a TripAdvisor company

2. Vegetarisch
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 207 939 64

Erikeet

Een leuke tent! Leuke/hippe inrichting en vooral een gezellige sfeer binnen. Het eten was echt heel goed, een perfect gebalanceerde maaltijd, qua smaken en qua hoeveelheden, met veel verschillende smaken in één gerecht. Ze gebruiken mooie ingrediënten en lekkere verse groenten. Lekker om ook een keer een artisjok in zijn geheel af te eten. Het dessert was ook perfect, niet te zoet en wel vol van smaak. Wij waren echt zeer aangenaam verrast (ondanks de al goede recensies). Als we weer een keer in Arnhem zijn, gaan we zeker nog een keer hier eten.

Gegeten op 17 mei 2015

IngeAnna

Wij eten al 6 jaar zeer regelmatig bij het Eetatelier. Een heerlijke plek! Gemoedelijk en gastvrij, ontspannen sfeer. Al zo vaak heerlijke gerechten gehad, altijd verzorgd en met lekkere nagerechten. Mijn allerfavoriet was de humus: een eenvoudig gerecht maar subliem van smaak! Ik hoop dat die gauw weer eens op het menu verschijnt.

Gegeten op 27 februari 2015

zo1

Weer eens wat anders. Super lekker gegeten!
We kregen het advies voorgerechten te delen zodat we alles konden proeven.
Genoten van heerlijke chocoladetaart met limoncello toe.
Vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Gegeten op 15 november 2014

loesstuij

Eenvoudig restaurantje, doet wat studentikoos aan in de uitstraling.
Bediening is attent, heeft in de gaten als gasten vragen hebben, en komt dan zelf al langs op bescheiden wijze.
Er is te kiezen uit een paar voorgerechten en hoofdgerechten.
De venkel-pompoen-mosterd soep was erg lekker, aparte beetje rokerige smaak.
De risotto met blauwkaas was goed van smaak, niet te papperig. De salades zijn afgestemd op de hoofdgerechten, passen er ook echt goed bij. Fris en mooi opgediend.
Mijn man had een rodekool-biet-curry die ook erg lekker was. Hij kreeg op verzoek wat rijst erbij.
De vanillekwarkflan is gelukkig niet zo zoet.
Fijn om biologisch vegetarisch van zo'n goede keuken te kunnen genieten. Hier komen we zeker terug.

Gegeten op 12 oktober 2014

Covega

Omdat we zulke goede recensies lazen hebben we afgelopen vrijdag hier met z'n tweeën gegeten. We hebben twee verschillende hoofdgerechten gekozen. We vonden het eten erg tegenvallen qua smaak, hoeveelheid en prijs! De bediening was wel aardig . Voor ons geen tweede keer.

Gegeten op 10 oktober 2014

ctv444

leuke gemoedelijke plek. Erg lekker gegeten, tajine gerecht waarbij een mix van drie tajines. Zeer smaakvol! Bediening erg vriendelijk en ondanks het volle restaurant hoefden we niet lang te wachten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Marijn79

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was even lekker en duidelijk met zorg bereid. Ik had als voorgerecht een taartje met geitenkaas en als hoofdgerecht een hele lekkere risotto. Beide gerechten nodigen uit om nog een keer terug te komen en andere gerechten te proeven.
Het personeel is vriendelijk en rustig, een verademing vergeleken met sommige restaurants waar het personeel meer aanwezig is dan de bezoekers.
De inrichting en uitstraling passen bij het restaurant, gezellig en knus. Toen wij er waren regende het. Ik hoop nog eens terug te komen wanneer het mooi weer is zodat we ook een keer in de tuin kunnen zitten.

Gegeten op 8 augustus 2014

jvernooij

Hier voor de tweede keer naar toe gegaan. In tegenstelling tot de eerste keer hebben we nu wat uitgebreider gegeten. Voor, hoofd en nagerecht. Alles zelfgemaakt en lekker van smaak. De soep was heerlijk zacht. Het hoofdgerecht heel divers, vele smaken en texturen. Er wordt veel energie in het eten gestoken en dat is te proeven. Leuk en toegankelijk vegetarisch restaurant.

Gegeten op 10 juli 2014

Lynn71

zondagavond toevallig hier terecht gekomen, wij zijn beiden geen vegetarier, maar het sprak ons aan, en dus naar binnen gegaan; we hebben erg lekker en afwisselend gegeten; wij vonden de curry juist erg lekker en smaakvol! Heel gezellig dat je meerdere smaken op één bord krijgt, en ook nog een bijpassende salade. Verder hadden we een super-wijntje erbij! Ik had de worteltjes-soep vooraf, en mijn man de taart van geitenkaas, beiden een aanrader!
Heerlijke relaxte sfeer en vriendelijke bediening, kortom; wij komen zeker terug!

Gegeten op 11 mei 2014

nls

Leuk eetcafé met op zich een aardige kaart. We hadden gekozen voor Indiaase curry (dahl), die mooi geserveerd werd, maar qua smaak erg tegenviel. Indiaas eten is heerlijk kruidig, maar hier was het flauw en vlak. Of het was bewust omdat niet iedereen van gekruid houdt, maar dan moet je het niet als Indiaas op de kaart zetten. Bediening is verder vriendelijk en behulpzaam. Verder is de inrichting een tikkeltje teveel houtje-touwtje voor mij, maar op zich prima.
Ik ga zeker nog een keer terug voor een herkansing en dan hoop ik dat ze qua smaak sterker uit de hoek komen.

Gegeten op 7 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Eetatelier in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't Eetatelier. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.