a TripAdvisor company

2. Frans-modern
  3. Topper 2016
  5. 1 Michelinster
  1. Toon telefoonnummer 040 250 56 40

Verrassend eten bij het voetbal

Naar het Philips-stadion kom je niet alleen om PSV voetbal te zien spelen. Je kunt ook culinair genieten bij Restaurant Avant-Garde Van Groeninge. Het geeft Chef-kok en eigenaar Johan van Groeninge een kick om je iedere keer weer te verrassen. Hij varieert steeds de presentatie van zijn gerechten.

Edjo-H

Leuk biermenu! De gerechten werden begeleid door 2 verschillende bockbieren.
Spannende amuses, smaakvol voor- en hoofdgerecht. Hoewel de onderlinge samenhang van de proeverijen op het bord wat miste was het een palet van mooie en krachtige smaken die allen erg goed combineerden met het bockbier. Zelfs het nagerecht (verrassend met rode biet verwerkt) kwam met het kruidige bockbier extra tot zijn recht.
Bediening was zoals je mag verwachten, entourage bij het stadion is wel eens leuk en fris al mag die persoonlijk van mij wat intiemer.
Met dit 'Iens loves beer' menu een mooie combinatie neergezet door Avant-Garde.

Gegeten op 25 november 2015

FDLBRANDON

Via online reservering

Alles was top geregeld. Hazerugfilet was bijzonder lekker,verder amuses en dessert zeer smaakvol. Decor zou mooier zijn als er 22 spelers over het veld hadden gelopen.

Gegeten op 21 november 2015

jopio65

via heerlijke 10 daagse een 3 gangen menu genoten. Mooi opgemaakte kunstwerkjes met pure smaken, voor mij had het op iets hoger niveau gemogen. Zeer correcte bediening..

Gegeten op 11 november 2015

11floris

Verassend sterren restaurant in voetbalstadion. het aperitief word op het terras genuttigd wat een apparte ervaring is, onwerkelijk zo stil voor een stadion . verder word het eten binnen geserveerd de bediening is vriendelijk professioneel. De opmaak van de borden is prima zoals je dat mag verwachten. verassend toetje met komkommer. Mooi ingericht restaurant.

Gegeten op 15 augustus 2015

W66

Een sfeervol plekje voor een aperitief bij de haard, met maar liefst een 3-tal amuses. Voor een niet-voetballiefhebber is een etentje in een restaurant met uitzicht in het stadion een bijzondere beleving. Apart, maar niet gezegd gezellig.
De tafels zijn mooi gedekt. Door de royale opstelling van de meubels zit ik op een redelijke afstand van mijn partner, waardoor we net iets harder moeten praten dan wat comfortabel is.
Nog een lekkere amuse aan tafel, dit begint goed! We hebben het restaurantweekmenu en krijgen er mooi passende wijnen bij. Voor lekker eten zit je hier echt goed. De mensen van de bediening zijn zeer correct en behulpzaam, maar ook wat formeel en daarmee afstandelijk.
We kijken terug op een heerlijke avond, bij vertrekken regen het en krijgen we nog een paraplu aangereikt. Wat een service.

Gegeten op 4 september 2015

geert44

In een mooi ingericht modern restaurant hebben we een matig diner mogen genieten. Van een restaurant met een ster mag je net dat beetje extra verwachten, in plaats daarvan krijg je net dat beetje minder. Personeel dat denkt dat het al heel wat is als je voedsel krijgt het is niet direct onbeleefd maar lijkt wel totaal ongeinterresseerd. De amuses waren nog best lekker maar zodra het iets complexer werd met de eerste twee voorgerechten, zijn het allemaal losse onderdelen op het bord. Bij het hoofdgerecht komen de smaken dan eindelijk in harmonie samen, dan is het vlees zo zwaar overkookt dat het taai werd. Toegegeven het toetje en de kazen waren goed vandaar nog net een voldoende voor het eten. Voor mij toch geen reden om terug te gaan.

Gegeten op 29 mei 2015

MMt

Wat een heerlijke avond. Een fantastisch menu, prachtige wijnen, mooie ambiance, je wordt omringd door vakmensen zowel in de keuken als in de bediening. Prijs kwaliteit helemaal in orde. Kortom TOP!!!! Hartelijk dank voor deze geweldige avond.

Gegeten op 8 mei 2015

ad_wijgerde

Gegeten op 16 april 2015

lotje11

Mooi sterrenrestaurant in het PSV stadion. Sfeervolle ambiance. Verrassingsmenu zeer gevarieerd. Al vaker geweest, fijne attente gastheer. Eten wat ik me kon herinneren eerder wel eens spannender.

Gegeten op 13 december 2014

Chris_Dekker

Kerstmis 2014 wederom genoten van het speciale kerstdiner met wijnarrangement. Dit maal in gezelschap van onze dochter en schoonzoon. Dit restaurant staat bij ons nog steeds op nummer 1. Alles was weer perfect. De gastvrije ontvangst, de bediening en natuurlijk de keuken. Wij hadden een prachtige tafel recht voor de open keuken. Naast al die heerlijke smaken die werden geserveerd genoot ik ook van de passie, rust, enthousiasme van de chef en zijn team. Perfect op elkaar ingespeeld. Ieder gerecht was weer een schilderij op zich. De smaken die vooral zijn bijgebleven zijn die van de coquille in de schelp met truffel en de heerlijk gegaarde langoustine. Uitstekende verhouding qua porties, de zeer professionele maar zeker niet afstandelijk bediening maakten het voor ons weer geheel compleet. Dit keer nemen wij ons toch voor om niet tot de volgende kerst te wachten, maar gewoon het komend jaar lekker nog een keer (of meer) langs te komen.
Chris en Ineke Dekker

Gegeten op 25 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Avant-Garde Van Groeninge in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Avant-Garde Van Groeninge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.