a TripAdvisor company

foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 1 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 2 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 3 foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 4

1. Brasserie

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 890 47 57

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

cobydekok

Via online reservering

Voor ons was dit de eerste keer.zeer goed bevallen.ik ben geen vis eetster,
Maar heb heerlijk gegeten.
Voor viseters is het heel byzonder.
De bediening erg vriendelijk.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 25 mei 2016

Nikky

Gisteravond bij Flo gegeten, voor de tweede keer. Heerlijk eten in een prettige sfeer. Een deel van ons gezelschap was wat verlaat en we gingen naar het theater, maar dat lukte prima en relaxt door de attente bediening! Een pluim! Ik vond de asperges als voorgerecht met o.a. gepocheerd ei en zalm echt verrukkelijk en ook de rog met risotto, mijn hoofdgerecht was goed. De madeleine bij de koffie is ook niet te versmaden!

Gegeten op 18 mei 2016

ceesvink

Via online reservering

Prima eetgelegenheid om voorafgaand aan theaterbezoek goed te dineren, in dit geval met een heerlijk cocquille-voorgerecht en een trio van eendenlever.

Gegeten op 10 mei 2016

klievens

Via online reservering

Gerechten waren goed, aparte combinaties, maar sommige details waren minder: bij de asperges een gepocheerd ei dat te ver gekookt was met een hard velletje aan de buitenkant, bijvoorbeeld. De rogfilets vond ik erg klein te lang gebakken, lamsvlees was heerlijk, coquilles ook heerlijk. De bediening vond ik vrij mechanisch, niet persoonlijk of bevlogen. In de loop van de avond verloor de ober ook nog meer zijn interesse. Je merkt toch de invloed van een hotel erbij.

Gegeten op 29 april 2016

dutchdave

Via online reservering

We hadden eerder beter ervaringen bij Flo Amsterdam. Zaak lijkt over de hele linie wat terug te lopen. Nu papieren i.p.v. linnen servetten. Bediening liet steken vallen: wijn vergeten, uitserveren hoofdgerecht in drie etappes (eerst de steak tartare, paar minuten later de frites en weer een paar minuten later de sla) en de broodkruimels werden na het hoofdgerecht niet meer weggeveegd zoals voorheen. Oh ja, die broodjes leken twee keer afgebakken want kruimelig en keihard van buiten. De zwezerik bij de gebraiseerde kalfsborst was doorgebakken i.p.v. gebakken en daardoor niet lekker. Al met al geen ernstige zaken maar wel typerend voor een ooit zo prestigieuze zaak die terugloopt. Jammer! Daarom laten we Flo voorlopig even links liggen.

Gegeten op 30 april 2016

Proever37904

Prima gegeten en gezeten, maar toch niet echt voor herhaling vatbaar. De gerechten zien er niet "fresh" uit, met name de rogvleugel in een schaaltje met jus en de ravioli. Ik vreesde het ergste toen ik dat zag, maar het was wel smakelijk. Maar, deze presentatie is niet ok voor een restaurant. Verder waren er wat haperingen in de aanpak van de bediening, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt doordat iedereen heel behulpzaam was. De vitrine bij de entree zag er niet 100% vers uit.

Gegeten op 29 april 2016

MartinSidonie

Via online reservering

Afgelopen zaterdag en heerlijke avond gehad in Brasserie FLO. Goede bediening hebben een 5 gangen menu besteld. De gerechten kwamen als wij er klaar voor waren. Dit is een aanrader.
De hele avond lekker met elkaar en tussen door heerlijk eten.
Wij komen nog een keer terug

Gegeten op 23 april 2016

stam.veldsink

Via online reservering

We waren met 4 en iedereen vond het eten lekker. Bovendien betaalbaar. De bediening is perfect. Een fijne grote ruimte. Geen muziek, heerlijk kunnen bijpraten. Aanrader zou ik zeggen.

Gegeten op 7 april 2016

jleliveld

Via online reservering

het eten was heerlijk , de bediening uitstekend , maar ik had een probleem , ik had alleen de reserveringen bevestiging bij me , zodat ik toch de rekening moest betalen . inmiddels thuis de cadeaubon gevonden , die aan de binnenkant van het boekje met restaurants zat , was stom van mij ! Ik ga nog een keer terug , ook heb ik nog een reservering gedaan , want ik had 2 codes!
toch een prima avond gehad ………...

Gegeten op 3 april 2016

Igorvantulden1977

gisteravond gedineerd. geweldige ervaring. dinerkaart erg uitgebreid, mooie wijnkaart. bediening erg vriendelijk en servicegericht. complete fijne ervaring rijker. zeker aanrader om te gaan dineren. prijs kwaliteit is top

Gegeten op 19 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie FLO Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.