a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 13 00

Spanje op je bord

Waan je in het bruisende Barcelona of Ibiza. Vanuit de open keuken zie je het team de lekkerste tapas bereiden. Verse vis, zilte schaal- en schelpdieren, schitterende groenten, botermals vlees, de kaart is enorm divers. Neem er een kan sangria bij en je bent diep tevreden.

Boelstra

Jaren geleden een keer een slechte ervaring gehad, vanavond een nieuwe kans gegeven! Het was super! Het zat stampvol maar het eten kwam vlot, was erg lekker en de bediening attent en vriendelijk dus uitstekend. Kan Tapasco zeker aanraden! Ik kom in elk geval graag terug om nogmaals te genieten van een avond lekker en sfeervol te eten.

Gegeten op 13 juni 2015

Anniek1986

Afgelopen zaterdag hebben we met mijn familie bij Tapasco gegeten. We kregen een tafel die wat krap was maar met een beetje passen en meten was het te doen. Het eten was lekker, we vonden alleen de asperges wat droog en de champignons te zout.
Door de serveerster, volgens mij heette ze Annelijn, werden we goed geholpen want 1 persoon heeft aantal allergieën. Na overleg met de keuken kregen we een lijstje met gerechten die die persoon niet kon bestellen, echt super. Al met al een hele gezellige avond gehad en we zouden het anderen zeker aanraden.

Gegeten op 30 mei 2015

Boksook

Met een groepje onbeperkt tapas gegeten. Het restaurant is een beetje donker en krap maar dat heeft ook wel zijn charme.
De tapas waren erg goed. Vegetarische, vlees- en vistapas waren stuk voor stuk erg lekker. Absolute aanrader dit restaurant!

Gegeten op 28 mei 2015

st3rv1s

Zonder reservering hier besloten om te eten. We konden goed terecht en mochten een tafel uitzoeken. Al vrij vlot na het plaatsnemen werden we gevraagd of we ergens anders wilden zitten want er kwam een grote groep.

Eenmaal aan de tafel, viel het ons op dat we veel last hadden van de airco op deze plek, maar we namen het voor lief. Het concept en de kaart werd goed doorgenomen door de bediening en de keuze voor onbeperkte tapas gemaakt. Het mocht wel even duren voordat de eerste ronde werd opgehaald. De tijd tussen de rondes was soms wat lang.

Het eten was prima op smaak en temperatuur. Het vlees was mals en alles was goed gekruid. De sfeer was okay, de muziek op prima niveau. Het decor was zeer trendy, niet wat ik verwachtte bij een tapas bar, maar niet storend.

Prima aanrader! Alleen zou ik volgende keer wel een tafel kiezen die wat minder weg gestopt in een hoekje (en voor een paal) zit.

Gegeten op 30 april 2015

ESmit

Beste onbeperkt tapas eten ooit. En waarom? Omdat er echt gewoon verse gerechten op tafel stonden en niet alles in de frituurpan was bereid. Normaal krijg je de ene frituur na de ander op tafel en hier absoluut niet. We hebben zitten smikkelen, elke tapas was weer een nieuwe verassing.

De gebakken octopus was de lekkerste die ik ooit op heb, het smolt gewoon op je tong. (En ik heb dit zeer vaak in Spanje gegeten, dus het is niet dat ik geen goed referentiekader heb).
De Pimientos hebben we 2 maal besteld, net als de dadels in spek en seranoham.

Lekker gegeten. Het decor was ook prima, absoluut geen 'vreetschuur' idee en de bediening was gewoon vriendelijk. Geen specifieke op- of aanmerkingen.

Wil zeker nog een keer terug, helaas kom ik niet zo vaak in Groningen.

Gegeten op 21 maart 2015

asfintesco

Vanavond was ik voor de zoveelste keer bij Tapasco. Al sinds ik het restaurant ken (4 jaar) valt me telkens de vrolijke en persoonlijke bediening op. Al bij binnenkomst wordt je vriendelijk gegroet door de jongens in de keuken. En ook de bediening aan tafel is telkens enthousiast en attent.

De veel op vlees gerichte tapas smaken altijd voortreffelijk (konijn met kikkererwten, aanrader!) en volgens mijn vriendinnen waren de wijnen heerlijk.

Oh ja, en 's zomers kan ik echt aanraden op het dak te eten. Wel beetje lawaaiig, maar het past ergens ook weer goed bij de knusse en hartelijke uitstraling van Tapasco. Voor mij voelt elk bezoek weer als een leuk uitje. En ik neem ook vaak buitenlands bezoek (daar vallen ook niet-Groningers onder, haha!) mee naar dit verborgen geheimpje van Groningen.

Gegeten op 25 maart 2015

smrschippers

Met de Jumbo actie zijn wij hier geweest: leuke actiekorting, dus we dachten: gezellig naar een tapasrestaurant. Toen we binnenkwamen, werd ons eigenlijk de minst mooie tafel gewezen. Na lang vragen dan eindelijk een betere tafel gekregen. Daarna een uitleg dat er een keuze is tussen menu's: onbeperkt of a la carte. Met nog een vervelende "sneer": oja, als je onbeperkt wilt, geldt de Jumbo korting niet. Dat was niet de actie: de korting zou geldig zijn op alles. Niet netjes. Vervolgens komt het eten: erg lekker. Gelukkig ziet mijn vrouw dat ze één van de gerechten niet gebracht hebben. Gevraagd of dat nog komt en vervolgens komt de eigenaresse (althans, we denken dat dit de eigenaresse was) en zonder excuses gaat ze de borden natellen. De opmerking: ow, er mist er alleen één was voor ons verbazingwekkend. Niet netjes, alles bij elkaar een restaurant dat wij nooit meer adviseren. Slechte service, OK eten, maar niet de moeite waard. Je zit tevens erg dicht op elkaar.

Gegeten op 14 februari 2015

Hunzie

Met kerst hier gegeten. Alles smaakte prima! Vond vooral de gehaktballetjes in tomatensaus erg lekker, maar ook de andere gerechtjes zijn heerlijk! De bediening is vriendelijk, maar zou iets alerter kunnen zijn. Het duurt even voordat je contact met ze hebt en soms lukt het helemaal niet, dan moet je er zelf achteraan. ( het was wel kerst, maar het restaurant zat niet vol ) Klein minpuntje dus....hopelijk voor hun 1 om mee te nemen ter verbetering.

Gegeten op 26 december 2014

mark203

gister avond met mijn vriendin hier gegeten. het menu voor €20,00 pp genomen. 3 rondes van 4 tapas per ronde! alles
smaakte echt heerijk, en was ruim voldoende. heerlijk glas rode huiswijn (merlot) erbij.
vervolgens kozen wij beide voor het proevery dessert, waarop serveerster ons erop wees dat we er aan 1 ook voldoende zouden hebben. erg netjes!!! dit bleek ook zeker het geval! bij het dessert gevraagd naar een dessert wijn, mochten we er eerst eventjes 2 proeven! pedro ximinez of moscatel, de keuz was lastig toch maar voor de moscatel gegaan! al met
al heerlijk gegeten en goede service! volgens ons een absolute aanrader!

Gegeten op 11 januari 2015

Kai85

Het restaurant zit in een achteraf steegje en is donker van binnen. Heel leuk verlicht. Vooral de kalfswang met knoflookrijst was heel lekker. Attente bediening. De droge witte huiswijn was wat vlak van smaak.

Gegeten op 2 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapasco in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Tapasco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.