Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Fusion

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 046 400 77 13

doris8

Via online reservering

Wij hebben, met 4 personen, goed gegeten bij SoHo. Wij hadden het menu van AH en het voorgerecht vonden wij niet lekker. Geen probleem, wij kregen een geweldig ander voorgerecht. Perfect. Hoofdgerecht was goed. Inderdaad men vraagt niet hoe je je vlees bereid wilt hebben !!! Hebben we maar zelf gedaan.
Het nagerecht kon beter. Een Dame Blanche in een soort "dik glas" (limonadeglas !!!) ziet er niet uitnodigend uit. Dit moeten jullie echt niet doen !
Bediening was vriendelijk maar een beetje onprofessioneel.

Gegeten op 18 oktober 2014

yvonne168

Gisteren prima gegeten met kortingsbonnen van Albert Heijn. Overvloedige porties. Heerlijke witte huiswijn. Vriendelijke bediening. We hebben een fijne avond gehad!

Gegeten op 23 oktober 2014

Chanontour

Via online reservering

Normaal gesproken kun je prima bij Soho eten. Met het AH menu vond ik de kwaliteit van het eten tegenvallen terwijl je toch nog 32,50 E voor een menu betaald. Jammer! Voor dit menu geen aanrader!!

Gegeten op 15 oktober 2014

josehlen

het was goed/lekker
de bediening was onvoldoende, bij het hoofd gerecht was te weinig friet meteen bijbesteld maar helaas kwam de extra friet pas toen we alles al op hadden.
dessert kwam veel te snel zodat we geen zin meer hadden in een kopje koffie aangezien we onze wijn nog niet op hadden.
voor het bestellen van een drankje zag je niemand op de werkvloer.
om 9 uur begonnen ze al met opruimen waardoor je het gevoel kreeg dat je ze snel mogelijk weg moest.
het ontbrak aan kennis bij de bediening want we hadden een biefstuk besteld maar er werd niet eens gevraagd hoe we hem gebakken wilde hebben.
bediening niet vriendelijk.
het restaurant was netjes.

Gegeten op 8 oktober 2014

diantha1

Via online reservering

Het eten was prima, ook het personeel was heel vriendelijk. Verder was het restaurant leuk en mooi ingericht. Wij hebben een heerlijke avond gehad, zeker een aanrader !

Gegeten op 18 september 2014

jmeijers58

Via online reservering

Bij Soho gegeten in kader van restaurantspaaractie AH. Betrof een 3-gangen keuzemenu. Bij iedere gang had je de keuze uit 2 gerechten. Wij kozen voor carpaccio, erg lekker en een steak, goed conform wens gebakken. Als dessert kregen we gemarineerde aardbeien met ijs, ook erg lekker. Bediening was erg vriendelijk, ambiance (markt Sittard) er gezellig. We komen hier zeker terug

Gegeten op 13 september 2014

janneke2000

Via online reservering

Toevallig tijdens het Rosafestival bij Soho gaan eten.
De sfeer op de markt tijdens dit festival maakte het dus erg gezellig.
We hebben voor een redelijke prijs goed gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.

Gegeten op 29 augustus 2014

peter_v

Via online reservering

Het eten smaakte maar er was geen sprake van oh's en ah's die tot een nieuw bezoek en/of een aanbevelingen aan vrienden en kennissen zullen leiden.
De ontvangst en de bediening waren vriendelijk en correct en de ambiance is aangenaam.
Kortom: een aardige avond die echter geen diepe indruk zal achterlaten.

Gegeten op 22 augustus 2014

marielle34

Vanavond gegeten. Lekkere steak met overheerlijke pepersaus. Rustige ambiance. Personeel doet erg zijn best en toonde inzet om aan onze wensen te voldoen.
Glutenvrij vantevoren gevraagd, lekker broodje gekregen (olie erbij was minder naar mijn smaak).
Voor mijn glutenvrije zoontje speciaal frietjes apart gebakken en ze waren bereid om iets wat we voor de zekerheid hadden meegenomen in de keuken voor hem op te warmen!! Oprechte belangstelling voor coeliakie en hoe ingewikkeld uit eten dan kan zijn!!!

Gegeten op 21 juli 2014

marco39

Wezen lunchen bij SOHO. Net nog een lekker zonnetje om op het terras te eten. Heerlijk rustig daar op maandag op de Markt in Sittard. Collega zalm-carpaccio (okay) en schrijver 'club-SOHO-sandwich'. Je moet een sterk hart hebben, want de aanblik van het bord deed mij - grote eter - huiveren. Twee gigantische stapels (weliswaar heerlijk vers donker) brood (stuk of 6 behoorlijke sneeën) met daartussen wat kip (okay), beetje bacon (okay) en sla (veel te veel en te grof gesneden). Verhouding 'brood' en 'beleg' is een beetje boel zoek bij Soho. Was bijna vega-club-sandwich. Maar wel goed weg te happen (duurde ongeveer een half uur met flink door-eten….). 'Witte droge' was lekker, beetje vreemd dat het 2e glas veel ruimer werd ingeschonken. Bediening netjes, uitserveren redelijk op tijd. Prijs redelijk. Kortom: een leuke plek voor een lunch, als je veel tijd hebt en van brood met salade houdt :).

Gegeten op 28 april 2014

Schrijf zelf een recensie over SOHO Kitchen & Bar in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over SOHO Kitchen & Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.