a TripAdvisor company

foto's van Taste! in Tilburg - 1 foto's van Taste! in Tilburg - 2 foto's van Taste! in Tilburg - 3 foto's van Taste! in Tilburg - 4 foto's van Taste! in Tilburg - 5 foto's van Taste! in Tilburg - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 013 535 32 96

mbemelman

Restaurant onder mercure hotel, mooie ambiance met open keuken. Alleen jammer dat de kok regelmatig over zijn kale hoofd wrijft om dan weer met t eten aan de slag te gaan. Trage start, redelijk lang wachten op de eerste gang, hierna wel vlotte doorgang. Sommelier weet er wel wat van, serveert aparte smakelijke wijnen. Combinatie op papier met de gerechten ook goed masr als je t daadwerkelijk proeft dan klopt t niet altijd. Gerechten mooi gepresenteerd, smaak initieel fraai masr vlakt dan snel af. Bisque waterig, Lammetje wat aan de taaie kant. Kaas plankje stond al even, her en der ingedroogd. Bediening erg vriendelijk maar her en der wel wat knullig
Wat verbetering is wel wenselijk

Gegeten op 25 april 2015

Koolen

Via online reservering

Hele fijne sfeer en correcte persoonlijke service die je lekker op je gemak doet voelen.Het eten is van een hoge kwaliteit en ziet er verzorgd uit en is prima op smaak.
De wijnadiezen en uitleg zijn zeer goed en passen perfect bij het eten.

Gegeten op 21 maart 2015

Steffie013

Taste! blijft verrassen met prachtige smaakcombinaties en presentaties. Het eten is hier altijd voortreffelijk. Bediening kan soms wat beter: het duurde erg lang voordat we onze wijn kregen, omdat deze nog niet gekoeld was, terwijl hij op de wijnkaart staat. Ook wist de bediening een paar keer niet precies welke ingrediënten op ons bordje lagen. Mijn ervaring is dat het met de restaurantweek (twee maal gedaan) wat minder is dan 'normaal'. Qua eten zeker niet, maar wel qua bediening

Gegeten op 7 maart 2015

dorien26

Via online reservering

Heerlijk gegeten! De bediening was heel erg goed. Alles wordt precies uitgelegd wat je op je bord hebt. Het hoofdgerecht wat wij gekozen hadden bleek toch niet helemaal naar onze smaak te zijn. Maar dit is ook goed doorgegeven aan de kok zodat er iets mee gedaan kan worden.
Maar als nog heerlijk gegeten!

Gegeten op 7 februari 2015

Klaverblij

Wat zijn we aangenaam verrast door dit restaurant. Klein opgezet, open keuken, vriendelijke en deskundige bediening, de kosten voor het parkeren (parkeergarage Mercure Hotel) worden door het restaurant betaald én we beleefden culinaire verwennerij. De menukaart is beperkt, maar met voldoende interessante gerechten. We kozen vier gangen en werden meteen 'als extraatje' getrakteerd op drie heerlijke amuses. Mooi gepresenteerd en stuk voor stuk smaaksensaties. Daarna heerlijk vers desembrood, waarna we avondvullend genoten van delicate gerechtjes, met steeds een zoetje, een zuurtje, iets kouds, iets warms, iets zachts, iets knapperigs. Heerlijk visje, intense bouillon, tongstrelende chocolade en ná het diner ook nog 4 friandises. We gingen voldaan en gelukkig naar huis.

Gegeten op 10 januari 2015

ad_wijgerde

Gegeten op 29 oktober 2014

patty20

Altijd een warm ontvangst, heerlijk eten en aandacht voor de gast.
Mocht je dieetwensen hebben, hebben ze hier altijd een passende oplossing voor.

Decor is eigenlijk een 7,5. Restaurant heeft helaas geen ramen.

Gegeten op 22 maart 2014

Maurice_Tilburg

Gegeten op 24 juli 2014

Hotello_Es

Wat hebben wij heerlijk genoten vanavond bij Taste! We hebben gekozen voor het 4-gangen all-in inclusief een bubbel aperitief 3 lekkere wijntjes en een mooie dessertwijn ter afsluiting. Uiteraard een koffie met lekkere friandises. De sommelier heeft onze avond echt afgemaakt, hij heeft uitstekend aangevoeld dat wij wel open stonden voor het uitgebreide verhaal achter de wijnen. Complimenten voor Kees! Je ziet dan wel niets van buiten maar vanaf onze tafel hadden wij mooi zich direct in de keuken!

Gegeten op 5 april 2014

Questa

Via de Ticketveiling hier genoten van een 4 gangendiner, voor ons een onbekend restaurant en zo vlak bij huis! Een prettige ontvangst en prima niet te formele bediening, we werden als "normaal" betalende gasten behandeld met amuses, zelfs per abuis 2x vonden wij niet erg, verder is het een heel leuk concept en een leuke kaart, op het hoofdgerecht na ( kalf ) waren alle borden schilderijtjes en alles even smaakvol, en ook de echte verse jus was erg lekker, bedankt voor deze prettige kennismaking en tot ziens!

Gegeten op 16 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Taste! in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Taste!. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.