Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tapasco

2. Spaans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 13 00

SmaakGijs

Niet de beste tapas tent in Groningen maar het is wel oke. Groot voordeel aan tapasco zijn de openingstijden, je kan er laat altijd nog terecht. En goede wijnen per glas te bestellen. Het is en blijft er erg rumoerig (vooral achterin) maar voor een paar tapas na een avond borrelen voldoet het zeker. Prijs kwaliteit is redelijk scheef erg duur voor wat ze serveren.

Gegeten op 9 augustus 2014

jurgen6

Op zondagavond binnen gegeten. Een standaard maar wel goed tapasrestaurant. Donkere ambiance, dat is gezellig alleen zie je niet echt goed wat je krijgt. Lekkere kleine gerechten in drie gangen gereserveerd door aardige studentikoze bediening. Persoonlijk meer voor uiteten met een groep collega's dan een culinaire ervaring.

Gegeten op 13 juli 2014

saxum

Inmiddels een aantal keer bij Tapasco gegeten.
Deze keer zaten we voor het eerst op het dakterras. Met de lampjes aan is het er heel sfeervol.
De bediening doet het leuk, ze nemen de tijd voor je, zelfs als het druk is.
Het eten is altijd heerlijk, omdat er veel gerechtjes op de kaart staan ontdekken blijven we iedere keer iets nieuws ontdekken. Inmiddels favoriet zijn de asperges in knoflookbroodje en de varkenshaas in vijgencompote.

Gegeten op 26 juli 2014

joris32

Op vrijdagmiddag besloten om voor 2 personen te reserveren voor diezelfde avond, Dit was geen probleem, en om 7 uur kregen we een tafeltje in het midden van een gezellig zaaltje. De tafels stonden krap op elkaar, maar door de gezellige sfeer was dat geen probleem. We werden deze avond bediend door een zeer vriendelijk meisje (Annemarieke?) en af en toe door een van de andere leden van de bediening die ons ook zeer vriendelijk hielpen.
We hadden een onbeperkt tapas arrangement genomen en dat is zeer goed bevallen. We hebben 4 rondes van verschillende heerlijke hapjes gehad. De Spaanse paprika's met krokant jasje waren wat teveel en was het minste hapje van de avond. Verder beviel alles goed: malse spareribs in lekkere marinade, heerlijk zoutige serranoham kroketjes, goed gefrituurde calamari en allerlei ander lekkers. Er zat bij mij weinig hapjes een sausje, maar dat was geen enkel probleem, omdat de smaak en structuur helemaal goed waren.

De rekening viel enorm mee (na het lezen van bepaalde recensies op deze site) voor wat we hebben gekregen. Dit restaurant is zeker een aanrader en grote complimenten voor de vriendelijke bediening!

Gegeten op 25 juli 2014

barceroma

Wij eten regelmatig bij Tapasco, eenmaal een andere tapaszaak in Groningen geprobeerd wat een tegenvaller was. Bij Tapassco aardig personeel, vlotte bediening. De spareribs zijn erg lekker. Goede porties, prima kaart. Leuk dakterras voor in de zomer.

Gegeten op 11 juni 2014

macabe

Tapasco: een gezellig spaans restaurant in het hartje van de stad. Wij hebben er heerlijk gegeten. Met de zeer vriendelijke dames van het restaurant heerlijke gerechtjes uitgezocht. Een aanrader voor diegene die de tijd neemt om te genieten van lekkere hapjes en heerlijke wijn.

Gegeten op 4 juni 2014

erik-v

Ik heb hier vanavond (zaterdagavond) gegeten met iemand anders. De bediening was vriendelijk en gaf goed advies omtrent de wijn. Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit; maar is het is wel allemaal een beetje krap opgezet.

Het eten is problematisch. We hebben in 3 uur tijd slechts 2 rondes gehad. Het duurde allemaal heel erg lang. Dat is ansich geen probleem als het eten gewoon heel lekker is, maar dat was niet het geval. Af en toe was het eten erg lauw (tot bijna koud), de andere keer erg droog en de andere keer gewoon 'niet bijzonder' (eten wat ik ook thuis had kunnen maken).
Dat is erg jammer, want we vonden dit restaurant ook aardig aan de prijs (indien je losse tapas besteld).

Jammer, Taspasco ziet ons niet meer terug.

Gegeten op 1 maart 2014

JohanHenk

Weer eens bij Tapasco gegeten. Deze keer gingen we na het eten naar de bioscoop, dus schoven we vroeg aan. Een bioscoopkaartje zit bij de prijs inbegrepen, dus voor 15,50 per persoon eten we 12 tapas. De tapas kiezen we niet zelf uit, dus het is eten wat de pot schaft.

De tapas zijn heerlijk, en qua prijs/kwaliteit is het uitstekend in orde. Het restaurant zit wat achteraf, maar eenmaal binnen ziet het er erg gezellig uit. Muziek is nauwelijks hoorbaar, dus je kan prettig kletsen aan tafel. De bediening is als altijd heel courant, ondanks de drukte (we zaten bij de voordeur, elke vijf minuten dropen mensen die niet gereserveerd hadden teleurgesteld af). De ervaring leert dat tapasco nooit tegenvalt!

Gegeten op 22 februari 2014

Kikica

Deze keer met vrienden gegeten. Eten smaakte wederom goed. Er was 1 gerechtje bij dat niet voldeed aan de beschrijving. Saus miste omdat daar te weinig van gemaakt was door de keuken. Geef dit meteen aan, zou ik zeggen en niet pas nadat een gast het opmerkt. Werd uiteindelijk wel goed opgelost. Aan ons werd gevraagd of we dat gerechtje wel of niet wilden houden. Smaakte ook zonder de saus wel goed, dus gehouden. Stond uiteindelijk niet op de rekening.

Zaten ook deze keer weer achterin. (Het rumoerige gedeelte.) Wij vonden dat niet vervelend omdat we zelf ook altijd wel bijdragen aan het lawaai.

Gegeten op 18 oktober 2013

henksandra

We moesten een beetje ons best doen om de locatie te vinden. Ruime zaak met mooi dakterras waar wij gingen zitten. Er is een lange bar die gebruikt zou kunnen worden om daar (enkele) tapas en pinchos te serveren. Maar helaas: schijnt niet te mogen van de nwa.
Ruime keus aan diverse tapas. Niet alles is even Spaans maar lekker
vonden we het wel. De geitenkaastapanade is lekker een leuk gevonden, de aardappelsalade met krokante hamsnippers is minder. Aantrekkelijk aanbod van menu's tegen aardige prijzen. WIjnkaart wat eenvoudig, je mist een beetje een wat meer serieuze wijn (die dan ook wat duurder mag zijn).
Licht studentikoze bediening maar zeker in orde.

Gegeten op 4 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapasco in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Tapasco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.