Café Eisseshof

• 7.9

• 7.7

mph
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Hoogeland, de gordel van smaragd, je zou het niet denken, maar het is echt waar. Bij Eisseshof, een authentiek dorpscafé, kan je fantastisch Indonesisch eten. De rijsttafel is zoals op de kaart staat: een culinaire reis. Bovendien is Niehove een prachtig dorpje, een bezoek meer dan waard. Eisseshof: ga het zelf ervaren!

Gegeten op 8 augustus 2013

Arnesto
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Hoogeland, en ook Niehove heeft mij 'gepakt' .Zeker door dit prachtige kleine autenthieke café met zijn fantastische Indonesische eten en zijn sfeer en zeer prettige achtergrondmuziek is een aanrader voor iedereen!

Gegeten op 1 juni 2013

edmack
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was ons al vaker verteld, in Niehove kan je in het prachtige, authentieke dorpscafé even authentiek Indonesisch eten. We namen de proef op de som en inderdaad: het klopte allemaal. Dat van het leuke café (waar de tijd een tijdje stil is blijven staan), dat van het dorpse (Eisseshof is kennelijk tevens dorpshuis, gelet op het zwaar versterkte bandje dat later op de avond boven ons hoofd begon te spelen) en dat van het eten. De kaart is zeer beperkt maar voorziet wel in een rijsttafel, en dat werd het dus. Alle kommetjes ( en dat waren er zoals het hoort heel wat) werden vriendelijk maar zonder plichtplegingen op tafel gezet, en de inhoud door ons met veel smaak genoten. Authentiek Indisch, inderdaad, pittig maar niet té. Genieten van elkaar werd naarmate de avond vorderde echter steeds lastiger - het geroezemoes zwol aan tot schreeuw-niveau. Tja, het blijft een café... Het slotakkoord, de koffie met spekkoek en bonbons, was helaas vals. Uit de indrukwekkende machine kwam absoluut niet indrukwekkende cappuccino en espresso. Dat moet toch beter kunnen!

Gegeten op 20 april 2013

kbosker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb een indische maaltijd genuttigd tijdens een werklunch vanmiddag met een aantal collega's in Cafe Eisseshof. De bediening was prima en het eten echt indisch. Leuke huiskamersfeer en heerlijk eten (rendang, boontjes, nasi , eieren). Echt een aanrader.

Gegeten op 21 november 2012

Evka
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier gegeten met 3 volwassenen en 2 kleine kinderen. De nostalgische sfeer van het pand is al aangenaam binnenkomen, het eten was goed evenals de bediening. Er werd goed voor de kinderen gezorgd, de loempia's als voorgebracht zijn heerlijk, evenals de rijsttafel met vleesgerechten.

Gegeten op 10 november 2012

eric14

• Uitstekend

heerlijk gegeten , fijne smaken en kwaliteitsprodukten in een mooie omgeving en zeer vriendelijke bediening , hier komen we zeker weer !

Dick2

• Uitstekend

Een prachtig klein dorp op het Groningse platteland, met uitzicht op de oude kerk eet je hier in de gezellige dorpskroeg waar nog veel herinnert aan de geschiedenis van dorp en café. Voortreffelijke Indische gerechten (niet Chinees!) van een beperkte kaart, erg vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer. Zeer redelijk geprijsd. Een aanrader!

CORenATIE

• Uitstekend

We hebben hier nu twee keer gegeten met vrienden we zijn nog steeds erg enthousiast. Het eten is heerlijk, de sfeer en de bediening prima. We komen beslist weer terug.

ljdegroot

• Uitstekend

recentelijk gegeten met vrienden na een bezoekje aan het fraaie realisten museum Mohlman in Appingedam .
de Eisseshof ligt op een een prachtig plekje aan hoger gelegen plein om de oude kerk in een klein idyllisch dorpje in Groningen, waar je zeker geen Indonesich restaurant verwacht. na afloop is ons oordeel lovend : de rijsttafel was mooi uitgebalanceerd met alle klassieke gerechten en een verrukkelijke sateh met een vleugje sereh in de saus. Ook de sambel boontjes was zoals mijn moeder die maakte.
Klein minpuntje : de rijst koelde snel af : een extra comfoor kan dit oplossen.
Kortom tempo doeloe in deze gehaaste maatschappij; wij komen terug

marca

• Uitstekend

Wat een mooie en gezellige plek om heerlijk indonesisch te eten. Bovendien word je ook nog eens supervriendelijk bediend en verzorgd. Voelt alsof je gezellig bij vrienden gaat eten. Erg leuk en lekker dus! Ook kindvriendelijk.

Schrijf zelf een recensie over Café Eisseshof in Niehove

Schrijf hieronder je recensie over Café Eisseshof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!