Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Golden City

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

JoyceM

Golden City is sinds kort een "all you cat eat" sushi restaurant. Voor die tijd was het een chinees. Mijn man en ik zijn dol op sushi en gaan graag naar andere sushirestaurants. Gisteravond het nieuwe sushi restaurant in ons dorp geprobeerd. Emn dat viel verre van tegen. De sushi was heerlijk. De vis super vers en smaakvol, maar ook de eend en de kip. Aan het decor mag nog wat gedaan worden, maar het eten was top! Ze doen hier zeker niet onder voor de bekende sushi restaurants. Integendeel.

Gegeten op 24 november 2013

LEKKERkerker

• Goed

• Goed

Vanavond voor het eerst gegeten bij Golden City. Dit ondanks een slechte kritiek die hier op Iens te lezen valt. Ik moet zeggen dat ik deze mening niet deel. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Het eten was redelijk goed in wat grote porties. Voor mij althans. Over het decor kan je van mening verschillen. Het is zeker niet uitbundig Chinees, eerder wat doorsnee. Het is één van de weinige Chinese restaurants die naast het gebruikelijke kopje jasmijn thee ook Pu-erh thee op tafel zetten. Moet je wel om vragen. We zullen zeker nog terugkomen.

Schrijf zelf een recensie over Golden City in Krimpen aan de Lek

Schrijf hieronder je recensie over Golden City. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.