Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gachita in Purmerend - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Net weer heerlijk samen gegeten bij gachita, jammer dat we geen tijd meer hadden voor een nagerecht. Leuk restaurant, goede service en altijd goed eten.

Gegeten op 21 november 2014

romkens

Via online reservering

Dit was ons 2e etentje bij Gachita. Net als bij de 1e keer blij verrast. Wederom zeer genoten van
de "proeverij" die als vast menu op de kaart staat. Alles klopt; keurige ontvangst, aanpassingen en wensen worden direct ingewilligd, het eten is van een zeer goed niveau, de service laat niets te wensen over, hetgeen ook geldt voor de sfeer en de omgeving. Wij worden vaste Gachita klanten.

Gegeten op 9 november 2014

xavier5

Via online reservering

Wij hebben met zijn tweeën heerlijk gegeten bij Gachita. De bediening was zeer vriendelijk en hartelijk. Als voorgerecht hadden wij verschillende tapas voor twee personen genomen, gevarieerd en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de onvermijdelijke Ossenhaas genomen, dit blijft ons favoriete gerecht in een grill restaurant! Medium bereid en erg smakelijk, als bij gerecht waren er gegrilde groenten die het geheel goed complementeerde. We hadden een fles Shiraz' die lekker wegdronk en goed paste bij de smaken op het bord. Al met al blijft Gachita voor ons een van de betere restaurants van Purmerend.

Gegeten op 9 november 2014

R-Oppenkamp

Via online reservering

Wij komen al jaren bij Gachita en zijn groot fan van de Bife de Lomo (400 gram het liefst), een van de lekkerste stukken vlees verkrijgbaar in Nederland. Een aanrader dus!

Gegeten op 6 november 2014

Bllenna

Heerlijk gegeten en prettige sfeer. De salade als hoofdgerecht was zeer in balans met alle smaken. Desert van chocoladefondue was top, al was ik persoonlijk blij dat we het met zn tweeen aten, omdat het vrij machtig was.

monicataam

Ik was samen met mijn broer uit eten gegaan bij restaurant Gachita aan de Weerwal in Purmerend. We werden hartelijk ontvangen en naar onze plaats geleidt. Daar werd ons vriendelijk gevraagd of wij iets wilden drinken en kregen we rustig de tijd om het menu door te nemen. In de tussentijd kregen we een mandje nacho's met saus van het huis. Als voorgerecht heb ik gekozen voor een gazpacho, een koude soep met als toevoeging koude groente. De gazpacho was goed klaargemaakt en de groente gaf een frisse smaak die licht aanwezig was. Als hoofdgerecht had ik een medium biefstuk die mals en zacht was. Aangezien het vlees kaal geserveerd wordt is er een mogelijkheid om een of meerdere bijgerechten er bij te bestellen. Ik heb gekozen voor Ratatouille, gebakken champignonnetjes en uitjes en voor het saladebuffet. Het voordeel van het bijgerecht saladebuffet is dat je onbeperkt salade kan halen bij het buffet. Mijn broer had gekozen voor onbeperkte spare ribs. Deze waren ook mals en goed klaargemaakt. Als nagerecht had ik een Dame Blanche. Ik kreeg vanille ijs met stukjes chocola, slagroomsoesjes gedoopt in chocoladesaus. Deze variant van de Dame Blanche is zeker aan te raden, aangezien alle elementen van een Dame Blanche aanwezig zijn, maar net ietsje anders. Echter is het ook mogelijk om de originele Dame Blanche te bestellen.
Het eten smaakte zeer goed, en de bediening was vriendelijk. Wij vonden het vernieuwde decor mooi en moderner dan eerst, maar heeft toch heeft zijn knusse sfeer behouden.

Gegeten op 22 juni 2014

FreddyB

Wij zijn zowat verslaafd aan de Italiaanse keuken maar gisteren hebben eens wat anders geprobeerd. We waren Purmerend, een vreemde stad voor ons en hebben Iens gebruikt om een restaurant te vinden.
We zijn terecht gekomen bij Gachita, een restaurant met een Zuid Amerikaanse keuken.

Omdat we er voor de eerste keer waren hebben we de proeverij voor twee personen besteld. Een van de gerechten was kip en omdat geen kip wil eten werd er onmiddellijk geschakeld en een aanpassing geregeld die wel aanvaardbaar leek.

Het eten was erg lekker en zelfs verfijnd te noemen. Mooie sausen en afwissende smaken die allemaal goed door kwamen
De bediening was attent de menukaart zeer uitgebreid en de wijnkaart Zuid Amerikaans georiënteerd. Wijnen uit Argentinië, Chili en Mexico.
Dit adres is een aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2014

Nann

Gezellige sfeer, prettige bediening en prima eten!

Vriend at ossenhaas en vond hem super goed. De (huisgemaakte) saus bij de patatas bravas is heerlijk! Ik eet graag vegetarisch en dan kan je hier (ook) uitstekend terecht! We komen hier zeker weer en dan gaan we een van de visgerechten proberen. Vanavond was het misschien nog wat fris maar ze hebben ook een lekker terras... Hier gaan ze ons vaker zien :)

Gegeten op 21 juni 2014

Sabrina2807

Vorige week wezen eten na zo een 6 jaar niet te zijn geweest.
Het eten was toen niet verkeerd maar nu hebben we overheerlijk gegeten!
Nieuw decor wat een stuk lichter maakt en de bediening heel goed.
Enige minpuntje is dat de chocoladefondue van de kaart is maar met de Grande Dessert (met zijn tweeën van gegeten) hebben ze een hoop goedgemaakt!

Gegeten op 2 mei 2014

Frups

Wat een heerlijke plek om ontspannen te eten! De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben genoten van het lekkere eten, de mooie presentatie van het eten en de heerlijke wijn! Absoluut een restaurant om aan te raden, wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 21 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Gachita in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Gachita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.