a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Thais
  1. Toon telefoonnummer 024 377 24 44

Restaurant met een glimlach

Thailand wordt ook wel het land van de glimlach genoemd en dat is bij Baan Isaan zeker terug te zien. Dit Thaise restaurant heeft een zeer sympathieke uitstraling en de bediening is er altijd vriendelijk en behulpzaam. Er staan zo’n 75 hoofdgerechten op de kaart en de een is nog lekkerder dan de ander. Voor wie moeite heeft met kiezen is het buffet op dinsdag en woensdagavond ook zeker een aanrader.

barconim

Via online reservering

Ik heb 28 augustus met 2 vrienden bij Baan Isaan gegeten.we hadden t vleesmenu. De enige minpunjes die ik kan noemen,is dat er geen /weinig groentes bij zaten, en dat 1 onderdeel echt heel scherp was,wat niet in menukaart met pepertje werd aangegeven. T vegetarische menu juist niet genomen omdat daar wel iets met pepertje wrrd aangegeven.
Wij vonden t eten verder heel lekker.
Tip voor de bezoekers,doe t kaarsje op tafel uit,wij en onze buren waren aan t hoesten en plan ruim de tijd, want wij hadden met 1,5 uur net te weinig tijd voor n toetje.
Ik had vroeger ook al bij Baan Isaan gegeten,zowel t buffet als à la carte.De kwaliteit blijft constant en t personeel is heel aardig.aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2015

annerosemarijn

Gisteravond gingen wij met een kortingsbon ( tweede hoofdgerecht gratis) van de Xenos in dit restaurant eten, waarvan we achteraf heel veel spijt van hebben.
De ontvangst was niet hartelijk en vriendelijk , wel mochten we zelf een tafeltje voor twee personen uitzoeken.
Tafel was gezellig gedekt met kroepoek en een lekker aziatisch dipsausje.
We stelden de vraag over het hoofdgerecht ivm de kortingsbon, hier kregen we netjes en duidelijk antwoord op,maar de vriendelijkheid was ver te zoeken.
We bestelden allebei een hoofdgerecht en een bijgerecht.
Dit werd netjes uitgeserveerd, de hoeveelheden waren klein , bij andere tafels waren de schalen een slag groter en beter gevuld.(kwam dat omdat wij een kortingsbon hadden?)
Op tafel stond een potje , hierover hadden we helaas geen navraag gedaan en ons was niet verteld wat erin zat, ik had hiervan een klein schepje over mijn eten gestrooid, bleek dat dit pepertjes waren, en zo heet, dat ik aan tafel er naar van werd, heb vervolgens veel witte kleefrijst gegeten om de hitte uit mijn mond te krijgen.
Bij navraag kregen we als antwoord of we nog nooit pepertjes hadden gegeten.
Vervolgens hebben we de maaltijd voortgezet, we vonden aan één hoofdgerecht (kip champignons en cashewnoten) weing smaak zitten,het andere hoofdgerecht (rundvleesstoofpotje) de smaak was goed, we misten de groenten in het stoofpotje 't was slechts gevuld met vlees en kokossaus ,gelukkig hadden we een groentenbijgerecht besteld en deze was overheerlijk.
Doordat het personeel bij ons onvriendelijk overkwam, de gerechten onder de maat waren en geen excuses werd gemaakt over de pepertjes raden wij dit restaurant niet aan!
We voelden ons niet welkom.

Gegeten op 29 augustus 2015

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker. Alleen jammer dat er geen toetje zonder melk is aangezien de rest van het menu wel melkvrij is.

Gegeten op 27 augustus 2015

Dedde

Op onze tafel lag nog een etensrest van de vorige gasten.
Lepels waren vies, herentoilet ronduit smerig. Moesten redelijk lang wachten op het eten
De rijsttafel was minimaal, een klein bakje rijst en nog 5 kleinere bakjes met groente en vlees.
Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Voor dat geld hadden we in een goed restaurant een biefstuk dus luxe kunnen eten.

Gegeten op 19 juli 2015

ingridmaureen

Via online reservering

Het eten bij Baan Isaan vonden wij erg lekker, het restaurant ziet er ook netjes uit.
Het was erg druk die avond en dit betekende dat diverse gasten erg lang moesten wachten op hun eten. De bediening is erg vriendelijk en van goede wil maar zullen nog veel moeten leren.
Maar ondanks dat zullen wij zeker terugkomen in dit restaurant omdat het eten goed was.

Gegeten op 22 augustus 2015

marij31

Via online reservering

Wij kennen Baan Isaan al heel lang en gaan hier regelmatig eten. Het eten is prima en het personeel is heel vriendelijk. Ze vertonen ook niet het irritante gedrag van telkens te komen vragen of je misschien nog iets wil drinken. Een minpuntje is, dat het in het restaurant nogal donker is, maar het blijft een van mijn favoriete restaurants.

Gegeten op 20 augustus 2015

mauzz.89

Via online reservering

Eten was prima, maar niet waardig aan het bedrag dat ervoor moest worden betaald. Bediening mag een etiketten cursus volgen. Na precies een uur kwam het voorgerecht pas op tafel. Bediening was wel beleeft.

Gegeten op 19 augustus 2015

Thijs_G

We kwamen hier terecht nadat we waren weggegaan bij een ander restaurant, dat geen rekening kon houden met onze - toegegeven, nogal specifieke - dieet-eisen (vegetarisch & glutenvrij). Dit overigens in weerwil van hun profiel hier op Iens.
Hoe anders was onze ervaring bij Baan Isaan!
Een smakelijke vegetarische rijsttafel kon ons geheel glutenvrij worden voorgeschoteld (men heeft hier in de keuken een aparte wok voor elke allergie, zo vertelde de eigenares ons na afloop). Een rijk palet aan smaken, niet te pittig voor mijn lief en pittig genoeg voor mij.
Werd het toch nog een gezellige (en lekkere!) avond.
En dat voor een bedrag dat ik niet anders kan omschrijven dan als 'een vriendenprijsje'.

Gegeten op 19 augustus 2015

p.colen

Via online reservering

Het eten was wel OK. Maar we hebben 75 minuten moeten wachten voor we een simpele kom soep als voorgerecht kregen!! Geen woord van excuus, geen extra knabbeltje of drankje om de tijd wat te bekorten. Minachting van de klant!

Gegeten op 16 augustus 2015

theouiterwijk

Via online reservering

De serveerster vergat ons helemaal een kaart te geven. Uiteindelijk zelf maar gevraagd. Lange wachttijden ivm hun afhaalservice (deze leek voor te gaan)
De traditionele kokossoep bleek een kippensoep zonder de witte kokosmelk.
Eten van gemiddelde kwaliteit.

Gegeten op 16 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Baan Isaan in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Baan Isaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.