Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beulings in Amsterdam - 1

2. Frans-modern
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

MerelV

Ik moet van Iens 120 tekens gebruiken voor een degelijke onderbouwing, maar het hele 5-gangen menu bij Beulings is een feest. Met als hoogtepunt een kleine lasagna van eendenlever, paling en ragdun gesneden komkommer - als ik het goed heb onthouden. Trek er de hele avond voor uit!

Gegeten op 25 januari 2015

Brady_

Hartstikke goed ontvangen bij restaurant Beulings. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu et voilla we hebben heerlijk gegeten. Professioneel personeel die ons goed en leuk geholpen hebben.

Gegeten op 23 december 2014

gstrobl

Op aanraden van een Amsterdam-kenners een avond Beulings geboekt met hoge verwachtingen. En die werden meer dan waargemaakt. Alles maar dan ook echt alles tot in de puntjes gewoon goed! Van de heerlijke amuses ( huisgemaakte salami, soepje van zuurkool, geweldig! ) tot en met het bordje zoetigheden bij de thee En de bediening uitstekend, zowel eigenaresse als de andere dame. Scherp, vriendelijk en professioneel. Leuke uitleg over het wijnarrangement. Even het glas bijschenken zodat beide gasten gelijk opgaan met de wijn, top, dan heb je het gewoon begrepen ( achteraf gezien wat weinig tip gegeven, volgende keer krijgen jullie dubbel...). Styling van het restaurant was helemaal onze smaak maar kan wellicht voor anderen te basic zijn. Het kleine restaurant was op één tafel na vol maar toch een comfortabele sfeer, en voldoende ruimte om te converseren zonder dat de buren alles horen, is weleens anders in Amsterdam.
Leuk dat de keukenbrigade zelf de gerechten uitserveert met uitleg. Wel met enige schroom leek het, mag best wat uitbundiger als je dit soort topgerechten neerzet! Wij hadden 5 gangen en kregen o.a. een coquille, een klein wildgerecht, anjou duif en een mooi stukje rogvleugel op de graat precies goed gegaard. Daarna eenmaal dessert en eenmaal ( een niet heel bijzondere ) kaasplank. Bij de thee een bordje zoet, huisgemaakt en ook weer erg lekker. Zonder erom te vragen nog wat extra heet water voor een tweede kop. Dan voel je je een gast en geen pinapparaat! Rekening was 218 euro voor 5 gangen met wijnarrangement. Zeer schappelijk gezien de gerechten, de service en locatie in hartje Amsterdam.

Gegeten op 14 januari 2015

Erikder

Wederom een heerlijke eetervaring bij Beulings. Er is een chefs tasting menu van 5, 6 of 7 gangen met of zonder wijnarrangement. Wij zijn voor het 6 gangen menu gegaan. Elk gerecht was bijzonder van smaak en opmaak. Een aantal visgerechten gevolgd door een aantal vleesgrechten. Allemaal even heerlijk met een aantal bijzonder bereidingswijzen. De bediening is kundig, attent maar niet oprdringerig aanwezig.

Als we naar het eten alleen kijken wordt hier op een niveau gekookt dat we ook bij sterrenrestaurants zijn. Kortom een absolute aanrader!

Gegeten op 1 november 2014

patricia62

Dit was echt het paradijs. Allereerst: wat een leuke lieve kundige mensen werken hier. Ontvangst was leuk, ookal waten wij door omstandigheden veel te laat. "Wij gaan voor jullie het menu koken." Dat klonk al zo symphatiek. Dat menu werd vooraf gegaan aan meerdere betoverend lekkere amuses. En de gangen zelf... Die waren gewoon te gek lekker! O ja en het servies en de opmaak van het eten maakten het helemaal af. (Ik ben fotograaf en dacht bij zo'n beetje alles: whaaa mag ik dit fotograferen, zo mooi) Echt een droomavond gehad!

Gegeten op 19 november 2014

hansmw

Positief
• Gastvrije ontvangst en leuke bediening.
• Gezellige, bijna huiselijke sfeer
• Heerlijke, spontaan gepresenteerde amuses direct na binnenkomst
• We kozen voor het chefs-menu
• Prachtige, gebalanceerde gerechten. Perfect op smaak en heel mooi gepresenteerd. Heel goed dat de keukenbrigade ook zelf aan tafel verschijnt en gerechten toelicht.
• Mooie, passende wijnen
• Heerlijke friandises bij de koffie. Ook dit allemaal uit eigen keuken
• In totaliteit een goede prijs/prestatieverhouding

Er zijn ook een paar verbeterpunten
• 14 euro op de rekening voor gekoeld kraanwater past naar ons idee niet in de stijl van dit restaurant.
• Op IENS staat als menuprijs 37,50 euro. Dat lijkt geen correcte weergave

Gegeten op 9 november 2014

bakoproever

Beulings is een prachtig, zaak, de wijnen, zijn van top kwaliteit en zo was het eten, met vakkundiheid gemaakt dat proef je ook, goede service, aandacht voor details

Gegeten op 7 november 2014

lechef033

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij Beulings.
En net als een jaar geleden was het weer een hele ervaring! Weer voor het chefs menu gekozen met wijn, door de koks werdt het ene na de andere amuse naar tafel gebracht , een goed begin, toen net voor het voorgerecht 3 soorten brood die je bij het voor gerecht kon op eten, met die mooie portionering werden de gerechten in een prettig tempo geserveert , het eerste was een beef tartaar met paprika, mijn favoriet was rog vleugel met pompoen en sinas appel, alle gerechten waren iedere keer weer een leuke verassing en goed op smaak, de kazen waren ook weer een feestje met broich en noten brood! het dessert bestond uit 2 kleine gerechten, 2 verschildende farianten op de cheese cake met blauwe bes, de koffie kan je ook niet laten bij beulings want je krijgt er 6 schattige zoete hapjes er bij je je niet kan laten liggen, al met al een gezellige en leuke ervaring, zeker waardt om uit te proberen!!!

Gegeten op 2 november 2014

Proever71488

Fantastisch! Samen met mijn vrouw voor onze trouwdag uitgebreid gegeten bij Beulings, vijf gangen. Vooral de gnocchi met lagustine was zalig. Mooi wijn arrangement erbij, goed uitgelegd door de gastvrouw. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen hier binnenkort terug met een aantal vrienden.

Gegeten op 27 september 2014

ron96

Op zoek naar een Italiaans restaurant in Amsterdam, kwamen we via IENS, vanwege de prima waardering (8,9) terecht bij Beulings. Verwacht echter niets Italiaans in dit restaurant. Na een aantal amuses kwam het eerste van de vijf gangen. Over deze en de volgende drie kunnen we kort zijn: weinig echte smaak, veelal wat laffe zachte / sompige gerechten zonder enige 'bite'. De uitzondering betrof het minuscule stukje eendenborst dat zo taai was dat het werkelijk niet weg te krijgen was. Kaasplankje (uitsluitend Franse kazen) en dessert waren wel lekker.
was. Misschien had de chef niet zijn dag, want wij vonden het vooral op culinair gebied een grote teleurstelling.

Gegeten op 21 september 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Ron, we vinden het jammer dat u tijdens de avond niet open bent geweest. Ons complimenten geven en handen schudden bij vertrek, zeggen dat u zeker terugkomt en dan achteraf dit lezen op een openbare site?! We waren op z'n minst gezegd verbaasd. We vinden kritiek niet erg, maar houden ervan als mensen het lef hebben dat rechtstreeks te zeggen, dan hebben wij ook nog de kans om de feiten recht te zetten, want die heeft u ook niet op een rij.

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.