Stobbe

• 8.2

• 7.8

Hans1954xx
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wel een erg gezellige drukte in de zaak.
Informeel en studentikoos.
Het eten is echter zeker niet met de meeste verfijning gekookt.
Jammer want de prijs is best pittig.
Service prima, decor prima.

Gegeten op 8 januari 2014

SuperR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke locatie, leuke café sfeer. Service was prima, maar wel wat opdringerig. Laatste slok op uit je glas en daar stonden de dames van de bediening al weer.
Echter, het eten was nou niet bepaald om vrolijk van te worden.
Voorgerechtje; Ceasar Salade. Om te huilen. Een droge berg nauwelijks aangemaakte sla met daarover een berg parmezaan, om het geheel nog droger te maken dan dat het al was. Te ver (aan)gebakken spekjes, stukken 'stronk' van de sla en ga maar door.
Hoofdgerecht; Biefstuk, rode wijsaus. De kwaliteit van het vlees zelf was goed, maar de kok had dichtschroeien wel erg letterlijk genomen. Een aan twee kanten net niet verbrand 'korstje' was het resultaat. Zonde.
Dit alles zou prima zijn als je navenant zou betalen. De prijzen lagen echter tegen 'echte' restaurant prijzen aan.

Gegeten op 19 december 2013

Pim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastheerschap is hier aanwezig! Van de vaste menukaart kun je goed eten. De wisselde gerechten zijn aantrekkelijk, soms wat prijzig. Naast de uitstekende huiswijnen zijn de wijnen van het krijtbord ook aan te raden. Nu een rib-eye gegeten, top. Garnituren simpel. Aan de kindermenu's mag wat meer aandacht worden besteed, nu alleen patat met een snack.

Gegeten op 21 december 2013

Jaapvdv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond wederom bij Stobbe gegeten. Was weer top! Service is uitzonderlijk goed en erg lekker gegeten. De hertenrugfilet was heerlijk mals en goed op smaak. Ruime keuze aan wijn en een leuke sfeer in de zaak. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 31 oktober 2013

DirkC
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wegens verdwijnen Concordia een nieuwe vaste stek moeten zoeken! Met Stobbe helemaal geslaagd! Super bediening en erg lekker gegeten (saté en ribeye-steak), in een gezellige ambiance. Top

Gegeten op 14 oktober 2013

marco49
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel ik al mijn leven lang in Rotterdam woon en dit toch een erg bekend Rotterdams café is, was ik hier nog nooit geweest, afgelopen week dus voor het eerst wel. Het decor van dit restaurant is erg leuk, er is overal wel wat te zien. Ook werden we erg goed geholpen door de bediening, toen het drukker werd wat minder, maar dat is begrijpelijk.
De stobbeburger viel mij echter behoorlijk tegen, standaard zacht wit bolletje met twee plakjes tomaat en een erg stevige burger zonder textuur. De andere hoofdgerechten, saté en biefstuk bevielen wel goed. Ook de desserts die wij aten; tarte tartin en het vanille-ijs met chocolade, waren erg smakelijk.
Al met al: prima plek om te eten, maar neem geen burger.

Gegeten op 9 oktober 2013

Rian
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nog nooit zulke vieze escargots gegeten! Het mag de naam escargots niet krijgen want het smaakte echt nergens naar, behalve naar gemalen 'kaas' uit een zakje waar ze mee gegratineerd waren. Ook de tournedos was niet oké, deze had een weeïge smaak. De frites waren wel goed.
Jammer, want de locatie is best aardig en het personeel is top!
Paar biertjes erbij en een kop koffie toe en de rekening bedroeg 50 euro. Naar mijn mening een schandalige prijs...

Gegeten op 28 juni 2013

Barca2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 28 mei hier samen met een vriend gegeten . Sfeer is en blijft relaxed hier en hadden een tafeltje op verhoogd gedeelte .
Direct gevraagd of wij iets wilde drinken en dat is prettig . Het wordt minder prettig als je glas leeg is en direct wordt gevraagd om weer iets te drinken . Dit is de hele avond doorgegaan en begint op een bepaald moment te irriteren. Personeel is vriendelijk maar getraind om het maximale bedrag "uit" een tafel te halen qua consumpties.
Eten is ok en wij hadden een Carpaccio en een Cesar salade vooraf . Perfecte dressing bij de salade en Carpaccio vers van smaak .
Hoofdgerecht 2 X een tournedos. Hierbij wat frites en salade maar voor een veel te hoge prijs van € 25.50 per stuk. Zou kunnen maar niet voor ongeveer 150 gram.
Na hoofdgerecht afruimen wordt direct gevraagd of je een dessert wilt.

Totaal bedrag zeer pittig oa door de fles wijn die ook te hoog is qua prijs en de consumpties die min of meer worden opgedrongen .

Kortom: blijft een leuke zaak gezien het publiek maar prijzen te hoog voor bruin café en veel te agressief in benadering voor consumpties.
Daarnaast kan het interieur wel een kleine aanpassing ondergaan zonder het karakter te verliezen .

kritischelekkerbek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vertrouwd en gezellig. Keurig attente bediening. Geen muziek wat in het bruine cafe voor een zeer goede sfeer zorgt.
Het eten is altijd van dezelfde vrij hoge kwaliteit. De prijzen zijn zeker niet goedkoop, maar, altijd goed en lekker.
Ik eet hier zeker 1x per maand, en blijf dat voorlopig met liefde doen.

T-deboer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al jaren, en al jaren is het prima vertoeven hier.
Sinds mijn studententijd niets veranderd, nog steeds goede bediening, lekkere stobbe burger, lekkere salade geitenkaas, lekkere sate. Alles vers en goed bereid. Zoals het moet zijn.

Schrijf zelf een recensie over Stobbe in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Stobbe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!