a TripAdvisor company

foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 1 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 2 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 3 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 4 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 39 86

lexleopold

We komen hier graag en ook deze keer was het weer goed toeven. Het eten wordt mooi geserveerd, is afwisselend en erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en attent.

Gegeten op 3 maart 2015

kees193

Via online reservering

Goed, vers bereid eten in dit restaurant. Een heel goed "verrassingsmenu" met originele, gezonde tussendoortjes. Alles was fraai opgemaakt. Het interieur is heel mooi, maar het uitzicht op het terras is dat helaas minder. Daar kijk je tegen rommelige nieuwbouw aan, maar zit overigens wel gezellig en confortabel. Het is feestelijk en uitgebreid dineren in dit restaurant, met attente bediening. Huiswijn per glas, vrij eenvoudig maar goed. Kortom: weinig aan te merken, veel te prijzen.

Gegeten op 16 juli 2015

auvry

Dit restaurant ligt voor ons niet echt naast de deur, maar eens in de zoveel tijd "moeten" we er gewoon weer heen. Gisteren kozen we voor het 5-gangen menu. Alle gerechtjes waren weer totaal anders dan we de keer daarvoor hadden gehad. Erg verassend. De gerechten worden als ware kunstwerkjes gepresenteerd en alles was even smaakvol. Super vriendelijk personeel. Vooral de gasvrouw heeft veel humor en past zich goed aan aan haar gasten. Aangezien het geweldig weer was hebben we buiten kunnen eten op en klein en rustig hofje. Kortom, een top avond!! En zeker weer , tot een volgende keer!!

Gegeten op 10 juli 2015

arinda

Via online reservering

Hier afgelopen vrijdag het 7 gangen menu gehad en wat hebben wij heerlijk gegegen:) Echt voor herhaling vatbaar:) Stuk voor stuk heerlijke gerechten. Het enige minpuntje is dat je beter losse glazen wijn kan bestellen dan een wijnarrangement te nemen, dan ben je namelijk voordeliger uit. 1 glas kost 5.75 en als je bijvoorbeeld een 5 gangen wijnarrangement neemt kost dat 31 euro (dat had mijn vriend gedaan namelijk). Met een wijnarrangement ben je iets duurder uit en dat verwacht je vaak niet. Maar al om al hebben we heerlijk gegeten en konden ook lekker buiten vertoeven:D Hier komen we zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 26 juni 2015

apcko

Via online reservering

Zwolle bezocht : museum, stadswandeling en geweldige afsluiting bij het `t Pestengasthuys sfeervol, geweldige gastvrouw (heeft ons door de straatjes geleid snelste weg naar het station) en het eten was echt perfect (verassingsmenu) dus een aanrader.

Gegeten op 18 juni 2015

cokvanschaik

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Pestengasthuys. Heerlijke gerechten en een goed, passend wijnarrangement! Chapeau!
Het personeel was heel attent.
Bij het dessert was zelfs tekst opgenomen (op het bord) vanwege ons robijnen huwelijksfeest!

Gegeten op 10 juni 2015

lydia25

Via online reservering

Wij hebben die dag samen wat te vieren en voor het Pestengasthuys gekozen vanuit de goede recensies die wij hier hebben gelezen, en we zijn zeker niet teleurgesteld! Wij hadden een plaats toegewezen boven in de vide paal tegenover het muur hoog spiegel. Wij zijn begroet door een uiterste vriendelijke gastvrouw, de sfeer was gezellig, sfeervolle en ongedwongen. De lekkere prosecco met de rabarber wijn als aperitiefje maakte ons smaakpapillen kriebelen. Wij hebben voor de drie gangen diner gekozen met de Japanse runderras (?) als hoofdgerecht. De amuses die tussen de gangen door geserveerd waren waren zó verrukkelijk. Het toetje rabarber bavarois-lambada aarbeien-basilicum ijs in creme sherry mousse als afsluiting was echt niet te versmaden! Voor ons was een heerlijke avond met lekker eten en een vriendelijke ambiance!

Gegeten op 23 mei 2015

Marianneja

Via online reservering

Prachtige tent. Je merkt dat er in Zwolle op restaurant niveau veel goeds gebeurd. Uitstekende gerechten, service en omgeving voor een alleszins betaalbare prijs (uiteraard in verhouding tot het eten). Als we dichter in de buurt woonden kwamen we hier zeker (vaak) terug.

Gegeten op 21 mei 2015

cees84

Via online reservering

't Pestengasthuys heeft een groots decor, wij zaten boven in de vide met pr8ig uitzicht op de grote spiegel beneden. De amuse, een bonbon van paprika, crème-fraîche en mais was een toffe binnenkomer. Maar de roulo van paling, spinazie en coquille St. Jack was misschien nog lekkerder.
Van het heerlijke hoofdgerecht, een flank-steak van het Black Angus rund met raapstelen stamppot wil ik vooral de begeleidende wijn noemen: een bedwelmende Primitivo Vetrère Puglio 14,5 %.
Helaas at mijn vrouw haar toetje zelf op en dan moet het wel heel lekker zijn. Het was rabarber bavarois, lambada-aardbeien met schuim, basilicum-ijs, cream sherry mouse.
De bediening was professioneel. De gasthuysvrouw wist dat het goed was en kwam niet steeds vragen of we tevreden waren.

Gegeten op 7 mei 2015

X-pence

Via online reservering

We hebben ons door de chef laten verrassen op een 4-gangen menu. In combinatie met het uitstekende wijnarangement hebben we een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 7 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over 't Pestengasthuys in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over 't Pestengasthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.