Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De veluwse wagen

3. ?

evanherk

• Goed

• Goed

Prima adres om zomaar eens even naar toe te gaan. Ze zijn maar een deel van het jaar open, in het toeristenseizoen. De ambiance is erg open met een stenen vloer en daardoor rumoerig; maar het eten is goed klaargemaakt en niet duur. Je kunt geen haute cuisine verwachten.

SB

• Redelijk

• Redelijk

Vriendelijk gastvrouw (zo plat Amsterdams hoor je niet vaak in die regio), wel een beetje warrig. Besteld drinken komt na een kwartier en ook de aardappeltjes worden achteraf nageleverd. Maar het is een leuk terrasje direct grenzend aan een speeltuintje (ideaal als je een kleintje meeneemt) en het eten best lekker, als je niet teveel verwacht. Wij bestelden carpaccio vooraf(lekker) en schnitzel als hoofdgerecht. Helaas was alleen het vlees van mijn man lekker bruin en het stuk van mij bedekt met een soppige, beige laag paneermeel. Versiering was leuk: een stuk filodeeg bedekt met zeezout en pijnboompitjes. Al met al best naar ons zin gehad, maar terugkomen zullen we niet gauw doen.

Schrijf zelf een recensie over De veluwse wagen in Emst

Schrijf hieronder je recensie over De veluwse wagen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.