a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 13 00

Spanje op je bord

Waan je in het bruisende Barcelona of Ibiza. Vanuit de open keuken zie je het team de lekkerste tapas bereiden. Verse vis, zilte schaal- en schelpdieren, schitterende groenten, botermals vlees, de kaart is enorm divers. Neem er een kan sangria bij en je bent diep tevreden.

monique594

We zijn een weekend in Groningen en we hebben hier overheerlijke tapas gegeten ,authentieke Spaanse tapas heerlijk de wijn de rode is een aanrader,de bediening is supervriendelijk komen we in Brabant zelden tegen....we troffen een leuk stel serveersters aan awa afkomstig uit Friesland en Melissa ,zijn twee kanjers maar we danken ook de rest van het team ,een dikke pluim vanuit het verre Vught namens jan Edwin Diana en monique

Gegeten op 9 juli 2016

janet35

We hebben heerlijke avond gehad bij Tapasco. Gezellig aan de bar gezeten gegeten. Dit bleek voor ons het gezelligste plekje van het restaurant. De bediening was uitstekend. Het eten voortreffelijk. Zeer goede kwaliteit met een verfijnde smaak. Ter afsluiting hebben we genoten van een proeverij van desserts. Verrukkelijk. We waren de laatsten die het restaurant verlieten en hebben daardoor gezellig kunnen praten met de zeer betrokken medewerkers. We werden getrakteerd op een glaasje Torres Moscatel Oro Floralis. Heerlijk ter afsluiting. Dank jullie wel voor de fijne avond.

Gegeten op 18 juni 2016

janneke.degroot

Met een groep van 9 man op het laatste moment gereserveerd op zaterdagavond. Met wat gepuzzel mochten we komen. Wat een leuke, gezellige bediening. De mojito's vielen wel erg tegen. De sangria maakte daarentegen een hoop goed. Lekkere voorgerechten en ook het hoofdgerecht was lekker. Groepsmenu dus wel standaard tapas maar ze waren lekker. Ook werd er rekening gehouden met een notenallergie. Keurig en lekker. Bedankt voor de leuke avond Tapasco.

Gegeten op 18 juni 2016

femkedoorenspleet

Voor onze trouwdag hebben we met onze dochters bij Tapasco gegeten. We zaten fantastisch op het dakterras toen het wat begon te druppen. Iedereen rende naar binnen, waardoor er wat consternatie ontstond. Wij zijn met twee andere tafelgezelschappen blijven zitten en hebben genoten van een rustige droge avond. Het bedienend personeel heeft alles keurig opgevangen en wij hebben onze maaltijd buiten met een dekentje voort kunnen zetten. Genoten van een gezellige en bovenal smakelijke avond. Met een dikke pluim voor het personeel.

Gegeten op 1 juni 2016

daphne117

Voor t 25 jarig huwelijk van m'n ouders zijn we een dagje naar Groningen gegaan en hebben we hier gegeten. We kozen voor t onbeperkt tapas menu en echt elk hapje was Lekker! Originele verse tapas, niet zoals bij la cubanita bijvoorbeeld. De spareribs vielen van t botje zo mals was t. We hebben alle zes genoten. Enig minpuntje was dat t binnen erg donker was maar zou hier zeker terugkomen! Ook de bediening was erg atent, echt een aanrader :)

Gegeten op 28 mei 2016

barbara106

Het eten was heerlijk, de wijn nog beter, de borrels en koffie maakten de avond compleet, naja Anne.... Zij is t helemaal!!! En Marc is n topper! Brabantse nachten zijn langer x Brouwer en vd Biezen

Gegeten op 20 mei 2016

helenavis

We hebben heerlijk gegeten bij Tapasco. We hadden een groepsmenu en dat was heel goed geregeld: veel verschillende tapas en ruim voldoende van alles. Ik ben zelf vegetariër maar kreeg nog wat aanvullende gerechten wanneer er veel vlees werd geserveerd dus dat was dik in orde. De serveerster was erg vrolijk en behulpzaam. We hebben op het dakterras gezeten, dat was ook prettig aangezien het mooi weer was. Soms moesten we wel wat lang wachten op de volgende gang, dat was vooral vervelend omdat we niet heel veel tijd hebben (normaal vind ik het bij tapas wel leuk om lang te tafelen). Jammer dat de toetjes niet bij de onbeperkte tapas in zitten!

Gegeten op 9 mei 2016

usarenske

Voor ons 1 van de beste tapasrestaurant van Groningen.
Leuke sfeer, voelt een beetje alsof je in Barcelona zit. Lekkere tapas, goede bediening.
Top.

Gegeten op 13 februari 2016

ferry36

Lekkere tapas, goede bediening! Alles kwam keurig op tijd en het smaakte a la Barcelona. We komen zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 17 april 2016

latahia

Het eten was lekker maar iedere keer de zelfde smaak, gebrek aan variatie ook in soort groenten die gerserveerd wordt. 2 uur Onbeperkt eten is het volgende: Je kan door middel van een strippenkaartje bestellen en je mag maximaal twee keuzes maken bij elke ronde per persoon. De eerste ronde kregen wij na 20 mnt wachten, de tweede na half uur, de derde na een kwartier en de vierde ook zo n kwartier. Bij de vierde waren wij een beetje klaar met die gerechtjes. We hebben onbeperkt tappas gegeten voor 2 uur lang. Reken maar uit !
Wat ons dwars zat is niet het hoeveelheid eten die geserveerd is maar elke keer twee tappas en dan weer wachten voor de volgende heeft het nodige geknor en pijn in onze maag geroepen. Ik doe dat niet meer, over en uit!
Serveerster is vriendelijk , zag maar een staan die meerdere tafels tegelijk moest serveren, chapeau voor die dame!

Gegeten op 11 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Tapasco in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Tapasco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.