Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Fusion

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 046 400 77 13

jmeijers58

Via online reservering

Bij Soho gegeten in kader van restaurantspaaractie AH. Betrof een 3-gangen keuzemenu. Bij iedere gang had je de keuze uit 2 gerechten. Wij kozen voor carpaccio, erg lekker en een steak, goed conform wens gebakken. Als dessert kregen we gemarineerde aardbeien met ijs, ook erg lekker. Bediening was erg vriendelijk, ambiance (markt Sittard) er gezellig. We komen hier zeker terug

Gegeten op 13 september 2014

janneke2000

Via online reservering

Toevallig tijdens het Rosafestival bij Soho gaan eten.
De sfeer op de markt tijdens dit festival maakte het dus erg gezellig.
We hebben voor een redelijke prijs goed gegeten en het personeel was zeer vriendelijk.

Gegeten op 29 augustus 2014

peter_v

Via online reservering

Het eten smaakte maar er was geen sprake van oh's en ah's die tot een nieuw bezoek en/of een aanbevelingen aan vrienden en kennissen zullen leiden.
De ontvangst en de bediening waren vriendelijk en correct en de ambiance is aangenaam.
Kortom: een aardige avond die echter geen diepe indruk zal achterlaten.

Gegeten op 22 augustus 2014

marielle34

Vanavond gegeten. Lekkere steak met overheerlijke pepersaus. Rustige ambiance. Personeel doet erg zijn best en toonde inzet om aan onze wensen te voldoen.
Glutenvrij vantevoren gevraagd, lekker broodje gekregen (olie erbij was minder naar mijn smaak).
Voor mijn glutenvrije zoontje speciaal frietjes apart gebakken en ze waren bereid om iets wat we voor de zekerheid hadden meegenomen in de keuken voor hem op te warmen!! Oprechte belangstelling voor coeliakie en hoe ingewikkeld uit eten dan kan zijn!!!

Gegeten op 21 juli 2014

marco39

Wezen lunchen bij SOHO. Net nog een lekker zonnetje om op het terras te eten. Heerlijk rustig daar op maandag op de Markt in Sittard. Collega zalm-carpaccio (okay) en schrijver 'club-SOHO-sandwich'. Je moet een sterk hart hebben, want de aanblik van het bord deed mij - grote eter - huiveren. Twee gigantische stapels (weliswaar heerlijk vers donker) brood (stuk of 6 behoorlijke sneeën) met daartussen wat kip (okay), beetje bacon (okay) en sla (veel te veel en te grof gesneden). Verhouding 'brood' en 'beleg' is een beetje boel zoek bij Soho. Was bijna vega-club-sandwich. Maar wel goed weg te happen (duurde ongeveer een half uur met flink door-eten….). 'Witte droge' was lekker, beetje vreemd dat het 2e glas veel ruimer werd ingeschonken. Bediening netjes, uitserveren redelijk op tijd. Prijs redelijk. Kortom: een leuke plek voor een lunch, als je veel tijd hebt en van brood met salade houdt :).

Gegeten op 28 april 2014

duncwes

Ik wilde hier mijn verjaardag vieren. Aangekomen hebben we eerst ca 10-15 min wachten ben ik zelf naar de bediening gelopen om een bestelling te kunnen plaatsen. We wilden eerst buiten op het terras iets drinken alvorens daar te eten. 2 cocktails besteld en een portie garnalen bitterballen. De cocktails waren gewoon standaard en niet uitmuntend zoals ze beschreven werden. De bitterballen bleken thaise curry ballen te zijn. Dit doorgegeven aan de bediening en werd meegenomen en 3 min later kregen we de garnalen bitterballen. Dat leek ons wel erg snel en nu weten we ook waarom, ze leken van binnen nog diep bevroren. Aangezien ik zo niet mijn verjaardag wilde vieren, ben ik naar binnengelopen en daar werd ik aangesproken door de eigenaar. Ik vertelde hem het verhaal en toen kwam zijn antwoord: De wet van Murphy is hier van toepassing en lachte een beetje. Nu was ik er helemaal klaar mee en wilde dus afrekenen. Ipv dat hij de drankjes gratis gaf of 1 liet betalen, maar helaas niets van dat. Ik vind dit spijtig want ben er nu een aantal keren geweest en eigenlijk altijd wel goed, maar zo'n reactie van de eigenaar te moeten ontvangen en dat op mijn verjaardag vond ik nogal erg jammer! Dus helaas zullen ze mij daar een tijdje niet meer zien!

Gegeten op 2 oktober 2013

Lunchlientje

Hebben hier nu een paar keer gelunched en dat was echt slecht, eerste keer een tosti van bruin casinobrood?? Kaas was helemaal in brood gesmolten dus erg kleffe hap, daarbij een bakje zo groot als een 2 euro muntstuk met rauwkost die duidelijk niet vers was. Tweede keer, 2 kroketten met wederom bruin casinobrood, dat geroosterd was om te verhullen dat het oud brood was, hierbij weer het bakje rauwkost dat helemaal slijmerig was. Nee ik ga er niet meer eten. De zaak is mooi van binnen en een leuk terras, bediening is ook goed, maar het eten, nee daar waag ik me niet meer aan.

Gegeten op 3 augustus 2013

poes81

We moesten helaas een uur wachten voordat we ons eten kregen. Het voorgerecht carpaccio leek direct uit de koelkast te komen. De parmezaanse kaas was zelfs ook al 'voorgekruld' en meegekoeld. Mijn hoofdgerecht was tortellini met oesterzwammen. Op zich erg lekker, minpuntje was de enorme hoeveelheid kaas die erop geraspt was. Ik had het idee dat de keuken de hoeveelheid gasten niet aankon. Daarnaast waren er maar 2 personeelsleden in het restaurant. Erg weinig voor een drukke zondag!

Gegeten op 21 april 2013

Katinka_Doorman

De service is perfect en de bediening ook. Jammer dst het eten zo te wensen laat. Mijn kalfsoester was van buiten overgegaard en taai en van binnen nog rauw! Ik was op een slecht stuk kauwgom aan het kauwen! Ook zat er kroepoek bij die te kort in de frituur leek te hebben gezeten en een nagerecht waarbij de overheerlijke pistacheijs de verbrande brownie niet goed kon maken. Er was verder niet veel variatie: zowel mijn vriend als ik kregen witlof en slappe kool bij ons gerecht en het was desondanks best karig voor het bedrag dat je neertelt. Mijn vriend had wel een iets geslaagde maaltijd met een heerlijke zalm (overigens was zijn kroepoek wel te eten maar niet veel beter) en frisse limoensorbet met een creme brulee die een krokant laagje miste. Al met al geen succes en niet voor herhaling vatbaar!

paul12345678910111213141516171819

erg lekker, maar de hoeveelheid is voor die flinke prijs wel érg klein. Wel aardig personeel. Dus lekker maar duur (had heilbot)

Gegeten op 9 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over SOHO Kitchen & Bar in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over SOHO Kitchen & Bar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.