Carpe Diem

• 8.6

• 8.1

advodijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant in een oud pakhuis op de eerste verdieping. De bediening was uitermate vriendelijk en spontaan. Het eten was erg goed. Het menu Carpe Diem was goed uitgebalanceerd de smaken pasten goed bij elkaar. Het bij het menu inbegrepen paprikasoepje werd probleemloos vervangen door het rivierkreeftensoepje.
Het wijn arrangement sloot prima aan bij de gerechten. Zonder vragen werd er een karaf water geserveerd, prima!
Een restaurant om zeker nog eens terug te keren.

Gegeten op 1 september 2013

Proever17783
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke avond gehad, zeer gastvrije, wame en attente bediening, heerlijke gegeten, alles echt heet op tafel (unieke ervaring) kraakvers ! Coqcuilles met paling en appel, heerlijk .. Lekkere krokante zwezerik met eendelever .. Mmmm .. Wij komer zeker terug !

Gegeten op 2 februari 2013

jensplein8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nog nooit in dit restaurant gegeten. Het is klein maar gezellig en heeft een ietwat nostalgische sfeer. Bij aankomst kregen we een amuse van vis, wat erg lekker van smaak was.
We besloten het verassingsmenu te nemen en hebben hier geen spijt van gehad. Het voorgerecht bestond uit verschillende kleine hapjes. Vis en vlees waren gecombineerd en ook geitenkaas, heerlijk. Als tussengerecht kregen we 2 verschillende witvissen geserveerd waarbij de balans tussen zoet en zout heel erg goed was door de saus en de kruidenrijst waarop de vis lag.
Het hoofdgerecht bestond uit twee verschillende soorten wildvlees met gebakken aardappelen. Deze had voor ons wat meer op smaak mogen zijn, maar was desalnietemin lekker. Het nagerecht daarintegen was weer helemaal af, en bestond uit 5 verschillende kleine hapes waaronder chocolademouse, ijs van pate sucre en een mouse. Ieder met een eigen smaak, en goed gecombineerd. De bediening zou van ons iets losser mogen. We vonden deze wat minder warm en afstandelijk, maar dat is net waar je van houd. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 november 2012

Proever66957
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Carpe Diem! We hebben hier een 5 gangen suprise menu genoten. Een aantal gerechten kwamen we ook op de ala carte kaart tegen. De keuze van gerechten zou ik klassiek noemen. Subliem bereid van voor- tot na-gerecht met focus op het hoofdbestanddeel en niet extreem op exotische versieringen. De gerechten zien er overigens artistiek uit en smaken vooral heerlijk! Een huiskamer achtige sfeer met vriendelijke en voorkomende bediening die steeds nieuw water neerzette. Heerlijke witte huiswijn. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. We komen zeker terug!

Gegeten op 4 november 2012

Johan23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een geweldig restaurant; het beschikt slechts over een klein aantal tafels. Het restuarant is gevestigd in een historisch gebouw maar van binnen simpel maar modern ingericht,
5 gangen verrassings menu is zeer gevarieerd. Zeer smakkelijk voorgerecht met diverse vishapjes prachtig opgemaakt en zeer smaakvol. Tussengerech ook van vis met verrassende ingredienten. Ook hoofdgerecht en nagerecht zeer smaakvol en verrassende combinaties van ingredienten. Het diner wordt vooraf gegaan door een amuse en ook bij de koffie wordt nog een hapje geserveerd
Bediening is vriendelijk en zeer deskundig een heeft uitgebreid de tijd voor de gasten. Dit restaurant is een bezoek meer dan waard.

Gegeten op 4 november 2012

Gareth Blackstock
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten is prima in orde! Wild Zwijn vooraf was perfect, kalfshaas als hoofd ook goed - maar smaakte iets minder uitdagend (nu is na wild een kalfhaas natuurlijk altijd wat flauwer van smaak, maar er zat genoeg tijd en brood tussen om tot rust te komen).

Bediening goed, voorkomend en zoals ik het graag heb: zoveel mogelijk onzichtbaar, maar tegelijkertijd altijd in de buurt om te dienen of het glas bij te schenken. Chapeau!

Decor is op orde, maar redelijk kaal. Dat zal vermoedelijk een keuze van de uitbater zijn: een vlot restaurant met bovengemiddelde bediening en zeer goed eten. Een prima visie!

Gegeten op 28 september 2012

CvW

• Uitstekend

Vaak langs gereden; toch een keer naar binnen. Niet goedkoop maar prijs/kwaliteit is zeker in verhouding. Prima eten en een uitstekende bediening. Zeker de uitgebreide uitleg van het wijnarrengement bij het verrassingsmenu heb ik erg gewaardeerd. Al met al een prima etentje en zeker een aanrader.

janneke123

• Uitstekend

Super lekker gegeten afgelopen zaterdag. 4 gangen genomen en het was zeer smaakvol! Ga er zeker nog een keer eten. Top!

MERE

• Uitstekend

Op 2e kerstdag een heerlijk 5-gangen diner voorgeschoteld gekregen in Carpe Diem. Afwisselende smaken met onverwachte ingredienten; een echte aanrader.

tomenfamke

• Uitstekend

Restaurant ligt enigszins verscholen nabij de Maas. Eenmaal binnen wordt je verrast door de gemoedelijke sfeer, kleinschaligheid, correcte bediening en de verrassende menukaart. Met name het lamsvlees is hier aan te bevelen.

Schrijf zelf een recensie over Carpe Diem in Cuijk

Schrijf hieronder je recensie over Carpe Diem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!