Matsuzaka

• 7.4

• 6.7

Mattieu_J
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is eigenlijk jammer dat het bij Matsuzaka altijd zo ongelooflijk donker is: je kunt de kleurenvan je overheerlijke sushi en sashimi niet zien. Ik ben hier zeker al 6 keer geweest en heb vrienden en familie meegenomen naar dit bijzondere restaurantje.

De rijst van de sushi is er altijd perfect. De vis van de sashimi is altijd supervers en de prijs-kwaliteitverhouding gewoon goed. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat niet goed was aan het eten. Als ze iets meer variatie gehad hadden in soorten (Japanse of groene) thee die voor mij toch echt een compliment zijn bij dit voedsel, en een iets uitgebreidere kaart, dan had ik het eten een 10 gegeven. Omdat ik geen gerechten verwacht zoals ze die in Japan serveren, simpelweg omdat de vraag er niet is, vind ik het eigenlijk wel prima zo.

De bediening is soms altijd correct, vaak vriendelijk maar een enkel keertje door de drukte gehaast en ietwat gesloten. De meisjes uit de bediening kunnen niet altijd antwoord geven op standaard vragen. Soms neemt men de moeite het toch na te vragen. Over het algemeen toch een 7.

Gegeten op 19 november 2013

sven17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een moeilijke keuze ... Volgens Iens is de sushi schitterend en zijn de service en decor ondermaats.
Onze kinderen staan voor de zaak en hakken de knoop door. We gaan 100 % voor de lovende recensies over het eten.
Dit is inderdaad een mooie culinaire en eerlijke ervaring.
Service ondermaats? De dame brengt ons ongevraagd een lekkere portie loempia's. Een brede glimlach, een vlotte bediening, ... het is uiteraard een momentopname. Dit is service met een S.
Decor? Niet oogverblindend, simpel, maar proper. En dat brengt ons tot de essentie: de sushi is van een hoog niveau.
Niet twijfelen mensen!

Gegeten op 11 november 2013

simone37
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor twee daagjes terig heb ik met mojn vriend bij matsuzaka gegeten. Wij waren op vakantie in arnhem en ik had op het internet even opgezocht waar we lekker konden eten. Matsuzaka stond hoog aangeprezen, ook al snappen wij na vrijdag niet helemaal waarom.
We kwamen er aan om een uur 8 en we waren de enige tafel. Voor de rest hadden ze vooral veel afhaal. (Ja tis ook een afhaalsushi). We gingen zitten en werden gelijk geholpen door een heel aardige jongedame. Zij bracht ons de eerste drankjes en de kaart. Daarna hebben we twee sushi sets besteld. Dit kwam allemaal vrij snel op tafel. Nadat we net waren begonnen met eten, kwam er een tafel van 6 bij. Nadat deze waren geplaceerd, bestonden ik en mijn vriend niet meer voor de bediening. Wij hebben constant geprobeerd haar aandacht te krijgen maar dat ging helaas niet omdat ze te druk was met de tafel van 6. Dit vonden wij nogal onacceptabel.
Het eten daarentegen, was echt geweldig! Hele lekkere sushi, de beste die ik tot nu toe heb gehad. Ik zal er echter niet meer terugkomen vanwege hoe we zijn behandeld.

bsm88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastisch sushi-restaurant. Door meerdere mensen aan ons aangeraden en terecht. Voor het decor hoef je het niet te doen. Het was vrijdagavond en er was maar één ander tafeltje bezet, de verlichting is apart en ook voor het overige was het decor wat sober. Dus in geval je van plan bent romantisch of heel sfeervol uit eten te gaan, dan zou ik een ander restaurant uitkiezen. Mocht je voor heerlijk eten en goede service uit eten gaan, dan ben je hier aan het goede adres. Wij hebben een menu samen laten stellen voor 3 personen. Vooraf kregen we wat warme gerechtjes, goed op smaak. Vervolgens kregen we zeewiersalade met kool en dressing, ook lekker. Tot slot 3 rondes met verschillende sushi (maki, sashimi etc). Fantastisch! Heerlijk vers, zachte smaak. Echt een aanrader, zeker als je daarna de kosten onder ogen ziet...

Gegeten op 22 februari 2013

Linda1959
  • Recensies in de laatste twee jaar

De beste kwaliteit en meest smaakvolle sushi. Wij zijn liefhebbers van sushi en hebben landelijk maar ook buiten Nederland sushi gegeten. Wij zijn kritisch en hebben vergelijking gemaakt. Matsuzaka blijft voor ons de beste uit Arnhem en omstreken.

Gegeten op 14 december 2012

nls
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier ga je heen voor overheerlijke sushi! Voor de inrichting hoef je het niet te doen, die is donker en niet heel gezellig. Maar zoals gezegd: de sushi maakt het allemaal meer dan goed!

Ook aan te raden om af te halen!

Gegeten op 9 september 2012

Daniek

• Goed

Voor de sushi zouden ze van mij een 10 krijgen, maar het overige eten is niets bijzonders. Bovendien klopt de website en de menukaart nooit. Jammer..

a.massing

• Uitstekend

Ik heb als referentie heel goede Japanse restaurants c.q. sushi-bars in de Hofstad. Dus toen ik gisterenavond hier mijn eerste ervaring had, was ik behoorlijk onder de indruk van de smaak en kwaliteit: prima sushi's die duidelijk niet kant-en-klaar staan. Ook een leuk assortiment. Alleen jammer dat de aanwezige schreeuwende kinderen niet tot de orde werden geroepen.

etkras

• Goed

Fijne tent!! kom niet uit arnhem maar eet hier altijd voorafgaand aan een concert. Geen prijs pakker en een beetje karig met de whisky (ook geen keuze in whisky's, En niet super veel keuze maar genoeg voor genieter als ik voor de rest Super!

Jascha

• Slecht

Onlangs hebben wij gegeten bij Matsuzaka. Door de goede reacties op Iens waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Helaas zijn deze verre van waar gemaakt. Vanwege de goede recensie verwachtte ik grote drukte, dus ik had gereserveerd. Bij binnenkomst gaf ik dit aan, maar naar mijn naam werd niet eens gevraagd. Met een blik in de, niet erg aantrekkelijke ruimte, zag ik al dat dit ook niet nodig was geweest. Dat mijn verwachtingen niet werden waargemaakt, had niet te maken met het eten zelf, want wat je kreeg was prima. Helaas was de keuze beperkt. De menu s zijn inmiddels van de kaart gehaald. Jammer, want op die manier krijg je niet alleen het bekende voorgeschoteld. Nu moet je zelf een keuze maken. Je weet niet of hetgeen je uitkiest ook voldoende is en dat is toch wel handig. Zeker als je duidelijk kenbaar wordt gemaakt dat later bijbestellen niet wordt gewaardeerd. Heb je dan uiteindelijk een keuze gemaakt, dan wordt je meegedeeld dat er nog slechts een van de 12 spiesgerechten verkrijgbaar is. Omdat mijn vriendin niet erg dol is op sushi en sashimi, kwam ze niet verder dan droge gebakken rijst en kipspiesjes. Op suggesties hoef je niet te rekenen. Ook de teppanyaki (bakplaten) is verdwenen, terwijl dit nog steeds op de website wordt aangeprijsd. De menukaart is ook een verhaal apart. Ten eerste is hier een ernstig tekort aan, dus moet je het met een kaart per tafeltje doen. Ten tweede is het zo n ouderwetse plakkerige insteekkaart met lege pagina s en fotos van flessen wijn. Andere drankjes ontbraken op de kaart. Het eten kon niet ineens worden gebracht, vanwege de drukte bij het afhaalgedeelte. Kortom, vanwege de onkundige bediening en ongezellige ambiance moet je lekker sushi en sashimi afhalen bij Matsuzaka. Ons zullen ze er in ieder geval nooit meer aan tafel zien.

Schrijf zelf een recensie over Matsuzaka in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Matsuzaka. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!