Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 552 00 00

Koekenbakker14

Prachtige locatie, heerlijk gegeten, en wat een heerlijke Nederlandse wijn!
Een eendenlevermousse als amuse, vooraf dungesneden pata negra ham met gebakken zwezerik, als tussen gerecht langoustine (jammie), als hoofdgerecht tarbotfilet met saus van limoen. Als dessert was er ook nog warme chocolade taart met sinaasappelsorbet.
Dit alles vakkundig begeleid met mooie wijnen.
Fantastische avond gehad.

Gegeten op 21 oktober 2014

Lovetryingfood

Met restaurant week zijn we in dit restaurant gaan proberen. Het eten was helaas niet lekker. Het voorgerecht had nog wel lekkere en gebalanceerde smaken, maar het hoofdgerecht had te weinig smaak en het nagerecht had weer teveel smaak, te zoet. Het decor had wat een lege uitstraling, welke niet zorgt voor een fijne sfeer. Verder was de bediening wel vriendelijk

Gegeten op 16 maart 2014

Leon2013

Prima gegeten. tijdens de restaurantweek. Gekozen voor vier gangen. Mooi menu, afwisselend en smaakvol. Geslaagd was vooral het tussengerecht: ravioli van kreeft en gamba's. Hoofdgerecht was voor ons de griet. Lekkere bijpassende wijnen, maar wel aan de prijs (als aperitief een Lingot Martin voor € 8 euro per glas, de wijnen waren dezelfde prijs). Schitterend gebouw ook, leuke manier om kennnis mee te maken. De tafels staan wel te dicht bij elkaar, daardoor weinig privacy. Service van personeel is uitstekend. Attent en vriendelijk (Soms misschien iets te veel aanwezig, er werd wel erg vaak gevraagd of alles naar wens was. Maar acht, beter te veel dan te weinig). Enige puntje van kritiek is dat het tempo van opdiening vrij hoog lag. Daardoor nog wel tijd voor een drankje aan de bar. Zeker een aanrader. In totaal € 110 voor twee personen afgerekend, incl. drank.

Gegeten op 8 maart 2013

RvN-hospitality

Een hele leuke en goede ervaring. Eerst rond geleid in dit zeer bijzondere en historische gebouw van architect Johannes Melchior van der Meij. Een aanrader want het is zeer mooi gerestaureerd. Rond geleid door de Duty manager die ons zeer enthousiast en met veel trots de nodige geschiedenis bijbracht.

Het aperitief en de amuse hebben we genuttigd in de wijnkelder. De Rioja Pago Malarina was een prima glas wijn voor een nette prijs

Uitschieter in het diner was naast de ravioli van Kreeft (zeer intense smaak) en de navarin van Lam (zie je niet vaak meer) de chocolade Fondant (hieronder cake genoemd). Hard/krokant van buiten en zoals het hoort gesmolten van binnen. Zo maak je het niet vaak mee.

Bediening was zeer geastvrij, kundig. Enige minpuntje: De Rioja had eerder en meer geschonken worden.

Gegeten op 10 maart 2013

menterp

Ik zie helaas nogal wat slechte recensies, maar wij hebben hier prima gegeten, de bediening was leuk en attent, decor heel apart, een beetje art deco achtig. Helaas was het restaurantweek, dus het menu was wat ingeklonken, maar toch hebben wij een goede keuze kunnen maken. Ik zal niet zeggen dat het sterwaardig is, maar ik kom hier zeker een keer terug.

Gegeten op 6 maart 2013

henkwilianus

Met een groep vrienden gingen we hier eten. Het reserveren ging al uitermate moeilijk. Bij aankomst geen problemen, ziet er mooi uit en onze jassen worden keurig aangenomen en opgehangen. Als we gaan zitten beginnen echter de problemen. Wij vroegen om gewoon een lekker wijntje. Deze bleek achteraf zonder het ons verteld te hebben 50€ per fles te kosten. Deze prijzen zijn niet eens te vinden op het menu, met andere woorden pure oplichting. Het voorgerecht was netjes maar klein. Bij sommigen van onze groep mistte er garnituur bij het hoofdgerecht. Na een opmerking hierover, werd er magertjes wat opgelegd. Het dessert bestaande uit een cake en ijs was bij sommigen compleet gesmolten. Drankjes die niet besteld waren werd ook op de rekening gezet. De rekening is hierdoor meerdere keren aangepast onder luid gezucht van de 'gastheer'. Al met al een zeer slechte ervaring die ik niemand toewens en al helemaal niet voor die prijs.

Shelly26

Wat een blamage! Bij binnenkomst geen klachten, goed ontvangen en een fijne ambiance. Zodra wij aan tafel zaten, ging het mis. Warrig met bestellingen opnemen, dessertwijn inschenken ipv een chardonnay, mensen ongevraagd wijn inschenken bij een gang, verkeerde drankjes serveren.

De keren dat we iets terug stuurden, werd er arrogant gereageerd of verschenen er frases als "ja, ik heb een lange dag achter de rug" ten tonele.

Het eten was ok, maar niets speciaals.

Het grootste fiasco was de rekening. Verschillende verkeerd geserveerde drankjes die waren terug gestuurd stonden, ondanks expliciet verzoek dit niet te doen, toch op de rekening. De rekening is meerdere malen aangepast.

Een mislukking.

Gegeten op 15 december 2012

candyduinker

Wij hebben heerlijk in Seven Seas gegeten. De porties waren goed, de bediening was prima, de gekozen wijnen pasten voortreffelijk bij het eten. De tafeltjes zouden iets verder uit elkaar gezet worden i.v.m. de privacy. Het restaurant is goed bereikbaar: parkeergarage aan de overkant van het water. Gezzellige bar, waar helaas niet veel mensen zaten in tegenstelling tot het restaurant. Ik zou het restaurant vooral willen aanbevelen voor zakelijke diners.

Gegeten op 29 augustus 2012

Coosterling

Werkelijk heerlijk eten op sterrenniveau en dat tegen zeer redelijke prijzen in een prachtig hotel. Ga voor een 4 gangen verrassingdiner met wijn arrangement en de keukenbrigade regelt de rest.

Gegeten op 5 oktober 2012

journalista

Het eten was supergoed en blies me echt omver, daarnaast is de setting daar prachtig. Echter, de bediening liet ver te wensen over. We moesten tot drie keer toe opnieuw om water vragen. En hoewel wij, en de meesten om ons heen, een wijnarrangement erbij hadden, moest je appart om de dessert-wijn vragen (het toetje werd op tafel gezet zonder wijn, we zagen het niet alleen bij onszelf maar ook bij anderen in het restaurant). Toen we de wijn hadden kregen we de rekening, maar we wilden nog koffie bestellen. Dat kon uiteraard (en de koffie was erg goed), maar ook hier moesten we weer heel lang op wachten. Het verschrikkelijk goede, smaakvolle, verfijnde eten maakte een hoop goed, maar de bediening moet echt beter.

Gegeten op 2 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.