SOHO Dining

• 7.4

• 7.9

duncwes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik wilde hier mijn verjaardag vieren. Aangekomen hebben we eerst ca 10-15 min wachten ben ik zelf naar de bediening gelopen om een bestelling te kunnen plaatsen. We wilden eerst buiten op het terras iets drinken alvorens daar te eten. 2 cocktails besteld en een portie garnalen bitterballen. De cocktails waren gewoon standaard en niet uitmuntend zoals ze beschreven werden. De bitterballen bleken thaise curry ballen te zijn. Dit doorgegeven aan de bediening en werd meegenomen en 3 min later kregen we de garnalen bitterballen. Dat leek ons wel erg snel en nu weten we ook waarom, ze leken van binnen nog diep bevroren. Aangezien ik zo niet mijn verjaardag wilde vieren, ben ik naar binnengelopen en daar werd ik aangesproken door de eigenaar. Ik vertelde hem het verhaal en toen kwam zijn antwoord: De wet van Murphy is hier van toepassing en lachte een beetje. Nu was ik er helemaal klaar mee en wilde dus afrekenen. Ipv dat hij de drankjes gratis gaf of 1 liet betalen, maar helaas niets van dat. Ik vind dit spijtig want ben er nu een aantal keren geweest en eigenlijk altijd wel goed, maar zo'n reactie van de eigenaar te moeten ontvangen en dat op mijn verjaardag vond ik nogal erg jammer! Dus helaas zullen ze mij daar een tijdje niet meer zien!

Gegeten op 2 oktober 2013

Lunchlientje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben hier nu een paar keer gelunched en dat was echt slecht, eerste keer een tosti van bruin casinobrood?? Kaas was helemaal in brood gesmolten dus erg kleffe hap, daarbij een bakje zo groot als een 2 euro muntstuk met rauwkost die duidelijk niet vers was. Tweede keer, 2 kroketten met wederom bruin casinobrood, dat geroosterd was om te verhullen dat het oud brood was, hierbij weer het bakje rauwkost dat helemaal slijmerig was. Nee ik ga er niet meer eten. De zaak is mooi van binnen en een leuk terras, bediening is ook goed, maar het eten, nee daar waag ik me niet meer aan.

Gegeten op 3 augustus 2013

poes81
  • Recensies in de laatste twee jaar

We moesten helaas een uur wachten voordat we ons eten kregen. Het voorgerecht carpaccio leek direct uit de koelkast te komen. De parmezaanse kaas was zelfs ook al 'voorgekruld' en meegekoeld. Mijn hoofdgerecht was tortellini met oesterzwammen. Op zich erg lekker, minpuntje was de enorme hoeveelheid kaas die erop geraspt was. Ik had het idee dat de keuken de hoeveelheid gasten niet aankon. Daarnaast waren er maar 2 personeelsleden in het restaurant. Erg weinig voor een drukke zondag!

Gegeten op 21 april 2013

Katinka_Doorman
  • Recensies in de laatste twee jaar

De service is perfect en de bediening ook. Jammer dst het eten zo te wensen laat. Mijn kalfsoester was van buiten overgegaard en taai en van binnen nog rauw! Ik was op een slecht stuk kauwgom aan het kauwen! Ook zat er kroepoek bij die te kort in de frituur leek te hebben gezeten en een nagerecht waarbij de overheerlijke pistacheijs de verbrande brownie niet goed kon maken. Er was verder niet veel variatie: zowel mijn vriend als ik kregen witlof en slappe kool bij ons gerecht en het was desondanks best karig voor het bedrag dat je neertelt. Mijn vriend had wel een iets geslaagde maaltijd met een heerlijke zalm (overigens was zijn kroepoek wel te eten maar niet veel beter) en frisse limoensorbet met een creme brulee die een krokant laagje miste. Al met al geen succes en niet voor herhaling vatbaar!

paul12345678910111213141516171819
  • Recensies in de laatste twee jaar

erg lekker, maar de hoeveelheid is voor die flinke prijs wel érg klein. Wel aardig personeel. Dus lekker maar duur (had heilbot)

Gegeten op 9 oktober 2012

mk87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eén van mijn favoriete restaurantjes in Sittard. Het eten is echt overheerlijk! Ik kies meestal voor het vier-gangen diner! En 't liefst probeer ik dan alle gerechten uit die ik nog nooit gegeten heb of waar ik niet eens van weet wat ik nou precies voorgeschoteld ga krijgen! De aankleding van de zaak is strak en ziet er top uit!

FvM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons favourite restaurant in Sittard, komen hier altijd met veel plezier en al vanaf de opening.
Hebben hierdoor het restaurant zien groeien in hun kwaliteit. Wisselen 5 keer per jaar van kaart, houdt het heel divers.
Heerlijk eten, goede bediening, prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Rianne1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al zo'n drie jaar kom ik regelmatig bij Soho. Naar mijn mening is dit het leukste restaurant op de markt van Sittard. Het is geen eetcafé en ook geen superchique tent; het zit er net een beetje tussenin.
Je hebt altijd genoeg keuze in het afwisselende menu. Het eten is van een goede kwaliteit en de bediening is goed. Als je wilt kun je er lekker uitgebreid tafelen, maar het is geen must. De prijs-kwaliteitverhouding is ook helemaal in orde.

Een superleuk restaurant op een fijne locatie!

corentin
  • Recensies in de laatste twee jaar

goed restaurant aan de Markt in Sittard. zonder te vragen werd er voor ons een tafel binnen en op het terras gereserveerd waardoor we bij aankomst de keuze hadden. de rest van de avond zette deze service zich voort, prettige bediening, goede gerechten. een leuke ervaring.

Brechje-Ralf-Veugen

• Uitstekend

Gebruik gemaakt van een Groupon bon. Uitstekende service. Het was heerlijk weer en dus een overvol terras, echter werden alle gangen prima op tijd uitgeserveerd. We zijn overtuigd om nogmaals terug te komen.

Schrijf zelf een recensie over SOHO Dining in Sittard

Schrijf hieronder je recensie over SOHO Dining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!