Lokanta Dunya

• 7.6

• 7.3

svencrama
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zondag ad hoc bij Dunya gaan eten op aanraden van een familielid. Lekker eten en goede service. Je krijgt meer dan genoeg (zoals bekend) en het is goed van smaak. De pizza mix is aan te raden.
Flexibele bediening. We konden een "standaard" menu gemakkelijk aanpassen. En bij het vergeten toe voegen van vis aan de mix van hapjes werd er zonder moeite nog wat extra vis bereid.
De indeling van het restaurant is niet geweldig. Beneden en boven wat krap en mede door de inrichting wat minder sfeervol. Maar het eten en de service maken dit meer dan goed.

Gegeten op 6 april 2014

DeReuf
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben dit restaurant met een groep van 9 personen bezocht na goede recensies vanuit onze vriendenkring. We hebben voor het gemak het Groepsgerecht voor de hele tafel besteld. Dit is een mix van 22 gerechten inclusief desert. De mezes vonden grif aftrek en waren dus een succes. Vervolgens werd er een tussengerecht geserveerd en direct daarna het hoofdgerecht. De 'mixed grill' werd op een erg leuke manier gepresenteerd. Ik verklap niks :-) Ook het desert was weer een combinatie van diverse kleine gerechten.

We hebben hier prima gegeten. De bediening is vriendelijk en vlot. We hebben nauwelijks met lege glazen gezeten. Enig minpuntje dat ik kan bedenken is dat door het relatief kleine pand, de tafels nogal dicht op elkaar staan. Als je je stoel naar achter schuift, zit je bijna bij een ander op schoot. Maar dat mag de pret niet drukken, ik kom hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 27 december 2013

Ockham
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat is die vis hier toch altijd lekker. En de pizza snel uitverkocht. Beetje irritant dat je moet smeken om bediening als je boven zit, maar iedereen is erg vriendelijk dus dat maakt veel goed.

Gegeten op 13 maart 2014

Knoes1971
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, lekker eten, hoewel niet bijzonder genuanceerd. Maar zeker de moeite waard om er te gaan eten. Gezellige sfeer.

Gegeten op 14 maart 2014

edels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klein restaurantje met een erg vriendelijke bediening. Ik ging hier eten met een vriendin en bij binnenkomst werden we naar onze plaats begeleid. Gedurende de avond werden we niet geholpen door 1 man uit de bediening, maar door meerdere. We voelden ons echt te gast. Toen de meneer zag dat we aan het stuntelen waren met onze camera's in de hoop een goede foto te verkrijgen, bood hij zelf aan een foto (uiteindelijk meerdere) van ons te maken.
Het eten was heerlijk. We bestelden de 'specialiteit van mijn dorp' en kregen een grote plaat met rijst, brood, vlees, vlees en groenten, deels verdwenen onder de kaymak, brandend boven een lichtje dat het geheel warm moest houden.
Het decor is eigenlijk het enige waar iets op aan te merken is. Knus, maar toch enigszins verouderd en hierdoor niet helemaal mijn smaak.
Ik ga zeker nog eens terug! Voor iedereen die van deze keuken houdt, absoluut een aanrader.

Gegeten op 18 januari 2014

Sophiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Blijft een van mn favorieten in Rotterdam! Restaurantje met heerlijk eten, voor een zeer schappelijke prijs. Het personeel is altijd vriendelijk. En de entourage vind ik erg knus, heel kleurrijk, beetje kitsch, maar dat past perfect. Aanrader!

Gegeten op 21 februari 2014

jaap27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet bijzonder. We hebben beide de specialiteit besteld. Bediening was traag. Eten standaard en smakeloos. Niet meegegaan met de tijd hier. Vergane glorie wat mij betreft.

Gegeten op 17 januari 2014

lieverheersbeestje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg leuk restaurantje met lekker eten voor een goede prijs. Ook een keer met een grote groep gegeten en was erg lekker met de verschillende voorgerechtjes (mezze). Ook de vegetarische gerechten zijn goed.

Gegeten op 18 december 2013

suus62
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke no nonsense eet gelegenheid. Vooraf namen we 2 hapjes waarvan 1 met aubergine #11 en een met feta (#14). Deze hapjes waren heerlijk en werden geserveerd met 2 soorten brood. Als hoofgerecht hadden we de Sandal Kofte en de Antep Beyti. Beide gerechten waren prima (ik vond de Antep smaakvoller). Vrij grote porties en dat weer voor een goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening kan iets actiever de drankjes in de gaten houden en de tafeltjes staan inderdaad erg dicht op elkaar. De inrichting past mijn inziens prima bij het soort gerechten wat wordt geserveerd.
Opmerkelijk: bezetting zeker voor 80% vrouw.

Gegeten op 29 januari 2014

Flora331
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Vlakbij Rotterdam Centraal, ongeveer 5 minuutjes lopen. Vanaf de buitenkant ziet het er, heel eerlijk, niet uit. Het eten is echt onwijs lekker, de eigenaar was ook ontzettend aardig! Ze zouden het decor echt gezellig, hip en fris moeten maken, dat zou echt top zijn!

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!