Lucky King & Hong

• 7.6

• 7.5

FreezeYourFrame
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was met mn vrouw hier voor het eerst. Broodjes(moksie meti, geroosterd spek, 2x kip kerrie) gehaald. Die waren heel goed. Spek was vers uit de oven, lucky me. Decor,... tja..als het eten maar goed is.

patricia21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk weer een batata ku sate eten, laat me even denken aan mij eiland Curacao, Mischien de ene die niet lekker vonden zijn niet gewend.

Gegeten op 30 november 2012

miguel3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk Antilliaans-Chinees eten. De saté galiña is heerlijk mals en de pork cutlet knapperig. De shrimp fried rice goed van smaak en de batata knapperig. Wel jammer dat ze geen creoolse gerechten verkopen. Dat niet geen mooi vijf sterren restaurant is doet me niets. Wij caribeños komen voor het eten. Als dat goed is zitten we lekker. Vijf sterren of niet...

Gegeten op 22 december 2012

naiya

• Uitstekend

Super eethuis. Lekker eten voor een redelijke prijs. Dit is geen chinees-surninaams, maar antiliaans chinees. Heerlijk om stukje Curacao tegen te komen als ik eten afhaal.

Marcel_Anthonijsz

• Goed

We gaan hier regelmatig uitgebreid lunchen met collega's, prima eten voor een prima prijs. Lekkere, goed hete sambal en verse ingrediënten. Het pand kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar wij komen niet voor de gezelligheid, romantiek of de sfeer. Gewoon lekker eten of lunchen zonder poespas.

south_beach

• Redelijk

ik haal hier regelmatig, sate met batata, dushi.........doet me denken aan curacao

Proever54469

• Matig

Wij zijn hier ook wezen eten, maar ondanks het gemiddelde lage niveau van de eetgelegenheden in Almere ontsteigt ook Lucky King de middelmoot niet. Matig eten, matige ambiance. Geen aanrader.

miller

• Matig

Na het lezen van de vele waaaanzinnig goede opmerkingen op Iens toch maar eens besloten om hier vanavond eens chinees-surinaams eten te halen. In 1 woord: 1 grote MWAH. Je kunt zonder meer stellen dat de meeste reacties hier zwaar, heel zwaar overtrokken zijn. Lucky King & Hong is niet meer maar ook niet minder dan elke andere chinees. Wel: hele grote porties voor verhoudingsgewijs heel weinig geld.De gebakken banaan smaakte naar aardappel (?!).

Schrijf zelf een recensie over Lucky King & Hong in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Lucky King & Hong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!