a TripAdvisor company

foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 1 foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 2 foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 3 foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 4 foto's van Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam - 5

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 552 00 00

peter339

Dineren in het Amrath spreekt tot de verbeelding. Maar daar bleef het dan ook bij. Ondanks dat het eten niet bijzonder was, was het wel lekker (we aten het aspergemenu). Echter alles eromheen schortte: geen ontvangst en ronduit slechte bediening. Niet omdat ze onaardig waren, maar het gewoon niet kunnen. We hadden het gevoel dat er slechts stagiaires op dienst waren. Gemiste kans, want ondanks lekker eten toch een overall slechte ervaring.

remi11

Uitstekende kwaliteit van het eten en top service! Erg professioneel en gastvriendelijk personeel, een aanrader! Heerlijke avond gehad!

Gegeten op 16 mei 2015

Robenliz

We dachten een aspergemenu in Seven Seas te proberen. Dat werd de Loungebar omdat het restaurant niet echt in gebruik was. We mochten er wel zitten als we per se wilden, maar aanbevolen werd de loungebar, waar het gezelliger zou zijn. En dat was zo. Op de site van het hotel zelf staat overigens wel vermeld dat het aspergemenu in de loungebar wordt geserveerd, maar niet op de site van Dining City, waar we de aanbieding ontdekten. Het driegangenmenu aspergemenu was in één woord voortreffelijk! Een heerlijke aspergesoep met gerookte rib-eye, geserveerd uit de theepot. Als hoofdgerecht een bord met een klassiek aspergegerecht van super-kwaliteit: perfect gegaarde asperges met een prima hollandaise, zalige aardappeltjes met peterselie en een zeer smakelijke ham. We hebben er van gesmuld. Al weer een keer werd bewezen: eenvoud en kwaliteit vormen een onoverwinnelijke combinatie! Het dessert was origineel: gemarineerde aardbeien met zuurstok-ijs. En ook dat gerechtje smaakte voortreffelijk. De bestelde Chablis was goed, maar had wel eerst een kleine behandeling met ijs nodig: de witte wijnen worden hier op een iets te hoge temperatuur bewaard (althans naar onze smaak) om meteen te serveren. Een ingelaste pauze loste dat "probleem" simpel op. Over de service hebben we niets te klagen: gastvrij, professioneel en vriendelijk. Jammer dat het restaurant hier niet loopt, met deze kok en bediening verdient het bepaald meer klandizie. Wij komen in ieder geval terug.

Gegeten op 20 mei 2015

amsterdm

Had gereserveerd voor de Seven Seas, maar omdat ze het afgezette deel van de ontbijtzaal (want dat is het eigenlijk) niet vol kregen werden we in het gedeelte voor de bar gezet. Met andere woorden, je zat gewoon in een pub. Even over half zeven waren we binnen, en om kwart over zeven hadden we eindelijk onze begin cocktail (de persoon die een caipirinha kon maken was zoek)
Het voorgerecht wat ik had was niet in verhouding met de prijs die er voor gevraagd werd. 4 kleine plakjes zalm, 3 plakjes tonijn, en 2 gefrituurde garnalen voor bijna 15 euro..... het hoofdgerecht was van mij fish and chips (vond ik wel toepasselijk voor het pub gevoel) en mijn partner had spaghetti. Smaak van de vis was goed, maar jammer dat er "gewone" patat bij zat, die had op zijn minst zelf gemaakt moeten zijn. De spaghetti was smaakloos en niet gaar, zelfs niet al dente. Het nagerecht zou chocolademousse en hangop moeten zijn, maar de chocolademousse was helaas op, en werden aardbeien, en in de eerste instantie kwamen ze bij mij met een dame blache. en die stond niet eens op de kaart!!!! De later gebrachte hangop was wel erg lekker. Ondanks het lange wachten (onder andere op de rekening), was de bediening wel erg vriendelijk. De chef kwam nog langs om zich te verontschuldigen dat we niet in de Seven Seas zaten, en we kregen het flesje wijn en de koffie na van het huis. Dat vond ik wel erg netjes. Al met al een teleurstellende avond, en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 mei 2015

rita3

Ter ere van ons 1 1/2-jarig samenzijn hier met mijn vriend gegeten. Het aspergemenu. Het was perfect. Vooraf een lichtgebonden aspergesoep met ribeye, hoofdgerecht asperges met ham, gepocheerd ei, botersaus en heerlijke gekookte aardappeltjes, na aardbeien met zuurstokijs. Alles smaakte subliem. Het bedienend personeel was vriendelijk en goed. De ambiance, in het mooie gebouw, is ook prettig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 mei 2015

Yvonne_vdBerg

Samen met mijn man hebben we hier heerlijk gegeten. We hadden immers wat te vieren namelijk ons 10 jarig huwelijk!! Op de eerste avond, van ons lange weekend Amsterdam zonder kids, hebben we hier gegeten in het restaurant van ons hotel. Vooral de kabeljauwfilet is aan te raden, die was heerlijk. Het bedienend personeel was uitermate vriendelijk en deskundig.

Gegeten op 17 april 2015

Fonzarelli

We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben ontzettend lekker gegeten. Salade halve kreeft en Gegrilleerde kalfsentrecote met mooie bijpassende wijnen. De bediening was gastvrij en betrokken. Al met al, vonden wij eensgezind dat de goede recensies terecht zijn. Echt een aanrader!

Gegeten op 25 april 2015

MetMesEnVork

De wat kleinere lounge naast het restaurant biedt uitzicht op de gracht en nog steeds wat mooie details van het bijzondere interieur. Op de bank zit je wat dicht op je buren, maar gelukkig sprak iedereen uitsluitend voor eigen gezelschap. De bediening was attent. Het eten echt overheerlijk. Top salade, vis zoals het bereid moet zijn, combi's en smaken die passen bij deze entourage. Kortom heerlijk gegeten met fijne wijnen per glas verkrijgbaar. We komen graag nog eens terug.

Gegeten op 18 april 2015

jenneke3

Ik heb hier genoten van een mooie uitgebreide paasbrunch. Het buffet had voor iedereen wat wils, sommige dingen waren alleen wat lastig bereikbaar voor bijvoorbeeld kleinere mensen. Het snijden van het - overigens overheerlijke verse - brood was ook geen sinecure (1 broodplank, 1 mes). Daarnaast nog een klein aandachtspuntje voor theeliefhebbers. Bij de machine stonden keurig theepotjes, maar geen dekseltjes en ook de thee zelf vinden, bleek een kleine zoektocht (stond bovenop de machine). De service was prima, niet te veel en niet te weinig aandacht. De paashaas met nanny service was een grote hit.

Gegeten op 5 april 2015

Rikste1412

Hier met 4 volwassenen en 1 kind (2 jaar) genoten van de Paasbrunch. Het buffet was geweldig met de kanttekening dat een wat uitgebreider dessertbuffet voor de volgende keer een aanrader zou zijn. Tevens wat zoetigheid op brood voor de kinderen graag meenemen voor volgend jaar! Maar de geweldige nanny service en de Paashaas zijn goed in de smaak gevallen bij mijn zoon en dus ook bij de ouders die daardoor heerlijk konden genieten van een hardverdiende overheerlijke brunch. Heel veel complimenten voor het uitgebreide visbuffet met de topper krab! Kortom zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel........

Gegeten op 5 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Grand Hotel Amrath Amsterdam Seven Seas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.