a TripAdvisor company

foto's van Beulings in Amsterdam - 1 foto's van Beulings in Amsterdam - 2 foto's van Beulings in Amsterdam - 3 foto's van Beulings in Amsterdam - 4 foto's van Beulings in Amsterdam - 5 foto's van Beulings in Amsterdam - 6 foto's van Beulings in Amsterdam - 7 foto's van Beulings in Amsterdam - 8 foto's van Beulings in Amsterdam - 9 foto's van Beulings in Amsterdam - 10 foto's van Beulings in Amsterdam - 11 foto's van Beulings in Amsterdam - 12

Beulings

2. Frans-modern
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

bill moons

Weer een geweldige avond gehad ! De formule is origineel: 4, 5 of 6 kleine voorgerechten, en dan het hoofd. De voorgerechten waren alle prima samengesteld en verrassend van smaak, ze worden ook nog deskundig toegelicht. Als hoofd kregen we longhaas, iets wat ik nooit eet, maar wat een kwaliteit ! Verder een originele wijnkaart. Als je er 3 uur zit kost het wel het e.e.a., maar dat is het zeker waard. Het interieur is neutraal - niet spectaculair, dat zou alleen maar afleiden. De bediening is top.

Gegeten op 16 april 2015

EdwardR

Om de gerechten met name te noemen is tè moeilijk. Een gerechtje is ons bijgebleven. Zalmeitjes in een cupje van gestold varkensbloed. Zaaaalig , even iets overwinnen, maar de moeite waard. Alles maar dan ook alles was van grote zeer exclusieve klasse.De bediening (zowel de jonge dame/meisje als de vrouw van de eigenaar) was voortreffelijk. Zij wisten alles met naam en toenaam te benoemen, paste de wijnen met uitgebreide uitleg aan bij het voorgeschotelde. Kortom een TOPPER ! De kleding en het schoeisel van de twee dames zou iets meer moeten passen bij de perfecte zaak (meer eenheid en uitstraling) de stoelen komen voor onmiddellijke vervanging in aanmerking . Aan het eind van de avond ná het grandioze dessert en de koffie , voelt men dat je op een niet luxe stoel hebt gezeten, maar op ' houten/plastic mormel . Qua diner : bijna PERFEKT. Wat een kunstenaar(s) daar in die open keuken. Wij gaan zeker nog eens terug. De eindafrekening was niet laag maar het was het zeker waard, in overeenstemming met het gebodene.
Advies DOEN !

Gegeten op 25 februari 2015

Jacob

Heerlijk, heerlijk, heerlijk. We zijn al een paar keer hier geweest en het is steeds weer top. Het wijnarrangement was origineel en paste perfect. Geweldige gerechten vanuit een fixed menu, heerlijke amuses vooraf en tussendoor en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

JG2011

Dineren bij Beulings is werkelijk een feest.
Het restaurant is klein, maar praktisch en comfortabel ingericht. Door de open keuken waar de koks druk in de weer zijn en het avondvullende verrassingsmenu, wat alle gasten voorgeschoteld krijgen, wordt je een aangenaam ontspannen sfeer ingezogen vol verwachting van wat de volgende gang brengen zal.
De gerechtjes zijn stuk voor stuk orgineel en van hoog niveau, met enkele uitschieters naar boven. Persoonlijk hoogtepunt was de gerookte paling met ganzenlever en komkommer. De begeleidende wijnen kunnen iets meer uitgebalanceerd worden en sloten niet altijd helemaal aan bij de gerechten, maar dat is eigenlijk nauwelijks een minpunt.
We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek!

Gegeten op 25 februari 2015

Oscarr

Op zaterdagavond met mijn vrouw bij Beulings gegeten. Wat een heerlijke belevenis! Na een hartelijk ontvangst hebben we genoten van een glas prosecco en kwam een aantal amuses op tafel waaronder mossel met knolselderij en een chipje van mossel en een zuurkoolsoepje met zure zult. Daarna werden we verwend met vijf zeer smakelijke gerechtjes die werden begeleid door wijnen die hier feilloos bij pasten en van een deskundige toelichting werden voorzien. Over de tweede gang, een terrine van eendenlever, paling en granny smith, hebben we het nog steeds.
Mooi aan Beulings is de open keuken en het feit dat de chef en zijn collega's regelmatig zelf hun kunstwerkjes uitserveren. Na het diner was er koffie met heerlijke huisgemaakte friandises. Wij hebben een geweldige avond gehad!

Gegeten op 21 februari 2015

GreetK

Gegeten op 19 februari 2015

art020

Een heerlijke avond op topniveau gedineerd bij Beulings. In tegenstelling tot eerdere ervaringen was er nu sprake van een 7 gangen verrassingsmenu. Gasten kunnen aangeven als ze genoeg hebben gehad.

Dat is een beetje een lastige optie, en op zich vind ik het prettiger om vooraf aan te kunnen geven hoeveel gangen ik wil consumeren. Eenmaal op de rollende trein van het zeer soepel opererende team, op stoom geraakt door een aantal uitstekende amuses, was aan de rem trekken absoluut geen optie meer.

Elke gang leverde namelijk opnieuw een spannend culinair vergezicht en dito wijnen. De totale reis van ruim 4 uur was dan ook voorbij voor we er erg in hadden. Erg genoten! En Beulings staat voor ons op dat hele korte lijstje waar je hele goede vrienden zou heen sturen als ze in zijn voor een voor een avondje culinair topvermaak.

Gegeten op 31 januari 2015

MerelV

Ik moet van Iens 120 tekens gebruiken voor een degelijke onderbouwing, maar het hele 5-gangen menu bij Beulings is een feest. Met als hoogtepunt een kleine lasagna van eendenlever, paling en ragdun gesneden komkommer - als ik het goed heb onthouden. Trek er de hele avond voor uit!

Gegeten op 25 januari 2015

Brady_

Hartstikke goed ontvangen bij restaurant Beulings. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu et voilla we hebben heerlijk gegeten. Professioneel personeel die ons goed en leuk geholpen hebben.

Gegeten op 23 december 2014

gstrobl

Op aanraden van een Amsterdam-kenners een avond Beulings geboekt met hoge verwachtingen. En die werden meer dan waargemaakt. Alles maar dan ook echt alles tot in de puntjes gewoon goed! Van de heerlijke amuses ( huisgemaakte salami, soepje van zuurkool, geweldig! ) tot en met het bordje zoetigheden bij de thee En de bediening uitstekend, zowel eigenaresse als de andere dame. Scherp, vriendelijk en professioneel. Leuke uitleg over het wijnarrangement. Even het glas bijschenken zodat beide gasten gelijk opgaan met de wijn, top, dan heb je het gewoon begrepen ( achteraf gezien wat weinig tip gegeven, volgende keer krijgen jullie dubbel...). Styling van het restaurant was helemaal onze smaak maar kan wellicht voor anderen te basic zijn. Het kleine restaurant was op één tafel na vol maar toch een comfortabele sfeer, en voldoende ruimte om te converseren zonder dat de buren alles horen, is weleens anders in Amsterdam.
Leuk dat de keukenbrigade zelf de gerechten uitserveert met uitleg. Wel met enige schroom leek het, mag best wat uitbundiger als je dit soort topgerechten neerzet! Wij hadden 5 gangen en kregen o.a. een coquille, een klein wildgerecht, anjou duif en een mooi stukje rogvleugel op de graat precies goed gegaard. Daarna eenmaal dessert en eenmaal ( een niet heel bijzondere ) kaasplank. Bij de thee een bordje zoet, huisgemaakt en ook weer erg lekker. Zonder erom te vragen nog wat extra heet water voor een tweede kop. Dan voel je je een gast en geen pinapparaat! Rekening was 218 euro voor 5 gangen met wijnarrangement. Zeer schappelijk gezien de gerechten, de service en locatie in hartje Amsterdam.

Gegeten op 14 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.