a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 13 00

Spanje op je bord

Waan je in het bruisende Barcelona of Ibiza. Vanuit de open keuken zie je het team de lekkerste tapas bereiden. Verse vis, zilte schaal- en schelpdieren, schitterende groenten, botermals vlees, de kaart is enorm divers. Neem er een kan sangria bij en je bent diep tevreden.

JellyH

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met zn 3en hier onbeperkt tapas gegeten op een woensdagavond. Het eten is prima en het restaurant wel sfeervol, maar de tijd tussen de rondes is erg lang (30-45 minuten). We hebben 1x zelfs een uur gewacht op de volgende ronde omdat ons briefje kwijt was geraakt, het personeel merkte blijkbaar ook niet op dat we al zo lang geen eten hadden gekregen. Nadat we dit aan hadden gegeven werd het wel netjes afgehandeld door het personeel; we mochten blijven zitten tot we vol zaten (dus langer dan de 2 uur die we eigenlijk hadden) en we kregen een kopje koffie van het huis. Toen de pinautomaat het ook nog eens niet deed bij het afrekenen kregen we daarnaast een waardebon voor een dessert en koffie voor 2 personen. Al met al hebben we wel goed gegeten maar de service was eigenlijk onvoldoende. De 6 is omdat er wel een tegemoetkoming was voor het ongemak. Ik denk niet dat we er snel terug komen.

Gegeten op 26 augustus 2015

AngieB

Gegeten op 21 augustus 2015

isabelle14

Mijn vriend en ik zijn al meerdere keren naar Tapasco geweest en ik denk dat het mijn lievelings (tapas) restaurant is van Groningen. De laatste keer zaten we buiten op een leuk binnenplaatsje/dakterras. De bediening is vlot, wel in voor een praatje en ze ogen heel relaxed (op een goede manier). En het eten, super lekker! De paddestoelen in knoflookolie, de eendenpate met jam en het geitenkaastaartje in bladerdeeg zijn al genoeg redenen om elke keer weer terug te komen. Ook de sangria is een aanrader.

Gegeten op 22 mei 2015

robmenkveld

In een klein straatje in het centrum van Groningen vind je, vlak bij een parkeergarage, Tapasco. We waren van te voren enthousiast over de kaart, en over de formule (2 uur kiezen welke tapas je de volgende ronde wilt).
Spaanse beelden groot op de achterwand en spaanse muziek, je waant je echt even ergens anders.
De bediening is vlot en vriendelijk, en het eten .... Wow, heerlijk! Met ons vieren hebben we allerlei verschillende gerechtjes gegeten, en vastgesteld dat het ene nog weer lekkerder was dan het andere.
Voeg daar aan toe dat er goede spaanse wijn, en verschillende soorten (ook spaans) bier van de tap te krijgen zijn, en dat de prijzen vriendelijk zijn, dan is de conclusie; heerlijk! We komen vast weer!

Gegeten op 26 juli 2015

Boelstra

Jaren geleden een keer een slechte ervaring gehad, vanavond een nieuwe kans gegeven! Het was super! Het zat stampvol maar het eten kwam vlot, was erg lekker en de bediening attent en vriendelijk dus uitstekend. Kan Tapasco zeker aanraden! Ik kom in elk geval graag terug om nogmaals te genieten van een avond lekker en sfeervol te eten.

Gegeten op 13 juni 2015

Anniek1986

Afgelopen zaterdag hebben we met mijn familie bij Tapasco gegeten. We kregen een tafel die wat krap was maar met een beetje passen en meten was het te doen. Het eten was lekker, we vonden alleen de asperges wat droog en de champignons te zout.
Door de serveerster, volgens mij heette ze Annelijn, werden we goed geholpen want 1 persoon heeft aantal allergieën. Na overleg met de keuken kregen we een lijstje met gerechten die die persoon niet kon bestellen, echt super. Al met al een hele gezellige avond gehad en we zouden het anderen zeker aanraden.

Gegeten op 30 mei 2015

Boksook

Met een groepje onbeperkt tapas gegeten. Het restaurant is een beetje donker en krap maar dat heeft ook wel zijn charme.
De tapas waren erg goed. Vegetarische, vlees- en vistapas waren stuk voor stuk erg lekker. Absolute aanrader dit restaurant!

Gegeten op 28 mei 2015

st3rv1s

Zonder reservering hier besloten om te eten. We konden goed terecht en mochten een tafel uitzoeken. Al vrij vlot na het plaatsnemen werden we gevraagd of we ergens anders wilden zitten want er kwam een grote groep.

Eenmaal aan de tafel, viel het ons op dat we veel last hadden van de airco op deze plek, maar we namen het voor lief. Het concept en de kaart werd goed doorgenomen door de bediening en de keuze voor onbeperkte tapas gemaakt. Het mocht wel even duren voordat de eerste ronde werd opgehaald. De tijd tussen de rondes was soms wat lang.

Het eten was prima op smaak en temperatuur. Het vlees was mals en alles was goed gekruid. De sfeer was okay, de muziek op prima niveau. Het decor was zeer trendy, niet wat ik verwachtte bij een tapas bar, maar niet storend.

Prima aanrader! Alleen zou ik volgende keer wel een tafel kiezen die wat minder weg gestopt in een hoekje (en voor een paal) zit.

Gegeten op 30 april 2015

ESmit

Beste onbeperkt tapas eten ooit. En waarom? Omdat er echt gewoon verse gerechten op tafel stonden en niet alles in de frituurpan was bereid. Normaal krijg je de ene frituur na de ander op tafel en hier absoluut niet. We hebben zitten smikkelen, elke tapas was weer een nieuwe verassing.

De gebakken octopus was de lekkerste die ik ooit op heb, het smolt gewoon op je tong. (En ik heb dit zeer vaak in Spanje gegeten, dus het is niet dat ik geen goed referentiekader heb).
De Pimientos hebben we 2 maal besteld, net als de dadels in spek en seranoham.

Lekker gegeten. Het decor was ook prima, absoluut geen 'vreetschuur' idee en de bediening was gewoon vriendelijk. Geen specifieke op- of aanmerkingen.

Wil zeker nog een keer terug, helaas kom ik niet zo vaak in Groningen.

Gegeten op 21 maart 2015

asfintesco

Vanavond was ik voor de zoveelste keer bij Tapasco. Al sinds ik het restaurant ken (4 jaar) valt me telkens de vrolijke en persoonlijke bediening op. Al bij binnenkomst wordt je vriendelijk gegroet door de jongens in de keuken. En ook de bediening aan tafel is telkens enthousiast en attent.

De veel op vlees gerichte tapas smaken altijd voortreffelijk (konijn met kikkererwten, aanrader!) en volgens mijn vriendinnen waren de wijnen heerlijk.

Oh ja, en 's zomers kan ik echt aanraden op het dak te eten. Wel beetje lawaaiig, maar het past ergens ook weer goed bij de knusse en hartelijke uitstraling van Tapasco. Voor mij voelt elk bezoek weer als een leuk uitje. En ik neem ook vaak buitenlands bezoek (daar vallen ook niet-Groningers onder, haha!) mee naar dit verborgen geheimpje van Groningen.

Gegeten op 25 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapasco in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Tapasco. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.