet en was niet mals. De saus smaakte naar zeepsop. De prijzen staan totaal niet In verhouding met de kwaliteit. Nooit meer dus en niet aan te raden. Dit restaurant moet zich schamen.

Gegeten op 19 april 2014

Boches

Er zit inderdaad een verschil tussen de prijslijst die op de website staat en de prijzen in het restaurant. Dit had ik al gelezen bij vorige recensies. De nieuwe kaart is gewoon duurder gemaakt en het woordje "bio" is overal bijgezet.
Het duurde anderhalf uur voordat het eten op tafel stond. Er is een keer gevraagd of we iets wilden drinken en daarna niet meer. (dat kost hun omzet!) Het bio vlees was zeer taai en voor een prijs van €26.50 mag je wel iets beters verwachten.
De locatie is zeer mooi dat moet gezegd worden. De entree van het restaurant was door de keuken, wat een beetje vreemd was. De garderobe was ook in de keuken.
Ik denk niet dat veel mensen hier vaker dan 1 keer eten, de prijzen zijn veel te duur in vergelijking met andere restaurants in de buurt.

Gegeten op 8 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Viva Lanterne in Wahlwiller

Schrijf hieronder je recensie over Viva Lanterne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.