Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapasco

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 13 00

Zazi

• In behandeling

Heerlijk gegeten; vriendelijke bediening. Helaas kwam er halverwege de avond een grote groep binnen, waarna een en ander enigszins in de soep liep qua bediening, maar het eten was top!

Gegeten op 14 december 2014

pyfam

• In behandeling

Een tijdje terug met een paar vrienden bij Tapasco gegeten. Het menu zag er veelbelovend uit en we kozen voor het vooraf samengestelde menu. Helaas viel het enorm tegen. Het eten was ok, niet geweldig en de hoeveelheden vielen ons echt tegen. Van alles kreeg je p.p. 1 stukje van. 1 gehaktballetje, 1 kroketje, 1 kipkluifje etc. Niet echt een vetpot dus! Bediening was ok, iets te populair en een te blije dame met iets te rode lippen. Als je voor een verzadigd gevoel wil gaan dan zou ik Tapasco overslaan, tenzij je de jackpot wil betalen, want de losse tapas kaart is verre van goedkoop. Wij gaan hier niet weer heen.

Gegeten op 25 oktober 2014

hanna14

• In behandeling

De prijs kwaliteit is redelijk. De service niet fantastisch, we moesten erg lang wachten op de tweede ronde, bij navraag bleek dat onze bestelling bij de verkeerde tafel was geserveerd. Het was de bediening blijkbaar niet opgevallen dat wij lang op een houtje zaten te bijten. Dit kan beter.

Gegeten op 19 december 2014

ArjanPetiet

Gezellig in het centrum van Groningen, gezellige sfeer, vrolijk personeel en heerlijk gegeten, topavondje in Groningen gehad, zeker de moeite waard, bij volgend bezoek uit Hilversum zeker weer naar Tapasco

Gegeten op 8 november 2014

SmaakGijs

Niet de beste tapas tent in Groningen maar het is wel oke. Groot voordeel aan tapasco zijn de openingstijden, je kan er laat altijd nog terecht. En goede wijnen per glas te bestellen. Het is en blijft er erg rumoerig (vooral achterin) maar voor een paar tapas na een avond borrelen voldoet het zeker. Prijs kwaliteit is redelijk scheef erg duur voor wat ze serveren.

Gegeten op 9 augustus 2014

jurgen6

Op zondagavond binnen gegeten. Een standaard maar wel goed tapasrestaurant. Donkere ambiance, dat is gezellig alleen zie je niet echt goed wat je krijgt. Lekkere kleine gerechten in drie gangen gereserveerd door aardige studentikoze bediening. Persoonlijk meer voor uiteten met een groep collega's dan een culinaire ervaring.

Gegeten op 13 juli 2014

saxum

Inmiddels een aantal keer bij Tapasco gegeten.
Deze keer zaten we voor het eerst op het dakterras. Met de lampjes aan is het er heel sfeervol.
De bediening doet het leuk, ze nemen de tijd voor je, zelfs als het druk is.
Het eten is altijd heerlijk, omdat er veel gerechtjes op de kaart staan ontdekken blijven we iedere keer iets nieuws ontdekken. Inmiddels favoriet zijn de asperges in knoflookbroodje en de varkenshaas in vijgencompote.

Gegeten op 26 juli 2014

joris32

Op vrijdagmiddag besloten om voor 2 personen te reserveren voor diezelfde avond, Dit was geen probleem, en om 7 uur kregen we een tafeltje in het midden van een gezellig zaaltje. De tafels stonden krap op elkaar, maar door de gezellige sfeer was dat geen probleem. We werden deze avond bediend door een zeer vriendelijk meisje (Annemarieke?) en af en toe door een van de andere leden van de bediening die ons ook zeer vriendelijk hielpen.
We hadden een onbeperkt tapas arrangement genomen en dat is zeer goed bevallen. We hebben 4 rondes van verschillende heerlijke hapjes gehad. De Spaanse paprika's met krokant jasje waren wat teveel en was het minste hapje van de avond. Verder beviel alles goed: malse spareribs in lekkere marinade, heerlijk zoutige serranoham kroketjes, goed gefrituurde calamari en allerlei ander lekkers. Er zat bij mij weinig hapjes een sausje, maar dat was geen enkel probleem, omdat de smaak en structuur helemaal goed waren.

De rekening viel enorm mee (na het lezen van bepaalde recensies op deze site) voor wat we hebben gekregen. Dit restaurant is zeker een aanrader en grote complimenten voor de vriendelijke bediening!

Gegeten op 25 juli 2014

barceroma

Wij eten regelmatig bij Tapasco, eenmaal een andere tapaszaak in Groningen geprobeerd wat een tegenvaller was. Bij Tapassco aardig personeel, vlotte bediening. De spareribs zijn erg lekker. Goede porties, prima kaart. Leuk dakterras voor in de zomer.

Gegeten op 11 juni 2014

macabe

Tapasco: een gezellig spaans restaurant in het hartje van de stad. Wij hebben er heerlijk gegeten. Met de zeer vriendelijke dames van het restaurant heerlijke gerechtjes uitgezocht. Een aanrader voor diegene die de tijd neemt om te genieten van lekkere hapjes en heerlijke wijn.

Gegeten op 4 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasco in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Tapasco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.