Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bolle

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

meike4

Leuke kroeg om te borrelen of om een terrasje te pakken in de zomer (ijskoffies zijn een absolute aanrader!). De bediening is wat langzaam, het lijkt vaak of er te weinig personeel ingepland is, vooral als het terras open is. Het eten is verder prima, ik vind het vaak alleen wat weinig keuze.

Gegeten op 17 september 2013

Amandaaa

• Uitstekend

Een hele fijne borrelkroeg om samen met vrienden te gaan eten en vervolgens na te kletsen. Het is dan wel een half jaar geleden, maar wil het toch zeggen, het is hier echt bere-gezellig! We hadden met onze vereniging een leuke avond gehad en hadden goed gegeten en daarna nog genoten van de brabantse gezelligheid in Tilburg!

DebbieSharon

• Slecht

Je kunt er in principe prima eten, zoals andere gewone eetcafé's. De bediening was echter erg slecht! We moesten steeds zelf roepen en er ze liepen ons continue straal voorbij. Elke keer als we aangaven dt we iets wilden bestellen werd er niet op gereageerd, erg jammer!

prinsesje89

• Uitstekend

super overheerlijke carpaccio gegeten hier!!! ben nog steeds benieuwd wat er nou op het stokbroodje zat voor tapenade???lekker stokbroodje met kruideboter echt een heerlijke lunch!het is dat we uit capelle aan en ijssel komen anders kwam ik hier wekelijks! trouwens ook zeer vriendelijk personeel we hoefde ook neit lang op ons eten te wachten en dit terwijl het super super druk was! absolute complimenten!

josie83

• Goed

Erg leuk cafe om te lekker een hapje te eten. Leuke gevarieerde kaart met voor iedereen wat wils. Mooi terras voor de deur. Een aanrader!

Likkepotje

• Slecht

Een eetcafe zoals er zovelen zijn, de sate vult, maar is niet erg smaakvol. We kwamen er rond 19.00 binnen, moesten lang op ons eten wachten. Rond 20.45 kwam toetje. Vreemd genoeg zei bediening meteen dat we door moesten eten omdat de tafels en stoelen weg moesten omdat het 's avonds een eetcafe was. om ons heen werden de meubels af opgeruimd, we voelden ons zo ongewenst dat we niet eens afgegeten hebben.

marcopool

• Goed

Goede sfeer door de drukte en goede bediening. eten was goed.

edmoeuser

• Uitstekend

Weer lekker gegeten, was een tijd geleden dat we geweest waren en keuken heeft een leuke nieuwe impuls gekregen. Hoort zeker weer bij de aanraders van Tilburg op eetcafe niveau. Zowel dames als heren in de bediening weten waar ze mee bezig zijn en zijn zeer vriendelijk, gerechten veel aandacht aan besteed, weer op de goede weg, ga zo door !!! chapeau !!

Likkepot

• Matig

Eetcafe zoals duizend in een dozijn. Smaak niet bijzonder, ook niet slecht. Bediening op zich qua snelheid voor eetcafe wel in orde. Alleen waren we er rond half acht en hadden we drie gangen besteld. Terwijl we nog niet eens ons toetje hadden gehad begonnen ze rond half tien de tafels om ons heen al op te ruimen en stoelen op te stapelen (eetcafe wordt 's avonds omgebouwd tot normaal studentencafe). Erg ongezellig, dan voel je je echt weggekeken. Toen het toentje kwam werd ons zelfs gevraagd dit snel op te eten omdat de tafel weg moest. We hebben direct geklaagd en gezegd dat ze ons dan om half acht niet meer als klant moesten aannemen ofwel de gangen sneller moesten aansluiten, maar het serveerstertje was titaal niet in onze mening geinteresseerd en een baas was er volgens haar niet. Geen Bolle meer.

Proever45424

• Matig

Lunch op de laatste (?) mooie dag van het jaar. Waarom lukt het in Tilburg nu nooit om het zo te organiseren dat personeel effectief wordt ingezet en dat gasten niet te lang hoeven te wachten? We zien het overal gebeuren. Ook nu weer mensen om ons heen die de bestelde lunch afzeggen en weglopen. Restaurateurs van Tilburg... word eens wakker: jullie laten GELD liggen! Wij waren na ruim een uur wachten op ons gerecht ook bijna zo ver om de bestelling te cancelen. Zeker gezien we drie maal geinformeerd hebben en geen terugkoppeling kregen van het personeel. Het eten (salade en een club sandwich) bleek, toen het eindelijk was gearriveerd, overheerlijk. Volgende keer gaan we toch maar weer elders om ons geld uit te geven.

Schrijf zelf een recensie over Bolle in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Bolle. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.