a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 046 400 77 13

Heerlijk fusion

Een schitterende zaak aan de gezellige Markt in Sittard. Begin met een aperitief op het terras en neem daarna plaats in het mooie restaurant. Hier proef je heerlijke fusion gerechten die er ook nog eens uitzien als schilderijtjes. Geen zin in wijn? Bestel dan een heerlijke cocktail.

AnoukBakker

Met honger naar huis gegaan, alle 4! De groente bij de erg kleine steak (nooit 200gr) betreft 6 stukjes champignon en 4 stukjes pompoen. Het bakje frietjes moest door 4 gedeeld worden waardoor iedereen 7 frietjes had. Wel 2 gratis bakjes als aanvulling gehad maar vind het jammer om je te moeten vullen met friet. Het eten smaakte heerlijk maar was veels te weinig. Komen hier NOOIT meer.

Gegeten op 31 januari 2015

keona1

Via online reservering

Het eten was erg lekker,zelf had ik de steak niet er overna gedacht dat de bief dan gegrilld word.want dat vind ik zelf minder lekker.ook heb ik op andere plaatsen wel eens betere bief gekregen.voor de rest was alles voortreffelijk.personeel zeer vriendelijk,mooi eet gedeelte.het was gezellig.zelf vond ik het na gerecht echt een topper de suikerwafel met warme kersen ijs en slagr,mmmmmm zeker een aanrader,maar ook de mosselen en het marookaanse stoofpotje waren zeer goed

Gegeten op 10 januari 2015

matagorda

Via online reservering

de ontvangst was vriendelijk en attent.De maaltijd was van de kaart er werd geen verschil gemaakt.Het eten was lekker maar culinair gezien gewoon.Het voorgerecht van gegratineerde mosselen was echt heel goed.Personeel was attent.

Gegeten op 9 januari 2015

RoZu16

Op oudjaarsdag gaan eten bij SOHO in Sittard. Enkele weken ervoor met de eigenaar gesproken en hij garandeerde mij dat het een leuke avond ging worden. Dit was het ook! Jammer dat er geen speciaal menu was gemaakt voor deze dag, maar toch lekker a la carte kunnen dineren. Vooraf de gerookte rib-eye, gewoon lekker en als hoofd de surf & turf. Een heerlijke goed gebakken tournedos met twee gamba's. Een prima gerecht. De bearnaisesaus vond ik persoonlijk niet lekker. Een lekkere zoete afsluiting en om een middernacht een glaasje bubbels. Een goed begin van 2015.

Gegeten op 31 december 2014

melanie40

Via online reservering

Lekker gegeten middels een Albert Heijn Spaaractie. Leuk restaurant en lekkere gerechten op de kaart. Ik zou nog eens terug gaan. Enige minpuntje, de slaande deur bij de ingang waar wij naast zaten.

Gegeten op 28 december 2014

fred92

Via online reservering

Voor het nieuwe concept kon je hier hel lekker eten. Het menu was bijzonder en met liefde gemaakt. Mu met het nieuwe concept is het meer een eetcafe geworden met eten dat stevig aan de prijs is. Nadat er een een paar jaren geleden een aantal keren achter elkaar iets mis gegaan was (bestelling waren ze vergeten door te geven aan keuken etc). Waren we hier niet meer geweest. Nu nog eens geprobeerd met AH actie maar gaan niet meer terug. Erg zonde dat dit restaurant zo achteruit gegaan is.

Gegeten op 5 december 2014

sylvia51

Via online reservering

Leuke correcte bediening. Heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht was ook prima.
Prijs van de dranken is niet te hoog.
Leuke avond gehad.

Gegeten op 25 november 2014

randy17

Via online reservering

Het eten is er als gebruikelijk goed. Mooi opgediend en voldoende. De bediening was net. Alleen jammer dat de wafel in het toetje naar ons idee niet zelf was gemaakt. Dit wil niet zeggen dat dit niet gesmaakt heeft, want het was heerlijk!

Gegeten op 25 november 2014

rené184

Via online reservering

Eten en bediening was goed, van voorgerecht tot nagerecht met lekkere huiswijnen. Restaurant deed qua uitstraling niet gezellig aan, wat kille indruk

Gegeten op 21 november 2014

tjoepie

Via online reservering

Altijd als ik bij SOHO eet valt me de goede service en de vriendelijkheid van het personeel op. Heerlijk gegeten, lekker wijntje erbij. Ondanks de scherpe aanbieding wilde de gasten aan de tafel naast ons van alles anders dan wat eigenlijk de afspraak was. Ook dat werd uiteindelijk geregeld: flexibiliteit ook super dus!

Gegeten op 20 november 2014

Schrijf zelf een recensie over SOHO Kitchen & Bar in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over SOHO Kitchen & Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.