a TripAdvisor company

De Kleine

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 421 64 97

nicole149

We hadden gereserveerd via www.iens.nl. Als opmerking hadden we geplaatst dat onze jongste zoon jarig was en een contract had getekend bij en prof voetbalclub. We werden hartelijk ontvangen en de "mooiste" tafel was gereserveerd. Bij het voorgerecht werd onz zoon verrast! Er werd gezongen, vuurwerk bij de soep en een voetbal als cadeautje. Als dat geen service en gastvriendelijkheid heet...! Fantastisch. Wat een verrassing. We waren onder de indruk.

Wat we natuurlijk al wisten, maar wat nogmaals werd bevestigd, is de kwaliteit ban het eten. Het was heerlijk! De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. We komen graag weer terug!

De Kleine: bedankt voor de heerlijke avond. We hebben genoten!

Gegeten op 12 mei 2015

bart235

In de reservering had ik aangegeven dat het om ons 1-jarig trouwjubileum ging. We kregen hierdoor een tafel met een roos en een gelukswens. Erg sympathiek. Het was druk, maar aan het personeel was dit niet te merken, de ober en de serveerster waren erg relaxt en oprecht vriendelijk. Ze maakten met alle plezier even een praatje en hadden kennis van de recepten. We kregen een goed gevuld bord en een heerlijk mals stuk vlees, een aanrader, het varkenshaasje in stroganoffsaus. Ze hebben het ons verkocht voor een zeer eerlijke prijs, een gemiddeld stuk vlees kost 15 euro met friet en salade erbij. Overigens was de salade super. Hier komen we zeker terug!

Gegeten op 25 april 2015

marielle1983

Gezellig eetcafé met vriendelijke bediening. Voordat we in de stad wat gingen drinken een hapje gegeten hier. Gezellig met zn vieren aan de ronde tafel. Heerlijk mals vlees, de biefstuk en varkenshaas saté! Aanrader voor een goed stukje vlees met patat voor weinig geld.

elli1

Gezellig smal dingetje in centrum van Zwolle. Wij waren er rond etenstijd op een vrijdag. De 3 medewerkers w.o. de kok liepen de benen uit hun lijf, maar ze bleven kalm. Erg druk, waardoor het beleid w.s. was om niet meteen de kaart te geven, waardoor het erg lang duurde voordat je uiteindelijk het eten voor je had staan! Maar dat was heerlijk en niet te duur! Omdat we een afspraak hadden, durfden we geen toetje te nemen, met het risico weer zolang te moeten wachten.

Gegeten op 30 januari 2015

christel5

Vandaag in het heerlijke zonnetje neergestreken op het terras van dit gezellig etablissement voor een lunch. De bediening was zeer vriendelijk en snel. We hebben beide de uiensoep genomen en deze werd geserveerd zowel met stokbrood als met een snee brood belegd met kaas op de soep. Deze was heerlijk.

Gegeten op 13 november 2014

WimMerlijn

Voor het pand zie je het al. Dit is een gezellige uitbating. We gingen voor een lunch, en het was geen terrasweer. Binnen valt gelijk de lange toog op. Het is een café annex lunchroom. Omdat we aan het hoge tafeltje bij de bar zaten, hadden we zicht op de kok, die de lunchgerechten in straf tempo klaar zette. Het was piekuur en zij waren maar met z'n tweeën. Een kort gesprek (hij was immers druk) leerde dat de kok 'alles' zelf maakt wat op het menu staat. Ik ging dus voor de bal gehakt. En ik vind mijzelf best een kenner als het gaat om de smaak van de Bal. De kok nam dus onwetend een groot risico. Maar zijn zelfverzekerdheid was niet voor niets. Dit was met recht een van de beste ballen die ik sinds lange tijd heb geproefd. Niet te zout of te kruidig, niet te klein, niet te vast van structuur, nee, deze bal was er lekker en viel zo uit elkaar dat het wel zelfgemaakt moest zijn. Ondanks dat de frieten en de satésaus - lekker dik en kruidig - ook erg goed waren, is mijn enige tip: doe de satésaus apart en niet over de bal.

Gegeten op 24 oktober 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Zeer vriendelijke bediening, lekker sate. Ouderwets gezellig cafe

Schrijf zelf een recensie over De Kleine in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Kleine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.