De Grachthof

• 6.4

• 8.0

stiksels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uiterlijk bedriegt. Mooi restaurant en heerlijk terras, maar service was erg slecht. Lang wachten, zelf om de kaart moeten vragen en naar binnen moeten lopen of je mag bestellen... Broodjes waren goed, en de pannekoeken vullen ook goed. Echter oosterse hapjes terug moeten sturen omdat ze koud waren. Vervolgens zijn ze opnieuw de frituur in gegooid, en weer geserveerd, en koude hapjes waar hapje uit was niet vervangen. Maar wel betalen voor 12 stuks... In mijn optiek serveer je een nieuw portie. Genoeg leuke restaurants te vinden in Giethoorn, dus als je de keuze hebt, ga lekker ergens anders heen.

mp230710
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zomerse dag met vijf personen geluncht. Duurde erg lang voordat de bediening bij ons kwam. Degene die onze tafel moest bedienen wisselde en was er niet vaak. De warme broodjes smaakte goed. Warme pittige kip was goed gekruid. Prachtige ambiance zo aan het water bij zo'n mooi pand. Het was allemaal voldoende maar door deze manier van bedienen voel je je toch wat minder welkom.

Gegeten op 1 maart 2014

Harry-d-B
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede kerstbrunch genoten. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukte een goede organisatie zodat (te) lang wachttijden werden voorkomen.
Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 26 december 2013

MenW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alles kan altijd beter, maar wij hebben prima gelunched op het terras van De Grachthof. Adequate bediening en vriendelijke prijzen. Wonend in de Randstad maken we het soms helaas (!) wel anders mee...

Gegeten op 1 oktober 2013

edII
  • Recensies in de laatste twee jaar

onvriendelijke bediening, lang wachten, vertgeten de opgenomen drankjes te brengen, eten niet gaar en zeer weining, andere mensen zaten te wachten en zijn na niet komen bediening maar opgestapt. Het dessert laten zitten en ergens anders nog maar een dessert gehaald. Bediening was zeer zeer onvriendelijk en met erg veel. Zelfs de tafel schoonmaken en de asbak van de vorige klanten legen was te veel voor deze meisjes en jongetjes.

Gegeten op 18 augustus 2013

Carolakd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is altijd jammer als een restaurant het van zijn omgeving en decoratie moet hebben helaas zijn dit wel de sterke kanten van de grachtenhof. We aten hier op een zomerse dag en moesten lang op bediening wachten. Net toen we wouden opstaan kwam er een meisje. Toch maar besteld. Dat leverde om te beginnen een discussie op. Ik wou namelijk mijn varkenshaas graag met de vermelde kaassaus apart maar wel met de chorizo erin. Het meisje wist mij te vertellen dat dit niet ging. Chorizo was tenslotte kaas...... Gelukkig viel het eten ons nog mee al stonden de porties in geen verhouding tot de prijs en was het oké maar zeker niet uitzonderlijk. Uit gegeten kregen we te horen dat pinnen kon maar alleen as we binnen in de rij van andere gasten gingen staan die dat ook wouden. Waren we dan toch in een snackbar? Voor ons was dit duidelijk de laatste keer en misschien moet de grachtenhof zich eens gaan afvragen welk segment ze willen bedienen.

PilotWob
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met vier personen geluncht. De helft van de groep was tevreden, de andere helft niet. Dat kwam onder andere door een zeer vette pannenkoek ("tja meneer, zo maken wij hem gewoon") en een vrij droog broodje geitenkaas. Verder best een leuke lunchkaart, dus eigenlijk erg jammer dat deze gerechten wat tegenvielen.
De Grachtenhof is een prachtige locatie midden in Giethoorn. Er is aandacht besteed aan de inrichting en het terras en dat is te zien.

Gegeten op 1 april 2013

wiebe1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een van de warmste zomerdagen het zomermenu gegeten; salade met zalm vooraf, een flinke biefstuk als hoofdgerecht en ijs met bosvruchten na. De eenvoudige salade was prima. Een heerlijke biefstuk, lekker sappig en groot. Het dessert niet heel bijzonder maar best ok. Kortom lekker gegeten voor een schappelijke prijs (29 euro). Ik begrijp de eerdere reviews dan ook echt niet, maar misschien is er de afgelopen 2 jaar veel veranderd. Modern aangekleed terras, lekker in de ondergaande zon gezeten.

Gegeten op 17 augustus 2012

MR75

• Redelijk

Met Hemelvaart hier even gezeten voor een koffie met iets lekkers. Druk restaurant, snel aanwezige bediening, die daarna iedere keer vergat dat wij er zaten. Uiteindelijk werden we wel geholpen, maar niet erg vriendelijk. De wafel met warme kersen was er wel snel, maar was niet lekker. Taai en leek opgewarmd in de magnetron. Wij gaan hier niet meer terug!

rondeloos

• Goed

Hier op zondag 5 september geluncht. Prettig simpel restaurant met een supersnelle bediening.
Eten is voor een toeristenplaats goed en redelijk van prijs. Broodjes zijn smaakvol en goed verzorgd. Ook de pannenkoek was goed gebakken en dik belegd met kaas en spek.

Schrijf zelf een recensie over De Grachthof in Giethoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Grachthof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!