Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Palet

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken

't Palet

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 023 537 87 81

teigertje

Leuk eetcafe met aardige bediening en goed eten. Kaart verandert vaak genoeg om terug te komen als ze weer wat nieuws hebben. Blijft leuk en gezellig voor de hele familie. Alleen inrichting is wat ouderwets, kan wel wat meer naar deze tijd getrokken worden...

Gegeten op 6 oktober 2013

Martijnsp

Een gezellig restaurant met een zeer regelmatig wisselende kaart. Verrassende combinaties en wij komen er graag. Geen restaurant met standaard kaart en vet eten zodat je hier aan het einde van de avond een heerlijk voldaan gevoel hebt. Een restaurant voor even wat eten of een avond uit.

Gegeten op 8 december 2012

RosettaS

Ongedwongen sfeer,vriendelijke bediening is het eerste dat opvalt. Prijzen redelijk voor wat het is: eenvoudig maar smakelijk. Bij het aperitief wordt een krokant bladerdeeg koekje uit eigen keuken gegeven.
De kaart doet mee met het seizoen. Nu bv. parelhoen met risotto en paddenstoelen.Parelhoen in orde, risotto redelijk maar zeker niet prima, had wat zachter en voller van smaak kunnen zijn. Jammer van de salade bij het hoofdgerecht met teveel mayonaise-achtige saus en weinig smaak geen plezierig bijgerecht.
Nagerechten daarentegen waren erg lekker.

baco2000

Lekkere salade met bietjes en blauwe kaas, gevolgd door een konijnenboutje. Prima in orde! De andere tafelgenoten waren ook tevreden. Restaurant zat vol. Rekening was in orde.

Gegeten op 16 november 2012

Proever39138

• Matig

• Matig

Helaas ben ik het niet met de vorige schijver eens. Zelf heb ik saté gegeten. Het vlees was prima gebakken maar de pindasaus en het vlees hadden weinig tot geen smaak. De groente op het bord was te lang gekookt en de ijsbergsalade met een plakje ei werd ik ook niet echt vrolijk van. Tip voor de keuken: probeer het Hemeltje in Bloemendaal eens ter vergelijking.

Schrijf zelf een recensie over 't Palet in Santpoort

Schrijf hieronder je recensie over 't Palet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.