a TripAdvisor company

Il Bambino

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 076 597 30 20

Italiaans voor het hele gezin

De pizza's van Il Bambino zou je iedere dag wel willen eten. Als je niet zo van pizza houdt, dan blijven er gelukkig genoeg opties over. Lasagne, melanzane alla parmigiana of een van de vele andere Italiaanse gerechten. Kom gezellig langs met de hele famiglia in het Brabantse Zundert. Buon appetito!

joelle9

Via online reservering

Het eten beviel ons uitstekend. Zoals gebruikelijk in Nederland verliep de bediening vlot en zeer vriendelijk. Het interieur vonden wij eerder sober maar uiteindelijk gaan we voor het eten en niet voor de meubelen.

Gegeten op 10 januari 2015

daantje-weelde

Via online reservering

We kwamen met 5 personen en werden aan een wat krappe tafel gezet. Eten was heerlijk, goed warm en werd aan iedereen ongeveer gelijk geserveerd. Drankjes werden goed aangevuld en de prijs was heel schappelijk voor de verschillende gerechten.
de champignonnetjes in kruidenboter was een overheerlijk voorgerecht. We hebben allen met smaak gegeten

Gegeten op 12 december 2014

rien16

Via online reservering

Rose garnalen vooraf zeer lekker, hoofdgerecht kalfsvlees uitstekend.
Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht was voldoende groenten aanwezig.
Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 30 november 2014

marjolein113

Via online reservering

Het eten smaakte prima, alhoewel ik mijn dessert geen 7,50 euro waard vond. De wijn echter was niet drinken, zowel de rode als de witte huiswijn.

Gegeten op 22 november 2014

jsiegmund

Via online reservering

Prijs / kwaliteit technisch is Il Bambino aan de hoge kant. De zaak zelf is eenvoudig, weinig sfeer. Nadat de CD afgelopen was heb ik de rest van de avond geen muziek meer gehoord. Eten werd geserveerd op koude borden en arriveerde lauwwarm. Het eten was ok maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk maar niet heel oplettend, moest zelf om nieuw drinken vragen.

Gegeten op 15 november 2014

Anoniem20071989

Via online reservering

Mooi restaurant, goede parkeergelegenheden, binnen hangt er een gezellige sfeer, goede bediening en lekker eten!
Een 8!!!

Gegeten op 12 november 2014

Gerda_en_Edward

Via online reservering

Via de AH spaaractie geboekt. Het is een eenvoudig Italiaans restaurant. Personeel is vriendelijk. Het eten voor de menuprijs (€29, 50) best goed. En als je dan één menu gratis krijgt... Veel anderen kwamen ook met zo'n spaarkaart. Er waren gasten die vonden dat ze toch moesten zeuren. Misschien denken die dat dat interessant staat. Och... Vanwege de besparingen toch maar een fles wijn laten komen. Die werd reeds geopend aangeboden. Was dat een foutje of hadden ze de fles zelf hervuld? Ik denk het eerste, maar vond het een klein minpuntje. Verder prima.

Gegeten op 7 november 2014

ingrid164

Via online reservering

Gastvrije ontvangst. Jammer dat er geen geschikte tafel was voor een gezelschap van vijf personen. Aan een tafel van acht zit één gast toch wat afgezonderd van de rest en drie lege stoelen geeft een beetje het gevoel dat het gezelschap niet compleet is. Ook was de ruimte rondom de tafel onvoldoende om de gerechten uit te serveren. Het doorgeven van drankjes en borden is op zich geen probleem, maar eigenlijk hoort het niet!

De menukaart bevat weinig verrassende gerechten. De gerechten worden smaakvol bereid. Helaas waren de pizza's wat moeilijk te snijden (en dat lag niet aan de messen!) De porties zijn voldoende groot voor flinke eters. Wij konden het niet allemaal op.

De klanten die hun pizza's en andere gerechten komen afhalen lopen dwars door het restaurant en dat zorgt samen met hoorbare keukengeluiden voor wat onrust.

Het personeel is goed op elkaar ingespeeld en reageert snel en vriendelijk. De wachttijd tussen de gangen was dik in orde, ondanks dat vrijwel alle plaatsen in het restaurant bezet waren.

Conclusie: Il Bambino biedt reguliere Italiaanse gerechten in een informele sfeer.

Gegeten op 2 november 2014

vbra

Via online reservering

we aten van de AH zegels. Mochten kiezen uit het 3 gangen menu of zelf een menu samenstellen uit de kaart. We kozen voor het laatste. De ober was erg vriendelijk, beveelde ons een rode wijn aan, met een goede prijs kwaliteit verhouding. Prima.
voorgerecht carpaccio smaakte puur naar citroen, jammer. Vitello heel veel saus maar verder oké. Hoofgerecht pasta met 4 soorten saus, helemaal goed en zeker voldoende. Canneloni prima. Nagerecht dame blanche niets op aan te merken. Alles bijelkaar moesten we bijna 60 euro afrekenen. Voor vanavond prima maar als er nog eens 30 euro bij was gekomen wat het officeel zou kosten dan ging ik er niet voor terug. Alles bijelkaar dus eigenlijk prima gegeten met aardige bediening, oja als je haast hebt kan ik je deze aanbevelen, als je niet oppast sta je na een uur weer buiten.

Gegeten op 1 november 2014

maima

Via online reservering

Het eten was zeer slecht tot matig. Ik had als voorgerecht een rundercarpacio iets wat ik vaak neem en erg lekker vind. Normaal zit hier een beetje balsamico dressing op hier was het doordrenkt met witte azijn en dat was echt stukken minder lekker.
Het eten was al met al matig het was niet echt slecht nog wel gewoon te eten maar niet iets wat je in een restaurant verwacht.
Het gene wat mij het meest verbaasde en ook zorgt voor deze slecht recensie is de manier hoe er daar met klanten werd omgegaan. Als het kon zou ik voor service een -5 geven.
Vanaf het moment van binnenkomst moesten we lang wachten.
Verder werden we door de serveerster in ons gezicht uitgelachen op een er onvriendelijke manier met onze vragen. Bijvoorbeeld of ze verse jus hadden, troebel sinaasappelsap en later ook suikervrije desserts.
Wij hoefde maar de helft te betalen door dat het 2e menu gratis was maar dit was de 30 euro met zijn tweeën echt niet waard!

Gegeten op 31 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Il Bambino in Zundert

Schrijf hieronder je recensie over Il Bambino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.