Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gigis La Mensa in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 73 70 241

Cinna99

Wij aten hier op maandag 1-12-14. Ik had me erg verheugd op de spaghetti Admirale (of zoiets), met o.a. verse zalm. Ik heb dit gerecht hier tweemaal eerder gehad de afgelopen maanden en vond het steeds topklasse, tot deze keer toe, tenminste. Volgens mij was er nu geen verse pasta gebruikt, maar harde spaghetti die uit een pakje afkomstig leek, en deze keer leek er een tomatensaus te zijn gebruikt i.p.v. olie, knoflook, rucola, verse pepertjes, kappertjes en zwarte olijven. Het was een compleet ander gerecht en het deed me erg denken aan de pasta zoals ik die in mijn jeugd bij vrienden at. Best lekker, maar niet voor een restaurant. De bediening was alleraardigst en toen ik haar vroeg of er een andere chef was bleek dat inderdaad zo te zijn. Ze bood me nog wel pepertjes aan om het wat pittiger te maken, maar al met al viel het me erg tegen. Mijn vriendin had een vegetarische pizza besteld, waar verse rucola op zou zitten, maar die zat er niet op. Toen ze ernaar vroeg kreeg ze nog een bakje rucola, maar daar had men parmezaanse kaas overheen geraspt en daar houdt ze absoluut niet van.
Ik heb nog naar de naam van de "goede" kok gevraagd en voortaan vraag ik dus eerst of hij er is.
Jammer, er zou gewoon een constante kwaliteit moeten zijn…..

Gegeten op 1 december 2014

Herre59

Via online reservering

Afgelopen 5 december gegeten met de familie, 5 personen, ontvangst is hartelijk, we kregen met name voor het voorgerecht een uitstekend advies niet te groot en te veel, de juiste hoeveelheden.
En het hoofdgerecht......
Geweldig Italiaanse maaltijden zoals het hoort.
En dan de prijs..... meer dan goed.

Gegeten op 5 december 2014

marte3

Via online reservering

Met een groep van 9 personen het La Mensa menu gegeten. Een echte aanrader en beslist niet duur voor wat je krijgt. De bediening was zeer goed.

Gegeten op 25 oktober 2014

hovingh

Uiteten geweest bij Gigis, maar helaas geen goede ervaring.
Tussen het voor en het hoofdgerecht zat bijna 2 uur. Bij navraag kregen we steeds te horen dat het nog 5 minuten zou duren. Toen het eindelijk op tafel stond leek het als of de kok met spoed een paar borden had volg gegooid met restjes uit de keuken. Dus een behoorlijke afknapper wat het eten aangaat. Ook onze buren (tafel naast ons) waren niet blij die kregen compleet iets anders dan besteld. De buren achter ons zijn kwaad weggelopen na onenigheid met de bediening.

Gegeten op 9 oktober 2014

Tjaart050

Via online reservering

Het eten was geweldig! Ruime porties, heerlijke smaak. Prachtig opgediend door vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 20 september 2014

Josine_van_Egmond

Heerlijk gegeten met z'n vijfen. We hadden een gezamenlijk vijf gangendiner. Na een broodplankje met tapenade en kruidenboter, kregen we een pizza en daarna een soort van gevulde pizza, beide erg smaakvol. vervolgens een lintpasta met gefrituurde paddestoelen en truffel(olie), zeer vol van smaak. Daarbij hebben we een krachtige rode Italiaanse wijn gedronken (naam helaas vergeten), goede combinatie. De vijfde gang was een snitschel met daarop een mals runderbiefstukje met onder andere zongedroogde tomaatjes, kappertjes en tomaatjes. Heerlijk, maar het was allemaal te veel. Daarom in plaats van een toetje alleen een aperitief drankje. De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Al met al vonden we het erg lekker en komen we graag nog een keer terug.

Gegeten op 8 september 2014

Topexpertproever

Fantastisch gegeten! We hadden erg weinig tijd dus kwamen er voor een snelle pizza. We komen veel in Italie en met Italianen en houden dus van echt, authentiek Italiaans eten. Nou, dat was dit! Erg vers, veel keus, heeeeerlijk pizzadeeg en ongelofelijk goedkoop voor de kwaliteit die je op je bord krijgt. We gaan snel terug als we meer tijd hebben om de rest van de kaart te proberen!

Gegeten op 11 juli 2014

lidy3

Via online reservering

We hebben genoten van een geweldig goed diner 4x Scaloppa diverse varianten (gorgonzala, wittewijn, en champignons) wat op een zeer verrassende manier was samengesteld door de kok. Alles vers en met liefde bereid. Zeer spontaan en enthousiast personeel, een italiaanse familie die van hun liefde koken, hun werk hebben gemaakt. Als nagerecht hadden we een heerlijke limoncello. Zeer gezellig restaurant een echte aanrader.

Gegeten op 15 augustus 2014

Etersss

We begonnen met het voorgerecht, wat prima was qua smaak.
Maar wel wat weinig voor de prijs (€12 p.p).

Uiteindelijk erg lang moeten wachten op het eten (1,5u), zonder excuses.
Erg spijtig.

Eten was niet op smaak en bovendien smaakten de pasta's (3 verschillende spaghetti's) allemaal hetzelfde. Wel aangegeven met de bediening, maar werd weinig mee gedaan. Geen aanrader voor ons.

Gegeten op 3 juli 2014

MartenHH

De prijs-kwaliteit verhouding is in dit restaurant prima in orde. We begonnen met een uitstekende brochetta. Dit werd gevolgd door een gnocchi met tomaat en mozarella uit de oven. Mijn partner kreeg een Panzerotti met ham en spinazie. Erg lekker, en eigenlijk niet eerder in een Italiaans restaurant gezien. Ook de bediening was attent en onspannen. Het restaurant is vrij groot, en kan qua decor wel iets gezelliger. Een ander klein min-puntje is dat de rode huiswijn beter kan. Maar hoe dan ook, wij zullen hier vaker gaan genieten van de heerlijke keuken.

Gegeten op 19 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Gigis La Mensa in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Gigis La Mensa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.