Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Samen eten & drinken

1. Grand café
  2. Frans-internationaal

Samen eten & drinken

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0344 630 294

Proever28244

Het zou zo anders kunnen zijn... de locatie is prima, midden in het centrum, verzorgd terras en ook binnen ziet het er goed uit. Over de bediening geen klachten, vriendelijk en vlot. Naast eenvoudigere gerechten (denk aan schnitzel en saté) rond €15,- heeft het ook een normale restaurantkaart. Vanavond gekozen voor kipsaté. De tijd van bestelling tot serveren was prima en netjes geserveerd met losse frites en salade. Smaak van alles was goed met uitzondering van de saté zelf. Deze was nattig en de structuur was niet heel mals. Kritiek werd goed opgepakt door bediening, doorgegeven aan keuken en netjes reactie terug. De kok kiest bewust voor een bereiding waardoor de kip niet droog wordt van binnen.... jammer, maar naar mijn mening kan dit beter

Gegeten op 17 juli 2014

Bintang

Zojuist even voor een lunch binnengelopen. Mijn partner nam een tosti en ik een broodje warm vlees. De bereidingstijd bedroeg precies een uur. De gastvrouw heeft slechts een keer gezegd, ik zal even kijken waar het blijft. Geen excuses of tegemoetkoming. Wel is men in de tussentijd erg vaak langs geweest om te vragen of er nog wat ingeschonken kon worden. De kwaliteit van de broodjes was ook nog eens matig en voor deze kwaliteit te hoog geprijsd. Dit was, ondanks dat wij in Tiel wonen, eens maar nooit weer !!! Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee..!

Gegeten op 24 februari 2014

smaakB

We wilden een eenvoudig hapje eten (diner) en dat is hier wel gelukt. Het eten was ok, niet bijzonder. Het was niet druk in het restaurant, desondanks liet de bediening je erg lang wachten en lette niet goed op de gasten.

Gegeten op 25 januari 2014

Joycevanderlelie

Veel goeie berichten over deze zaak, maar voor ons was het een vette tegenvaller. Vriendelijke ontvangst,we hadden maar kort tijd maar bij navraag konden 2x de gevulde paprika's met geitenkaas prima binnen de tijd. Toen ging het fout; een maaltijdsalade met gegrilde geitenkaas en een paprika zonder geitenkaas bleek later. Dus eerst maaltijdsalade terug, friet gebracht, gevulde paprika toch ook terug want er zat toch geen geitenkaas in/ of op! Wat er wel in zat was gnocci ( een pasta) wat weer niet vermeld was op de kaart dat dat erin zat. Wel gemeld bij de bediening, reactie: " ja, dat zit er altijd in" na korte tijd 2 nieuwe gerechten: een rode gevulde paprika ( misschien de eerste) , gaar, nu met extra walnoten, tomaat en courgette en champignons en veeel gnocci en met heerlijke geitenkaas en een groene, absoluut niet warme en ongare paprika.. gevuld en met geitenkaas. Bij navraag of het smaakte onze onvrede uitgesproken, over de ongaarheid en de gnocci. Het zou worden doorgegeven aan de keuken. Vervolgens niks geen terugkoppeling meer gehad. Friet, salade en stoofpeertjes als bijgerechten opgegeten en een halve rauwe paprika laten staan en het meeste van de gnocci laten liggen. Bij afruimen heb ik gevraagd wat de reactie van de keuken was " ja, gnocci moet ook vermeld worden op de kaart, maar hadden er nog nooit klachten over gehad" En over de ongaarheid niks. Bij de betaling werd volle pond gerekend en geen kopje thee of koffie aangeboden voor de teleurstelling oid. Bij navraag wat er dan gedaan wordt aan een ontevreden klant was het antwoord, " dan had u maar niet alles (?) moeten opeten". Jammer, want een opmerking van begrip had al veel gedaan, nu werd ik als klant als boosdoener gezien! Kortom een zeer klantonvriendelijke ervaring en hier kom ik niet meer terug. Mijn collega's neem ik 2x per maand wel mee naar een van de andere restaurants in Tiel. Joyce van der Lelie, Idee Consult

Gegeten op 9 september 2013

PeterWesthuis

Bij toeval een stop gemaakt in Tiel. Je loopt na het parkeren bijna automatisch bij Samen het terras op. Voor de lunch hedden wij niet al te veel trek en vroegen de bediening om een 'Geitje en Bijtje met 2 x bestek. Dit was geen enkel probleem.
Ondanks het feit dat het gehele terras bezet was mochten we niet klagen over de snelheid van de bediening, welke bovenal bijzonder aardig was. Met een terras vol lunchend publiek moet je verwachten dat de bestelling in tijd kan uitlopen. De serveersters aanziend konden we bepaald niet zeggen dat ze zich liepen te vervelen en dat zal ook in de keuken niet het geval zijn geweest. Uiteindelijk werd een prima salade op twee borden en met 2 x bestek uitgeserveerd. Complimenten voor het meedenken!
Geitje en Bijtje is een lekkere combinatie en bezorgde ons, samen met de zon en de redelijke, maar koele rosé, een prima vakantiegevoel.
Met een extra pluim voor de dames van de bediening weer op weg naar Rotterdam!

Gegeten op 16 augustus 2013

AnBa

Samen eten & drinken is voor ons een restaurant voor een snelle hap tijdens lunch of avondeten. Op koopavond zijn wij hier gaan zitten en hebben een hoofdgerecht besteld. De rosé wijn die wij hadden besteld was niet bijzonder, maar wel redelijk te drinken. Als hoofdgerecht hadden wij een schotel met kabeljauw in krokante korst en biefstuk. De kabeljauw was niet bijzonder. Geen smaak die blijft hangen, hoewel de vis wel goed gegaard was. De biefstuk had al een aparte vorm. Er werd niet gevraagd hoe de garing moest zijn; deze biefstuk kwam medium tot well done. De malsheid liet te wensen over. Er waren flinke stukken met taai vlees en zeentjes.
De bediening was oké. Er waren geen zones voor het personeel, dus dat liep (met twee op het terras) af en aan, maar kon de lege glazen niet vinden. Ook duurde het lang voor de hap aan tafel was.
Al met al prima om even snel te eten zonder hoge verwachtingen voor een redelijke prijs.

Gegeten op 16 augustus 2012

Connaisseur83

Even lekker snel een broodje eten is er hier niet bij: ik heb er inmiddels enkele keren middageten besteld en de gemiddelde wachttijd bedroeg 45 minuten. Onderbezetting in de keuken was het antwoord dat ik van de bediening kreeg te horen op de vraag waarom het zo lang duurde.

Over de ambiance, menukaart, het personeel en de kwaliteit van het eten ben ik wel positief. Goed eten voorbereiden vergt tijd zullen we maar zeggen. Als je dus voldoende tijd hebt is het zeker de moeite waard om hier te lunchen.

_M_M_

Onderweg naar huis rijdend op de A15 zijn we Tiel binnen gereden om een hapje te eten en zodoende kwamen we bij Samen uit. Totaal geen spijt van deze keuze, als ik in de buurt had gewoond, kwam ik hier zeker vaker langs!
Mijn vriend had een keuze menu en ik vooraf de mosterdsoep met zalm (die boven verwachting zeer uitstekend was!) en varkenshaas met mozzarella (ook top!). Alles smaakte prima, je kon merken dat er zorg aan was besteed en de borden zagen er keurig uit.
Het enige minpuntje was een hoekje van een pakje saus wat mijn vriend in zijn stoopfpotje aantrof. De dame van de bediening nam dit zeer kwalijk op en in overleg met de kok hebben we de koffie achteraf van het huis gekregen. Zoiets kan gebeuren, het is meer de manier waarop een restaurant hiermee omgaat en de bediening van Samen heeft dit naar mijn mening zeer keurig opgelost. Ondanks dit 'foutje' zal het mij niet weerhouden nog eens hier naartoe te gaan.
Verder was de bediening allervriendelijkst, drinken werd vlot bezorgd, de entourage van Samen zag er zeer netjes uit en liggend aan een klein pleintje in Tiel hadden we best leuk uitzicht.
Prijs/kwaliteit-verhouding gewoon super, je kan hier erg goed eten voor een mooie prijs!

Jo-de-la-Hiti

• Uitstekend

Recent een besloten verassingsfeest voor een jarige georganiseerd met ca. 55 pers. Met een voor- hoofd- en nagerechtenbuffet. Vooraf de suggesties voor het buffet ontvangen. Het was een geweldige avond. Ruim voldoende personeel, uiterst vriendelijk en meedenkend, prachtig en lekker buffet (vooral de nagerechten) en meer dan genoeg. Dit was voor ons een gok maar een schot in de roos.

marlies49

• Uitstekend

Hallo, wij eten hier regelmatig en zijn erg tevreden. De prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed, je krijgt absoluut waar voor je geld. Club sandwich is zeker een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Samen eten & drinken in Tiel

Schrijf hieronder je recensie over Samen eten & drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.