Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Konijnenberg

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 023 584 80 96

yvette7

Wat een leuk pannenkoekenrestaurant! Een hele gastvrije ontvangst, prima pannenkoeken, erg vriendelijke bediening (op het overdrevene af, maar ik ga er vanuit dat de meisjes oprecht waren). De prijzen zijn ook in orde. Kortom: helemaal goed en voor herhaling vatbaar, ook al wonen we niet echt in de buurt.

Gegeten op 20 september 2014

Sander_Boon

We hebben hier afgelopen vrijdag (21 februari) gegeten met 9 personen. Ik begrijp wel waarom vele dit restaurant waarderen...snel, niet te duur een pannenkoek eten...maar mijn verwachtingen waren hoger dan de praktijk bleek te zijn. Het decor; ik vind dat er teveel tafels staan op onlogische plaatsen. Aangezien bijna iedereen zijn/haar jas over de stoel hangt is het erg vol met weinig ruimte om langs tafels te lopen. De service; er is veel jong personeel in dienst, dit hoeft niet erg te zijn maar er moet wel leiding aan gegeven worden.... iemand moet sturen...in ons geval hadden we stokbrood vooraf besteld wat we niet kregen en ook was men de saus bij een van de pannenkoeken vergeten. Eten; mijn advies zou zijn maak een beperktere menukaart en wat je erop heb staan maak dat goed/bijzonder. De saté van de haas presenteren als stukjes in een stoofpannetje zou beter moeten. Maar ook de variatie in pannenkoeken kan minder waardoor de kwaliteit kan verbeteren. Ook zou ik de stroop bv. niet in open schalen op tafel laten staan maar gewoon een afsluitbare fles nemen; is veel hygiënischer. Al met al geen positieve ervaring in een restaurant wat veelal goed bezet is. Ik zou persoonlijk sneller naar een ander pannenkoeken restaurant in de buurt gaan waar mijn ervaringen beter zijn.

Gegeten op 21 februari 2014

Turkeystick

Na bijna een jaar weer eens langs geweest op een zonnige zondagmiddag.
Zaak was gezellig druk, veelal families met kids/kleinkids.

Pannenkoeken waren weer goed bereid, lekker dun en niet vet. Gember/kaas, naturel, herfstpannenkoek, allemaal even goed.
Er valt wel te proeven, dat niet het beste meel gebruikt is, maar gezien de prijsstelling verwachtten we dat ook niet.
De jongelui in de bediening waren zeer attent, vriendelijk en slagvaardig. Als ik net zo jong was als hen, zou ik hier ook wel een bijbaantje gehad willen hebben (zoals ik ooit een bijbaantje had in speeltuin Groenendaal jaren geleden, ook gerund (nog steeds ?!) door deze familie).

Decor is leuk Oud-Hollands, een gezellig plekje ook voor borrels/verjaardagen/partijtjes etc.

We komen snel weer langs.

Gegeten op 6 oktober 2013

Erna H

Gisteren voor de zoveelste (25e?) keer bij de Konijnenberg gegeten. En wat is het daar goed. De pannenkoeken zijn heerlijk van smaak, mooi dun maar smeuïg, zonder vet te zijn en altijd goed warm. Ook de ossenstaartpuntjes met friet en de tomatensoep zijn prima. Service: uitmuntend. De meisjes in de bediening zijn zonder uitzondering beleefd, opgewekt en attent en voor de (jonge) koks die geregeld zelf hun pannenkoek naar tafel brengen geldt hetzelfde.
Een echte aanrader dus. Zowel voor jong als oud! Complimenten.
Verbeterpuntje: naast saté v/d haas zou een kipsaté niet misstaan!

Gegeten op 29 augustus 2013

baco2000

Na een dagje lineushof in Bennebroek de dag afgesloten met pannenkoeken. 4 volwassenen en drie kinderen. Alle borden schoon op. 3 maal het kindermenu met een simpele pannenkoek met poedersuiker, Thaise wrap, carpaccio en pannenkoek kaas/shoarma. Ons zien ze niet meer in een ander pannenkoekenrestaurant!

Gegeten op 15 augustus 2013

baco2000

Ouderwets pannenkoeken eten. Voor de kleine een pannenkoek met vlokken en een kado, mijn vrouw appel, noten, kaneel en ik een pannenkoek, kaas en shoarma. Voortreffelijk! Service uitermate goed en als toetje een goochelaar met een paar mooie trucs! Absolute aanrader! En de eigenaar kwam ons nog buiten achterna met een kado voor de ongeboren baby. Onnederlandse attentheid!

Gegeten op 29 juni 2013

ProeverSnoeper

Precies wat je verwacht bij een pannenkoekenrestaurant. Gezellige roodwitgeblokte tafellakens en een kaart met veel verschillende soorten pannenkoeken.

We hebben lekker gegeten na een wandeling in Groenendaal. Voldoende kinderstoelen aanwezig, kleurplaaten, een vlotte bediening, lekkere pannenkoeken en ook de friet met kroket en de sate van de haas waren lekker.

Gegeten op 9 december 2012

Lex69

Al meerdere malen een pannekoek gegeten van een hartige tot zoet. Allemaal goed en lekker. Zeker een aanrader seizoenspannekoek met aardbeien altijd lekker en fris. De mexicaanse pannekoek is met gehakt en groenten.

De inrichting is simpel echt een ouderwets pannnekoekenhuis.

Turkeystick

Gisteren (na in december jl. er voor 't laats geweest te zijn) weer eens pannenkoeken wezen eten in De Konijnenberg.
Ik koos weer voor de Picasso (volgestampt met gember, lekker) en mijn vrouw voor de naturel.

Bediening was weer vriendelijk zoals altijd.
We komen weer zsm terug

Gegeten op 4 augustus 2012

ChristianSJans

Af en toe wil je wel eens een pannenkoek eten, nou dan ben je bij De Konijnenberg op de goede plek. Heb er nu een paar keer gegeten, en nooit met een teleurstelling terug gekeerd.
Natuurlijk besef je dat je bij een pannenkoekenhuis bent. De sfeer/decoratie is daar ook naar: inclusief de rood/witte tafellakens, de houten stoelen en tafels, het Delfst blauw, etc.
Service:
Voor een pannenkoekenhuis gewoon perfect. Meestal jongeren die wat bijverdienen, maar echt hart voor de zaak hebben: altijd een glimlach, altijd bereid om wat extra te doen, zo zou het in elk restaurant moeten zijn.
Eten:
Gewoonweg geweldig. Wat voor soort pannenkoek je ook wilt hebben: ze hebben het. Of het nu met kippenlevertjes is, met asperges, gebakken mosselen, ananas, Franse kazen, etc. verzin het maar. Naast pannenkoeken hebben ze ook nog uitsmuiters, maaltijdsalades, sate vd haas, kaasplankjes, etc.
En dit allemaal tegen een zeer aangename prijzen. Vandaar de 9 voor eten (prijs/kwaliteit verhouding).

Schrijf zelf een recensie over De Konijnenberg in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over De Konijnenberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.