Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

House of Cooking

3. Topper 2014
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 17 26

mirjam86

We hebben ons laten verras, voorgerecht vegetarisch een heerlijke frisse salade van meloen met een rolletje gevuld met couscous, 2e gang een stappotje met een heerlijke stukje vis met een pesto, hoofdgerecht 2 stukjes vlees en 1stukje kip. Daarna een smakelijk dessert. Dit alles vergezeld met een heerlijke witte wijn en top bediening heeft deze avond echt afgemaakt! Aanrader!!!

Gegeten op 13 september 2014

dirk46

Na een geweldige eerste keer zijn we teruggekeerd om ons nog eens te laten verrassen bij House of Spice met een amuse, brood, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht (29,50). We konden buiten zitten en de Amuse was prima. Daarna kregen we het voorgerecht, waarbij we aan de serveerster vroegen waar het brood bleef. Brood en tapenade werd alsnog gebracht. Het voorgerecht van appeltjes met zalm, makreel en dille was niet verkeerd. De volgende gang betrof de hoofdgerechten. Hierin werden we hevig teleurgesteld. Het vegetarische gerecht van spinazie, paddenstoelen, blauwe en Parmezaanse kaas bevatte weinig smaak (aanwezigheid van blauwe kaas viel niet eens te proeven) en was weinig creatief. Het vleesgerecht bestond uit een stukje zijlende (uitstekend gegaard) en een enkele lamsrack die meer dienst deed voor de sier, want vlees zat er nauwelijks aan. De groente was oke, maar had qua smaak geen toegevoegde waarde. De aardappelen (1 p.p.) waren lekker en werd gezien de hoeveelheid meteen bijbesteld en ook snel gebracht. De serveerster deed erg haar best, maar de persoonlijke touch met uitleg van het eten en de wijnen verviel door de onderbezetting. Dit was de vorige keer uitermate goed geregeld, omdat de eigenaar die de sterke punten van de gerechten kon benadrukken. Al met al waren de hoofdgerechten te goed om terug te sturen, maar niettemin hebben we aangegeven bij de serveerster dat het vegetarisch gerecht en de lamsrack om genoemde redenen tegen vielen. Het nagerecht van vanille ijs, chocoladetaartje, geroosterde hazelnootjes en een aardbei was prima. De chocoladetaart was hoog op smaak en misschien wel de meest uitgesproken smaak binnen de drie gangen. De koffie die erbij besteld werd was echter slap en zorgde voor zelfs een domper op de laatste gang. House Of Spice kon dit keer zeker niet aan onze hoge verwachtingen voldoen, terwijl we weten dat je hier heerlijk kan eten. Uiteindelijk restte ons de vraag of ze misschien beter een dag langer dicht hadden kunnen blijven om met een betere bezetting weer voor een gehele gastronomische beleving te verzorgen. Een 6,5 voor het eten was misschien een betere weergave (gezien het voor- en nagerecht), maar een 7 is toch echt te veel van het goede.

Gegeten op 8 augustus 2014

Swoester

Bij binnenkomst werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Een Prosecco leek ons wel wat maar dat was er helaas niet. We namen een glaasje rood. Je kunt kiezen voor vis, vlees of vegetarisch. We kozen voor een vegetarisch viergangenmenu mét wijnarrangement. Ons glas was ondertussen leeg en de serveerster vroeg of we nog wat wilden drinken. Eh, ja... We hadden toch voor het wijnarrangement gekozen? Kan gebeuren. Verder heerlijk gegeten, amuses ook verukkelijk, wijn viel wat tegen. Leuke zaak, disgenote merkte nog op dat er zelfs (gratis) 'damesspulletjes' in het toilet lagen voor het geval dat nodig mocht zijn. Superklantvriendelijk natuurlijk. Vriendelijke gastheer/kok en de serveerster was ook heel leuk. Klein nadeeltje: De kleren kunnen meteen in de was, de afzuiging is niet best. Verder zeker een aanrader!

Gegeten op 15 augustus 2014

JeroenvdB

Leuk klein restaurant met een frisse uitstraling, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
De kaart bestaat uit redelijk originele gerechten, maar bij het eten blijkt dat de kruiding niet altijd zo gedurfd/uitgesproken is als je zou verwachten bij het lezen van de recepten.
Het was erg druk op de avond dat wij hier waren en ik had het gevoel dat dat de kwaliteit van het eten wat terug hield, ik ga hier graag nog een keer eten op een iets rustigere avond.
Prijs/kwaliteit verhouding trouwens uitstekend.

Gegeten op 16 januari 2014

jacques11

menu met amuse en hoofdgerecht gegeten voor 21 euro. Elke euro meer dan waard. Lekker stukje vis op een verrassende couscous. Voldoende verse en goed klaargemaakte bijgerechten, waaronder gebakken aardappels in de schil en een prima schaal met roerbakgroenten.

Gegeten op 10 oktober 2013

Highfive

Super gegeten hier. Leuk concept en de gastheer zorgt voor een relaxte, goede sfeer met veel humor. Wijn-spijs combinaties waren top!

robbertwinters

Hier heerlijk gegeten met vijf personen. Alle 5 een verrassingsmenu genomen met vlees als hoofdgerecht. Voor-, hoofd-, en nagerecht waren perfect gebalanceerd qua smaak. De gastheer beschikt over goede kennis van spijs en bijpassende wijnen. Het is niet dat hij alleen aan tafel komt om te vragen of alles naar wens is, maar praat gezellig met de mensen aan tafel!

Het interieur is knus, huiselijk en gezellig. Wanneer je binnen komt, voel je je direct thuis en op je gemak. Je kunt de kok ook zien koken, wat erg leuk is.

Verder zeker een aanrader om dit restaurant eens te bezoeken. Compliment voor kok en gastheer!

Gegeten op 2 oktober 2013

cynthia

Een gezellig klein tentje met een vriendelijke ontvangst door de gastheer. Wij hadden het 3-gangenmenu voor 30 euro incl. amuse en brood. Ik vond dit een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding (of ben ik teveel de Amsterdamse prijzen gewend?) Het hoofdgerecht 2 soorten vis was echt fantastisch. Ook de andere gerechten waren lekker en met veel zorg bereid. Er werd erg goed rekening gehouden met dieetwensen en dan voel je je als gast erg welkom. Dus mocht ik nog eens in Groningen zijn, dan zou ik er weer een keertje willen eten.

Gegeten op 7 september 2013

louisa28

Gezellig en relatief klein restaurant. Enorm sympathieke gastheer! Warm ontvangen. Smakelijke amuse. We namen allen een verrassingsmenu, met keuze tussen vegetarisch, vlees en vis. Ik gaf aan voor zowel voor- als hoofdgerecht vegetarisch te willen. Ik kreeg echter het visvoorgerecht (mosselen en garnalen, erg vers). Gelukkig smaakte dat heerlijk. Ook het hoofdgerecht was heerlijk. Het dessert smaakte goed. Tip voor de bediening: leg uit wat de gerechten zijn als ze worden geserveerd. Dit vind ik -zeker bij een verrassingsmenu- een ''must''!

Gegeten op 7 september 2013

Rpeters

Wat een top zaak ! Ik heb hier erg genoten , heerlijk groentensoep om te beginnen , daarna vis v/d dag met heerlijk zomers groenten , toe een heerlijk chocolade mousse met verse fruit , heel leuk bediening , meer dan prima wijnen en dit alles voor een zeer schappelijk prijs ,SUPER , ik kom snel weer terug

Schrijf zelf een recensie over House of Cooking in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over House of Cooking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.