Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Kleine

1. Internationaal

De Kleine

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 421 64 97

christel5

Vandaag in het heerlijke zonnetje neergestreken op het terras van dit gezellig etablissement voor een lunch. De bediening was zeer vriendelijk en snel. We hebben beide de uiensoep genomen en deze werd geserveerd zowel met stokbrood als met een snee brood belegd met kaas op de soep. Deze was heerlijk.

Gegeten op 13 november 2014

WimMerlijn

Voor het pand zie je het al. Dit is een gezellige uitbating. We gingen voor een lunch, en het was geen terrasweer. Binnen valt gelijk de lange toog op. Het is een café annex lunchroom. Omdat we aan het hoge tafeltje bij de bar zaten, hadden we zicht op de kok, die de lunchgerechten in straf tempo klaar zette. Het was piekuur en zij waren maar met z'n tweeën. Een kort gesprek (hij was immers druk) leerde dat de kok 'alles' zelf maakt wat op het menu staat. Ik ging dus voor de bal gehakt. En ik vind mijzelf best een kenner als het gaat om de smaak van de Bal. De kok nam dus onwetend een groot risico. Maar zijn zelfverzekerdheid was niet voor niets. Dit was met recht een van de beste ballen die ik sinds lange tijd heb geproefd. Niet te zout of te kruidig, niet te klein, niet te vast van structuur, nee, deze bal was er lekker en viel zo uit elkaar dat het wel zelfgemaakt moest zijn. Ondanks dat de frieten en de satésaus - lekker dik en kruidig - ook erg goed waren, is mijn enige tip: doe de satésaus apart en niet over de bal.

Gegeten op 24 oktober 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Zeer vriendelijke bediening, lekker sate. Ouderwets gezellig cafe

Schrijf zelf een recensie over De Kleine in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Kleine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.