a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0521 361 270

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

christine26

Via online reservering

Mooie locatie! Voorgerecht was heerijk, hoofdgerecht mooi opgemaakt maar wat flauw terwijl de puree (was het dat?) onder de varkenshaas heel zout was. Toetje verrukkelijk en op ons verzoek pas na korte pauze gebracht.

Gegeten op 27 augustus 2015

keess_56

Via online reservering

Prima en gezellige locatie, waar de bediening door jongeren optimaal is. Het door ons bestelde eten was zeer goed bereid!

Gegeten op 25 augustus 2015

zorg04

Via online reservering

Her eten was super..... door maagverkleining niet veel kunnen eten maar wat ik proefde smaakte voortreffelijk..........bediening was goed........en de sfeer is huiselijk vonden het super daar

Gegeten op 16 augustus 2015

c.kosse

Via online reservering

Terwijl wij hadden geboekt bij De Grachtenhof wisten wij niet wat we mochten verwachten! Alles was werkelijk ver boven onze verwachtings patroon. Een woord Subliem!

Gegeten op 5 augustus 2015

BLatev

Via online reservering

De keuze was enigszins beperkt vanuit het 3-gangen keuzemenu (AH Restaurantweken), maar dat vonden wij niet erg. Hetgeen we gegeten hebben was erg lekker en de bediening was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 augustus 2015

suusjeingrun

Via online reservering

Het eten was heerlijk, goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service, vriendelijke bediening. Ik ga hier zeker vaker eten.

Gegeten op 1 augustus 2015

HillieB

Een en al lof voor de Grachthof! Heb er vaker gegeten, zowel lunch als diner (of een bootje gehuurd) en het is er altijd top! Prachtig modern terras aan het water, dat er altijd gezellig en perfect uitziet. Net als het interieur overigens. Wat betreft het eten is er altijd veel keus, voor ieder wat wils. De kaart wisselt ook zo af en toe heb ik gemerkt, wat leuk is zodat je elke keer weer wat nieuws kan proberen. Prijs kwaliteit is uitstekend! De lunch smaakte weer heerlijk en was er lekker snel. Dat kwam goed uit want ik had honger! ;) Bediening is altijd zeer vriendelijk en snel. Zo ook deze keer. Net als de jongens die de boten verhuren. Ook altijd enthousiast en zeer attent. Dit bedrijf is echt een aanrader voor een lekker hapje eten of een gezellig dagje uit!

Gegeten op 18 juli 2015

Admiraal02

Heerlijk genoten van deze supermooie locatie, buiten op het zonnige terras na een heerlijke middag varen in het mooie Giethoorn. Er staan verschillende tapas menu's op de diner kaart en mijn zoon kreeg alsnog de varkenshaas saté van de lunchkaart welke eigenlijk niet meer geserveerd werd (het was na 17.00 uur), zeer netjes. Mijn vrouw en ik hadden de grote tapas schotel, smakelijk maar meer ook niet. Geen specialiteit van het huis? Deze schotel bestond uit o.a. toast met tapenade, kip drumsticks, gamba's al ajillo, patatas bravas, gehaktballetjes in tomatensaus en nog wat hapjes/sausjes. De varkenshaas saté was daarentegen heerlijk. Heerlijke rosé erbij gedronken en zeer nette en attente bediening. Deze ervaring maakte de dag compleet...

Gegeten op 22 juli 2015

wim204

Via online reservering

prima menu met zorg bereid en geserveerd, wijn is(te) duur in verhouding met de menu-prijs.Maar ondanks dat toch een aanrader

Gegeten op 25 juli 2015

vincent137

Het avondmaal wat we daar hebben gegeten was heerlijk ook de bediening was zeer goed en vriendelijk! De binnenkant van het restaurant en het terras zien er zeer luxe uit, kortom zeker een aanrader om daar een dagje door te brengen

Gegeten op 20 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over De Grachthof in Giethoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Grachthof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.