a TripAdvisor company

foto's van LE:EN in Utrecht - 1 foto's van LE:EN in Utrecht - 2 foto's van LE:EN in Utrecht - 3 foto's van LE:EN in Utrecht - 4 foto's van LE:EN in Utrecht - 5 foto's van LE:EN in Utrecht - 6 foto's van LE:EN in Utrecht - 7 foto's van LE:EN in Utrecht - 8 foto's van LE:EN in Utrecht - 9 foto's van LE:EN in Utrecht - 10 foto's van LE:EN in Utrecht - 11 foto's van LE:EN in Utrecht - 12

LE:EN

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 251 14 11
  2. www.leen-restaurant.nl

Desmond5

Zaterdag voor de tweede keer bij LE:EN wezen eten. Deze keer waren we ’s middags gegaan voor de lunch wat zeker aan te raden is. De avond vind ik persoonlijk wel wat gezelliger qua sfeer met de verlichting en kaarsen, maar ’s middags is het wat rustiger dus perfect voor een werkbespreking of als je met je laptop wilt werken onder genot van een lekker hapje met saké (zeker het proberen waard). Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door gastheer Marc. We zaten aan de grote houten eettafel en probeerden enkele gerechten van de nieuwe kaart. Alles smaakte uitstekend, maar we hadden zeker een favoriet in de gefrituurde krabrolletjes en de bread & dips. Vooral de kokos-koriander chutney dip was heerlijk. Wij houden wel van het concept dat je meerdere kleine gerechten kan bestellen, ideaal als je moeite hebt met kiezen. Ook fijn om te zien dat het personeel erg geïnteresseerd overkomt en ook met passie over de gerechten (en het bedrijf) kan vertellen. Groot pluspunt! Verder hangt er een fijne, bijna huiselijke, sfeer. Zeker een plek waar we vaker vanuit Rotterdam voor naar Utrecht zullen gaan. Nogmaals bedankt voor de heerlijke lunch!

Gegeten op 16 januari 2016

ThijsS

Verstopt buiten het centrum, maar zeker de moeite van het omrijden waard is LE:EN. De verrassende Aziatische kaart varieert van veilige wakame salade tot spannende gefrituurde sprinkhaan-sushi. Zonder uitzondering is alles mooi op smaak en in balans. In combinatie met een behapbare wijnkaart en vriendelijke bediening is het zeker de moeite hier nog eens langs te gaan!

Gegeten op 11 januari 2016

Simpsoniser

Gisteravond voorafgaand aan een concert bij De Helling gegeten bij LE:EN. Het was heerlijk, diverse hapjes uit de Aziatische keuken in brede zin: China, Japan, India, Indonesië etc., steeds op eigen wijze op smaak gebracht. De bediening is attent en vlot. Zeer bijzonder zijn ook de diverse sake's, waar de ober met enthousiasme over kan vertellen (tip: pruimensake bij het dessert). Hoewel het in een loods is, is de sfeer gezellig door de aankleding en de zitjes. Echt een aanrader, ook als je niet naar een concert in de buurt hoeft te gaan.

Gegeten op 23 december 2015

kathmandu250

aangenaam verrast door de hele sfeer bij Le:en ons kerst feestje werd een FEEST 37 blijde collega,s geweldeg eten supper uitgeserveerd tijdes ons walking dinner
goed bediend door Bram bedankt Mark laat 2016 maar komen

Gegeten op 15 december 2015

chaima1

Afgelopen donderdag (10-12-2015) onze teamuitje/ projectafsluiting georganiseerd bij LE:EN. Eerst een workshop gehad in de inspireerde ruimte achter het restaurant en vervolgens een 4-gangen diner. Contact verliep soepel en duidelijk. Eten was erg lekker en de service was top! Kortom een aanrader. Ik kreeg alleen maar leuke reacties terug van collega's. Petje af en ga zo door!!!

Namens,
Kwaliteitsinstituut Nederlandse Gemeente/ Vereniging van Nederlandse Gemeenten

Gegeten op 10 december 2015

Edwinvanooijen

Een van de (hippe) pareltjes van Utrecht waar je goed, eerlijk en smakelijk kunt eten. De gerechten zijn van prima kwaliteit. De bediening is vriendelijk en ongedwongen. Goede prijs kwaliteitverhouding en een aanrader voor degeen die van de aziatische keuken houdt. Wel van te voren reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Gegeten op 2 december 2015

EsmeeKo

Verrassende hapjes, grootstedelijke sfeer met veel verschillende typen mensen. De cocktails zijn een aanrader, ook de alcoholvrije variant was erg verrassend. Het was geen mix van verschillende sapje of iets dergelijks, maar een cocktail met zoet, zuur en een bittertje. De hapjes waren stuk voor stuk heerlijk, vooral de bietensalade en rauwe pompoensalade zijn aan te raden. Maar ook lekkere loempia's, maiskoekjes en biefstuk gegegeten. Leuke tent voor een avond uit met vrienden!

Gegeten op 20 november 2015

pienos20

Één keer eerder gegeten en we waren toen erg enthousiast. Vandaag vonden we het enigszins tegenvallen.
- mooie muurschilderingen en orginele aankleding.
- geen lassi te bestellen omdat het apparaat al schoon was gemaakt?
- te donker etablissement. Niet veilig met kinderen: kaarsen op de grond en geen zicht op je kinderen in het donker.
- veel richeltjes. Verschillende mensen zien struikelen.
- er was net geveft... Flinke aanwezige geur.
- Een gerecht wat vegetarisch leek op de menukaart werd met vissaus geserveerd. Het zou handig zijn als de vegetarische gerechten apart vermeld worden.

Gegeten op 29 november 2015

florence1

Gister hebben we bij Leen de Virtual Reality pop up bezocht en daarna heerlijk gegeten. De VR was een geweldige ervaring, maar het eten en de zeer attente bediening daarna was eveneens geweldig. We hebben o.a. genoten van papadums met kokos-korianderchutney, heerlijke salades, geweldige pekingeend en de gefrituurde sprinkhaan sushi was heerlijk! Ook de aanbevolen wijn was top, lekkere gruner veltliner, een heerlijke rode wijn (naam helaas vergeten) en bij de zeer smakelijke cheesecake met ananasijs kregen we een verrassend lekkere pruimen sake! De bediening was echt helemaal top, heel aardige dame die ons de hele avond door verrast heeft met op ons verzoek door haar uitgezochte heerlijkheden, ze hield ook precies in de gaten dat de gerechtjes en de bijpassende drank gelijktijdig arriveerde. We hebben een superavond gehad!

Gegeten op 27 november 2015

tim178

Persoonlijk vind ik de sfeer fantastisch. Het pand is een oude auto garage geweest en de industriële look is behouden gebleven. Vrolijke en gezellig dame die ons bediende. En last but not least het eten. Enorm veel aparte gerechten en smaken. Ook de sushi was top. Wij gaan zeker weer snel terug.

Gegeten op 27 november 2015

Schrijf zelf een recensie over LE:EN in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over LE:EN. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.