a TripAdvisor company

foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 1 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 2 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 3 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 4 foto's van 't Pestengasthuys in Zwolle - 5

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 423 39 86

ArjanenKarin

Via online reservering

Wederom geweldig gegeten bij 't Pestengasthuys.
Lekker buiten kunnen zitten en een 5 gangen diner + wijn arrangement besteld.
Vanaf het 1e t/m het laatste gerecht alles perfect bereid, wij hebben het gevoel dat 't Pestengasthuys weer een stapje heeft gezet.
Gastvrouw + bediening zijn altijd zeer aardig, komen er nu de afgelopen 14 jaar regelmatig in dit restaurant en we zijn nog nooit teleurgesteld.
Kortom : plan een avondje Pestengasthuys en geniet !

Gegeten op 22 augustus 2015

Zwolle1974

Via online reservering

Erg goed bevallen. Verrassend gecombineerde smaken en heerlijke wijn. Service was erg vriendelijk en nam alle tijd om gerechten tie te lichten. Vanwege het mooie weer zaten we buiten, een veel minder mooi decor dan het interieur.

Gegeten op 21 augustus 2015

nikkimolenaar

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Afwisselend en vers 4 gangen diner. Zeer gastvrij. Ook voor zwangere tafelgenoot alle aandacht!
Prima locatie, wat rustig daardoor leek het wat kaal.

Gegeten op 16 augustus 2015

gonjo

Via online reservering

Zeer vriendelijke ontvangst. Beneden was het al helemaal vol, dus moesten we boven zitten. Niet verkeerd, maar geen airco, of niet aan, en het was er erg, erg warm. Al de warmte van de kaarsen beneden steeg naar boven. Dat heeft het plezier enigszins bedorven. De obers stond ook het zweet op het voorhoofd. Maar nogmaals voor het eten een echte aanrader!

Gegeten op 14 augustus 2015

henk.dijkstra

Via online reservering

Prettige bediening met verstand van zaken. Heerlijk eten en ze kunnen goed aanpassen naar je wens. Goede gastvrouw. Buiten zitten is beneden niveau van het restaurant omdat je tussen muren zit. Bonnen is het comfortabel. Muziek mag zachter of gewoon uit.

Gegeten op 11 augustus 2015

lexleopold

We komen hier graag en ook deze keer was het weer goed toeven. Het eten wordt mooi geserveerd, is afwisselend en erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en attent.

Gegeten op 3 maart 2015

kees193

Via online reservering

Goed, vers bereid eten in dit restaurant. Een heel goed "verrassingsmenu" met originele, gezonde tussendoortjes. Alles was fraai opgemaakt. Het interieur is heel mooi, maar het uitzicht op het terras is dat helaas minder. Daar kijk je tegen rommelige nieuwbouw aan, maar zit overigens wel gezellig en confortabel. Het is feestelijk en uitgebreid dineren in dit restaurant, met attente bediening. Huiswijn per glas, vrij eenvoudig maar goed. Kortom: weinig aan te merken, veel te prijzen.

Gegeten op 16 juli 2015

auvry

Dit restaurant ligt voor ons niet echt naast de deur, maar eens in de zoveel tijd "moeten" we er gewoon weer heen. Gisteren kozen we voor het 5-gangen menu. Alle gerechtjes waren weer totaal anders dan we de keer daarvoor hadden gehad. Erg verassend. De gerechten worden als ware kunstwerkjes gepresenteerd en alles was even smaakvol. Super vriendelijk personeel. Vooral de gasvrouw heeft veel humor en past zich goed aan aan haar gasten. Aangezien het geweldig weer was hebben we buiten kunnen eten op en klein en rustig hofje. Kortom, een top avond!! En zeker weer , tot een volgende keer!!

Gegeten op 10 juli 2015

arinda

Via online reservering

Hier afgelopen vrijdag het 7 gangen menu gehad en wat hebben wij heerlijk gegegen:) Echt voor herhaling vatbaar:) Stuk voor stuk heerlijke gerechten. Het enige minpuntje is dat je beter losse glazen wijn kan bestellen dan een wijnarrangement te nemen, dan ben je namelijk voordeliger uit. 1 glas kost 5.75 en als je bijvoorbeeld een 5 gangen wijnarrangement neemt kost dat 31 euro (dat had mijn vriend gedaan namelijk). Met een wijnarrangement ben je iets duurder uit en dat verwacht je vaak niet. Maar al om al hebben we heerlijk gegeten en konden ook lekker buiten vertoeven:D Hier komen we zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 26 juni 2015

apcko

Via online reservering

Zwolle bezocht : museum, stadswandeling en geweldige afsluiting bij het `t Pestengasthuys sfeervol, geweldige gastvrouw (heeft ons door de straatjes geleid snelste weg naar het station) en het eten was echt perfect (verassingsmenu) dus een aanrader.

Gegeten op 18 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over 't Pestengasthuys in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over 't Pestengasthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.